Προς το περιεχόμενο

To thread του πραγμάτικα αρχάριου οδηγού


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ξέρετε δεν είμαστε όλοι καυλώμενοι οδήγοι που θέλουμε ταχυτήτες κτλ. Κάποιοι οδηγούν είτε από ανάγκη είτε βάζουν πάνω από όλα την απόλυτη ασφάλεια και σιγουρία, ή έστω κάποιοι δεν έχουμε πάρει τον άερα του τιμόνι, προτιμούμε να δώσουμε καμία προτεραιότητα παραπάνω και εννοείτε ότι θα διασταυρώσουμε όταν θα είναι πραγματικά βέβαιο ότι έχουμε τον απαραίτητο χρόνο. Σκέφτηκα ένα thread για ανταλλαγή αυτοπεποίθησης, ιδεών και συμβουλών μόνο καλό θα κάνει. 

Παραθέτω μερικές σκέψεις μου που ίσως δώσουν τροφή για τα επόμενα μηνύματα: 

  • Υπάρχει κάποια θεωρία για να αποφύγεις ακόμη και εκείνο ατύχημα που δεν θα ευθύνεστε καθόλου; 
  • Πάνω στις στροφές, όταν δημιουργούνται τα τυφλά σημεία λόγω της κλίσης δεν νιώθετε ότι οδηγείται στα τυφλά; 
  • Πως νιώθετε σιγουριά να οδηγάτε σε άγνωστες περιοχές χωρίς GPS; Δεν φοβάστε μην μπείτε σε μονόδρομο κατα λάθος; 
  • Δεν φοβάστε μην ξεχαστείτε και δεν δείτε κάποιο stop ή οδηγήσετε στο αντίθετο ρεύμα σε κάποιο μικρό δρόμο; 
  • Αν δεν προλάβετε να δείτε αν μια λωρίδα πάει ευθεία ή στρίβει, πως αντιδράτε; 
  • Αν δεν βρείτε ευκαιρία να αλλάξετε την λωρίδα που πάει προς την επιθυμητή κατεύθυνση, τι κάνετε; 
  • Τι κάνετε αν ο πίσω σας πιέζει πολύ παραπάνω από αυτό που εσείς νιώθετε safe; 

Μερικά δικά μου δόγματα για να επιβιώνω

  • Όλοι είναι μίζεροι και έχουν αυτοκτονικές τάσεις, προσοχή! 
  • Ακόμη και στους πιο εύκολους δρόμους, κοιτάω και τα 3 καθρεφτάκια τακτικά και συστηματικά. 
  • Ο πίσω μπορεί πάντοτε να περιμένει. 
  • Το περπάτημα κάνει καλό, καλύτερα να το παρακάρω κάπου safe. 
  • Προσπαθώ να εντοπίζω και τα stop της αντίθετης κατεύθυνσης. 
  • Κάρμα is a bitch, δίνω προτεραιότητα όποτε μπορώ. 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

...και στις εθνικές καλο ειναι να πηγαίνετε και σε καμια πιο δεξια λωρίδα, οχι μόνιμα στην αριστερή και να μην παραχωρείτε προτεραιότητα και σε αυτόν που έρχεται απο πίσω σας, μην τον αναγκάζεται να κάνει ελιγμούς για να σας προσπεράσει

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, ChownTuen είπε

Ξέρετε δεν είμαστε όλοι καυλώμενοι οδήγοι που θέλουμε ταχυτήτες κτλ. Κάποιοι οδηγούν είτε από ανάγκη είτε βάζουν πάνω από όλα την απόλυτη ασφάλεια και σιγουρία, ή έστω κάποιοι δεν έχουμε πάρει τον άερα του τιμόνι, προτιμούμε να δώσουμε καμία προτεραιότητα παραπάνω και εννοείτε ότι θα διασταυρώσουμε όταν θα είναι πραγματικά βέβαιο ότι έχουμε τον απαραίτητο χρόνο. Σκέφτηκα ένα thread για ανταλλαγή αυτοπεποίθησης, ιδεών και συμβουλών μόνο καλό θα κάνει. 

