Προς το περιεχόμενο

To thread του πραγμάτικα αρχάριου οδηγού


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, ChownTuen είπε

Μερικά δικά μου δόγματα για να επιβιώνω

  • Όλοι είναι μίζεροι και έχουν αυτοκτονικές τάσεις, προσοχή! 

Μοιάζει λίγο με το δικό μου το οποίο λέει: "Όλοι οι υπόλοιποι στο δρόμο (εκτός από μένα ;)) είναι μ...κες και ως τέτοιοι, περιμένεις ανά πάσα στιγμή να κάνουν μ.....κίες". Αν το δεχτείς αυτό, τότε το απρόβλεπτο και το κουλό είναι αναμενόμενα και μέσα σε αυτά που λογικά είσαι (ή θα πρέπει να είσαι) έτοιμος να αντιμετωπίσεις. Και κανονικά (δεν είναι πάντα εφικτό) δεν πρέπει ούτε καν να "τα πάρεις" με τον μ...κα που έκανε μ....κία αφού...τι άλλο θα έκανε;

Αυτά βέβαια ισχύουν για την οδήγηση εν Ελλάδι. Η οδήγηση στο εξωτερικό (Ευρώπη που έχω ταξιδέψει) είναι διαφορετική. Σίγουρα οδηγείς λιγότερο τσιτωμένος και ανασφαλής όταν συνηθίσεις στην ιδέα ότι ο άλλος σπάνια (υπάρχουν παντού οι εξαιρέσεις) θα σου πεταχτεί στο άσχετο ή θα σου "φάει" την προτεραιότητα. Τα βαλκάνια είναι λίγο πιο κοντά στο δικό μας mentality, αν κι έχουν γίνει βήματα τα τελευταία χρόνια σε ορισμένες γειτονικές χώρες που μας αφήνουν (ντροπιαστικά) πίσω.

Επεξ/σία από haris_216
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1. Ψυχραιμία. Αν είσαι cool στο τιμόνι και όχι στην τσίτα κάνεις καλύτερη οδήγηση.

2. Αποστάσεις.

3. Ήρεμες επιταχύνσεις - επιβραδύνσεις. Αν βλέπεις πχ ότι σε 500 μέτρα έχει κόκκινο δεν υπάρχει κανένας λόγος να πηγαίνεις τσίτα για να πλακωθείς στα φρένα στο φανάρι.

4. Όπως σωστά γράφτηκε, ο πίσω ας περιμένει. Κοίτα να οδηγάς σωστά με τις αποστάσεις σου και με ασφάλεια, αν ο πίσω βιάζεται ας βρει τρόπο να περάσει αν θέλει. Το ίδιο εφαρμόζεται και στην Εθνική (20 χρόνια οδηγός σε Πάτρα-Πύργο, αλλά και Κορίνθου - Πατρών με πολλούς βιαστικούς να κολλάνε από πίσω πάντα). Η ασφάλεια προηγείται.

5. Ποτέ μην πιάνεις τέρμα δεξιά στο ταξίδι, δεν ξέρεις μετά από μια στροφή αν είναι κάποιος σταματημένος ή κάτι. Η ρόδα να πατάει την λωρίδα ασφαλείας, minimum. Αν χρειαστεί κάνεις λίγο άκρη να σε περάσει κάποιος, και μετά βγαίνεις πάλι πιο έξω στον δρόμο. Αυτό για την οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους.

Αυτά για αρχή...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, NikosKallithea said:

...και στις εθνικές καλο ειναι να πηγαίνετε και σε καμια πιο δεξια λωρίδα, οχι μόνιμα στην αριστερή και να μην παραχωρείτε προτεραιότητα και σε αυτόν που έρχεται απο πίσω σας, μην τον αναγκάζεται να κάνει ελιγμούς για να σας προσπεράσει

