Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Κατ' αρχήν δε γράφω για ηλ. αυτοκίνητα. Γράφω για ηλ.ποδήλατα, πατίνια κλπ. που κινούνται στον Περίπατο.

Εσύ όταν ανοίγεις ένα μαγαζί να κάνεις δουλειές, σκέφτεσαι αν το ψυγείο είναι γερμανικό ή ιταλικό ή κινέζικο; Αν σε συμφέρει και θα κάνεις απόσβεση καλώς, αλλιώς όχι.

Δεν έχει σημασία τι γράφεις εσύ και εγώ. Τα γραφόμενα μας είναι «να' χαμε να λέγαμε». Οι πράξεις μετράνε.

Και σημασία έχει τι θέλει να κάνει πράξη ο Κουλός. Και θα το κάνει.

Επεξ/σία από Aurumnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eπειδη   η  αμαλιας   ειναι   το  χωνευτηρι   της   συγγρου   και   της   βουλιαγμενης   πιστευω   πως   αν  δοθουν   απο   την   αμαλιας 

εως   την   ομονοια   4   καθαρες   λωριδες   κυκλοφοριας   και   φυγουν  2-3   φαναρια  το   σημερινο   κομφουζιο   θα   λυθει   κατα  

μεγαλο   ποσοστο.

Τουλαχιστον   ετσι   το  καταλαβα   οταν  ειδα   βιντεακι   απο  ψηλα.

Ετσι   οπως   ειναι   σημερα   θα   δημιουργησει   τεραστιο   προβλημα   τον  χειμωνα.

Επεξ/σία από tigergreg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Eπειδη   η  αμαλιας   ειναι   το  χωνευτηρι   της   συγγρου   και   της   βουλιαγμενης   πιστευω   πως   αν  δοθουν   απο   την   αμαλιας 

εως   την   ομονοια   4   καθαρες   λωριδες   κυκλοφοριας   και   φυγουν  2-3   φαναρια  το   σημερινο   κομφουζιο   θα   λυθει   κατα  

μεγαλο   ποσοστο.

Τουλαχιστον   ετσι   το  καταλαβα   οταν  ειδα   βιντεακι   απο  ψηλα.

Ετσι   οπως   ειναι   σημερα   θα   δημιουργησει   τεραστιο   προβλημα   τον  χειμωνα.

Πράγματι.

Το πρόβλημα όπως το είδα και σήμερα φεύγοντας αν δεν ληφθούν μέτρα θα είναι μπροστά και δίπλα από το Σύνταγμα στη Βασιλίσσης Σοφίας γιατί Συγγρού Βουλιαμένης και Βασιλίσσης Σοφίας θα στριμώχνονται  στις 3 λωρίδες της Πανεπιστημίου όπου δεν μπορούν να αναπτυχθούν και μεγάλες ταχύτητες άσε που τη δεξιά λωρίδα θα την κάνουν οι ταξιτζήδες λωρίδα επιβίβασης κυρίως αλλά και αποβίβασης.

Η Πανεπιστημίου από τη μέση και κάτω δεν έχει πρόβλημα γιατί η ροή ομαλοποιείται.Στην αρχή θα είναι τα αγγούρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολοι δρομοι οδηγουν καταλιγουν στην βουλη αν καταλαβα καλα.

εγω σκεφτομαι λιγο πονηρα😈

τι θέλεις πορεία να κάνεις από εκεί θα πάς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Λοιπον

Η εταιρια που ανελαβε το εργο ειναι η Urban innovations ltd

Αρχικά κατασκεύαζε αγροτικά μηχανήματα, τώρα ασχολείται αποκλειστικά με προϊόντα εξοπλισμού πόλεων, συμμετέχοντας από το 2010 σε διαγωνισμούς του δημοσίου.

Την διεύθυνση της εταιρίας από το 2009 έχει αναλάβει ο Κωνσταντίνος Τσίντζας, ο οποίος είναι και ο νόμιμος εκπρόσωπος της Urban Innovations.

