Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, nrgakos35 είπε

Μου ήρθε mail με τη σύμβαση και 3 υπεύθυνες δηλώσεις τύπου 1,3,4 μπορεί να μου κάποιος τι λένε γιατί πραγματικά είναι απίστευτα κακογραμμένες;  Η 4 οκ λέει οτι αν έχω οφειλή θα περάσει στη νεα παροχή . 

Μη ξεχάσεις την υπεύθυνη δήλωση στο GOV (διάβασε 3η σελίδα), αυτή τη στέλνεις ατόφια γιατί έχει ψηφιακή υπογραφή. Δεν τη πειράζεις δεν την εκτυπώνεις.

Για τα υπόλοιπα έχω γράψει λεπτομερείς οδηγίες στις 5 Οκτωβρίου...εγώ τα συμπλήρωσα, τίκαρα, υπέγραψα με το fill&sign του adobe acrobat.

Όταν είσαι έτοιμος, κάνε reply στο email... ανεβάζεις όλα τα έγγραφα, συν ταυτότητα, συν ξανά τη φώτο μετρητή, συν λογαριασμό προηγούμενου παρόχου, συν εξόφληση. Και στο κείμενο του email γράφεις όνομα, ταυτότητα, αφμ.

Δεν απαντάω σε followup ερώτημα, τα 'χω πει όλα.

 

ΟΔΗΓΙΕΣ GOV.pdf

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 28.6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Πόσο του μήνα έστειλες τα αρχεία;

8/11 αίτηση ηλεκτρονικά

10/11 αποδεικτικο πληρωμης

18/11 αποστολή δικαιολογητικών

25/11 εκ νέου αποστολή δικαιολογητικού που έλλειπε.

Η υπογραφή της σύμβασης ισχύει από 25/11

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θυμάμαι αν ειπώθηκε κάποια στιγμή, αλλά κάτι που μπορείτε να δοκιμάσετε αν κάνατε αίτηση αλλαγής παρόχου και περιμένετε ενεργοποίηση στο ebill, είναι να μπείτε στο econtract εδώ https://econtract.dei.gr/requests/change-supplier/1/ και να δώσετε τον αριθμό παροχής σας και καλά για να αλλάξετε πάροχο και να έρθετε στη ΔΕΗ. Αν σας λέει "Είστε πελάτης ΔΕΗ" με κόκκινα γράμματα, τότε είναι θέμα χρόνου να εμφανιστεί ότι ενεργοποιηθήκατε και στο ebill. Έτσι τουλάχιστον συνέβη σε μένα.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, vsk είπε

Δεν θυμάμαι αν ειπώθηκε κάποια στιγμή, αλλά κάτι που μπορείτε να δοκιμάσετε αν κάνατε αίτηση αλλαγής παρόχου και περιμένετε ενεργοποίηση στο ebill, είναι να μπείτε στο econtract εδώ https://econtract.dei.gr/requests/change-supplier/1/ και να δώσετε τον αριθμό παροχής σας και καλά για να αλλάξετε πάροχο και να έρθετε στη ΔΕΗ. Αν σας λέει "Είστε πελάτης ΔΕΗ" με κόκκινα γράμματα, τότε είναι θέμα χρόνου να εμφανιστεί ότι ενεργοποιηθήκατε και στο ebill. Έτσι τουλάχιστον συνέβη σε μένα.

Το εκανα, παιρνω απαντηση "You cannot Proceed", και με λιγο σκαλισμα στα developer options βλεπω και αυτο που αναφερεις:
Supplier Change - Passed Initial Logic  - Customer Exists - Dynamic Rules Are Not Present
Επεξ/σία από jimakos234
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, jimakos234 είπε
Το εκανα, παιρνω απαντηση "You cannot Proceed", και με λιγο σκαλισμα στα developer options βλεπω και αυτο που αναφερεις:
Supplier Change - Passed Initial Logic  - Customer Exists - Dynamic Rules Are Not Present

Αυτό το "You cannot Proceed" σημαίνει ότι υπάρχει σε εξέλιξη αίτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lazarnik είπε

 

https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/

δες αν αλλαξαν τα τελευταια ψηφια, αν αλλξαν εισαι δεη

Που βλέπω εαν άλλαξαν τα τελευταια ψηφία? εδώ λέει μέχρι πότε ισχύει η ΥΔΕ!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, PastiGR είπε

Ο πρώτος μου λογαριασμός My home online . Ελπίζω να είναι όλα κομπλέ . Καλή δύναμη σε όλους !

