Προς το περιεχόμενο

To thread του πραγμάτικα αρχάριου οδηγού


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρέπει να προβλέπεις,ποτέ να μην πεις ότι το έχεις ,πάντα σε επιφυλακή.

 

Και επιτέλους να καταλάβουμε ότι δεν είναι όλοι ικανοί για οδήγηση,όπως δεν είναι όλοι ικανοί για πλέξιμο ή για μαγείρεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλά όλοι όταν ήμασταν νέοι οδηγοί είχαμε τις φοβίες μας.

Για εμένα όσοι λένε ότι δεν είχαν ή ήταν επαγγελματίες οδηγοί από κάρτ ή εν δυνάμει δολοφόνοι.

Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο είναι εργαλείο, αλλά από τη μία στιγμή στην άλλη μπορεί να γίνει όπλο. 

Το σωστό είναι να οδηγάμε πάντα με αμυντική στάση, ώστε και στραβή να γίνει να περιορίσουμε όσο το δυνατόν τα δυσάρεστα αποτελέσματα. Βέβαια, τπτ δεν σε προφυλάσσει 100% καθώς οι ασταθμητοι παράγοντες είναι πολλοί.

Το κυριότερο όμως που πρέπει να διορθώσουμε είναι οι οδηγική μας κουλτούρα. Δυστυχώς,  χιλιαδες νέοι άνθρωποι άφησαν την τελευταία τους πνοή ή έμειναν ανάπηροι στη χώρα μας.

Ούτε σε πόλεμο να βρισκόμασταν.....

Η πολιτεία θα έπρεπε να σκύψει πάνω στο θέμα και να συμπαρασύρει και εμάς τους πολίτες.

Κάτι τελευταίο, που πάντα μου έκανε εντύπωση.

Γιατι, ενώ το ανώτατο όριο ταχύτητας είναι 130km/h, τα αυτοκίνητα δεν έχουν κόφτη;

Εδώ, δεν έχουν τα φορτηγά να μου πείτε.....

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπε κι ο φίλος πιο πάνω έχουμε το νου μας σε κάθε στενό γιατί πολλοί περνάνε αέρα. Πάντα βγάζουμε φλας σε κάθε αλλαγή πορείας ακόμα κι αν είναι έρημος ο δρόμος. Προσέχουμε που παρκάρουμε και βλέπουμε αν ο μπροστινός και ο πισινός έχει χώρο να ξεπαρκαρει. Καλύτερα να παρκάρουμε πιο μακρυά πάρα να βρούμε το αυτοκίνητο χτυπημένο. 

Δεν καθόμαστε πίσω από ψηλά οχήματα ή από αυτούς που έχουν χαλασμένα τα φώτα των φρένων. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Πρέπει να προβλέπεις,ποτέ να μην πεις ότι το έχεις ,πάντα σε επιφυλακή.

Και επιτέλους να καταλάβουμε ότι δεν είναι όλοι ικανοί για οδήγηση,όπως δεν είναι όλοι ικανοί για πλέξιμο ή για μαγείρεμα.

Πόσο θα γουστάρα να ισχύει αυτό φίλε μου! 

Πράγματι δεν είναι όλα για όλους. Δεν είναι ικανοί όλοι ψηφίζουν, να χρησιμοποιούν την γλώσσα (τουλάχιστον δημόσια) και κάποιοι είναι ανίκανοι να είναι εραστές και σύντροφοι, όπως και γονείς. Να τους τα κόψουμε! Μαζί σου! 

2 ώρες πριν, jmmys είπε

Αυτό ακριβώς.Σε 3 λωρίδες εθνική οδό,σχεδόν όλοι στη μεσαία και αριστερή,πολλές φορές η δεξιά λωρίδα παντελώς άδεια.Δεν έχει καρφιά.Να θέλεις να κάνεις προσπέραση,η αριστερή γεμάτη,να του κάνεις σινιάλο να πάει στη δεξιά,αφού είναι άδεια και να μην καταλαβαίνει.

Σχετικά με τα άλλα ο φίλος adi32 τα είπε πολύ σωστά.

Το ότι οι δεξίες λωρίδες είναι ταχείας κυκλοφορίας, ισχύει για τους δρόμους εντός της πόλεως ή μόνο για αυτοκινητόδρομους και λεωφόρους; 

(Αν σε παρεξενεύει η ερώτηση μου δεν μένω Ελλάδα - πράγματι ξέρω δρόμο με τρις λωρίδες (2+1) ενώ την περιοχή την λες και οικεισμό, στην δεύτερη υποτίθεται ότι πρέπει να κινούμε γρήγορα;). 

