Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, Typhoon είπε

Θα υπάρχει διόδος

Μ  αρεσει   που   επιχειρηματολογεις   με   υποθεσεις   που   φυσικα   ειναι   αστοχες.😀

Οι  δυο   πλευρικοι    δρομοι   σοφοκλεους   και   ευριπιδου   εκτος  του   οτι  ειναι   λεωφορειοδρομοι   ειναι   και   πολυ   στενοι.

Εκτος   αυτου   ειναι   και   αρκετα   μακρυα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
6 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Μ  αρεσει   που   επιχειρηματολογεις   με   υποθεσεις   που   φυσικα   ειναι   αστοχες.😀

Οι  δυο   πλευρικοι    δρομοι   σοφοκλεους   και   ευριπιδου   εκτος  του   οτι  ειναι   λεωφορειοδρομοι   ειναι   και   πολυ   στενοι.

Εκτος   αυτου   ειναι   και   αρκετα   μακρυα.

Γινεται τροφοδοσία και μεσω του πεζοδρομου της Αιολου. Γενικά αν κολλατε συην τροφοδοσία φυσικα και γίνεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Twoface είπε

 Τροφοδοσία 7 το πρωί ! Μάλιστα !! 

Δηλαδή να ανοίγεις 10 αλλά να είσαι στην επιχείρηση από τις 6:30 - 7 για να παραλάβεις εμπόρευμα ! 

Μήπως να το ξανά σκεφτεις ;; 

Τα   μεγαλα   καταστηματα   εχουν  ολα   υπαλληλο   παραλαβης   απο  πολυ   νωρις.

ΠΧ  σημερα   που   κατεβηκα   την  ομηρου   ο   χοντος   εκανε   παραλαβες   στις   8,30.

Σε   τελικη   αναλυση   ας   δωσουν  και  καμμια   υπερωρια.

Αυτοι   που  βασικα   αντιδρουν   ειναι   οι  μεγαλοι   προμηθευτες   που  ανοιγουν   8   και   θα   υποχρεωθουν

να   ανοιγουν   4....

Βαν-βανακια-μικρα  φορτηγα  μεσαια  και   πολλες   φορες   μεγαλα   δημιουργουν  ενα   θεμα.

Ασε   που   τα  μισα   ειναι   euro4  diesel   και   απαγορευονται   ρητως   στον  δακτυλιο.

Παραδιπλα   μου   που   εχω   φουρνο   ερχεται   μεγαλο   φορτηγο   στις   4-4,30   για   να  ξεφορτωσει

αλευρια. Δηλ   φευγουν   απο   ισθμια  λειβαδια  ισως  και   βολο  απο  τις   2.

Τετοιες   ωρες   αρχιζει   και   η  δουλεια   στην  λαχαναγορα.

Και   ο  ερχομος   για   τις   λαικες.

Μ  αυτο   θελω   να   πω   οτι   οταν   εμεις   αρχιζουμε   ν  αρπαζουμε   τον  πρωτο   χιλιαδες   συνανθρωποι

μας   ξεκινανε   σαν  τα   μυρμηγκια. Δεν   ειναι   κατι   πρωτογνωρο.

 

11 λεπτά πριν, stormrain είπε

Γινεται τροφοδοσία και μεσω του πεζοδρομου της Αιολου. Γενικά αν κολλατε συην τροφοδοσία φυσικα και γίνεται. 

Σε   αρκετα   εμπορευματα   ναι.

Οχι  ομως   αν  εχεις   να   κατεβασεις   4τ   κρεας.

Ειναι   ασυμφορο   γι  αυτους   να   εχουν  πανω  απο   εναν  εργατη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μη μπερδεύεστε..

Πεζόδρομος αρχικα σημαινει εκτροπή κυκλοφορίας που στην αθήνα των χιλιάδων οχημάτων θα ειναι μεγάλο πρόβλημα. ειδικά για δρομους όπως η αθηνάς. Μπορεί να γινετε μπορεί και οχι. Δεν μας λείπουν ομως πεζόδρομοι αλλα πράσινο. Οι τροφοδοσίες μπαίνουν κανονικά στους πεζόδρομους με άδεια σε συγκεκριμένες ώρες. άλλωστε μιλάμε για μερικά βανάκια, τα μεγάλα καταστήματα έχουν πίσω πορτες οπως τα σμ. Συνεπως όπως και στην ολλανδια αν θυμαμαι καλα έχεις ενα παράθυρο 6-9πμ και 5-7μμ να μπεις να ξεφορτώσεις. Δεν ειναι εκει το πρόβλημα. btw η αθηνάς δεν ανοίκει καν στον δήμο όπως και η πατησίων.

