Προς το περιεχόμενο

To thread του πραγμάτικα αρχάριου οδηγού


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ατύχημα μπορεί πολύ εύκολα να προκαλέσει ένας νέος-άπειρος οδηγός με λίστα απο φοβίες που θυμίζει λίστα σουπερμάρκετ πριν απο χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Ειδικά αν οδηγεί σε μεγάλη και "δύσκολη" πολη για οδήγηση, πανικοβάλλεται και τα χάνει. Όσο επικίνδυνος είναι αυτός που υπερεκτιμάει τις δυνατότητες του, άλλο τόσο είναι κι αυτός που τρέμει σα το ψάρι πίσω απο το τιμόνι...

Τις πρώτες φορές που βγήκα Κηφισό για να πάω στη δουλειά, στην κυριολεξία τα έχασα με τις λωρίδες, με τις εξόδους, με τις αλλαγές λωρίδων, σε ποια να σταθώ κλπ. Έπεσε πολλή προσπάθεια να μην πάω να αλλάξω απότομα καμιά λωρίδα επειδή χάνω την έξοδο μου και να μείνω ψύχραιμος βγαίνοντας στην επόμενη. Κι εκεί μέτρησε ότι με πρόσεξαν άλλοι οδηγοί. Σαν ασφάλεια είχα το gps, ώστε να αισθάνομαι ότι κάποιος μου λέει το δρόμο. Έχει κι αυτό τα αρνητικά του διότι μετά τις 3 4 5 6 φορές που θα κάνεις ένα δρόμο, καλό είναι να σταματήσεις να το κοιτάς και να βάλεις μπροστά την αντίληψη σου, αλλιώς δε θα μάθεις να κινείσαι στην πόλη, και θα έρθει η μέρα που θα ψοφησει το κινητό στη μέση του δρόμου κι εσύ θα είσαι σα χαμένος.

Και το καλοκαίρι δεν οδηγάμε με σαγιονάρες

Ούτε κρατάμε το κινητό,ούτε αποσπαμε την προσοχή μας με το ραδιόφωνο επειδή έβαλε ένα κομμάτι που δε μας αρέσει και πρέπει να βρούμε άλλο σταθμό

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι έχω κολλημένο ένα Ν, το οποίο κοντεύει να πιάσει όλο το τζαμί, για να με αναγνωρίζουν από μακριά.

Νούμερο 2 αστειο: οδηγάω ακόμα με τα ίδια παπούτσια γιατί το πουντο έχει μαλακό γκάζι και θέλω να έχω σταθερή αίσθηση. Θα γελάσω τη μέρα που θα οδηγήσω με άλλα παπούτσια

Επίσης, σε κάτι δύσκολα σημεία όπως ανηφόρες ή παρκάρισμα χαμηλώνω εντελώς τη μουσική. Μάλλον μου αποσπάει την προσοχή;!

Επεξ/σία από panostom
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, panostom είπε

Τις πρώτες φορές που βγήκα Κηφισό για να πάω στη δουλειά, στην κυριολεξία τα έχασα με τις λωρίδες, με τις εξόδους, με τις αλλαγές λωρίδων, σε ποια να σταθώ κλπ. Έπεσε πολλή προσπάθεια να μην πάω να αλλάξω απότομα καμιά λωρίδα επειδή χάνω την έξοδο μου και να μείνω ψύχραιμος βγαίνοντας στην επόμενη. Κι εκεί μέτρησε ότι με πρόσεξαν άλλοι οδηγοί. Σαν ασφάλεια είχα το gps, ώστε να αισθάνομαι ότι κάποιος μου λέει το δρόμο. Έχει κι αυτό τα αρνητικά του διότι μετά τις 3 4 5 6 φορές που θα κάνεις ένα δρόμο, καλό είναι να σταματήσεις να το κοιτάς και να βάλεις μπροστά την αντίληψη σου, αλλιώς δε θα μάθεις να κινείσαι στην πόλη, και θα έρθει η μέρα που θα ψοφησει το κινητό στη μέση του δρόμου κι εσύ θα είσαι σα χαμένος.

