Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 28,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλά, ας

9 λεπτά πριν, golden33 είπε

Ωραία πράγματα. Μας βλέπω σε λίγες μέρες να ρωτάμε τη διαδικασία για το πως να κάνουμε καταγγελία γιατί μας πέταξαν στο enter με τις αυξημένες τιμές. Από ότι έχω καταλάβει είναι παράνομο αυτό έτσι δεν είναι? Δηλαδή έχουμε έρεισμα για καταγγελία άμα μας βάλουν στις νέες τιμές έτσι?

Edit: Άμα δεν έχουν κατοχυρωθεί οι τιμές ακολουθούμε τη διαδικασία που έχει ποστάρει ο αγαπητός @korakios

Καλά, ας μην ξεκινήσουμε να γράφουμε τι θα κάνουμε σε υποθετική περίπτωση που η ΔΕΗ αθετήσει τους όρους και σπαμάρουμε το θέμα. Εφόσον προκύψει τέτοιο θέμα, που είναι απίθανο (προσωπική άποψη), εδώ είμαστε να το αντιμετωπίσουμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, johnkok1 είπε

Καλά, ας

Καλά, ας μην ξεκινήσουμε να γράφουμε τι θα κάνουμε σε υποθετική περίπτωση που η ΔΕΗ αθετήσει τους όρους και σπαμάρουμε το θέμα. Εφόσον προκύψει τέτοιο θέμα, που είναι απίθανο (προσωπική άποψη), εδώ είμαστε να το αντιμετωπίσουμε.

Είναι απίθανο τι;

Παλεύουμε εμείς με το e-contract καναν μήνα τώρα , ενώ κανονικά θα έπρεπε να πάμε από το κατάστημα , αλλά μας άφησαν τις τελευταίες 5 μέρες να τρέχουμε σαν τα ποντίκια... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, xraxra είπε

Λοιπόν. Νεωτερη πληροφόρηση. Πήρε κολλητός μου στο κέντρο τους. Και ρωτησε με τον εξής τρόπο.

Οτι πηγε φιλος του σε κατάστημα και υπεγραψε το enter και του ειπαν όλα οκευ  και οτι κλειδώνει την τιμή την παλιά. 

Αλλά ομως ενας άλλος φιλος του πήγε σε αλλο καταστημα Δεη, ζήτησε ακριβώς το ίδιο.,και του ειπανε οτι ισχυει η παλιά τιμή αν προλάβει έγκαιρα ο ΔΕΔΔΗΕ να αλάξει πάροχο,και δεν μπορούν να ξερουν αν θα προλάβει.

Και τους λεει ο κολλητός μου= Ειναι 2 εντελώς αντιθετα  πράγματα.  Ποιο ισχύει?

Η κοπέλλα δεν μπιρουσε να απαντησει και του ειπε να περιμένει στην γραμμή να ρωτησει προισταμενο.

Μετα απο αναμονή 4 λεπτών( αρα λογικά ρωτησε)  του ειπε οτι ισχυει η 2η περιπτωση. Οτι παιρνουν τιμή της μέρας που ο ΔΕΔΔΗΕ αλλάζει πάροχο. 

Ετσι ακριβώς εχουν τα πράγματα.....Βγάλτε ακρη

 

 

Εμένα πάντως όταν συνδέομαι στο ebill, και πατάω "Αναλυτικός τιμοκατάλογος":

image.png.33cef725557487933ce0e0360cad1514.png

... μου πετάει το pdf με τις παλιές χρεώσεις.

Αν δεν εμπιστευόμαστε και τον ίδιο τον επισυναπτόμενο τιμοκατάλογο μέσα στο ebill, τότε τι να πω;
Πολύ τα σκαλίζετε όλα.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, n_kout είπε

αν εισαι ΔΕΗ Γ1Ν, ειχει ρισκο να το αλλαξω με ραντεβου αυριο? Ακομη κ αν ο αριθμος ταυτοτητας δεν ειναι ενημερωμενος?  

πήγαινε να υπογράψεις enter (αν δεν έχεις ΚΟΤ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να μου πει κάποιος απο την στιγμή που κάνεις αίτημα επικαιροποιησης ή αλλαγής στοιχείων σε Κατ/μα της ΔΕΗ πόσο χρόνο κάνει να ενημερωθεί το σύστημα τους προκειμένου να είναι δυνατή η πρόσβαση στο λογαριασμό μέσω e Bill ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, n_kout είπε

αν εισαι ΔΕΗ Γ1Ν, ειχει ρισκο να το αλλαξω με ραντεβου αυριο? Ακομη κ αν ο αριθμος ταυτοτητας δεν ειναι ενημερωμενος?  

 

9 λεπτά πριν, korakios είπε

πήγαινε να υπογράψεις enter (αν δεν έχεις ΚΟΤ)

Για αυτή την περίπτωση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, toni31 είπε

Μετά από απανωτές ερωτήσεις που έκανα για το πρόγραμμα της μητέρας μου στο τσατ, πήρα την θεϊκή αλλά ειλικρινή απάντηση....

να στείλει email οτι δεν επιθυμεί αυτόματη ανανέωση

επισυνάπτει ταυτότητα με κείμενο

Δεν επιθυμώ την αυτόματη ανανέωση που αφορά των κωδικό πελάτη τάδε με ΑΦΜ τάδε ,για την παροχή με αρ μετρητή τάδε  λόγω αλλαγής πάροχου , σε περίπτωση επικοινωνίας επιθυμώ να γίνει ηλεκτρονικά ΜΟΝΟ σε αυτό το email και όχι τηλεφωνικώς

φυσικά ΔΕΝ κάνεις καταγγελία σύνδεσης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, g_kor06 είπε

Μπορεί να μου πει κάποιος απο την στιγμή που κάνεις αίτημα επικαιροποιησης ή αλλαγής στοιχείων σε Κατ/μα της ΔΕΗ πόσο χρόνο κάνει να ενημερωθεί το σύστημα τους προκειμένου να είναι δυνατή η πρόσβαση στο λογαριασμό μέσω e Bill ???

Την επομενη εργασιμη μπορεις να κανεις εγγραφη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Gregatc είπε

Για αυτή την περίπτωση 

αν δεν είναι ενημερωμένα τα στοιχεία σου και δεν έχεις ΚΟΤ πας για enter επιτοπου

μην κάνεις αναφορές απο δω και απο εκεί , γράψε ακριβώς που κολλάς

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...