Προς το περιεχόμενο

AVIS LEASING


loyros13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, sonikk είπε

τα ηλεκτρικα σαν τεχνολογια στην παρουσα φαση ειναι μουφα. οδηγησα σε test drive το nissan leaf στην περσινη εκθεση αυτοκινητου. φοβερο αμαξι.με συστηματα πεδησης ανακτησης ενεργειας κτλ. οδηγουσες και οταν αφηνες το γκαζι επιβραδυνε μονο του και παραλληλα φορτιζε ελαχιστα κ την μπαταρια.το ιδιο εκανε κ με τα φρενα αν θυμαμαι καλα.και χιλια δυο συστηματα.πολυ μπροστα απο την εποχη του για αμαξι.ενθουσιαστηκα.

ΑΛΛΑ.....καθε τρεις και λιγο να το τρεχουν για φορτιση. στο τελευταιο γυρο που εκανα ειχε 5% αυτονομια. με την ψυχη στο στομα να προλαβουμε να φτασουμε και να μην το αφησουμε στο πουθενα να σπρωχνουμε...

αν με αυτη τη τεχνολογια παει μπροστα η αγορα και ειδικα οι επαγγελματιες τοτε εγω θα γινω πλανηταρχης.φανταστειτε τωρα ενας επαγγελματιας που δουλευει σε μια εταιρεια στην αθηνα και κανει πολλα χιλιομετρα την ημερα.σου λενε αυτονομια πχ 350 χιλιομετρα αλλα πραγματα δεν ειναι ουτε 200. και 500 χιλιομετρα να σου πουν παλι τα μισα ειναι στην πραξη. αυτα ειναι κατασκευαστικες οδηγιες υπο συνθηκες πιστας. σε συνθηκες αθηνων,με μποτιλιαρισματα, με ανερευση παρκινγκ.σταματα ξεκινα χιλια δυο ειναι για πεταμα το ηλεκτρικο.

ισως συμφερει μονο για ιδιωτη που κανει λιγα χιλιομετρα την εβδομαδα δηλαδη πηγαινε-ελα στη δουλεια του και αγορες για ψωνια,σουπερ μαρκετ κτλ. και μονο αν μενει σε μεγαλη πολη μεσα. αλλα και παλι αχρηστο θα του βγει.φανταστειτε να εχετε ηλεκτρικο αμαξι και να θελετε ενα σκ να πατε εκτος αθηνων και να μην βρισκετε σταθμο φορτισης ή να σας αφησει στη μεση της εθνικης οδου να σας φανε οι αρκουδες και οι επιτηδειοι.

πρωτον οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.και δευτερον η τεχνολογια ειναι σε πρωιμο σταδιο. για εμενα ειναι πεταμενα λεφτα στη παρουσα φαση τα ηλεκτρικα.

υπαρχουν ενδιαμεσες λυσεις για τωρα που μαλλον συμφερουν περισσοτερο.πχ αυτοκινητα που παιρνουν μπρος με βενζινη αλλα λειτουργουν με ηλεκτρικη ενεργεια και οταν τελειωσει η βενζινη χρησιμοποιειται αυτη.τα λεγομενα υβριδικα. ή παρομοιες καταστασεις. 

τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι κατι σαν τα εξυπνα τηλεφωνα.καθε μια-δυο μερες εισαι με το αγχος της μπαταριας.με τη διαφορα οτι με το κινητο και να σου κλεισει δεν τρεχει και τιποτα.με το αμαξι αν μεινεις στο δρομο τι θα κανεις οταν σε πιεζει η δουλεια και τρεχεις να προλαβεις?

αφηστε δε που αν βιαζεσαι και θες να πας γρηγορα καπου και πατας βαθια το γκαζι τοσο γρηγοροτερα τελειωνει η μπαταρια του ηλεκτροκινητου. εγω με το nissan leaf που το ετρεχα σε κατι ευθειες πατωντας τερμα το γκαζι τελειωνε η μπαταρια του για πλακα. μεσα σε ενα τεταρτο της ωρας υπο πιεση μπορει να ειχα καψει και το 10-15% της μπαταριας. φανταστειτε να πηγαινα και σε καμια δουλεια δυο ωρων δηλαδη! θα ειχα μεινει μετα απο 30 τετραγωνα οικοδομικα!

για μενα βεβαια η καλυτερη λυση για οποιον κανει πολλα χιλιομετρα ή κανει ταξιδια ειναι ενα συστημα βενζινης με υγραεριο που εχει αυτονομια πανω απο 1000 χιλιομετρα ή ενα πετρελαιοκινητο.αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα.