Παλιό και να σου πω δεν ισχύει. Οδηγώ 30 χρόνια και όταν κινούμαι οικονομικά τέρμα δεξιά με 90-95, γλύφοντας την ΛΕΑ υπάρχουν γίδια όπου δεν μπορούν να με προσπεράσουν γιατί πολύ απλά δεν ξέρουν να κάνουν ένα κατέβασμα της προκοπής και προσπαθούν με 5η (6η) εναγωνίως και φτάνοντάς με προφυλακτήρα, πότε θα αδειάσει η αριστερή λωρίδα να κάνουν το μέγα κατόρθωμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι περισσότερες συμβουλές που έδωσαν οι συμφορουμίτες είναι πολύ σωστές. Απλά θα προσθέσω οτι στην εντός πόλης οδήγηση, εκτός από μηχανάκια, ποδήλατα και πεζούς που πετάγονται μπροστά σου και δίπλα σου ανά πάσα ώρα και στιγμή, έχουν πλέον προστεθεί και αυτά τα ηλεκτροκίνητα πατίνια. Πολύ προσοχή και σε αυτούς τους χιπστεράδες και χαζογκόμενες και τους ελιγμούς τους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι τα περισσοτερα ατυχηματα οφειλονται σε υπερβολικη ταχυτητα. Οποτε εαν μπορεις πηγαινε σε καποια πιστα καρτ και μαθε οσο μπορεις καλυτερα τα μυστικα της οδηγησης (ελεγχο σε δυσκολες καταστασεις και ικανοποιηση της αναγκης που εχουμε για ταχυτητα σε ελεγχομενο χωρο).
Φιλικα

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, ChownTuen είπε

Ξέρετε δεν είμαστε όλοι καυλώμενοι οδήγοι που θέλουμε ταχυτήτες κτλ. Κάποιοι οδηγούν είτε από ανάγκη είτε βάζουν πάνω από όλα την απόλυτη ασφάλεια και σιγουρία, ή έστω κάποιοι δεν έχουμε πάρει τον άερα του τιμόνι, προτιμούμε να δώσουμε καμία προτεραιότητα παραπάνω και εννοείτε ότι θα διασταυρώσουμε όταν θα είναι πραγματικά βέβαιο ότι έχουμε τον απαραίτητο χρόνο. Σκέφτηκα ένα thread για ανταλλαγή αυτοπεποίθησης, ιδεών και συμβουλών μόνο καλό θα κάνει. 

Παραθέτω μερικές σκέψεις μου που ίσως δώσουν τροφή για τα επόμενα μηνύματα: 

  • Υπάρχει κάποια θεωρία για να αποφύγεις ακόμη και εκείνο ατύχημα που δεν θα ευθύνεστε καθόλου; 
  • Πάνω στις στροφές, όταν δημιουργούνται τα τυφλά σημεία λόγω της κλίσης δεν νιώθετε ότι οδηγείται στα τυφλά; 
  • Πως νιώθετε σιγουριά να οδηγάτε σε άγνωστες περιοχές χωρίς GPS; Δεν φοβάστε μην μπείτε σε μονόδρομο κατα λάθος; 
  • Δεν φοβάστε μην ξεχαστείτε και δεν δείτε κάποιο stop ή οδηγήσετε στο αντίθετο ρεύμα σε κάποιο μικρό δρόμο; 
  • Αν δεν προλάβετε να δείτε αν μια λωρίδα πάει ευθεία ή στρίβει, πως αντιδράτε; 
  • Αν δεν βρείτε ευκαιρία να αλλάξετε την λωρίδα που πάει προς την επιθυμητή κατεύθυνση, τι κάνετε; 
  • Τι κάνετε αν ο πίσω σας πιέζει πολύ παραπάνω από αυτό που εσείς νιώθετε safe; 

Μερικά δικά μου δόγματα για να επιβιώνω

  • Όλοι είναι μίζεροι και έχουν αυτοκτονικές τάσεις, προσοχή! 
  • Ακόμη και στους πιο εύκολους δρόμους, κοιτάω και τα 3 καθρεφτάκια τακτικά και συστηματικά. 
  • Ο πίσω μπορεί πάντοτε να περιμένει. 
  • Το περπάτημα κάνει καλό, καλύτερα να το παρακάρω κάπου safe. 
  • Προσπαθώ να εντοπίζω και τα stop της αντίθετης κατεύθυνσης. 
  • Κάρμα is a bitch, δίνω προτεραιότητα όποτε μπορώ. 

Δεν πιστεύω αυτό που μόλις διάβασα. Με πόνεσες με το "οδηγάτε".
Ξεκινώντας κάνοντας πλάκα [συγχώρεσέ με!] σου προτείνω:

1. Να κινείσαι κυρίως στην δεξιά. Θα βοηθήσει στην υγεία όλων μας.
2. Στο τσακίρ κέφι, και όταν νοιώθεις όμορφα, να οδηγείς και στην μεσσαία.
3. Επέμενε στο 1.