@Peugeot208 O φίλος ανέφερε την έννοια της κουλτούρας. Ίσως και εσκεμενα στο πρώτο μήνυμα ήμουν τόσο υπερβολικός αλλά πουθένα δεν έδειξα άμελεια ή άγνοια, παρά μόνο ότι δεν γουστάρω την οδήγηση όπως ο hayate παίζει lol και διπλοτσεκάρω ακόμη και τα βασικά. Παρόλα αυτά έφαγα bullying. Ονειρεύομαι την στιγμή που όλα τα αυτοκίνητα θα έχουν υποχρεωτικά full auto pilot ενεργό. 

Υ.γ.: Για να μην είμαι άδικος, πάντως η πλειοψηφία έγραψε πολύ χρήσιμα μηνύματα! Είναι θετικό αυτό!  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Peugeot208 είπε

Καλά όλοι όταν ήμασταν νέοι οδηγοί είχαμε τις φοβίες μας.

Για εμένα όσοι λένε ότι δεν είχαν ή ήταν επαγγελματίες οδηγοί από κάρτ ή εν δυνάμει δολοφόνοι.

Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο είναι εργαλείο, αλλά από τη μία στιγμή στην άλλη μπορεί να γίνει όπλο. 

Το σωστό είναι να οδηγάμε πάντα με αμυντική στάση, ώστε και στραβή να γίνει να περιορίσουμε όσο το δυνατόν τα δυσάρεστα αποτελέσματα. Βέβαια, τπτ δεν σε προφυλάσσει 100% καθώς οι ασταθμητοι παράγοντες είναι πολλοί.

Το κυριότερο όμως που πρέπει να διορθώσουμε είναι οι οδηγική μας κουλτούρα. Δυστυχώς,  χιλιαδες νέοι άνθρωποι άφησαν την τελευταία τους πνοή ή έμειναν ανάπηροι στη χώρα μας.

Ούτε σε πόλεμο να βρισκόμασταν.....

Η πολιτεία θα έπρεπε να σκύψει πάνω στο θέμα και να συμπαρασύρει και εμάς τους πολίτες.

Κάτι τελευταίο, που πάντα μου έκανε εντύπωση.

Γιατι, ενώ το ανώτατο όριο ταχύτητας είναι 130km/h, τα αυτοκίνητα δεν έχουν κόφτη;

Εδώ, δεν έχουν τα φορτηγά να μου πείτε.....

Ποιος σου είπε ότι δεν έχουν τα φορτηγά κόφτη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, ChownTuen είπε

Το ότι οι δεξίες λωρίδες είναι ταχείας κυκλοφορίας, ισχύει για τους δρόμους εντός της πόλεως ή μόνο για αυτοκινητόδρομους και λεωφόρους

Όταν σε εθνική οδό με 3 λωρίδες είναι η δεξιά άδεια,οδηγούμε εκεί.

Τώρα Ελλάδα εντάξει.Οτι να ναι.Δεν έχουμε και πολλά χρόνια αυτοκινητοδρομους ώστε να γνωρίζει ο μέσος Έλληνας που έχει οδηγήσει μόνο Ελλάδα,πως οδηγούμε ώστε να μην συνωστίζονται σε 2 λωρίδες αντί για 3.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

 

Γιατι, ενώ το ανώτατο όριο ταχύτητας είναι 130km/h, τα αυτοκίνητα δεν έχουν κόφτη;

Εδώ, δεν έχουν τα φορτηγά να μου πείτε.....

Διοτι σε καποιες χωρες έχουν οδηγικη παιδεια ή νομους που δουλευουν και ετσι δε χρειάζεται ο κοφτης . Αν και εχουν κοφτη τα αυτοκινητα, αναλογα το μοντελο και την ιπποδυναμη. (Πχ το κορσα d 1200 cc εχει στα 170 χλμ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, jmmys είπε

Πολλοί τον βγάζουν τον κόφτη. 

Πολλοί μπορεί να το λένε αλλά κανείς δεν τον βγάζει.Τον ξεγελάνε για λίγα χλμ παραπάνω αλλά μέχρι εκεί.Υπάρχει η κάρτα ταχογράφου αλλά και ο τροχαίος που ξέρει που να ψάξει για μαγνητες.

