Προς το περιεχόμενο

Nokia 9 PureView TA-1082 6GB/128GB 230€ @eglobalcentral


Blackyy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Looter είπε

-Παρέλαβε ένα προϊόν που πρέπει να επιστραφεί ώστε να πάρει refund.

Τα υπόλοιπα είναι σάλτσες.

Δηλαδή πιστεύεις ότι δεν έχει σημασία το πού θα επιστραφεί και με τι μεταφορικά; Για DOA κινητό κανονικά θα έπρεπε να το δεχτούν πίσω με δικά τους έξοδα και να το αντικαταστήσουν, δίχως ο πελάτης να πληρώνει ούτε 1 cent. 

Επεξ/σία από neosstoforum
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 303
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

πρωτα απ ολα δυστυχως οχι, ολοι προτιμουν να κανουν τη χαρη σ ενα ανθρωπο-αρχιδι για να τον ξεφορτωθουν μια ωρα αρχιτερα. δευτερον, δεν υπαρχει κατι να κερδισεις οταν ειναι προκαθορισμενο το αποτελεσμα. το καταστημα ΠΟΤΕ δεν θα τον εξυπηρετουσε, γιατι πολυ απλα θελει να πουλησει και αμα γινει η στραβη σε κατευθυνει στο κατασκευαστη. ουτε το πρωτο ειναι ουτε το τελευταιο με ανυπαρκτο σερβις, δε καταλαβαινω γιατι πεφτεις απ τα συννεφα?

Διπλωματία καλά τα λέει, και ευγένεια. Παραγγελία από Gearbest που έκανα τον Μάρτιο δεν ήρθε ποτέ. Μιλάω μαζί τους τον Ιούνιο μου λένε περίμενε μέχρι 26/7. Μιλάω μαζί τους στις 28/7 μου λένε για insurance και ότι δεν δικαιούμαι αντικατάσταση ή refund. Τους απαντάω ευγενικά γιατί δεν το τόνισαν αυτό τον Ιούνιο όταν μου είπαν να περιμένω και ότι με τα email που μου έστελναν (μέχρι και να ρωτήσω στα ΕΛΤΑ τελωνείο με έστειλαν) προσπαθούσαν να κερδίσουν χρόνο να μην ανοίξω dispute στο paypal και τελικά έλαβα ως δια μαγείας την απάντηση για refund όλου του ποσού.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως έγραψα και νωρίτερα, έστειλα 3 email όπου τους ζητούσα να μου στείλουν διεύθυνση Αγγλία αλλά απαντούσαν τα ίδια και τα ίδια λες και απαντούσε ρομπότ. Αυτό με έκανε να κάνω escalate to PayPal διαφορετικά δεν θα έκανα. Κάποιοι καταλαβαίνετε ότι θέλετε. Δεν πειράζει,  εύχομαι να μην αντιμετωπίσετε ποτέ πρόβλημα από κινεζομαγαζο όπως το συγκεκριμένο και αν αντιμετωπίσετε να λυθούν όλα εύκολα με τρόπο μαγικό!  Όλα καλά και οποίος κατάλαβε, κατάλαβε! 

Επεξ/σία από lionheart75
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ακριβότερη αγορά που έχω κάνει από εξωτερικό είναι 40€ ακουστικά που Ελλάδα είχαν 80€ απο το Gearbest.

Μόνο λίγα μικροπράγματα χαμηλής αξίας έχω πάρει, κυρίως απο Ebay.

Ακόμα και πχ το Banggod που θεωρείται απο πολλούς αξιόπιστο, έχει γίνει στραβή σε αγορά κινητού.

Εχω διαβάσει περίπτωση που έπρεπε να γίνει αντικατάσταση κινητού και ο Κινέζος έδινε πχ το 70-80% της αξίας του κινητού.

Με το Amazon διαβάζω πως έχει την καλύτερη εγγύηση, δεν έχω κάνει ποτέ αγορά.

Εχω αγοράσει κινητά μόνο απο Ελλάδα απο μεγάλες επώνυμες αλυσίδες σε προσφορά τιμής Σκρουτζ η φθηνότερα.Υπάρχουν και στο Σκρούτζ αξιόπιστα καταστήματα αλλά το οποιοδήποτε μπορεί να κλείσει.Ομως και πάλι, έχεις την εγγύηση της αντιπροσωπείας στην Ελλάδα.