Πέρα απο την πλάκα και αποφεύγοντας τις κουραστικές λεπτομέρειες, έχω να πω ότι τρία πράγματα κάνουν έναν οδηγό [και όχι μόνο] καλό:

1. Η ικανότητα.
2. Η αντίλειψη.
3. Η πείρα.


Το 1 το κουβαλάς [ή όχι] μεταξύ των experience package που αποκαλούμε ζωή. Αφορά την συνείδηση, όχι το νού.
Το 2 αφορά το νου. Το πόσο ανεπτυγμένα είναι κάποια κέντρα του εγκεφάλου.
Το 3 το αποκτάς με τον χρόνο.

Ο συνδυασμός αυτών των τριών χαρακτηριστικών σε κάνει [μετά απο πολύ καιρό] εξαιρετικό.
Οδηγώ [δεν οδηγάω...] απο τα 15 μου, 40 χρόνια.
Πιτσιρικάς έχω τρέξει στην Ιταλία, [Ίμολα/Μόνζα].
Εύχομαι καλούς δρόμους!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, ChownTuen είπε

Ξέρετε δεν είμαστε όλοι καυλώμενοι οδήγοι που θέλουμε ταχυτήτες κτλ. Κάποιοι οδηγούν είτε από ανάγκη είτε βάζουν πάνω από όλα την απόλυτη ασφάλεια και σιγουρία, ή έστω κάποιοι δεν έχουμε πάρει τον άερα του τιμόνι, προτιμούμε να δώσουμε καμία προτεραιότητα παραπάνω και εννοείτε ότι θα διασταυρώσουμε όταν θα είναι πραγματικά βέβαιο ότι έχουμε τον απαραίτητο χρόνο. Σκέφτηκα ένα thread για ανταλλαγή αυτοπεποίθησης, ιδεών και συμβουλών μόνο καλό θα κάνει. 

Παραθέτω μερικές σκέψεις μου που ίσως δώσουν τροφή για τα επόμενα μηνύματα: 

  • Υπάρχει κάποια θεωρία για να αποφύγεις ακόμη και εκείνο ατύχημα που δεν θα ευθύνεστε καθόλου; 

Να οδηγείς σαν να έχει ΠΑΝΤΑ ο άλλος προτεραιότητα. Φυλαγμένος παντού, όχι όμως φοβισμένος.

  • Πάνω στις στροφές, όταν δημιουργούνται τα τυφλά σημεία λόγω της κλίσης δεν νιώθετε ότι οδηγείται στα τυφλά; 

Κόψε ταχύτητα και δώσε προσοχή στο τελειώμα της στροφής. Τοποθέτησε σωστά το αυτοκίνητο σου στο οδόστρωμα.

  • Πως νιώθετε σιγουριά να οδηγάτε σε άγνωστες περιοχές χωρίς GPS; Δεν φοβάστε μην μπείτε σε μονόδρομο κατα λάθος;

Και το GPS σε οδηγεί σε λάθη. Μην προσπαθείς να αποφύγεις τις ευθύνες σου, εσύ είσαι ο απόλυτος κυρίαρχος του αυτοκινήτου και έχεις την απόλυτη και καθολική ευθύνη. Δλδ αν το GPS σου πει κάνε εδώ αναστροφή ή μπες ανάποδα σε ένα δρόμο θα το κάνεις; Οχι βέβαια. 

  •  
  • Δεν φοβάστε μην ξεχαστείτε και δεν δείτε κάποιο stop ή οδηγήσετε στο αντίθετο ρεύμα σε κάποιο μικρό δρόμο; 

Ως αναφορά το πρώτο, πρέπει να είσαι προσεκτικός όταν οδηγάς, και όχι αφηρημένος. Οπότε δεν θα ξεχάσεις κανένα στοπ, φαναρι κλπ. Ως αναφορά το δεύτερο, το αντίθετο ρεύμα σε κάποιο μικρό δρόμο δεν υφίσταται με την σκληρή έννοια του όρου, μπορείς να οδηγείς προσεκτικά και ελαφρώς προς το κέντρο, με απόλυτη ετοιμότητα ότι μπορεί να χρειαστεί να επιβραδύνεις και να κάνεις τέρμα δεξια το όχημα σου (π.χ αν έρχεται άλλο αυτοκίνητο αντίθετα)

  • Αν δεν προλάβετε να δείτε αν μια λωρίδα πάει ευθεία ή στρίβει, πως αντιδράτε; 

Χρησιμοποιείς την κρίση σου. Γι αυτό είσαι ο οδηγός και όχι κάποιο χαζό GPS κλπ.