Και το καλοκαίρι δεν οδηγάμε με σαγιονάρες

Ούτε κρατάμε το κινητό,ούτε αποσπαμε την προσοχή μας με το ραδιόφωνο επειδή έβαλε ένα κομμάτι που δε μας αρέσει και πρέπει να βρούμε άλλο σταθμό

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι έχω κολλημένο ένα Ν, το οποίο κοντεύει να πιάσει όλο το τζαμί, για να με αναγνωρίζουν από μακριά.

Νούμερο 2 αστειο: οδηγάω ακόμα με τα ίδια παπούτσια γιατί το πουντο έχει μαλακό γκάζι και θέλω να έχω σταθερή αίσθηση. Θα γελάσω τη μέρα που θα οδηγήσω με άλλα παπούτσια

Επίσης, σε κάτι δύσκολα σημεία όπως ανηφόρες ή παρκάρισμα χαμηλώνω εντελώς τη μουσική. Μάλλον μου αποσπάει την προσοχή;!

Μην οδηγησεις ΠΟΤΕ με καλα αθλητικα παπουτσια (με πατο foam πχ η gel) γιατι θα εχεις θεμα (πατας το φρενο πχ και μπαινει ολο μεσα στην σολα με αποτελεσμα να μην φρεναρεις το ιδιο ευκολα και να πρεπει να βαλεις πολυ δυναμη).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης τα γερόντια καλό είναι να παραδίδουν πινακίδες κατά γράμμα και μεταφορικά γιατί είναι επικίνδυνοι.

Χθες πετυχαίνω γέροντα να κάνει όπισθεν σε κυκλικό κόμβο και να ακινητοποιεί το αμάξι πάνω στον κόμβο.  Εκτός αυτού να μου λέει πέρνα μακακα χωράς.  Πάω δίπλα του,  του λέω παππού αν δεν μπορείς άστο το αμάξι.  Η απάντηση του ήταν "αντε μπιπ".

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι 50 ετών, από τους μεγάλους σε ηλικία που γνωρίζω (πατέρα, θείους, πατεράδες φίλων) άτομα μεγάλα σε ηλικία και με θεματα υγιειας (πάρκινσον) κανεις δεν σταματαει την οδηγηση. Παρα το οτι αναγνωριζουν οτι ειναι επικινδυνοι και δεν ειναι ικανοι για ασφαλη οδηγηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, eliasjuve είπε

Επίσης τα γερόντια καλό είναι να παραδίδουν πινακίδες κατά γράμμα και μεταφορικά γιατί είναι επικίνδυνοι.

Χθες πετυχαίνω γέροντα να κάνει όπισθεν σε κυκλικό κόμβο και να ακινητοποιεί το αμάξι πάνω στον κόμβο.  Εκτός αυτού να μου λέει πέρνα μακακα χωράς.  Πάω δίπλα του,  του λέω παππού αν δεν μπορείς άστο το αμάξι.  Η απάντηση του ήταν "αντε μπιπ".

Ο διαλογος που αναφέρεις δεν εχει να κανει σε τίποτα με την ηλικία, οταν ανταλλάσσεις κουβέντες στο δρομο με αλλους οδηγούς 99,99% σε αυτον το διαλογο θα καταλήξεις.

Οπότε προσπερνά και φύγε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι γράφτηκαν ωραία μηνύματα... 

Έτσι και μια σημερινή εμπειρία μου, ήταν διασταυρώσω αντίθετη λωρίδα για να αλλάξω σε κάθετο δρόμο, το είχα προσέξει ότι ο πίσω είναι ένας μίζερος τσαμπουκαλεμένος, ήθελε να στρίψει και αυτός. Εννοείται ότι δεν με περίμενε ούτε 1 sec και πετάχτηκε να στρίψει πρώτος. 