Βασικα ακριβως επειδη φορτιζει και δεν εχει καταναλωση στη κινηση ειναι καλα τα ηλεκτροκινητα για πολη. Για ταξιδια και εθνικες πεφτει στα ταρταρα η αυτονομια.

Γενικα για οσους κανουν πολλα χλμ μεσα σε πολη θα αξιζουν και ας ειναι πανακριβα. Για εμας που το θελουμε για ενα πηγαινε-ελα ειναι ακομα πανακριβα. Οταν πεσουν στα μισα λεφτα σε μερικα χρονια το βλεπουμε και μεις

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 219
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, circadian είπε

αυτό με τα 300 ευρώ ανά γρατζουνιά επειδή το είπε και άλλος πριν είναι ταρίφα; και ας είχε που λέει ο λόγος 50 ευρώ η επισκευή; 

δεν είναι 300 ευρώ, είναι μέχρι 300 ευρώ. Μεγάλη και πονεμένη ιστορία.... οταν παραδόσεις ελέγχεται το αυτοκίνητο και γίνεται κοστολόγηση για καθε ζημια. Αν πχ στον προφυλακτήρα έχει 3 δυνατά χτυπήματα που επισκευή+βαψιμο πάνε πάνω από 300, πληρώνεις 300. Αν στο φτερό η ζημιά κοστολογείται 50 που λες κ εσυ, πληρώνεις 50. 

Το θέμα είναι οτι χρεώνεται σχεδόν κάθε διαφορετική ζημια (εννοώ όχι στο ίδιο σημειο) και έτσι μπορεί να κληθείς να πληρώσεις 2 διαφορετικές (στο παραδειγμά μας 300+50) ενώ εσύ μπορεί να είχες κανει μαζεματάκι στον φαναρτζη σου με 150 πριν το επιστρέψεις. Ιδίως αν κάνεις ιδιωτικό leasing, εννοείται οτι στο τέλος παντα συμφέρει να κανεις εσύ μαζέματα από το να ρισκάρεις να σου γράψουν ζημιές.

Στο πρώτο εταιρικό leasing που είχα πριν 12 χρόνια  δεν περιελέμβανε η ασφάλεια το χτυπημα παρ-πριζ, εξυπνάδες χερτζ για να χαμηλώνει το τίμημα. πάω με χτυπημα απο πετραδάκι στην εθνική, μου λένε μα τους λεω μου, στο τέλος παρενέβησαν οι δικηγόροι της εταιρίας που δούλευα για να καλυφθεί, ως σύνηθης φθορά

1 ώρα πριν, Lezantas26 είπε

Βασικα ακριβως επειδη φορτιζει και δεν εχει καταναλωση στη κινηση ειναι καλα τα ηλεκτροκινητα για πολη. Για ταξιδια και εθνικες πεφτει στα ταρταρα η καταναλωση.

Γενικα για οσους κανουν πολλα χλμ μεσα σε πολη θα αξιζουν και ας ειναι πανακριβα. Για εμας που το θελουμε για ενα πηγαινε-ελα ειναι ακομα πανακριβα. Οταν πεσουν στα μισα λεφτα σε μερικα χρονια το βλεπουμε και μεις

Φίλε μου συμφωνώ απόλυτα, με πληρη φόρτιση κατα την επιστροφή στη βάση, ειναι μια χαρά στην πόλη ακόμα και για πωλητές. Και αν έχεις δυνατότητες ταχυφόρτισης σε σουπερ μαρκετ, βενζιναδικά, εμπορικά κέντρα, δημοτικά παρκα, δύσκολα ξεμένεις. Αλλά ας μην το συζητήσουμε αλλο γιατί θα μας ζητήσουν να το ...αποδείξουμε με χαρτιά και χαρτόσημα 😉

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Lezantas26 είπε

Βασικα ακριβως επειδη φορτιζει και δεν εχει καταναλωση στη κινηση ειναι καλα τα ηλεκτροκινητα για πολη. Για ταξιδια και εθνικες πεφτει στα ταρταρα η καταναλωση.