  • Αν δεν βρείτε ευκαιρία να αλλάξετε την λωρίδα που πάει προς την επιθυμητή κατεύθυνση, τι κάνετε; 

Δεν υπάρχει λόγος για εκνευρισμός ούτε για απότομους ελιγμούς και επικίνδυνα φρεναρίσματα κλπ. Θα πάρεις την επόμενη έξοδο - λύση!

  • Τι κάνετε αν ο πίσω σας πιέζει πολύ παραπάνω από αυτό που εσείς νιώθετε safe; 

Ανάβεις αλάρμ, κάνεις δεξιά επιβραδύνοντας και του κάνεις νόημα να προσπεράσει. Το κάνω και εγώ αυτό, που οδηγώ 27 χρόνια.

Μερικά δικά μου δόγματα για να επιβιώνω

  • Όλοι είναι μίζεροι και έχουν αυτοκτονικές τάσεις, προσοχή! 

Νομίζω ότι είσαι λίγο υπερβολικός, αν και φαντάζομαι ότι εννοείς αυτό που σου είπα, δίνεις παντα προτεραιότητα στους άλλους.

  • Ακόμη και στους πιο εύκολους δρόμους, κοιτάω και τα 3 καθρεφτάκια τακτικά και συστηματικά. 

Καλά κάνεις, μακριά όμως απο υπερβολές.

  • Ο πίσω μπορεί πάντοτε να περιμένει. 

Το μόνο σίγουρο! Παράδειγμα: Το αυτοκίνητο σου μπορεί να χαλάσει εν κινήσει, ή να πατήσεις απότομα το φρένο επειδή πετάχτηκε ένα ζώο. Ο πίσω πάντα πρέπει να διατηρεί αποστάσης και έχει την ευθύνη για ατύχημα (εκτός και αν εσκεμμένα φρενάρεις κλπ για να προκαλέσεις ατύχημα, κάτι που δεν νομίζω να ισχύει για σένα)

  • Το περπάτημα κάνει καλό, καλύτερα να το παρακάρω κάπου safe. 

Ισχύει!

  • Προσπαθώ να εντοπίζω και τα stop της αντίθετης κατεύθυνσης.

Οπως σου είπα, ο πιο safe -αν υπάρχει τέτοιο πράγμα- είναι να δίνεις πάντα προτεραιότητα. 

  • Κάρμα is a bitch, δίνω προτεραιότητα όποτε μπορώ. 

Αυτό ισχύει στα πάντα. Γιατί να μην ισχύει και στην αυτοκίνηση;

Δες τα bold... Έχε υπόψιν σου ότι η οδήγηση είναι κάτι πολύ εύκολο, αλλά έχει μεγάλη ευθύνη, πρωτίστως απέναντι στον εαυτό σου και κατ επέκταση στους συνανθρώπους σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Α, και κάτι σημαντικό, κατά την άποψη μου, την προτεραιότητα ή την έχεις εσύ, ή ο άλλος. Δεν είναι κάτι που το διαπραγματευόμαστε επί τόπου και το δίνουμε ή το παίρνουμε. Από τον ΚΟΚ προβλέπεται επακριβώς ποιος έχει προτεραιότητα και ποιος όχι.

Αυτό το λέω γιατί έχω πάει να πέσω πάνω σε μερικούς που ενώ έχουν προτεραιότητα αποφάσισαν να την "παραχωρήσουν", ενώ έχω σταματήσει πολλές φορές για να περάσει ο άλλος που έχει προτεραιότητα και αυτός έχει σταματήσει για να περάσω εγώ... Και αναρωτιέμαι να περάσω ή θα ξεκινήσει τώρα επειδή σταμάτησα;;;...

Πάντα με προσοχή βέβαια περνάμε είτε έχουμε προτεραιότητα είτε όχι, γιατί δεν ξέρουμε ποτέ πόσο στόκος είναι ο άλλος...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αλαρμ είναι φώτα έκτακτης ανάγκης. Δεν τα χρεισγμοποιουμε όταν σταματάμε σε διπλή λωρίδα για να πάρουμε  έξω από το Γρηγόρη, δεν τα χρησιμοποιούμε για να παρκάρουμε, δεν τα χρησιμοποιούμε όταν πάμε σιγά γιατί ψάχνουμε κάτι κτλ. Γενικά υπάρχει μια αντίληψη πως με τα αλαρμ έχεις το ελεύθερο να κάνεις ότι μαλακία σου έρθει. 