Ακόμα και στα Xiaomi που δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία, υπάρχουν 2-3 καταστήματα απο Σκρούτζ που έχουν συσκευές Xiaomi που καλύπτονται απο την infoguest.

Κάποιοι υποστηρίζουν πως έχουν κάνει αρκετές αγορές απο Κίνα χωρίς κανένα πρόβλημα.Πάω πάσσο.

Κινητό μόνο απο Ελλάδα, για 100€ πχ διαφορά σε αγορά κινητού δεν αξίζει το ρίσκο και η εγγύηση 1 χρόνου με πήγαινε έλα 1+ μήνα.Κανείς μας δεν θα πεινάσει για 100€.Απλά θέλουμε να νιώθουμε πως πήραμε αυτό που θέλαμε στην χαμηλότερη τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Όπως έγραψα και νωρίτερα, έστειλα 3 email όπου τους ζητούσα να μου στείλουν διεύθυνση Αγγλία αλλά απαντούσαν τα ίδια και τα ίδια λες και απαντούσε ρομπότ. Αυτό με έκανε να κάνω escalate to PayPal διαφορετικά δεν θα έκανα. Κάποιοι καταλαβαίνετε ότι θέλετε. Δεν πειράζει,  εύχομαι να μην αντιμετωπίσετε ποτέ πρόβλημα από κινεζομαγαζο όπως το συγκεκριμένο και αν αντιμετωπίσετε να λυθούν όλα εύκολα με τρόπο μαγικό!  Όλα καλά και οποίος κατάλαβε, κατάλαβε! 

Case άνοιξες πριν συνεννοηθείς με το κατάστημα όμως. Όχι ότι είναι σωστή η αντιμετώπιση από το κατάστημα βέβαια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε

Η ακριβότερη αγορά που έχω κάνει από εξωτερικό είναι 40€ ακουστικά που Ελλάδα είχαν 80€ απο το Gearbest.

Έχω κάνει αρκετές αγορές άνω των 200€ με μεγαλύτερη τα 530€. Σε καμία δεν είχα θέμα γιατί πάντα πρόσεχα τι και από πού αγοράζω. Μια φορά είχα θέμα από eBay γιατί άργησε κάποιες μέρες , ο πωλητής ιδιώτης και καθόλου συνεργάσιμος. Το PayPal μου τα έδωσε όλα πίσω , το προϊόν ήρθε μετά από 2 μέρες και έδωσα πίσω το ποσό μέσω friends and family με note στο PayPal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, leo066 είπε

Case άνοιξες πριν συνεννοηθείς με το κατάστημα όμως. Όχι ότι είναι σωστή η αντιμετώπιση από το κατάστημα βέβαια.

Ναι άνοιξα claim. Και τι σημαίνει αυτό;

Kαι σε άλλα καταστήματα έχω ανοίξει claim κατά καιρούς αλλά δεν μου έκαναν πουστιά για εκδίκηση όπως το συγκεκριμένο.

Βλέπω πάντως ότι κάποιοι, κακώς, προσπαθείτε να δικαιολογήσετε το κατάστημα και να τα ρίξετε στον αγοραστή. Πραγματικά απορώ! 

Το claim δεν σημαίνει κάτι, ενημέρωση στο paypal κάνεις (μέσω του οποίου πλήρωσες) και ουσιαστικά ανοίγει μια συζήτηση με τον πωλητή προκειμένου να τα βρείτε, άσχετα που τα κινεζομάγαζα (όπως το συγκεκριμένο) κάνουν τον κινέζο και δεν απαντούν στο claim που κάνεις (δεν συμμετέχουν αλλά απέχουν). 

Το ότι δεν παίρνουν φράγκο οι πωλητές από το paypal με το που ανοιχτεί claim για ελλαττωματικό προϊόν (DOA) όπως η περίπτωσή μου, για μένα είναι ορθό.

Αν κάποιος έχει αντίθετη άποψη να το κοιτάξει, κάτι δεν πάει καλά. Διότι το διάβασα και αυτό. 