Παραθέτω μερικές σκέψεις μου που ίσως δώσουν τροφή για τα επόμενα μηνύματα: 

  • Υπάρχει κάποια θεωρία για να αποφύγεις ακόμη και εκείνο ατύχημα που δεν θα ευθύνεστε καθόλου; 
  • Πάνω στις στροφές, όταν δημιουργούνται τα τυφλά σημεία λόγω της κλίσης δεν νιώθετε ότι οδηγείται στα τυφλά; 
  • Πως νιώθετε σιγουριά να οδηγάτε σε άγνωστες περιοχές χωρίς GPS; Δεν φοβάστε μην μπείτε σε μονόδρομο κατα λάθος; 
  • Δεν φοβάστε μην ξεχαστείτε και δεν δείτε κάποιο stop ή οδηγήσετε στο αντίθετο ρεύμα σε κάποιο μικρό δρόμο; 
  • Αν δεν προλάβετε να δείτε αν μια λωρίδα πάει ευθεία ή στρίβει, πως αντιδράτε; 
  • Αν δεν βρείτε ευκαιρία να αλλάξετε την λωρίδα που πάει προς την επιθυμητή κατεύθυνση, τι κάνετε; 
  • Τι κάνετε αν ο πίσω σας πιέζει πολύ παραπάνω από αυτό που εσείς νιώθετε safe; 

Μερικά δικά μου δόγματα για να επιβιώνω

  • Όλοι είναι μίζεροι και έχουν αυτοκτονικές τάσεις, προσοχή! 
  • Ακόμη και στους πιο εύκολους δρόμους, κοιτάω και τα 3 καθρεφτάκια τακτικά και συστηματικά. 
  • Ο πίσω μπορεί πάντοτε να περιμένει. 
  • Το περπάτημα κάνει καλό, καλύτερα να το παρακάρω κάπου safe. 
  • Προσπαθώ να εντοπίζω και τα stop της αντίθετης κατεύθυνσης. 
  • Κάρμα is a bitch, δίνω προτεραιότητα όποτε μπορώ. 

Ο δρόμος δεν συγχωρεί, όλοι μας από κάπου ξεκινήσαμε, και ο πίσω έχει δικαιώματα δεν είστε μόνο σου στον δρόμο !!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dinos1973 είπε

και ο πίσω έχει δικαιώματα δεν είστε μόνο σου στον δρόμο !!!!

Καλό επιχείρημα αλλά στην τελική με κόρνα και πανικό τι βγαίνει; 

Μου έχει τύχει να νευριάσω και εγώ όταν κάποιος χάνει ευκαιρίες αλλά ειδικά σε ελεγχόμενα τετραγώνα που το πράσινο της προτεραιότητας σβήνει, θεωρητικά οι άλλοι που κατεβαίνουν δεν έχουν την "απόλυτη" προτεραιότητα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ChownTuen είπε

Καλό επιχείρημα αλλά στην τελική με κόρνα και πανικό τι βγαίνει; 

Μου έχει τύχει να νευριάσω και εγώ όταν κάποιος χάνει ευκαιρίες αλλά ειδικά σε ελεγχόμενα τετραγώνα που το πράσινο της προτεραιότητας σβήνει, θεωρητικά οι άλλοι που κατεβαίνουν δεν έχουν την "απόλυτη" προτεραιότητα; 

Ποιος μίλησε για κόρνα ?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cumulus είπε

σχολειο; Φιλε εισαι χαρος καταλαβε το .Αργα ή γρηγορα θα προκαλεσεις ατυχημα .Περιμενεις απο το gps να σου πει αν ενας δρομος ειναι μονοδρομος ;Ασε που εισαι γεματος φοβιες και ετσι δεν μπορεις να οδηγησεις .