Δεν είναι όμως έτσι. 

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, prmarios είπε

Ταπεινη μου γνωμη ειναι οτι τα περισσοτερα ατυχηματα οφειλονται σε υπερβολικη ταχυτητα. Οποτε εαν μπορεις πηγαινε σε καποια πιστα καρτ και μαθε οσο μπορεις καλυτερα τα μυστικα της οδηγησης (ελεγχο σε δυσκολες καταστασεις και ικανοποιηση της αναγκης που εχουμε για ταχυτητα σε ελεγχομενο χωρο).
Φιλικα

Δεν ισχυει αυτο, περισσοτερα ατυχηματα γινονται με χαμηλες ταχυτητες και πολλα απο αυτα για να αποφυγεις καποιον αλλο (εγω αμεσως αμεσως εχω κοψει το τιμονι του αυτοκινητου αριστερα και δεξια πολλες φορες επειδη καποιες ενω οδηγουν μιλανε στο κινητο, φτιαχνουν μαλλι η βαζουν κραγιον οποτε και δεν βλεπουν που πανε - φυσικα το εχω κοψει και για αντρες που αλλαζουν λωριδες χωρις φλας πχ). Τα βαρβατα ατυχηματα ναι εχουν να κανουν με ταχυτητα (ειναι ομως ελαχιστα αναλογικα).

1 ώρα πριν, Makis38 είπε

Παλιό και να σου πω δεν ισχύει. Οδηγώ 30 χρόνια και όταν κινούμαι οικονομικά τέρμα δεξιά με 90-95, γλύφοντας την ΛΕΑ υπάρχουν γίδια όπου δεν μπορούν να με προσπεράσουν γιατί πολύ απλά δεν ξέρουν να κάνουν ένα κατέβασμα της προκοπής και προσπαθούν με 5η (6η) εναγωνίως και φτάνοντάς με προφυλακτήρα, πότε θα αδειάσει η αριστερή λωρίδα να κάνουν το μέγα κατόρθωμα. 

Ο Ελλην πρεπει να μαθει πως η τερμα αριστερα ειτε Εθνικη ειτε Αττικη οδο πχ δεν ειναι για να πηγαινει με ταχυτητα κατωτερης της επιτρεπομενης. Ειναι η γνωστη λωριδα ταχειας (που μαθαιναμε παλια) η προσπερασης (που μαθαινουν τωρα). Σε καμια περιπτωση δεν μπορει το οριο να ειναι 120 και καποιος να πηγαινει με 80-100 και να μην τον νοιαζει αν απο πισω του εχει αλλα αυτοκινητα.

1 ώρα πριν, Vlad27 είπε

Οι περισσότερες συμβουλές που έδωσαν οι συμφορουμίτες είναι πολύ σωστές. Απλά θα προσθέσω οτι στην εντός πόλης οδήγηση, εκτός από μηχανάκια, ποδήλατα και πεζούς που πετάγονται μπροστά σου και δίπλα σου ανά πάσα ώρα και στιγμή, έχουν πλέον προστεθεί και αυτά τα ηλεκτροκίνητα πατίνια. Πολύ προσοχή και σε αυτούς τους χιπστεράδες και χαζογκόμενες και τους ελιγμούς τους.

Προχθες μου πεταχτηκε ποδηλατο απο δρομο με κοκκινο και παραλιγο να το κοψω στην μεση. Πραγματικα η κατασταση εχει ξεφυγει (και δεν ηταν κανα πιτσιρικι στο τιμονι, αυτο ειναι το χειροτερο).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελάχιστα ατυχήματα γίνονται σε κεντρικές αρτηρίες και δεν ευθύνεται η ταχύτητα. Αν έφταιγε η ταχύτητα δεν θα υπήρχαν Γερμανοί αυτή τη στιγμή.

Για εμένα δύο είναι οι παράγοντες. Αφηρημάδα, ( σκέφτομαι την δουλειά, κάτι προσωπικό μέχρι κοιταγα τον κ@λο στο φανάρι και δεν είδα μποστα μου) και το δεύτερο είναι ή σοβαρότητα . Όποιος πίνει και οδηγεί ή κάνει επικίνδυνους ελιγμούς κτλ , σημαίνει πως δεν έχει αντιληφθει την σοβαρότητα που χρειάζεται η οδήγηση. 