 

Μόλις τώρα, omitziz είπε

Έχω κάνει αρκετές αγορές άνω των 200€ με μεγαλύτερη τα 530€. Σε καμία δεν είχα θέμα γιατί πάντα πρόσεχα τι και από πού αγοράζω. Μια φορά είχα θέμα από eBay γιατί άργησε κάποιες μέρες , ο πωλητής ιδιώτης και καθόλου συνεργάσιμος. Το PayPal μου τα έδωσε όλα πίσω , το προϊόν ήρθε μετά από 2 μέρες και έδωσα πίσω το ποσό μέσω friends and family με note στο PayPal.

Με γειά σου και με χαρά σου και μπράβο.

Τώρα όσο αφορά τις αγορές, κάτι έχουμε κάνει και εμείς τα τελευταία χρόνια. Το δεκάδες είναι λίγο. 

Όλοι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρουν που λένε και στο χωριό μου.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vasilis 07 είπε

Διπλωματία καλά τα λέει, και ευγένεια. Παραγγελία από Gearbest που έκανα τον Μάρτιο δεν ήρθε ποτέ. Μιλάω μαζί τους τον Ιούνιο μου λένε περίμενε μέχρι 26/7. Μιλάω μαζί τους στις 28/7 μου λένε για insurance και ότι δεν δικαιούμαι αντικατάσταση ή refund. Τους απαντάω ευγενικά γιατί δεν το τόνισαν αυτό τον Ιούνιο όταν μου είπαν να περιμένω και ότι με τα email που μου έστελναν (μέχρι και να ρωτήσω στα ΕΛΤΑ τελωνείο με έστειλαν) προσπαθούσαν να κερδίσουν χρόνο να μην ανοίξω dispute στο paypal και τελικά έλαβα ως δια μαγείας την απάντηση για refund όλου του ποσού.

Φίλε sorry, αλλά έχεις λάθος. Έμποροι είναι και σε εξυπηρετούν Κινεζάκια (το λέω με συμπόνια όχι κοροϊδευτικά) που πληρώνονται με τον αριθμό των περιπτώσεων που λύνουν το λεπτό. Δε μιλάς με τον ιδιοκτήτη να σου κάνει χάρη. Ίδια περίπτωση στο Gearbest, άρχισαν μα μου και έκανα κατευθείαν dispute στο Paypal. Την άλλη μέρα πήρα όλο το refund και μου είπαν άλλη φορά να αγοράζω με insurance. απατεώνες μεγάλοι και δεν ισχύει αυτό που λες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φθινόπωρο '19 pro Covid επέστρεψα πακέτο στην Κίνα στο BG γιατί η συσκευή δε λειτουργούσε εκτός Κίνας (και αυτή η συσκευή ήταν ένα scanner). ~42€ για 3,5 κιλά δέματος, μου τα πίστωσε BG μαζί με το κόστος του scanner (330€) αλλά πήρε δύο μήνες.

Τα ΕΛΤΑ ανοίγουν και εξυπηρετούν από τις 07:30 το πρωί. Τώρα πόσο εύκολο και χρονοβόρο θα είναι με Covid σε έξαρση και θερινές άδειες, ένα πείραμα θα δείξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, omitziz είπε

Έχω κάνει αρκετές αγορές άνω των 200€ με μεγαλύτερη τα 530€. Σε καμία δεν είχα θέμα γιατί πάντα πρόσεχα τι και από πού αγοράζω. Μια φορά είχα θέμα από eBay γιατί άργησε κάποιες μέρες , ο πωλητής ιδιώτης και καθόλου συνεργάσιμος. Το PayPal μου τα έδωσε όλα πίσω , το προϊόν ήρθε μετά από 2 μέρες και έδωσα πίσω το ποσό μέσω friends and family με note στο PayPal.

Λίγοάσχετο με το θέμα 'ομως το πόσο προσεκτικός είσαι εσύ... Δεν ξέρω τι έχει ξυπνήσει μέσα σας και όλοι λέτε τα προσωπικά σας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Ναι άνοιξα claim. Και τι σημαίνει αυτό;

Kαι σε άλλα καταστήματα έχω ανοίξει claim κατά καιρούς αλλά δεν μου έκαναν πουστιά για εκδίκηση όπως το συγκεκριμένο.