Δεν παίζει να τσακωθώ με κάποιον σε forum, αλλά όπως μου την λες έτσι και εγώ μπορώ σε χλευάζω που δεν διακρίνεις τα ΜΜΜ από τα ΜΜΕ. Στην τελική μου μιλάς με καραμέλες. Αν βρεις ποτέ λιοντάρι μπροστά σου, να εύχεσαι να νιώσεις φόβο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
41 λεπτά πριν, ChownTuen είπε
  • Υπάρχει κάποια θεωρία για να αποφύγεις ακόμη και εκείνο ατύχημα που δεν θα ευθύνεστε καθόλου; 
  • Πάνω στις στροφές, όταν δημιουργούνται τα τυφλά σημεία λόγω της κλίσης δεν νιώθετε ότι οδηγείται στα τυφλά; 
  • Πως νιώθετε σιγουριά να οδηγάτε σε άγνωστες περιοχές χωρίς GPS; Δεν φοβάστε μην μπείτε σε μονόδρομο κατα λάθος; 
  • Δεν φοβάστε μην ξεχαστείτε και δεν δείτε κάποιο stop ή οδηγήσετε στο αντίθετο ρεύμα σε κάποιο μικρό δρόμο; 
  • Αν δεν προλάβετε να δείτε αν μια λωρίδα πάει ευθεία ή στρίβει, πως αντιδράτε; 
  • Αν δεν βρείτε ευκαιρία να αλλάξετε την λωρίδα που πάει προς την επιθυμητή κατεύθυνση, τι κάνετε; 
  • Τι κάνετε αν ο πίσω σας πιέζει πολύ παραπάνω από αυτό που εσείς νιώθετε safe; 

Δε νομιζω να υπαρχει τετοιου ειδους θεωρια. Πλην του να γνωριζεις ανα πασα στιγμη το τι γινεται στον δρομο μπροστα σου και πισω σου.


Δεν καταλαβαινω τι εννοεις με τα τυφλα σημεια. Οταν ειναι τοσο κλειστη στροφη που δεν βλεπεις, το μονο που εχεις να κανεις ειναι να κινεισαι εντος λωριδας σου.


Προσωπικα αν ειμαι σε αγνωστη περιοχη διχως συνοδηγο που ξερει τον δρομο, βαζω παντα GPS γιατι εχω τρομερη ελλειψη προσανατολισμου. Οποτε αφου το 'χεις χρησιμοποιησε το. Εννοειται πως ταυτοχρονα προσεχεις πινακιδες κλπ, πολλες φορες το GPS μπορει να κκανει λαθος σε μονοδρομους κλπ, οποτε χρησιμοποιησε την τεχνικη της ορασης 😛


Δεν ξεχνιεσαι. Αν εχεις πληρη επιγνωση του δρομου και τα ματια σου ανοιχτα, πως θα ξεχαστεις και θα μπεις στο αντιθετο ρευμα? Απλα οδηγησε δεξια.


Δεν μπορεις να μην προλαβεις να δεις μια λωριδα αν στριβει ή συνεχιζει, εκτος αν πηγαινεις κομματια. Στην περιπτωση που συμβει αυτο για τον οποιονδηποτε λογο, δεν κανεις σπασμωδικες κινησεις, δεν κοκκαλωνεις κλπ, απλα συνεχιζεις την πορεια και στριβεις στο πρωτο στενο. Αυτο ισχυει και για την επομενη ερωτηση.

Να μη σε πιεζει. Αστον να καιγεται αν δεν μπορεις να  αλλαξεις λωριδα. Δεν θα κατσω να αγχωθω οταν κανω προσπεραση στην εθνικη και μου σκαει ο αλλος πισω κομματια και περιμενει να χωθω καπακι δεξια αν δεν εχω χωρο. Θα περιμενει.

Γενικα ακολουθησε τον ΚΟΚ και δεν θα εχεις θεμα.

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ChownTuen είπε

Δεν παίζει να τσακωθώ με κάποιον σε forum, αλλά όπως μου την λες έτσι και εγώ μπορώ σε χλευάζω που δεν διακρίνεις τα ΜΜΜ από τα ΜΜΕ. Στην τελική μου μιλάς με καραμέλες. Αν βρεις ποτέ λιοντάρι μπροστά σου, να εύχεσαι να νιώσεις φόβο. 

Μπα εχω παει σαφαρι και σκοτωσα 100 λιονταρια.Οσο για το λαθος μου ουδεις "ασφαλτος" που λεει και η lady Αντζελα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dinos1973 είπε

Ποιος μίλησε για κόρνα ?  

Εγώ 😛

Βεβαίως υπάρχουν αυτοί που χαζεύουν στα κινητά και ξεχνιούνται (άλλη άσχημη ιστορία αυτοί), αλλά αν κάποιος διστάζει να βγει, παραπάνω άγχος δεν θα διευκολύνει την φάση... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Γενικα παντως πιστευω πως δυσκολα να κανεις χοντρη βλακεια οταν εισαι νεος. Αποδειξη οι παραπανω φοβιες. Η στραβη θα γινει οταν εχεις υπερεκτιμησει τις ικανοτητες σου και/ή πεις "Δε βαριεσαι", το οποιο γινεται συνηθως οταν γραψεις χιλιομετρα και αρα επαναπαυτεις.