 

Το συγκεκριμένο έργο ειναι βιτρίνα. Νομίζω οι εικόνες και τα έξοδα μιλάνε απο μόνα τους. Παρεμβάσεις μπορούν και πρέπει να γινουν αλλα πριν απο αυτα πρέπει να γίνουν κρατικές παρεμβάσεις αποσυμφόρησης. το 2004 έγινε η αττική οδός. ειναι καιρός να φτιαχτεί το ποτάμι (λ. κηφισσού) και 2 ακόμη μεγάλες αρτηρίες περιξ της αθηνας. Μετά να μπούν περιορισμοί κινησης εντός του δήμου αθηνας και μετά πεζοδρομοι, παρκακια, περίπατοι κτλ.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα κολλαω στο γεγονος οτι εχουμε πιασει το θεμα αναποδα και συζηταμε που και πως να απαγορευσουμε τα αυτοκινητα, ενω δεν εχουμε λυσει βασικα θεματα μετακινησης και λειτουργιας σε αυτη την πολη. 

Εκει ειναι και το μεγαλο (μαζι με τις μιζες και το αισθητικο κομματι) θεμα του περιπατου. Ηταν που ηταν ασχημα τα πραγματα με τις μετακινησεις μεσα απο/προς το κεντρο, ηρθε και μια εντελως αστοχη παρεμβαση να τα κανει ακομα χειροτερα. Δεν υπαρχει κανενα σκεπτικο, καμια χρησιμοτητα, κανενα υποβαθρο γι'αυτο που γινεται. Απλα ηρθε και προστεθηκε με το ετσι θελω (και μαλιστα χρησιμοποιωντας ως προφαση την πανδημια) στα ηδη υπαρχοντα και αλυτα προβληματα. Αν υπηρχαν ΜΜΜ που λειτουργουσαν και καλυπταν τις αναγκες της πολης, και αν υπηρχε επαρκες εστω δικτυο ποδηλατοδρομων που να ενωνει τους περιφερειακους δημους με την Αθηνα εγω θα ημουν ο πρωτος που θα ελεγε να καταργησουμε εντελως τα αυτοκινητα στο κεντρο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως, επειδή μου αρέσει να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, η Πανεπιστημίου μια ζωή είχε θέμα με τα αυτοκίνητα που πάρκαραν στη δεξιά λωρίδα. Και με τις αυθαίρετες πιάτσες ταξί που δημιουργούνταν, ειδικά τις βραδινές ώρες. Τώρα,πια, αυτό είναι αδύνατο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ge-lyk είπε

Πάντως, επειδή μου αρέσει να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, η Πανεπιστημίου μια ζωή είχε θέμα με τα αυτοκίνητα που πάρκαραν στη δεξιά λωρίδα. Και με τις αυθαίρετες πιάτσες ταξί που δημιουργούνταν, ειδικά τις βραδινές ώρες. Τώρα,πια, αυτό είναι αδύνατο. 

Όλο το κέντρο έχει πρόβλημα με τις αυθαίρετες πιάτσες ταξί...έχω τύχει στην Ερμού να έχουνε κάνει πιάτσα η ταρίφες τέτοια ώστε να μένει μόνο μια λωρίδα και για τα 2 ρεύματα...και για κάποιο λόγο κανείς δεν φάνηκε να ενοχλείται. Για κάποιο λόγο δεχόμαστε μια μερίδα ανθρώπων να ταλαιπωρεί τους υπολοίπους και να το θεωρούμε από λογικό εώς έστω αποδεκτό και αυτό γίνεται εμφανές και από πολλά σχόλια εδώ μέσα. Συνεπώς δεν είναι και να απορεί κανείς για κάποια πράγματα. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Typhoon είπε

Όλο το κέντρο έχει πρόβλημα με τις αυθαίρετες πιάτσες ταξί...έχω τύχει στην Ερμού να έχουνε κάνει πιάτσα η ταρίφες τέτοια ώστε να μένει μόνο μια λωρίδα και για τα 2 ρεύματα...και για κάποιο λόγο κανείς δεν φάνηκε να ενοχλείται. Για κάποιο λόγο δεχόμαστε μια μερίδα ανθρώπων να ταλαιπωρεί τους υπολοίπους και να το θεωρούμε από λογικό εώς έστω αποδεκτό και αυτό γίνεται εμφανές και από πολλά σχόλια εδώ μέσα. Συνεπώς δεν είναι και να απορεί κανείς για κάποια πράγματα. 