Βλέπω πάντως ότι κάποιοι, κακώς, προσπαθείτε να δικαιολογήσετε το κατάστημα και να τα ρίξετε στον αγοραστή. Πραγματικά απορώ! 

Το claim δεν σημαίνει κάτι, ενημέρωση στο paypal κάνεις (μέσω του οποίου πλήρωσες) και ουσιαστικά ανοίγει μια συζήτηση με τον πωλητή προκειμένου να τα βρείτε, άσχετα που τα κινεζομάγαζα (όπως το συγκεκριμένο) κάνουν τον κινέζο και δεν απαντούν στο claim που κάνεις (δεν συμμετέχουν αλλά απέχουν). 

Το ότι δεν παίρνουν φράγκο οι πωλητές από το paypal με το που ανοιχτεί claim για ελλαττωματικό προϊόν (DOA) όπως η περίπτωσή μου, για μένα είναι ορθό.

Αν κάποιος έχει αντίθετη άποψη να το κοιτάξει, κάτι δεν πάει καλά. Διότι το διάβασα και αυτό. 

Με γειά σου και με χαρά σου και μπράβο.

Τώρα όσο αφορά τις αγορές, κάτι έχουμε κάνει και εμείς τα τελευταία χρόνια. Το δεκάδες είναι λίγο. 

Όλοι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρουν που λένε και στο χωριό μου.

Claim σημαίνει ότι δεν μπορείς να τα βρεις με τον πωλητή και ουσιαστικά ζητάς από το paypal να σου βρει λύση. Παγώνουν επίσης τα χρήματα που έχει πάρει ο πωλητής μέχρι να κλείσει  το claim.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Ναι άνοιξα claim. Και τι σημαίνει αυτό;

Kαι σε άλλα καταστήματα έχω ανοίξει claim κατά καιρούς αλλά δεν μου έκαναν πουστιά για εκδίκηση όπως το συγκεκριμένο.

Βλέπω πάντως ότι κάποιοι, κακώς, προσπαθείτε να δικαιολογήσετε το κατάστημα και να τα ρίξετε στον αγοραστή. Πραγματικά απορώ! 

Το claim δεν σημαίνει κάτι, ενημέρωση στο paypal κάνεις (μέσω του οποίου πλήρωσες) και ουσιαστικά ανοίγει μια συζήτηση με τον πωλητή προκειμένου να τα βρείτε, άσχετα που τα κινεζομάγαζα (όπως το συγκεκριμένο) κάνουν τον κινέζο και δεν απαντούν στο claim που κάνεις (δεν συμμετέχουν αλλά απέχουν). 

Το ότι δεν παίρνουν φράγκο οι πωλητές από το paypal με το που ανοιχτεί claim για ελλαττωματικό προϊόν (DOA) όπως η περίπτωσή μου, για μένα είναι ορθό.

Αν κάποιος έχει αντίθετη άποψη να το κοιτάξει, κάτι δεν πάει καλά. Διότι το διάβασα και αυτό. 

Με γειά σου και με χαρά σου και μπράβο.

Τώρα όσο αφορά τις αγορές, κάτι έχουμε κάνει και εμείς τα τελευταία χρόνια. Το δεκάδες είναι λίγο. 

Όλοι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρουν που λένε και στο χωριό μου.

Θαυμαζω την υπομονη και την ευγενεια σου με τους δικηγορους του καταστηματος.

Το συγκεκριμενο καταστημα ειναι γνωστο για την αναξιοπιστια του. Μια βολτα στο trustpilot και βγαζεις συμπερασμα.

Κι εγω πριν μερικα χρονια ειχα διαφορά μαζι τους για κινητο που δεν εφτασε ποτε και ηταν αδυνατον να τους βρω. Απαντησαν με τεραστια καθυστερηση σε  1-2 emails και μετα γεια σας. Εγω δεν ειχα ανοιξει ακομα claim για να "νευριασω" τους αξιοπιστους. 

Ακομα και το paypal δεν κρατησε τη σταση που ολοι νομιζουν οτι θα κρατησει σε τετοια περιπτωση.  Με μεγαλη επιμονη και πολυ χρονο, πηρα πισω τα χρηματα μου μετα απο 3 μηνες.