Ο οποίος είχε τοποθετηθεί και δημοσίως για την πανδημία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και  το   κλεισιμο   της   ηρωδου   αττικου   γελοιοτητα   ειναι   καθοτι   κοβει   απο   το  συνταγμα   αρκετους   που  πανε   βουλιαγμενης....

Γελαγαμε   με   τους   προηγουμενους   που   βαζαν   τις   κλουβες   των   ματ   μπροστα   αλλα   αυτοι   το  αποτελειωσαν.....

Θελουν   ιδιωτικους   τους   δρομους   που   κυκλοφορουν   για   ασφαλεια.....

Κουνια   που   τους   κουναγε....

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, papoys1 είπε

Όσο έμαθες πόσα πήραν τα ΜΜΕ επιδότηση για τον ιό άλλο τόσο θα μάθεις και τώρα.:D

Σήμερα κατέβηκα με το παπί κέντρο.Απογοήτευση.Καμία σύγκριση με τα στημένα πλάνα των καναλιών.Πανεπιστημίου με το ζόρι τρεις λωρίδες στην αρχή .Δώσε ένα μέτρο ρε γαμώτο να μείνει χώρος να περνάει το παπί ανάμεσα γιατί με πήγαιναν καροτσάκι οι ταρίφες και δεν με άφηναν να περάσω. Πεζοί μόνο στο πεζοδρόμιο.Κανένας κάτω και με το δίκιο τους. Θα τρώνε τη βρώμα από τα καυσαέρια των ταξί;;;;;

Σύνταγμα ειλικρινά δεν κατάλαβα τι τα θέλει αυτά τα πελώρια βαρέλια και δεν άφησε λίγο χώρο για τους πεζούς.Τι σόι περίπατο θα κάνουν;;;; Ομόνοια τα γλαστράκια ψηλά όλα μαραμένα.

Κατά τα άλλα περιμένουμε άλλη μία φιέστα να μας παρουσιάσουν τα κανάλια το νέο Μεγάλο Ναπολέοντα που ήρθε να αναμορφώσει την Αθήνα..

καλα σου κανανε οι ταριφες θες να κανεις και σφηνες με το μοτοσακο . 

εσεις ποτε θα μαθετε να οδηγείτε σωστα ; 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tsipakis είπε

καλα σου κανανε οι ταριφες θες να κανεις και σφηνες με το μοτοσακο . 

εσεις ποτε θα μαθετε να οδηγείτε σωστα ; 

Έλα ρε φίλε που σου φταίνε τα παπάκια.Οδηγεί σωστά κανένας ταρίφας ή κανένας άλλος οδηγός που δεν υπάρχει λεωφορειολωρίδα χωρίς ΙΧ και ΤΑΞΙ σε όλη την Αθήνα οπότε αναγκαστικά πάμε ενδιάμεσα;

Τουλάχιστον εμείς δεν κατεβαίνουμε με το αυτοκίνητο και συμβάλλουμε έστω και λίγο στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας.Αν κινήσου κέντρο φαντάσου πότε θα έφτανες στη δουλειά σου αν όλοι εμείς με παπάκια - μοτοσυκλέτες κ.λ.π. παίρναμε τα αυτοκίνητα;;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, tigergreg είπε

Και  το   κλεισιμο   της   ηρωδου   αττικου   γελοιοτητα   ειναι   καθοτι   κοβει   απο   το  συνταγμα   αρκετους   που  πανε   βουλιαγμενης....

Γελαγαμε   με   τους   προηγουμενους   που   βαζαν   τις   κλουβες   των   ματ   μπροστα   αλλα   αυτοι   το  αποτελειωσαν.....

Θελουν   ιδιωτικους   τους   δρομους   που   κυκλοφορουν   για   ασφαλεια.....

Κουνια   που   τους   κουναγε....

Εσυ είσαι ο,τι να'ναι πραγματικά, ο ορισμός της μίρλας και της μιζέριας... Μήπως θες να σου ανοίξουμε ελεύθερο και το Μέγαρο Μαξίμου να παίρνεις το καφεδάκι σου κάθε πρωί με τον Πρωθυπουργο; Μη ταλαιπωριέσαι και ψάχνεις coffee shops στο κέντρο.