Βλέπω ότι αφορά την περίοδο 8/11-18/11. Από πότε σου βγάζει στο ebill ότι έχεις ενεργό το online; Λέει π.χ. ενεργό μέχρι 8/11/2023; Εμένα λέει μέχρι 2/11/2023 και δεν μου έχει έρθει ακόμη κάποιος λογαριασμός σαν τον δικό σου.

Επεξ/σία από ioanniskar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

(Edit: λάθος quote, σε άλλον ήθελα να ζητήσω να βγάλει το attachment)

Φίλε μου, σβύσε το attachment. Το μαύρισμα στο PDF δεν είναι αποτελεσματικό.

Επεξ/σία από iddqdiddqd
(Edit: λάθος quote)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, vsk είπε

Αυτό το "You cannot Proceed" σημαίνει ότι υπάρχει σε εξέλιξη αίτηση.

Ολα καλα, αφου μου λεει ο πελατης οτι υπαρχει ηδη. Ειμαι στο Enter στο ebill επειδη το εκανα σε καταστημα την Παρασκευη, απλα βλεπω παραλληλα και το online σε επεξεργασια, που το ειχα ξεκινησει αρχες του μηνα, και μου εστειλαν  και σημερα μαιλ απο econtract(απλα το αγνοω πλεον μην μπλεξουν τα πραγματα) . Το τσεκαρα διοτι δεν εχω λαβει ακομα τελικο λογαριασμο απο την αλλη πλευρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, PastiGR είπε

Ο πρώτος μου λογαριασμός My home online . Ελπίζω να είναι όλα κομπλέ . Καλή δύναμη σε όλους !

220059081066_2021-11-26.pdf 739 kB · 52 downloads

Αν θες, βγάλε το attachment. Μπορούν να διαβαστούν τα στοιχεία πίσω από το μαυρισμα σε PDF.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, iddqdiddqd είπε

Φίλε μου, σβύσε το attachment. Το μαύρισμα στο PDF δεν είναι αποτελεσματικό.

Το έσβησα από την παράθεση αλλά πρέπει να το σβήσει και ο @PastiGR που είναι δικός του λογαριασμός

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Φώτης είπε

Που βλέπω εαν άλλαξαν τα τελευταια ψηφία? εδώ λέει μέχρι πότε ισχύει η ΥΔΕ!!

κοιτα τα τελευταια ψηφια στον παροχο που ησουν και κοιτα τι σου βγαζει στην σελιδα

Η Υ.Δ.Ε. είναι σε ισχύ.
Η καταληκτική ημερομηνία ισχύος της Υ.Δ.Ε. της ηλεκτρικής εγκατάστασης με αριθμό παροχής *********04, όπως αυτή δηλώθηκε από τον αδειούχο ηλεκτρολόγο εγκαταστάτη στο έντυπο της Υ.Δ.Ε. που διατηρεί στο αρχείο του ο ΔΕΔΔΗΕ, είναι η 20/10/2034.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, vsk είπε

Δεν θυμάμαι αν ειπώθηκε κάποια στιγμή, αλλά κάτι που μπορείτε να δοκιμάσετε αν κάνατε αίτηση αλλαγής παρόχου και περιμένετε ενεργοποίηση στο ebill, είναι να μπείτε στο econtract εδώ https://econtract.dei.gr/requests/change-supplier/1/ και να δώσετε τον αριθμό παροχής σας και καλά για να αλλάξετε πάροχο και να έρθετε στη ΔΕΗ. Αν σας λέει "Είστε πελάτης ΔΕΗ" με κόκκινα γράμματα, τότε είναι θέμα χρόνου να εμφανιστεί ότι ενεργοποιηθήκατε και στο ebill. Έτσι τουλάχιστον συνέβη σε μένα.

Σκατούλες . Λέει "Μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα"

με ηλεκτρονική αίτηση από 22/11.

Άρα θα πάω αύριο για το enter από κοντά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν έχει ξαναγραφτεί στις προηγούμενες σελίδες που έχουν πάρει φωτιά, πάντως εμένα μου είπαν ότι οι τιμές του enter/online ισχύουν εφόσον ενεργοποιηθούν μέχρι αύριο και όχι μέχρι τις 2/12.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Σκατούλες . Λέει "Μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα"

με ηλεκτρονική αίτηση από 22/11.

Άρα θα πάω αύριο για το enter από κοντά.

Καλά θα κάνεις, γιατί αυτό μάλλον σημαίνει ότι δεν έχουν καν επεξεργαστεί την αίτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...