Αποψη μου ειναι οτι κι εσυ θα τα παρεις πισω στο ακεραιο. Και πιστευω οτι θα παρεις και τα μεταφορικα εξοδα που τα δικαιουσαι.Μολις το στειλεις, στειλτους την αποδειξη. Εχει μια προθεσμια αυτο.

Κι εγω εχω κανει εκατονταδες αγορες απο καθε ειδους καταστημα. Banggood,gearbest, ολα τα amazon κλπ κλπ.  Καποια ειναι top οπως το αμαζον, καποιοι σοβαροι οπως banggood gearbest και καποιοι ειναι απατεωνες.  Τα ξερεις, μιας κι εσυ το ιδιο χομπι εχεις.

Επισης, γι αυτους που δαιμονοποιουν την αγορα απο Κινα, να σας πως οτι σε καποια πραγματα ειναι μονοδρομος.  Τα μεγαλα αξιοπιστα καταστηματα ειναι προτιμοτερα απο κατι σκρουτζομαγαζα που ανοιγοκλεινουν και μπαινοβγαινουν στο σκρουτζ. Οταν κλεισουν, ας μην πω τι εγγυηση θα παρετε για χιαομι κινητο. Στα αλλα που εχουν κανονικα ευρωπαικη εγγυηση, εννοειται οτι το σκρουζτ ειναι αριστη επιλογη.

Υπομονη απο μενα και ολα θα πανε καλα γιατι εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δικιο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@lionheart75

Το έχω πιάσει από την αρχή και πραγματικά λυπάμαι για το πακέτο που έφαγες.

Κάνεις μια προσπάθεια με paypal μπας και μιλήσεις με agent και όχι με bot για να τους
εξηγήσεις ότι η επιστροφή γίνεται Αγγλία και όχι Κίνα και αν δεν, το πας ΕΛΤΑ, δίνεις
το tracking number στον Κινέζο και καλό Οκτώβρη.

Αγορές από εξωτερικό έκανα μεταξύ 2005-2012, κυρίως ebay και amazon. Τότε που 
έλεγες στον πωλητή "Βάλε 10$ price και γράψε Gift" :P Ακόμα και τότε, σε ορισμένα
πράγματα πχ αναρτήσεις ποδηλάτων, εαν η διαφορά ήταν τύπου 20-30%, το έπαιρνα
από Ελλάδα καθώς μια στραβή να σου καθόταν και είχες φάει τη διαφορά στα μετα-
φορικά.

Από bangood είχα πάρει ψείρες για το κινητό και κάτι σκατολοΐδια στα μονοψήφια Ευρώ.
Για κινητό μέχρι 120-130 (οριακά) θα αγόραζα από bangood. Για παραπάνω μόνο από Ελ-
λάδα ή Amazon. Από μαγαζιά σαν το eglobalcentral, ούτε κλικ στο site δεν κάνω :)

Καλή συνέχεια σου εύχομαι και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου.

 


 

Επεξ/σία από eaglos
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Οι αγορές από την Κίνα είναι σαν τις ιστορίες από το Στρατό. Αλλά όχι να λέμε ότι ο Κινέζος θέλει διπλωματία, αυτά γίνονταν στις αρχές πριν γίνει χαμός με τα unboxings κτλ. Κινέζος και aftersales δεν πάνε μαζί, αν δεν έχουν τον φόβο του PayPal το παίζουν τρελίτσα. Το θέμα είναι ότι και το PayPal έχει αλλάξει πολιτική και πλέον παίζει μπάλα με τους πωλητές, αυτά διαβάζω τριγύρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, gchris7 είπε

Claim σημαίνει ότι δεν μπορείς να τα βρεις με τον πωλητή και ουσιαστικά ζητάς από το paypal να σου βρει λύση. Παγώνουν επίσης τα χρήματα που έχει πάρει ο πωλητής μέχρι να κλείσει  το claim.  

Αυτό που λες λέγεται escalate, όχι claim. Στο claim μπορείς να τα βρείς με τον πωλητή αν το θέλει και αυτός (στην περίπτωσή μου όχι). ;) 

Όσο αφορά τα χρήματα, ναι παγώνουν και καλά κάνουν όπως στην περίπτωσή μου. Εξηγώ παραπάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...