Δεν δεχόμαστε γενικά κι αόριστα. Τα υπουργεία συνεννοούνται μεταξύ τους και παίρνει εντολή η Τροχαία να μην ενοχλεί τους ταξιτζήδες, κι αυτό γίνεται εδώ και πολλά χρόνια. Ξαφνικά, ως εκ του θαύματος, τους έδιωξαν από Πανεπιστημίου και Σύνταγμα. Πολιτική επιλογή είναι το χάλι του κέντρου.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, lightsout είπε

Δεν δεχόμαστε γενικά κι αόριστα. Τα υπουργεία συνεννοούνται μεταξύ τους και παίρνει εντολή η Τροχαία να μην ενοχλεί τους ταξιτζήδες, κι αυτό γίνεται εδώ και πολλά χρόνια. Ξαφνικά, ως εκ του θαύματος, τους έδιωξαν από Πανεπιστημίου και Σύνταγμα. Πολιτική επιλογή είναι το χάλι του κέντρου.

Ναι, νομίζω ότι είναι ξεκάθαρο ότι είναι εντολή από πάνω αλλά όλοι το ανεχόμαστε και κανείς δεν έχει πει πότε τπτ. Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι αυτό συμβαίνει σε πάρα πολλά πράγματα στην ελληνική πραγματικότητα και δυστυχώς μεγάλη μερίδα του πλυθυσμού είτε δεν ασχολείται, είτε το επικροτεί και έμμεσα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, stormrain είπε

Tι χρώμα θα προτιμούσες και ποια είναι η αλληλουχία σκέψεων που σε οδηγησε στο να καταληξεις στο συγκεκριμένο χρώμα?

Είναι νομίζω προφανές ότι για μένα δεν υπάρχει καμία αναγκαιότητα να είναι μπογιατισμένο με οποιοδήποτε χρώμα αυτό το κομμάτι. Πέρα από τις όποιες διαφωνίες για το συνολικό έργο.

Στην πραγματικότητα αν ο Δήμαρχος είναι πεπεισμένος για την ορθότητα αυτών των μέτρων δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην επεκταθούν τα πεζοδρόμια.

Δηλαδή, αυτό θα γίνει κάποια στιγμή στο μέλλον; Το ξέρουμε αυτό; Και θα πρέπει να σηκώσουν τις ζαρτινιέρες, να τις μεταφέρουν παραδίπλα, να επεκτείνουν πεζοδρόμια και να τι βάλουν πάλι πίσω;

Σε δουλειά να βρισκόμαστε.

Εκτός και αν σκέφτονται να τα αφήσουν εσαεί έτσι.

Και ΤΣΠΑ, γιατί άλλες στάσεις είναι σε πράσινες λωρίδες;;;;;;;

20200622_115657.jpg

Και καλό θα ήταν να αναρωτηθείτε όχι ποιά είναι η δική μου αλληλουχία σκέψεων αλλά ποιά είναι η αλληλουχία σκέψεων αυτών που ζωγράφισαν και μία πράσινη λωρίδα, μικρότερου πλάτους, ακριβώς δίπλα στο πεζοδρόμιο.

Δηλαδή; Εσεις τι νομίζετε;

3 ώρες πριν, Lee80 είπε

Η κιτρινη εεεε τα ταξι παντως δν ξεκολανε απο εκει εχει μελι

5103518.jpg

Μα γιατί;

Ήδη τους κάνανε την τεράστια παραχώρηση να στρίβουν δεξιά στην Αμαλίας. Όσοι, θα πάνε να περιμένουν στην Όθωνος (που έτσι και αλλοιώς είναι ελάχιστοι).

Λες και δεν το έκαναν μέχρι τώρα, ιδιαίτερα από την παράνομη πιάτσα της Σουρή.

Επεξ/σία από argonaut
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

μη μπερδεύεστε..