Στα φορτηγά ο μεγαλος χαμός γίνεται με τα οχτάωρα και τα διαλείμματα ,διπλές καρτες ταχογράφου,αλλά και με τα μικτά βάρη.Απο τους 40 τόνους πολλά φτάνουν τους 60.Οταν βλέπετε να κουβαλάνε δημητριακά μακρυα τους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Οπως ειπαν αλλοι με τα ΧΡΟΝΙΑ ερχεται η εμπειρια και μπορεις να προβλεψεις τι θα κανουν οι μπροστα σου. Ποσες φορες βλεπω 200-300 μετρα μπροστα καποιον και δεν πλησιαζω και κανει μαμακια (ποσοι συνοδηγοι εχουν μεινει οταν γινεται αυτο και λεω ηξερα πως θα γινει γιαυτο και κρατησα αποστασεις).
2) Δυστυχως σε αυτη την χωρα ειναι ολοι γρηγοροι, ακομα και με 50-70χλ/ω ειναι γρηγοροι γιαυτο και ΠΑΝΤΑ η μαμημενη δεξια λωριδα ειναι ΑΔΕΙΑ (βεβαια εν ωρα αιχμης οχι μονο ειναι γεματη αλλα ακομα και η βοηθητικη ειναι πηγμενη) ενω η τερμα ΑΡΙΣΤΕΡΑ ειναι γεματη. Πραγματικα δεν ξερω που μαθαινει οδηγηση ο κοσμος πλεον. Οταν μαθαινα εγω ο εκπαιδευτης παντα ελεγε ΜΕΣΑΙΑ και αριστερη ΜΟΝΟ για προσπεραση η εστω αν βιαζομουν να παω καπου. Πλεον προφανως ΟΛΟΙ λενε Αριστερη βουρ!
3) Μακαρι καποια μερα να εχουμε παιδεια και η Αριστερη λωριδα να ειναι αδεια και μονο για οσους εχουν καποιο λογο να πανε πιο γρηγορα η εστω για προσπεραση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Κανείς δεν πέθανε με αίτιο την μικρή ταχύτητα. Κράτα αποστάσεις και μην πας με παραπάνω από όσα νοιώθεις ασφαλής. Πήγαινε με λίγο λιγότερα για την ακρίβεια γιατί δεν έχεις την εμπειρία να ξέρεις αν είσαι ασφαλής (κανείς δεν την έχει ποτέ στο 100%, αλλά κατάλαβες).

2. Ο αποπίσω πράγματι μπορεί πάντα να περιμένει. Αφήνεις μια λωρίδα αριστερά σου για προσπέραση όποτε υπάρχουν 2 ή περισσότερες και σε όποιον δεν αρέσεις ας σε προσπεράσει. Αν δεν υπάρχει άλλη λωρίδα, σημαίνει ότι έτσι κι αλλιώς δεν είστε σε μέρος για γκάζια, ας κάνει 1 λεπτό παραπάνω να φτάσει εκεί που θέλει. Αν σε πανικοβάλλει και κάνεις μαλακία, θα πας να του πεις να πληρώσει αυτός άνθρωπο ή λαμαρίνες;

3. Μην κοιτάς το άλλο αμάξι, κοίτα που κοιτάνε οι ρόδες του και που κοιτάει ο οδηγός του.

4. Αν έχεις χρόνο να αναρωτηθείς αν πρέπει να σταματήσεις στο κίτρινο ή όχι, σταμάτα στο κίτρινο.

5. Οι ταξιτζήδες δεν έχουν ψυχή και έχουν μικτή ασφάλεια, μείνε μακριά.

6. Να περιμένεις ανά πάσα στιγμή αλλαγή λωρίδας από όλους χωρίς χρήση φλας. Άμα δεις φλας στην Ελλάδα κόψε ταχύτητα, για να βγάλει φλας ο μέσος Έλληνας ετοιμάζει μπαλέτο.

7. Θα καβαλήσεις κράσπεδα, θα δώσεις φιλάκια σε προφυλακτήρες και θα γρατζουνίσεις και το χρώμα. Κανείς δεν πέθανε, όλοι το έχουν πάθει.

8. Μην κάνεις μαλακίες και ό,τι κι αν συμβεί, θα το καλύψει η ασφάλεια.

