Προς το περιεχόμενο

Nokia 9 PureView TA-1082 6GB/128GB 230€ @eglobalcentral


Blackyy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, SeNNinhA είπε

Υπολογισε οτι μεχρι να παει Κινα και να το ανοιξουν και να δωσουν οι Κινεζοι το ΟΚ θα παει πανω απο ενα μηνα υποθεση.

Το αντιλαμβάνομαι φίλε! Δυστυχώς εδώ που φτάσαμε, θα κάνω υπομονή δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 303
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τραγικό αδερφέ. Από τα λίγα που έψαξα, χαίρει ευνοϊκής μεταχείρισης το eglobal απο το Paypal. Βγάλε φωτό το πακέτο αφού έχουν βάλει τα ΕΛΤΑ τα αυτοκόλλητα πάνω κτλ, ώστε να φαίνονται, θα τα πάρεις και τα έξοδα εώς 30. Την ταλαιπωρία δεν θα την πληρωθείς ποτέ όμως.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το paypal καλύπτει έξοδα αποστολής μέχρι 30€. Δες εδώ πως: https://www.paypal.com/ca/for-you/shop/refunded-returns

Μού είχε τύχει μια αγορά από gearbest που μου έστειλαν άλλα αντί άλλων και το επέστρεψα και πήρα και τα μεταφορικά πίσω από το Paypal

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα καταλήγεις στην αρχική επιλογή που είχαν δώσει οι Κινέζοι στο να το στείλεις Κίνα. Μηδενική δηλαδή η βοήθεια του PayPal. Φάουλ πιστεύω, χάνεται η οποία ασφάλεια νιώθεις όταν η επιλογή πληρωμής είναι με PayPal. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Greenleaf είπε

Άρα καταλήγεις στην αρχική επιλογή που είχαν δώσει οι Κινέζοι στο να το στείλεις Κίνα. Μηδενική δηλαδή η βοήθεια του PayPal. Φάουλ πιστεύω, χάνεται η οποία ασφάλεια νιώθεις όταν η επιλογή πληρωμής είναι με PayPal. 

Το φάουλ του PayPal είναι ότι δεν δέχεται να στείλει το δέμα από εκεί που το έστειλαν (Αγγλία), αλλά συμφωνεί με το eglobal να το στείλει ο χρήστης στην Κίνα και όχι μόνο αυτό να πληρώσει κιόλας τα έξοδα ενώ πρέπει να απαιτήσει τουλάχιστον από το μαγαζί να τα πληρώσει αυτό αφού το ίδιο είναι που θέλει να στείλει ο χρήστης το πακέτο στην Κίνα. Απαράδεκτο το PayPal εδώ πέρα. Ναι μεν θα πρέπει ο αγοραστής να το στείλει πίσω στο κατάστημα αλλα όχι και να πληρώσει και τα έξοδα για κάτι που ο ίδιος δεν φταίει δηλαδή. Και μόνο που βάζει τον αγοραστή να μπει στην διαδικασία να πακεταρει και να το στείλει (χάσιμο χρόνου) έπρεπε να του καλύβουν όλα τα έξοδα αποστολής ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, lionheart75 είπε

Πήρα αύριο 2ωρη άδεια από την δουλειά και θα πάω στα ΕΛΤΑ. 

δε ξέρω που είσαι αλλά υπάρχουν ΕΛΤΑ, πχ στο Σύνταγμα που έχουν διευρυμένο ωράριο και τουλάχιστον θα γλιτώσεις την άδεια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κριμα, μεγαλη απογοητευση η απαντηση του Paypal. Εντωμεταξυ μου κανει εντυπωση που γραφει οτι πρεπει να αναλαβεις εσυ το κοστος επιστροφης. Κανε ομως τη διαδικασια μεσω Paypal για να σου τα καλυψει στη συνεχεια το Paypal, πιθανοτατα απλα εννοει οτι δεν θα τα καλυψει ο εμπορος.

Οπως λεει ο circadian, υπαρχουν αρκετα καταστηματα ΕΛΤΑ με διευρυμενο ωραριο ή που ειναι και Σαββατο ανοιχτα (π.χ. Συνταγμα, Ομονοια, The Mall κ.α.)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην τελευταία εμπειρία που πάντως με το PayPal, ούτε εμένα με βοήθησε στο ελάχιστο να βρω το δίκιο μου. Άκρως απογοητευτική θα έλεγα.
Αφήστε δε που σε έχουν στο περίμενε 1+ μήνα και στο τέλος σου ρίχνουν ένα άκυρο πανηγυρικό. 

