Προς το περιεχόμενο

Φήμες θέλουν τη Boeing να σταματά την παραγωγή των 747


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με τα δεδομένα στις αερομεταφορές να έχουν αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια, όλα δείχνουν ότι η “βασίλισσα των ουρανών” δεν έχει πολύ χρόνο μπροστά της.

Μετά το A380 της Airbus, ένα ακόμα μεγάλου μεγέθους αεροσκάφος ετοιμάζεται σιγά-σιγά να αποτελέσει παρελθόν. Ο λόγος για ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα “μεγάλα πουλιά”, το θρυλικό Boeing 747, η παραγωγή του οποίου σύμφωνα με το Bloomberg θα σταματήσει σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα. Αν και η Boeing απέφυγε να σχολιάσει τις φήμες, οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος της “βασίλισσας των ουρανών” που συμπληρώνει φέτος τα 52 της χρόνια.

Η εποχή των θηριωδών αεροσκαφών έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Τα τελευταία χρόνια οι αεροπορικές εταιρείες προτιμούν ξεκάθαρα μικρότερα και πιο ευέλικτα αεροσκάφη, τη στιγμή που οι βελτιωμένες εκδόσεις των μηχανών των τελευταίων, καθιστούν τη λειτουργία τους πολύ πιο αποδοτική σε σχέση με εκείνη των παλαιότερων “wide-body” μοντέλων. Ενδεικτικά σε μία πτήση μεγάλης απόστασης, ένα Airbus 380 καίει καύσιμο με ρυθμό 13,78 kg/km τη στιγμή που ένα Airbus A350 χρειάζεται μόλις 7,07 kg/km (το καύσιμο ανά θέση είναι στα 3,27 l/100km και 2,81 l/100 km αντίστοιχα).

Η εμφάνιση της Covid-19 μάλιστα επιτάχυνε τις εξελίξεις με πολλές εταιρείες ανά τον κόσμο να αποσύρουν τα Airbus Α380 και τα Boeing 747 τους (Virgin, KLM, Lufthansa, Qantas, Korean Air είναι μόνο μερικές από τις αεροπορικές που απάλλαξαν τον στόλο τους από τα εν λόγω αεροσκάφη). Σε ό,τι αφορά τη Boeing, η αμερικανική εταιρεία βρίσκεται έτσι κι αλλιώς σε δυσχερή θέση μετά το φιάσκο του 737 Max. Η Airbus από την άλλη, αναμένεται να αναστείλει την παραγωγή του A380 το 2021, όταν και θα παραδώσει τις τελευταίες παραγγελίες της.   


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 38
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αναμενόμενο. Το 787 dreamliner καλυπτει τεράστιες αποστάσεις και οι νέοι κινητήρες έχουν πολύ καλύτερη απόδοση. Το μεγαλύτερο αεροπλάνο για το μέλλον της εταιρίας θα ναι λογικά το 777x όταν

καλα, οι αεροπορικες αν μπορουσαν να μας τετραγωνιζουν για να μας στιβαζουν θα το καναν κι αυτο. Καποτε το αεροπλανο ηταν χλιδα, μετα εγινε λεοφωρειο τωρα εχει γινει κτελ για το ζεφυρι. Ακομ

Αυτό που μου αρέσει στο ινσομνια είναι ότι για οποιοδήποτε θέμα υπάρχει άποψη/γνώση ( δεν το λέω ειρωνικά) good job 👍

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κρίμα και ηταν ωραίο και αυτο και το 777. Δε πειραζει θα βγουν πάλι τα MAX...😜

Επεξ/σία από nosstrom
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αναμενόμενο.

Το 787 dreamliner καλυπτει τεράστιες αποστάσεις και οι νέοι κινητήρες έχουν πολύ καλύτερη απόδοση.

Το μεγαλύτερο αεροπλάνο για το μέλλον της εταιρίας θα ναι λογικά το 777x όταν βγεί.

Το 737 MAX δεν είναι απλώς φιάσκο.Είναι το αποτέλεσμα ανταγωνισμού δύο εταιριών όταν δεν λειτουργούν σωστά οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους.Συγκεκριμένα των ΗΠΑ που θέλανε να βοηθήσουν την Boeing όταν βγήκε το airbus A320 NEO.

Αντίστοιχα αποτελέσματα αλλά με περισσότερα ατυχήματα υπήρξαν και με το DC-10 όταν το βγάλανε βιαστικά για να προλάβουν το 747!!!

 

Επεξ/σία από Yeroplatanos
  • Like 10
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι χαρά θα έχουν όσες εταιρείες δεν έχουν παραλάβει τα αεροσκάφη τους
να μαθαίνουν σήμερα ότι το μοντέλο που ΘΑ παραλάβουν σε 2 χρόνια καταργείται....

Ε ρε πτωχεύσεις που έρχονται...

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απολύτως φυσιολογικό όλα τα προϊόντα να έχουν ένα κύκλο ζωής και εξέλιξης.
Όταν οι απαιτήσεις των καιρών, η ζήτηση και η προσφορά δε συμβαδίζουν , έρχεται το τέλος.

Κάποτε και το Concorde ακόμα, μάς τελείωσε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποια πράγματα δεν φτιάχνονται, στο καλάθι και να θυμούνται ότι η φτώχια τρώει τον παρά. Δυστυχώς οι άνθρωποι δεν ξαναγυρίζουν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το hub-and-spoke μοντέλο να γίνεται λιγότερο σημαντικό, τα landing slots σε μεγάλα αεροδρόμια δεν είναι πλέον τόσο "πολύτιμα", οπότε δυο Α350 συμφέρουν καλύτερα από ένα μεγάλο Α380 και ας πιάνουν δυο landing slots αντί για ένα, και σαφώς πιο ευέλικτα στο θέμα του προορισμού.

Επεξ/σία από kurkosdr
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, afantos είπε

Κάποια πράγματα δεν φτιάχνονται, στο καλάθι και να θυμούνται ότι η φτώχια τρώει τον παρά. Δυστυχώς οι άνθρωποι δεν ξαναγυρίζουν.

Μηπως το μπερδευεις με το 737 Max το οποιο το δουλευουν ακομα?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλα, οι αεροπορικες αν μπορουσαν να μας τετραγωνιζουν για να μας στιβαζουν θα το καναν κι αυτο.

Καποτε το αεροπλανο ηταν χλιδα, μετα εγινε λεοφωρειο τωρα εχει γινει κτελ για το ζεφυρι.

Ακομα και οι καλες Ασιατικες εταιριες σιγα σιγα χαλανε κι αυτες.  Λιγο κραταει η Emirates και η Singapore και κανα δυο ακομη τη χλιδη στη bussiness αλλα στην τυριστικη κι αυτες  ειναι αστα να πανε

Επεξ/σία από nick10000
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
35 λεπτά πριν, DisRaptor είπε

Μηπως το μπερδευεις με το 737 Max το οποιο το δουλευουν ακομα?

Ναι, έχεις δίκαιο. Και αυτό στο καλάθι να προσθέσω.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που μου αρέσει στο ινσομνια είναι ότι για οποιοδήποτε θέμα υπάρχει άποψη/γνώση ( δεν το λέω ειρωνικά) good job 👍

Επεξ/σία από stam28
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.