Γελάμε με το social credit system της Κίνας αλλά θα γούσταρα να εφαρμοστεί πάντου στην οδήγηση. Π.χ. να μην επιτρέπει σε χαμηλά score να μπαίνουν σε special δρόμους, 3πλάσια χρέωση σε parking ή βενζίνης κτλ κτλ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Αν οδηγείς πολλά χρόνια χωρίς ατύχημα, δεν έτυχε που δεν έπαθες κάτι. Δε γίνεται παντα να είσαι κωλόφαρδος και να τη γλιτώνεις απο τύχη ή απο κάποιον άλλο που σε "προστάτεψε". Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, ξέρεις πως πάει μετά. Οι περισσότεροι που οδηγούν επικίνδυνα έχουν ατυχήματα απλά ρίχνουν το φταίξιμο σε άλλους (στο μυαλό τους)

Θα επιμεινω σε αυτο που λεω,καθως οδηγαω απειρα χρονια και το κανω και κατ επαγγελμα.

Ο μεγαλυτερος εχθρος του οδηγου ειναι αυτος.

Εισαι και εσυ απο αυτους που νομιζουν οτι ειναι καλοι οδηγοι ( μπορει και να ειναι ) και για αυτο δεν εχουν ατυχηματα;

Δεν ετυχε φιλε,αλλο το αν φταις εσυ η ο αλλος,το θεμα ειναι οταν θα τυχει να εχεις τις ικανοτητες να το διαχειριστεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ChownTuen είπε

Νομίζω ότι γράφτηκαν ωραία μηνύματα... 

Έτσι και μια σημερινή εμπειρία μου, ήταν διασταυρώσω αντίθετη λωρίδα για να αλλάξω σε κάθετο δρόμο, το είχα προσέξει ότι ο πίσω είναι ένας μίζερος τσαμπουκαλεμένος, ήθελε να στρίψει και αυτός. Εννοείται ότι δεν με περίμενε ούτε 1 sec και πετάχτηκε να στρίψει πρώτος. 

Γελάμε με το social credit system της Κίνας αλλά θα γούσταρα να εφαρμοστεί πάντου στην οδήγηση. Π.χ. να μην επιτρέπει σε χαμηλά score να μπαίνουν σε special δρόμους, 3πλάσια χρέωση σε parking ή βενζίνης κτλ κτλ. 

Εγώ λέω να τους διαπομπεύουμε κουρεμένους γουλί με ταμπέλα "Είμαι καγκουρας/γκαζοφονιάς".

4 ώρες πριν, panostom είπε

Τις πρώτες φορές που βγήκα Κηφισό για να πάω στη δουλειά, στην κυριολεξία τα έχασα με τις λωρίδες, με τις εξόδους, με τις αλλαγές λωρίδων, σε ποια να σταθώ κλπ. Έπεσε πολλή προσπάθεια να μην πάω να αλλάξω απότομα καμιά λωρίδα επειδή χάνω την έξοδο μου και να μείνω ψύχραιμος βγαίνοντας στην επόμενη. Κι εκεί μέτρησε ότι με πρόσεξαν άλλοι οδηγοί. Σαν ασφάλεια είχα το gps, ώστε να αισθάνομαι ότι κάποιος μου λέει το δρόμο. Έχει κι αυτό τα αρνητικά του διότι μετά τις 3 4 5 6 φορές που θα κάνεις ένα δρόμο, καλό είναι να σταματήσεις να το κοιτάς και να βάλεις μπροστά την αντίληψη σου, αλλιώς δε θα μάθεις να κινείσαι στην πόλη, και θα έρθει η μέρα που θα ψοφησει το κινητό στη μέση του δρόμου κι εσύ θα είσαι σα χαμένος.

Και το καλοκαίρι δεν οδηγάμε με σαγιονάρες

Ούτε κρατάμε το κινητό,ούτε αποσπαμε την προσοχή μας με το ραδιόφωνο επειδή έβαλε ένα κομμάτι που δε μας αρέσει και πρέπει να βρούμε άλλο σταθμό

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι έχω κολλημένο ένα Ν, το οποίο κοντεύει να πιάσει όλο το τζαμί, για να με αναγνωρίζουν από μακριά.