Επομένως, προσωπικά πλέον δεν βασίζομαι στην "ασφάλεια" του PayPal σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά αλλά ψάχνω εξ αρχής να μεγιστοποιήσω την πιθανότητα να μην πάει κάτι στραβά ώστε να μην χρειαστώ το PayPal.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μέχρι πριν από 24 ώρες το PayPal το είχατε κάνει οι περισσότεροι σημαία. Πρόσφατο παράδειγμα την προηγούμενη εβδομάδα για 34αρι μόνιτορ από Κίνα που ελαφρά την καρδία διάβαζα πως στην περίπτωση που υπάρχει θέμα το PayPal καλύπτει ακόμα και τα έξοδα αποστολής (που δεν ισχύει) δημιουργώντας στους όποιους ενδιαφερόμενους τελικά φρούδες προσδοκίες και μια ασφάλεια να προχωρήσουν στην αγορά. Ξαφνικά βλέπω πολλά παράπονα, τα οποία μέχρι χθες βλέπω δεν τα αναφέρατε κάποιοι και περιμένατε την εξέλιξη της υπόθεσης του λεοντόκαρδου για να τα πείτε ?

Ηθικό δίδαγμα από αυτή την ιστορία και νομίζω ήρθε η στιγμή να κλείσει το θέμα, με μέτρο οι αγορές από Κίνα και οι προσφορές που ανεβαίνουν και να τονίζεται  πάντα το ρίσκο της μη υποστήριξης.

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν ο λιοντάρης δεν ήταν τόσο απότομος πριν κλείσει 24ωρο θα ήταν διαφορετικά.

Το πάτα το Κιμ δεν είναι ποτέ καλό και όποιος κατάλαβε κατάλαβε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Giama είπε

Κριμα, μεγαλη απογοητευση η απαντηση του Paypal. Εντωμεταξυ μου κανει εντυπωση που γραφει οτι πρεπει να αναλαβεις εσυ το κοστος επιστροφης. Κανε ομως τη διαδικασια μεσω Paypal για να σου τα καλυψει στη συνεχεια το Paypal, πιθανοτατα απλα εννοει οτι δεν θα τα καλυψει ο εμπορος.

Οπως λεει ο circadian, υπαρχουν αρκετα καταστηματα ΕΛΤΑ με διευρυμενο ωραριο ή που ειναι και Σαββατο ανοιχτα (π.χ. Συνταγμα, Ομονοια, The Mall κ.α.)

Τα διευρυμένα  κλείνουν μεσημέρι λόγω κορονοιου. Αλλά δέματα εξωτερικού δεν στέλνεις και από ταχυδρομικά πρακτορεία  ΕΛΤΑ (σε μίνι μάρκετ κλπ); Απλά παλιά υπήρχαν δύο κατηγορίες , θέλεις αυτά που έχουν όλες τις υπηρεσίες . Βέβαια κάποια ίσως  είναι κλειστά λόγω Αυγούστου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, omitziz είπε

Εαν ο λιοντάρης δεν ήταν τόσο απότομος πριν κλείσει 24ωρο θα ήταν διαφορετικά.

Το πάτα το Κιμ δεν είναι ποτέ καλό και όποιος κατάλαβε κατάλαβε 

το καταστημα τα ιδια θα του λεγε και το ξερεις, απλα θα του εδιναν καποια αλλη δικαιολογια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

το καταστημα τα ιδια θα του λεγε και το ξερεις, απλα θα του εδιναν καποια αλλη δικαιολογια

Όχι φίλε μου , με υπομονή και διπλωματία κερδίζεις περισσότερα. Το yolo δεν βοηθάει

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως τα έγραψα από την αρχή.

Ο φιλος με τον τρόπο του έχασε το οποιο δίκιο του.

Ουσιαστικά χάθηκαν τόσες βδομαδες για να κάνει νταϊλίκια στο κατάστημα επιστρέφοντας στο ΙΔΙΟ σημείο.

-Παρέλαβε ένα προϊόν που πρέπει να επιστραφεί ώστε να πάρει refund.

Τα υπόλοιπα είναι σάλτσες.

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, omitziz είπε

Όχι φίλε μου , με υπομονή και διπλωματία κερδίζεις περισσότερα. Το yolo δεν βοηθάει

πρωτα απ ολα δυστυχως οχι, ολοι προτιμουν να κανουν τη χαρη σ ενα ανθρωπο-αρχιδι για να τον ξεφορτωθουν μια ωρα αρχιτερα. δευτερον, δεν υπαρχει κατι να κερδισεις οταν ειναι προκαθορισμενο το αποτελεσμα. το καταστημα ΠΟΤΕ δεν θα τον εξυπηρετουσε, γιατι πολυ απλα θελει να πουλησει και αμα γινει η στραβη σε κατευθυνει στο κατασκευαστη. ουτε το πρωτο ειναι ουτε το τελευταιο με ανυπαρκτο σερβις, δε καταλαβαινω γιατι πεφτεις απ τα συννεφα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...