Επεξ/σία από JimxxZe
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφήνω εδώ αυτά τα δύο για τους συγκοινωνιολόγους του καφενείου που αν τους κάναμε πρωθυπουργούς για μία μέρα θα έλυναν το κυκλοφοριακό, ξηλώνοντας πεζοδρόμια και ποδηλατόδρομους για να τους κάνουν λωρίδες για ΙΧ, επειδή τόσο καταλαβαίνουν.

Το πρόβλημα δεν είναι οι πρόσθετες λωρίδες. Το πρόβλημα είναι τα πρόσθετα αυτοκίνητα, όσες λωρίδες και να πάρουν.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Braess's_paradox

Braess' paradox is the observation that adding one or more roads to a road network can slow down overall traffic flow through it. The paradox was postulated in 1968 by German mathematician Dietrich Braess, who noticed that adding a road to a particular congested road traffic network would increase overall journey time.

The paradox may have analogies in electrical power grids and biological systems. It has been suggested that in theory, the improvement of a malfunctioning network could be accomplished by removing certain parts of it. The paradox has been used to explain instances of improved traffic flow when existing major roads are closed.

https://en.wikipedia.org/wiki/Downs–Thomson_paradox

The Downs–Thomson paradox (named after Anthony Downs and John Michael Thomson), also known as the Pigou–Knight–Downs paradox (after Arthur Cecil Pigou and Frank Knight), states that the equilibrium speed of car traffic on a road network is determined by the average door-to-door speed of equivalent journeys taken by public transport.

It is a paradox in that improvements in the road network will not reduce traffic congestion. Improvements in the road network can make congestion worse if the improvements make public transport more inconvenient or if it shifts investment, causing disinvestment in the public transport system.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, punky είπε

Αφήνω εδώ αυτά τα δύο για τους συγκοινωνιολόγους του καφενείου που αν τους κάναμε πρωθυπουργούς για μία μέρα θα έλυναν το κυκλοφοριακό, ξηλώνοντας πεζοδρόμια και ποδηλατόδρομους για να τους κάνουν λωρίδες για ΙΧ, επειδή τόσο καταλαβαίνουν.

Το πρόβλημα δεν είναι οι πρόσθετες λωρίδες. Το πρόβλημα είναι τα πρόσθετα αυτοκίνητα, όσες λωρίδες και να πάρουν.

https://en.wikipedia.org/wiki/Braess's_paradox

Braess' paradox is the observation that adding one or more roads to a road network can slow down overall traffic flow through it. The paradox was postulated in 1968 by German mathematician Dietrich Braess, who noticed that adding a road to a particular congested road traffic network would increase overall journey time.

The paradox may have analogies in electrical power grids and biological systems. It has been suggested that in theory, the improvement of a malfunctioning network could be accomplished by removing certain parts of it. The paradox has been used to explain instances of improved traffic flow when existing major roads are closed.

https://en.wikipedia.org/wiki/Downs–Thomson_paradox

The Downs–Thomson paradox (named after Anthony Downs and John Michael Thomson), also known as the Pigou–Knight–Downs paradox (after Arthur Cecil Pigou and Frank Knight), states that the equilibrium speed of car traffic on a road network is determined by the average door-to-door speed of equivalent journeys taken by public transport.

It is a paradox in that improvements in the road network will not reduce traffic congestion. Improvements in the road network can make congestion worse if the improvements make public transport more inconvenient or if it shifts investment, causing disinvestment in the public transport system.

Και ξέρεις τι κάνουν για αυτό οι συγκοινωνιολόγοι σε όλο τον κόσμο;

Από το Λονδίνο και τη Σιγκαπούρη μέχρι την Στοκχόλμη;

Διόδια.

Και όχι αφαίρεση λωρίδων κυκλοφορίας και διοχέτευση της στις γειτονικές περιοχές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...