Νούμερο 2 αστειο: οδηγάω ακόμα με τα ίδια παπούτσια γιατί το πουντο έχει μαλακό γκάζι και θέλω να έχω σταθερή αίσθηση. Θα γελάσω τη μέρα που θα οδηγήσω με άλλα παπούτσια

Επίσης, σε κάτι δύσκολα σημεία όπως ανηφόρες ή παρκάρισμα χαμηλώνω εντελώς τη μουσική. Μάλλον μου αποσπάει την προσοχή;!

Καλά κι εγώ χαμηλώνω τη μουσική όταν ψάχνω να παρκάρω, νομίζω όλοι το κάνουμε έστω κι ασυναίσθητα :P

Κοίτα αφού είναι υποχρεωτικό απο το νόμο, καλά κάνεις κι έχεις το Ν αλλά δε θα σε προσέξει άλλος οδηγός επειδή το έχεις. Ούτως ή αλλως όλοι οι οδηγοί θα προσπαθήσουν να αποφύγουν το ατύχημα, είτε έχεις Ν είτε οχι για να γλιτώσουν οι ίδιοι. Εκτός απο ένα φίλο μου που ήθελε να ρίξει το αμάξι του πάνω σε κάποιον που έκαιγε στοπ ελπίζοντας να το βγάλει ολική :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που με νευριάζει πάρα πολύ είναι το παρκάρισμα. 

Μπορεί να είναι ελεύθερος όλος ο δρόμος και κάποιοι έρχονται και κολλάνε στο χιλιοστό ή παρκάρουν πάνω σε γωνίες ή μπροστά σε πυλωτες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Κοίτα αφού είναι υποχρεωτικό απο το νόμο, καλά κάνεις κι έχεις το Ν αλλά δε θα σε προσέξει άλλος οδηγός επειδή το έχεις.

Σχετικό είναι αυτό. Προσωπικά όπου βλέπω "Ν" τον προσέχω περισσότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Θα επιμεινω σε αυτο που λεω,καθως οδηγαω απειρα χρονια και το κανω και κατ επαγγελμα.

Ο μεγαλυτερος εχθρος του οδηγου ειναι αυτος.

Εισαι και εσυ απο αυτους που νομιζουν οτι ειναι καλοι οδηγοι ( μπορει και να ειναι ) και για αυτο δεν εχουν ατυχηματα;

Δεν ετυχε φιλε,αλλο το αν φταις εσυ η ο αλλος,το θεμα ειναι οταν θα τυχει να εχεις τις ικανοτητες να το διαχειριστεις.

McLeod εσυ; :P (sorry δεν κρατηθηκα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προς τον φιλο θεματοθετη, 

κρατα αυτο θεμα που ανοιξες  (παρε σκρινσοτ) και διαβασε τα μετα απο 5 χρονια οδηγησης.

θα απορησεις με αυτα που εγραψες.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Ολα καλα αλλα το παρκαρισμα εντος 20 μετρων απο σηματοδοτη γινεται συνεχεια απο πολλους και οσο για την παραβαση διπλης διαχωριστικης ε οκ, μην τρελαθουμε κιολας, 9 στους 10 οδηγους θα εκαναν το ιδιο ακριβως σε τετοιους δρομους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Ολα καλα αλλα το παρκαρισμα εντος 20 μετρων απο σηματοδοτη γινεται συνεχεια απο πολλους και οσο για την παραβαση διπλης διαχωριστικης ε οκ, μην τρελαθουμε κιολας, 9 στους 10 οδηγους θα εκαναν το ιδιο ακριβως σε τετοιους δρομους.

οι ιδιοι οδηγοι οταν ερχονται κατα ευρωπη μερια οδηγουν σαν χεσμενες γατες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...