Γενικα για οσους κανουν πολλα χλμ μεσα σε πολη θα αξιζουν και ας ειναι πανακριβα. Για εμας που το θελουμε για ενα πηγαινε-ελα ειναι ακομα πανακριβα. Οταν πεσουν στα μισα λεφτα σε μερικα χρονια το βλεπουμε και μεις

Αυτό στα bold φαντάζομαι πως κατά λάθος το έγραψες, και δεν το πιστεύεις πραγματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Αυτό στα bold φαντάζομαι πως κατά λάθος το έγραψες, και δεν το πιστεύεις πραγματικά.

η αυτονομια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, pp6210 είπε

δεν είναι 300 ευρώ, είναι μέχρι 300 ευρώ. Μεγάλη και πονεμένη ιστορία.... οταν παραδόσεις ελέγχεται το αυτοκίνητο και γίνεται κοστολόγηση για καθε ζημια. Αν πχ στον προφυλακτήρα έχει 3 δυνατά χτυπήματα που επισκευή+βαψιμο πάνε πάνω από 300, πληρώνεις 300. Αν στο φτερό η ζημιά κοστολογείται 50 που λες κ εσυ, πληρώνεις 50. 

ή ερώτηση ήταν αν έχεις πχ 10 ζημιές/γρατζουνιές/χτυπήματα αν πάει σε κάθε μια ξεχωριστά απαλλαγή, που σημαίνει ότι αν δεν είναι το κάθε ένα κάτω από 300 τα βάζεις όλα τσέπη. και απ' ότι κατάλαβα και από άλλους πριν το πάνε έτσι.

55 λεπτά πριν, pp6210 είπε

Ιδίως αν κάνεις ιδιωτικό leasing, εννοείται οτι στο τέλος παντα συμφέρει να κανεις εσύ μαζέματα από το να ρισκάρεις να σου γράψουν ζημιές.

αυτό όμως δεν είναι ενάντια στους όρους;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που ελαφριες γρατζουνιες και πετραδακια δεν θεωρουνται φυσιολογικη φθορα, αναγκαζοντας σε να χασεις ολη την προκαταβολη ειναι ακομη ενας λογος αποφυγης ιδιωτικου leasing αλλα και αποφυγης αγορας μεταχειρισμενου που προερχεται απο leasing. Με  βαφη σε 5-6 σημεια αντε να πιστεψεις οτι δεν ειναι τρακαρισμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Αυτο που ελαφριες γρατζουνιες και πετραδακια δεν θεωρουνται φυσιολογικη φθορα, αναγκαζοντας σε να χασεις ολη την προκαταβολη ειναι ακομη ενας λογος αποφυγης ιδιωτικου leasing αλλα και αποφυγης αγορας μεταχειρισμενου που προερχεται απο leasing. Με  βαφη σε 5-6 σημεια αντε να πιστεψεις οτι δεν ειναι τρακαρισμενο.

Όταν λες "προκαταβολή", εννοείς το φουσκωμένο πρώτο μίσθωμα? Αυτό το "χάνεις" πριν καν παραλάβεις το αυτοκίνητο, δεν το παίρνεις πίσω ποτέ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, circadian είπε

αυτό με τα 300 ευρώ ανά γρατζουνιά επειδή το είπε και άλλος πριν είναι ταρίφα; και ας είχε που λέει ο λόγος 50 ευρώ η επισκευή; 

Ναι το βαρανε πολύ αυτό, μπορείς πάντα να δοκιμάσεις να το πας σε δικό σου φαρνατζή και να ελπίζεις να μην το καταλάβουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, circadian είπε

ή ερώτηση ήταν αν έχεις πχ 10 ζημιές/γρατζουνιές/χτυπήματα αν πάει σε κάθε μια ξεχωριστά απαλλαγή, που σημαίνει ότι αν δεν είναι το κάθε ένα κάτω από 300 τα βάζεις όλα τσέπη. και απ' ότι κατάλαβα και από άλλους πριν το πάνε έτσι.

αυτό όμως δεν είναι ενάντια στους όρους;

συγγνωμη για να καταλαβω. παιρνεις ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο απο leasing. το γυριζεις πισω μετα απο ενα χρονο και αν σου βρουν 10 γρατζουνισματα - λακουβακια στα χρεωνουν 300 ευρω ανα γρατζουνια εφοσον στο συμβολαιο αναγραφει οτι εχεις απαλλαγη  με 300 ευρω?   σοβαρολογειτε ή δεν καταλαβα κατι σωστα???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sonikk είπε
7 ώρες πριν, circadian είπε

ή ερώτηση ήταν αν έχεις πχ 10 ζημιές/γρατζουνιές/χτυπήματα αν πάει σε κάθε μια ξεχωριστά απαλλαγή, που σημαίνει ότι αν δεν είναι το κάθε ένα κάτω από 300 τα βάζεις όλα τσέπη. και απ' ότι κατάλαβα και από άλλους πριν το πάνε έτσι.