9. Αν πρέπει να αδικηθείς (σε προτεραιότητα, σε προσπέραση, σε οτιδήποτε) ή να τρακάρεις και να μην φταις, σκάσε και φάτο. Σε 2 λεπτά θα το έχεις ξεχάσει, δεν αξίζει να ρισκάρεις κρέας ή μέταλλο για κομπλεξισμούς.

10. Δεν έχει 10 αλλά δεν ήθελα να το αφήσω στα 9.

 

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, stormrain είπε

Γενικα παντως πιστευω πως δυσκολα να κανεις χοντρη βλακεια οταν εισαι νεος.

Μια χαρα βλακειες κανουν,απορω πως σου ηρθε αυτο.
Το οτι πανε πιο αργα,δεν τους κανει αυτοματως πιο προσεκτικους.

Δε με απασχολει αν φταιει το αγχος ή η απειρια ,αλλα οταν αδυνατεις να καταλαβεις τις πιο βασικες ταμπελες ,με πρωτη και καλυτερη το ΣΤΟΠ,τοτε μαλλον πρεπει να επαναλαβεις τα μαθηματα. 

5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Και επιτέλους να καταλάβουμε ότι δεν είναι όλοι ικανοί για οδήγηση,όπως δεν είναι όλοι ικανοί για πλέξιμο ή για μαγείρεμα.

Αυτο εξ αρχης επρεπε να το καταλαβαινουν  οι αχρηστοι "δασκαλοι" οδηγησης,και να κοβουν απο μονοι τους αυτους που θελουν 60 μαθηματα για να κανουν τα βασικα.

Δυστυχως αυτο που λες επρεπε να εχει εφαρμογη και σε αυτους,παρ'ολα αυτα οποιοσδηποτε μπορει να παρει διπλωμα,οπως και ο οποιοσδηποτε μπορει να γινει δασκαλος.

 

1 ώρα πριν, Lucifer είπε

10. Δεν έχει 10 αλλά δεν ήθελα να το αφήσω στα 9.

Ψυχαναγκαστικος ο μαν;Εχει γινει της μοδας τελευταια :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρωτα πρωτα ολοι υπηρξαμε αρχαριοι, ολοι περασαμε απο την φαση που εισαι, οποτε ειναι μια γνωριμη κατασταση για πολλους - ασχετα εαν θελουν να την ξεχασουν

Το κυριοτερο για εμενα οπως προειπωθηκε ειναι να προβλεπεις την μαλακια του αλλου και να προσπαθεις να την αποφυγεις. Παθητικη οδηγηση και λιγο παραπανω προσοχη και θα εισαι οκ. Εαν σου κορναρουν, αστους να σου κορναρουν. Δεν μπορουν να σου κανουν τιποτα, η κορνα επι της ουσιας λειτουργει ως αγχολυτικο για τον αλλο. 🙂

Μπορει επισης να ακουσεις διαφορα, κλαιν. Τα λογια ειναι αερας, ειδικα τα λογια του road rage

Υπαρχει επισης ενας μικρος εμπειρικος κανονας που μπορει να σε βγαλει απο τις στεναχωρες καταστασεις. Δωσε χωρο στον μαλακα. Οταν θα βλεπεις smart, ταξιτζιδες, καγκουρες με κωλοφτιαγμενα στο 90% των περιπτωσεων θα κανουν μαλακια. Το καλο ειναι οτι τους ξεχωριζεις ευκολα😉. Κρατα την αποσταση σου απο αυτους και θα εισαι οκ

Τελος, λιγη ιδιαιτερη προσοχη στα μηχανακια. Δεν σεβονται τιποτα, θα σου βγουν απο δεξια, απο αριστερα, απο πανω, απο κατω. Ειναι μια πραγματικητα που πρεπει να αποδεχτεις. Θα ειναι σχεδον παντα παρανομοι, θα μαρσαρουν σχεδον παντα στο φαναρι, θα κανουν διήθηση σχεδον παντα. Τοσο σίγουρο οσο η ανατολή του ηλιου.

Γενικα στο πρωτο καιρο της οδηγησης σου, πρεπει να εισαι λιγο ζαμανφου στα σχολια και στα λογια του δρομου. Απλα ανυψώνεσαι πανω απο αυτα και προσηλώνεσαι στην οδηγηση σου

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...