  • Like 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο δρόμο χρειάζεται φυσικά να ξέρεις τα μυστικά της οδήγησης να είσαι προσεκτικός και να κόβει το μάτι σου . 

Να παρακολουθείς τι γίνεται 2-3 αμάξια μπροστά και πίσω. 

Οι πιο πολλοί χαροι φαίνονται με την πρώτη ματιά από το πώς κινούνται και από την κατάσταση του αυτοκινήτου τους. Αν είσαι 100 % συγκεντρωμενος και προσεκτικός οι πιθανότητες να κινδυνεύσεις και να τρακάρεις περιορίζονται στο ελάχιστο 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

22 λεπτά πριν, adi32 είπε

Να παρακολουθείς τι γίνεται 2-3 αμάξια μπροστά και πίσω. 

Οι πιο πολλοί χαροι φαίνονται με την πρώτη ματιά από το πώς κινούνται και από την κατάσταση του αυτοκινήτου τους. Αν είσαι 100 % συγκεντρωμενος και προσεκτικός οι πιθανότητες να κινδυνεύσεις και να τρακάρεις περιορίζονται στο ελάχιστο 

Αυτη ειναι η δευτερη βασικοτερη συμβουλη για την οδηγηση. Αν δεις χαρο κρατα αποστασεις και προπαντων μην κανεις το λαθος να οδηγας για ωρα ακριβως διπλα του (προσωπικα γενικα αποφευγω να βρισκομαι στα νεκρα σημεια των απο διπλα αν δεν εχει πολυ κινηση, οπου εκει ολοι λιγο πολυ προσεχουν). Το φλας και το κοιταγμα στο νεκρο σημειο ειναι αγνωστες λεξεις για πολλους.

Η βασικοτερη συμβουλη τωρα δεν εχει τοσο με την οδηγικη συμπεριφορα κατα την γνωμη μου αλλα με το ιδιο το αμαξι. Παντα εχουμε καλα (και απο ποιοτητα και σε κατασταση) λαστιχα και φρενα, γιατι οσο και αν προσεχεις αν το λαστιχο ειναι σαμπρελα και το φρενο "φθαρμενο" δεν σε σωζει τιποτα σε καποιο αποτομο φρεναρισμα σε βρεγμενο δρομο.

Επισης σημαντικο σαν πρωταρης ειναι οτι οταν κανεις λαθη να μην προσπαθησεις να τα διορθωσεις βεβιασμενα. Λογω απειριας και αγχους θα κανεις κατα 101% μεγαλυτερη πατατα. ΠΧ εχω δει πρωταρη να εχει χασει σχεδον την εξοδο απο εθνικη και απο τον πανικο του να στριψει αποτομα με μεγαλη ταχυτητα με αποτελεσμα να βρεθει σχεδον καρφωμενος στο διαχωριστικο.

Κοψε ταχυτητα συνεχισε προσεκτικα τον δρομο σου και βγες στην επομενη εξοδο και ας κανεις και δυο χιλιομετρα παραπανω.

Bonus συμβουλη: Βραδυ στα στενα (σχεδον) σταματα ακομα και να μην εχεις STOP. Πολλοι λενε "σιγα μην περασει τετοια ωρα αμαξι¨ και τα περνανε καμικαζι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

...και στις εθνικές καλο ειναι να πηγαίνετε και σε καμια πιο δεξια λωρίδα, οχι μόνιμα στην αριστερή και να μην παραχωρείτε προτεραιότητα και σε αυτόν που έρχεται απο πίσω σας, μην τον αναγκάζεται να κάνει ελιγμούς για να σας προσπεράσει

Αυτό ακριβώς.Σε 3 λωρίδες εθνική οδό,σχεδόν όλοι στη μεσαία και αριστερή,πολλές φορές η δεξιά λωρίδα παντελώς άδεια.Δεν έχει καρφιά.Να θέλεις να κάνεις προσπέραση,η αριστερή γεμάτη,να του κάνεις σινιάλο να πάει στη δεξιά,αφού είναι άδεια και να μην καταλαβαίνει.

Σχετικά με τα άλλα ο φίλος adi32 τα είπε πολύ σωστά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...