αυτό όμως δεν είναι ενάντια στους όρους;

συγγνωμη για να καταλαβω. παιρνεις ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο απο leasing. το γυριζεις πισω μετα απο ενα χρονο και αν σου βρουν 10 γρατζουνισματα - λακουβακια στα χρεωνουν 300 ευρω ανα γρατζουνια εφοσον στο συμβολαιο αναγραφει οτι εχεις απαλλαγη  με 300 ευρω?   σοβαρολογειτε ή δεν καταλαβα κατι σωστα???

Όχι, δεν κατάλαβες σωστά, επειδή ούτε ο φίλος παραπάνω το είχε περιγράψει σωστά.

Η απαλλαγή στην ουσία είναι το ποσό συμμετοχής του ασφαλισμένου, αν γίνει κάποια ζημιά στο αυτοκίνητο για την οποία φταις εσύ τότε θα πληρώσεις εσύ τα πρώτα 300€ της ζημιάς και τα υπόλοιπα - όσα και να είναι = θα τα καλύψει η ασφαλιστική. Και φυσικά όταν η ζημιά είναι ας πούμε 200€, ούτως ή άλλως από την τσέπη σου θα τα πληρώσεις.

Αυτό που ειπώθηκε αρκετά post πιο πριν είναι ότι αν τη στιγμή που πρέπει να το παραδώσεις έχει ας πολλές γρατζουνιές/λακουβάκια και χρειάζονται 3 κομμάτια βάψιμο σε συμφέρει καλύτερα να το φτιάξεις σε δικό σου φανοποιό με 80€ το κομμάτι, παρά να το παραδώσεις έτσι γιατί η εταιρεία leasing θα σε χρεώσει πάνω από 500€. Τα νούμερα ήταν τυχαία, αλλά πιστεύω καταλαβαίνεις το point μου.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Όχι, δεν κατάλαβες σωστά, επειδή ούτε ο φίλος παραπάνω το είχε περιγράψει σωστά.

Η απαλλαγή στην ουσία είναι το ποσό συμμετοχής του ασφαλισμένου, αν γίνει κάποια ζημιά στο αυτοκίνητο για την οποία φταις εσύ τότε θα πληρώσεις εσύ τα πρώτα 300€ της ζημιάς και τα υπόλοιπα - όσα και να είναι = θα τα καλύψει η ασφαλιστική. Και φυσικά όταν η ζημιά είναι ας πούμε 200€, ούτως ή άλλως από την τσέπη σου θα τα πληρώσεις.

Αυτό που ειπώθηκε αρκετά post πιο πριν είναι ότι αν τη στιγμή που πρέπει να το παραδώσεις έχει ας πολλές γρατζουνιές/λακουβάκια και χρειάζονται 3 κομμάτια βάψιμο σε συμφέρει καλύτερα να το φτιάξεις σε δικό σου φανοποιό με 80€ το κομμάτι, παρά να το παραδώσεις έτσι γιατί η εταιρεία leasing θα σε χρεώσει πάνω από 500€. Τα νούμερα ήταν τυχαία, αλλά πιστεύω καταλαβαίνεις το point μου.

για να το ξεκαθαρισουμε μια και καλη. αυτο συμβαινει ακομη και οταν στο πακετο που εχεις συμφωνησει στο leasing να  εχεις μικτη ασφαλεια? παλι θα πληρωσεις τα 300 ευρω? διοτι η εννοια της μικτης ειναι οτι και να φταις παλι η ασφαλιστικη σου πληρωνει.επομενως τα 300 ευρω κανονικα δεν θα επρεπε να υφιστανται ουτε για αστειο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, sonikk είπε

για να το ξεκαθαρισουμε μια και καλη. αυτο συμβαινει ακομη και οταν στο πακετο που εχεις συμφωνησει στο leasing να  εχεις μικτη ασφαλεια? παλι θα πληρωσεις τα 300 ευρω? διοτι η εννοια της μικτης ειναι οτι και να φταις παλι η ασφαλιστικη σου πληρωνει.επομενως τα 300 ευρω κανονικα δεν θα επρεπε να υφιστανται ουτε για αστειο.

μαλλον δεν εχεις ψαξει ποτε για μικτη ασφαλεια,.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...