Πεζόδρομος αρχικα σημαινει εκτροπή κυκλοφορίας που στην αθήνα των χιλιάδων οχημάτων θα ειναι μεγάλο πρόβλημα. ειδικά για δρομους όπως η αθηνάς. Μπορεί να γινετε μπορεί και οχι. Δεν μας λείπουν ομως πεζόδρομοι αλλα πράσινο. Οι τροφοδοσίες μπαίνουν κανονικά στους πεζόδρομους με άδεια σε συγκεκριμένες ώρες. άλλωστε μιλάμε για μερικά βανάκια, τα μεγάλα καταστήματα έχουν πίσω πορτες οπως τα σμ. Συνεπως όπως και στην ολλανδια αν θυμαμαι καλα έχεις ενα παράθυρο 6-9πμ και 5-7μμ να μπεις να ξεφορτώσεις. Δεν ειναι εκει το πρόβλημα. btw η αθηνάς δεν ανοίκει καν στον δήμο όπως και η πατησίων.

Το συγκεκριμένο έργο ειναι βιτρίνα. Νομίζω οι εικόνες και τα έξοδα μιλάνε απο μόνα τους. Παρεμβάσεις μπορούν και πρέπει να γινουν αλλα πριν απο αυτα πρέπει να γίνουν κρατικές παρεμβάσεις αποσυμφόρησης. το 2004 έγινε η αττική οδός. ειναι καιρός να φτιαχτεί το ποτάμι (λ. κηφισσού) και 2 ακόμη μεγάλες αρτηρίες περιξ της αθηνας. Μετά να μπούν περιορισμοί κινησης εντός του δήμου αθηνας και μετά πεζοδρομοι, παρκακια, περίπατοι κτλ.

Οι περισσότερες οδικές αρτηρίες και οι παραπάνω λωρίδες δεν λύνουν στη πράξη το πρόβλημα. Βλέπε Los Angeles. Στην αρχή ναι θα είναι καλύτερα, αλλά όσο βλέπει ο κόσμος ότι δεν υπάρχει κίνηση, τόσο περισσότερο χρησιμοποιούνται τα αυτοκίνητα. Η λύση είναι δίκτυο ποδηλατοδρόμων για τις κοντινές αποστάσεις και σοβαρά ΜΜΕ. Σταθερά δρομολόγια, συχνά και καθαρά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
57 λεπτά πριν, argonaut είπε

Είναι νομίζω προφανές ότι για μένα δεν υπάρχει καμία αναγκαιότητα να είναι μπογιατισμένο με οποιοδήποτε χρώμα αυτό το κομμάτι. Πέρα από τις όποιες διαφωνίες για το συνολικό έργο.

Στην πραγματικότητα αν ο Δήμαρχος είναι πεπεισμένος για την ορθότητα αυτών των μέτρων δεν βλέπω τον λόγο γιατί να μην επεκταθούν τα πεζοδρόμια.

Δηλαδή, αυτό θα γίνει κάποια στιγμή στο μέλλον; Το ξέρουμε αυτό; Και θα πρέπει να σηκώσουν τις ζαρτινιέρες, να τις μεταφέρουν παραδίπλα, να επεκτείνουν πεζοδρόμια και να τι βάλουν πάλι πίσω;

Σε δουλειά να βρισκόμαστε.

Εκτός και αν σκέφτονται να τα αφήσουν εσαεί έτσι.

Και ΤΣΠΑ, γιατί άλλες στάσεις είναι σε πράσινες λωρίδες;;;;;;;

20200622_115657.jpg

Και καλό θα ήταν να αναρωτηθείτε όχι ποιά είναι η δική μου αλληλουχία σκέψεων αλλά ποιά είναι η αλληλουχία σκέψεων αυτών που ζωγράφισαν και μία πράσινη λωρίδα, μικρότερου πλάτους, ακριβώς δίπλα στο πεζοδρόμιο.

Δηλαδή; Εσεις τι νομίζετε;

Μα γιατί;

Ήδη τους κάνανε την τεράστια παραχώρηση να στρίβουν δεξιά στην Αμαλίας. Όσοι, θα πάνε να περιμένουν στην Όθωνος (που έτσι και αλλοιώς είναι ελάχιστοι).

Λες και δεν το έκαναν μέχρι τώρα, ιδιαίτερα από την παράνομη πιάτσα της Σουρή.

Δεν καταλαβαινω τι ακριβως λες?