Οπότε ts για εμένα δεν χρειάζεται να ανησυχείς, μιας και από τα γραφόμενα σου αντιλαμβάνομαι πως στο θέμα οδήγησης του δίνεις την σοβαρότητα που του αρμόζει.

Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους με την εμπειρία, λάθη κάνουμε όλοι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμβουλες δικές μου. 

Όχημα :

Α)  παίρνεις σαξόραλο.  Όποια κατάσταση και να είναι, όποιο χέρι και να είναι. 

Β)  Δεν φτιάχνεις τίποτα.  Συμπληρώνεις λάδι οποτε χρειαστεί δηλαδή όταν ανάβει το λαμπάκι. 

Γ)  Δεν αλλάζεις λάστιχα για κανένα  λόγο. 

Δ)  Κολλάς αυτοκόλλητα για να γίνει πιο γρήγορο.

Ε) Βενζίνη βάζεις πάντα μέχρι 3 ευρώ και πάντοτε κινείσαι με λαμπάκι γιατί είναι πιο ελαφρύ το αμάξι. 

Ζ)  Βάφεις τις ζάντες μαύρες με σπρέι. 

 

-Οδηγική συμπεριφορά :

1) Πάντα κολλάς πίσω από τον μπροστινό σε απόσταση τουλάχιστον 30 πόντων. 

2) Τις ώρες κοινής ησυχίας βαράς κόφτες σε κατοικημένες περιοχές. 

3) Βάζεις κοντρες με άλλα σαπιοάμαξα της ίδιας χρονολογίας. Punto, Ibiza,  starlet κτλ. 

4) Παίρνεις τις στροφές με όσα περισσότερα χιλιόμετρα μπορεις ειδικά μπροστά σε κόσμο.  Αλλιώς τραβάς βίντεο να το δειχνεις στους φίλους σου.  ("βλέπε έλα Γιώργη ")

5) Παρκάρεις μπροστά από την καφετέρια που συχνάζεις για να απολαύσουν οι άλλοι την αμαξάρα σου και για να ξέρουν ποιον βλαστημάνε οι υπόλοιποι. 

6) Η ζώνη είναι στην κρίση σου.  Για μένα ο άντρας δεν πρέπει να φοράει ζώνη. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, eliasjuve είπε

Συμβουλες δικές μου. 

Όχημα :

Α)  παίρνεις σαξόραλο.  Όποια κατάσταση και να είναι, όποιο χέρι και να είναι. 

Β)  Δεν φτιάχνεις τίποτα.  Συμπληρώνεις λάδι οποτε χρειαστεί δηλαδή όταν ανάβει το λαμπάκι. 

Γ)  Δεν αλλάζεις λάστιχα για κανένα  λόγο. 

Δ)  Κολλάς αυτοκόλλητα για να γίνει πιο γρήγορο.

Ε) Βενζίνη βάζεις πάντα μέχρι 3 ευρώ και πάντοτε κινείσαι με λαμπάκι γιατί είναι πιο ελαφρύ το αμάξι. 

Ζ)  Βάφεις τις ζάντες μαύρες με σπρέι. 

-Οδηγική συμπεριφορά :

1) Πάντα κολλάς πίσω από τον μπροστινό σε απόσταση τουλάχιστον 30 πόντων. 

2) Τις ώρες κοινής ησυχίας βαράς κόφτες σε κατοικημένες περιοχές. 

3) Βάζεις κοντρες με άλλα σαπιοάμαξα της ίδιας χρονολογίας. Punto, Ibiza,  starlet κτλ. 

4) Παίρνεις τις στροφές με όσα περισσότερα χιλιόμετρα μπορεις ειδικά μπροστά σε κόσμο.  Αλλιώς τραβάς βίντεο να το δειχνεις στους φίλους σου.  ("βλέπε έλα Γιώργη ")

5) Παρκάρεις μπροστά από την καφετέρια που συχνάζεις για να απολαύσουν οι άλλοι την αμαξάρα σου και για να ξέρουν ποιον βλαστημάνε οι υπόλοιποι. 

6) Η ζώνη είναι στην κρίση σου.  Για μένα ο άντρας δεν πρέπει να φοράει ζώνη. 

Έχεις ξεχάσει κάποια . 

Μπλε πιτσιλιστηρια 

Αεροτομες και body kit κι ας έχεις 60 νεκρά άλογα 

Κοτσαδορους σχάρες 

Μαύρα τζάμια πίσσα 

Αυτοκόλλητο Κρήτη και iPhone και από όλα τα τέλη κυκλοφορίας από το 1990 καθώς και από τα πλοία που πήγαινες διακοπές . 

Κλειστούς καθρέπτες για αεροδυναμική. 

Ραδιοκασετοφωνο με 1000 w να παίζει βολάνη

Ότι είναι σπασμένο, κολλημένο με σελοτειπ να μην πέσει 

Σεντόνια για καλύμματα 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, adi32 είπε

Έχεις ξεχάσει κάποια . 

Μπλε πιτσιλιστηρια 

Αεροτομες και body kit κι ας έχεις 60 νεκρά άλογα 

Κοτσαδορους σχάρες 

Μαύρα τζάμια πίσσα 

Αυτοκόλλητο Κρήτη και iPhone και από όλα τα τέλη κυκλοφορίας από το 1990 καθώς και από τα πλοία που πήγαινες διακοπές . 

Κλειστούς καθρέπτες για αεροδυναμική. 

Ραδιοκασετοφωνο με 1000 w να παίζει βολάνη

Ότι είναι σπασμένο, κολλημένο με σελοτειπ να μην πέσει 

Σεντόνια για καλύμματα 

Έχω αφήσει πολλά. Το starter pack έβαλα,  τα υπόλοιπα θα έρθουν στην πορεία.  Όσα δεν έχουν βάλει οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες. 

Α και εμπρός πινακίδα την βγάζουμε για να ελαφρυνει το αμάξι και να δείχνει γκα@λα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Imola είπε

1. Να κινείσαι κυρίως στην δεξιά.

Μέσα στην πόλη η δεξιά είναι χώρος στάθμευσης φορτηγών που ανεφοδιάζουν καταστήματα (σε παράνομες ώρες φυσικά) και αυτοκινήτων και δικύκλων αυτών που σταμάτησαν "για μισό λεπτό" να πάρουν κάτι

4 ώρες πριν, eliasjuve είπε

Συμβουλες δικές μου. 

Όχημα :

Α)  παίρνεις σαξόραλο.  Όποια κατάσταση και να είναι, όποιο χέρι και να είναι. 

Β)  Δεν φτιάχνεις τίποτα.  Συμπληρώνεις λάδι οποτε χρειαστεί δηλαδή όταν ανάβει το λαμπάκι. 

Γ)  Δεν αλλάζεις λάστιχα για κανένα  λόγο. 

Δ)  Κολλάς αυτοκόλλητα για να γίνει πιο γρήγορο.

Ε) Βενζίνη βάζεις πάντα μέχρι 3 ευρώ και πάντοτε κινείσαι με λαμπάκι γιατί είναι πιο ελαφρύ το αμάξι. 

Ζ)  Βάφεις τις ζάντες μαύρες με σπρέι. 

-Οδηγική συμπεριφορά :

1) Πάντα κολλάς πίσω από τον μπροστινό σε απόσταση τουλάχιστον 30 πόντων. 

2) Τις ώρες κοινής ησυχίας βαράς κόφτες σε κατοικημένες περιοχές. 

3) Βάζεις κοντρες με άλλα σαπιοάμαξα της ίδιας χρονολογίας. Punto, Ibiza,  starlet κτλ. 

4) Παίρνεις τις στροφές με όσα περισσότερα χιλιόμετρα μπορεις ειδικά μπροστά σε κόσμο.  Αλλιώς τραβάς βίντεο να το δειχνεις στους φίλους σου.  ("βλέπε έλα Γιώργη ")

5) Παρκάρεις μπροστά από την καφετέρια που συχνάζεις για να απολαύσουν οι άλλοι την αμαξάρα σου και για να ξέρουν ποιον βλαστημάνε οι υπόλοιποι. 

6) Η ζώνη είναι στην κρίση σου.  Για μένα ο άντρας δεν πρέπει να φοράει ζώνη. 

Γνωριζόμαστε?

22 λεπτά πριν, eliasjuve είπε

Α και εμπρός πινακίδα την βγάζουμε για να ελαφρυνει το αμάξι και να δείχνει γκα@λα.

300 ευρώ 😄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...