Ρωτησες στο προηγουμενο ποστ σου "Γιατι να βαφτει κοκκινη η λωριδα" και υπεθεσα πως η ενσταση σου ειναι στο χρωμα. Υποθετω πως την βαφουν για να ξεχωριζει, διοτι αν δεν την εβαφαν οπως λες, προφανως δεν ξεχωριζε ως πεζοδρομος. Αν οντως ρωτας γιατι επελεξαν κοκκινο, θα σου πω γιατι το φουξια ειναι μαλλον κιτς.

Επισης, οπως εχει αναφερθει, ειναι πιλοτικο ολο αυτο. Υποθετω πως αν καταληξει στο να γινει μονιμο, ισως διευρυνθουν τα πεζοδρομια. Δικη μου εικασια αυτη. Οποτε λοιπον αφου ειναι πιλοτικο, ειναι και ευκολως αναστρεψιμο με τον συγκεκριμενο τροπο υλοποιησης.

Απο κει και περα σχετικα με το γιατι ειναι καποιες στασεις σε πρασινο χρωμα (και αλλες οχι? Δεν το εχω προσεξει αυτο) και με το γιατι υπαρχει η πρασινη λωριδα μικροτερου πλατους διπλα στο πεζοδρομιο δεν εχω απαντηση, δεν το εχω ψαξει αλλα πιστευω πως θα εχει αναφερθει κατι. Υποθετω παντως πως καποια μελετη θα εχει γινει, θελω να πω δεν θα τα εφτιαξαν σε μια χαρτοπετσετα και πεταξαν μινιατουρες πανω και οπου καθισαν εκει τα εβαλαν. 

Παντως βλεπω πως ολοενα και περισσοτεροι πεζοι τις χρησιμοποιουν μερα με την μερα, που ειναι καλη φαση :) 

1 ώρα πριν, lightsout είπε

. Ξαφνικά, ως εκ του θαύματος, τους έδιωξαν από Πανεπιστημίου

Ενταξει οχι εντελως ως εκ θαυματος, μειωθηκαν οι λωριδες, η εναλλακτικη ποια θα ηταν, να τους αφηναν να τις κανουν ακομα λιγοτερες τις λωριδες?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@stormrainΩς εκ του θαύματος εννοώ ότι βρέθηκε η βούληση να τους διώξουν. Φυσικά και δεν μπορούσαν να μείνουν εκεί με τις λωρίδες να λιγοστεύουν. Θέλω να πω δηλαδή ότι αν υπάρχει βούληση γίνονται πράγματα. Αν όχι, αποκτούμε πιάτσες σαν αυτές σε Σύνταγμα, Πανεπιστημίου, Πανόρμου, εσχάτως (και ώρες αιχμής) Αμπελοκήπων επί της Αλεξάνδρας όπου σχεδόν καθημερινά αράζουν δύο τρείς κάθε πρωί και πάει λέγοντας. Βέβαια, αν δεν υπάρχουν νόμιμες πιάτσες της προκοπής, επίκαιρες, σε σημεία με κόσμο και όχι σε σημεία που είχε κόσμο πριν τριάντα χρόνια, κάπου θα πρέπει να πάνε κι αυτοί. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
21 ώρες πριν, Ggiorgos7 είπε

Λοιπον

Η εταιρια που ανελαβε το εργο ειναι η Urban innovations ltd

Αρχικά κατασκεύαζε αγροτικά μηχανήματα, τώρα ασχολείται αποκλειστικά με προϊόντα εξοπλισμού πόλεων, συμμετέχοντας από το 2010 σε διαγωνισμούς του δημοσίου.

Την διεύθυνση της εταιρίας από το 2009 έχει αναλάβει ο Κωνσταντίνος Τσίντζας, ο οποίος είναι και ο νόμιμος εκπρόσωπος της Urban Innovations.

Ο οποίος είχε τοποθετηθεί και δημοσίως για την πανδημία.

Έχουμε και συνέχεια :

Το όνομα της Αλεξία Μπάκο

Η αία* relate ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας για την Kraft Paints, εταιρεία με ηγετική θέση στην αγορά οικοδομικών και αρχιτεκτονικών χρωμάτων. Η συνεργασία περιλαμβάνει την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών συμβουλευτικής επικοινωνίας, γραφείου Τύπου, media relations, concept και διοργάνωσης προωθητικών ενεργειών σε σημεία πώλησης, καθώς και άλλων εκδηλώσεων.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...