Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα απαιτεί την αρχική συσκευασία για την εγγύηση προϊόντος


funbreaker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

On 13/08/2020 at 08:02, GREGORYMO said:

Αγοράζοντας, δεν συμφωνήσες με τους όρους ?

Κι αν οι όροι έλεγαν ότι θα με γμσει ένας μαύρος μετά την αγορά και δεν το είχα δει θα ήταν οκ;

Οι όροι πρέπει να εναρμονίζονται με τους νόμους, δεν μπορεί να ζητάει ο καθένας ότι του ρθει στο κεφάλι.

On 13/08/2020 at 09:36, george1807 said:

Από περιέργεια. Ποιο smartwatch είναι; Τέτοια συμπεριφορά έχει εκδηλώσει το huawei gt 2 που είχα πάρει τον Μαρτιο.

Amazfit GTR

On 13/08/2020 at 10:30, Dinos1973 said:

Παντού και πάντα ισχύει αυτό, δεν είναι καινούργιο και δεν είναι Ελληνικό, πάντα κρατάμε την συσκευασία ......

Τρίχες, τί θα πάει παντού ισχύει το λένε οι νόμοι; Την συσκευασία του πλυντηρίου σου που την έχεις;

On 13/08/2020 at 13:00, stormrain said:

Κατσε, γιατι δεν στέλνεις το προϊόν απευθείας στο επίσημο service?

Μου είπαν ότι το service ΑΠΑΙΤΕΙ την συσκευασία για να προχωρήσει. Επίσης δεν ξέρω ποιο και που είναι, γιατί να μην το κάνει ο πωλητής και να ψαχνομαι εγώ;

On 13/08/2020 at 14:04, Ukforthemoment said:

Για κοίτα και τους όρους της εγγύησης.

Εμένα δεν μου φαίνεται περίεργο πάντως,αν το αντικαταστήσουν εντός εγγύησης δεν πρέπει να τα στείλεις με όλα τα παρελκόμενα στην αρχική τους συσκευασία;

Τους όρους τους έβαλα σε λινκ, το γράφουν.

Είναι περίεργο.

On 13/08/2020 at 14:26, Βασίλης_29 said:

Έτσι κι αλλιώς όταν χρειαστεί να στείλεις την συσκευή στο μαγαζί για επισκευή ή για αλλαγή λόγω εγγύησης θα χρειαστεί να τοποθετηθεί εντός κάποιου κουτιού, ο σωστά σκεπτόμενος κάνει αυτό ακριβώς λοιπόν που κάνεις και εσύ και εμείς, η συσκευασία είναι χρήσιμη και σε περίπτωση μετακόμισης, η κουτα χρησιμεύει και για την αποθήκευση για την προφύλαξη από την σκόνη πχ αερόθερμα και θερμοπομπους που πάνε στο υπόγειο το καλοκαίρι και τα ανεβάζουμε πάλι τον χειμώνα, εμείς δεν πετάμε τίποτα εκτός αν χαλάσει η συσκευή και πάει για ανακύκλωση πετάμε και το κουτί της. 

Αυτό είναι δικό μου πρόβλημα.

Ο λόγος που μου ζήτησαν την συσκευασία είναι πως δείχνει την ταυτότητα του προϊόντος όπως μου είπαν. Εγώ τους είπα πως σε ένα ηλεκτρονικό προϊόν αυτό μπορούν να το δουν κι απ' το λογισμικό και η απάντηση ήταν πως το απαιτεί το service.

On 13/08/2020 at 16:08, Lezantas26 said:

δηλαδη αμα δεν εχεις το κουτι δεν ειναι πια χαλασμενη η συσκευη? τα λενε και οσοι ψαρωσουν κερδος γι αυτους ειναι. καταγγελια θελουν οι γυφτουλες.

Θα την έχουν.

On 13/08/2020 at 21:04, Petros24ath said:

Στην περίπτωση αποστολής ενός προϊόντος στην εταιρεία μας για προώθηση του σε ένα εξουσιοδοτημένο service - στα πλαίσια της after sales υποστήριξης που παρέχουμε - θα πρέπει το προϊόν να αποσταλλεί στην αυθεντική του συσκευασία - την συσκευασία αγοράς του - και με τα παρελκόμενα τα οποία περιείχε για να γίνει δεκτό.

Δηλαδή και τα σακουλάκια στα οποία ήταν μέσα το ρολόι και τα αξεσουαρ, όπως επίσης το manual κτλ... Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό.

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

Απαγορεύονται ως καταχρηστικοί οι όροι συναλλαγών που περιορίζουν την ευθύνη του πωλητή για κρυμμένα ελαττώματα του πράγματος, καθώς και γενικότερα οι όροι συναλλαγών που διαταράσσουν την ισορροπία των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλομένων σε βάρος του καταναλωτή. Οι όροι  αυτοί είναι άκυροι. Για την εξέταση σχετικών θεμάτων, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.

Στη θέση σου θα έκανα αυτό: http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html  Μέσω email. Εύκολα, ανέξοδα και γρήγορα. Το έχω κάνει σε 2 περιπτώσεις προιόντων και όλα λύθηκαν ως δια μαγείας.

Η καλύτερη απάντηση.

On 13/08/2020 at 21:37, sunlight2030 said:

Μάλλον την ζητάνε διότι υπάρχουν περιπτώσεις που γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος και οχι επισκευή οπότε θα σου δώσουν μια σφραγισμένη συσκευασία

Και;

On 14/08/2020 at 01:11, Mr^Robot said:

Από την στιγμή που προχωρήσες στην αγορά του προϊόντος συμφωνήσες και με τον παράδοξο αυτό όρο χωρίς να το ξέρεις. Από μεριά τους φαντάζομαι είναι καλυμμένοι έστω και αν πας από άλλη οδο -πχ καταγγελία-

Επικοινώνησε απευθείας με επίσημο service και κόψε τους μεσάζοντες. Ότι σου πουν , αυτό είναι . Εκτός αυτού , και την αρχική συσκευασία να ζητάνε μπορεί να τους πιάσεις και στο φιλότιμο.  Υπάρχει πάντα τρόπος .

Μερικοί σκέφτεστε καθόλου πριν γράψετε κάτι; Άντε πες εγώ θα βγάλω άκρη αλλά γιατί συμβουλεύεις με κάτι που δεν ισχύει την στιγμή που δεν το ξέρεις;
Δες το παράδειγμα με τον μαύρο παραπάνω.

On 14/08/2020 at 11:17, Thresh said:

Αρκεί βέβαια να υπάρχει νόμος στην Ελλάδα. Αν υπάρχει οδηγία της ΕΕ αλλά δεν έχει "υλοποιηθεί" στην Ελλάδα, δεν ισχύει αν δεν κάνω λάθος.

Νομίζω πως τα κράτη μέλη οφείλουν να εναρμονίζονται με τις οδηγίες εντός ενός χρονικού πλαισίου και αν δεν το κάνουν πληρώνουν πρόστιμα.

Στην Ελλάδα δεν έχει ενσωματωθεί στον νομό;;;

On 14/08/2020 at 13:28, Mr^Robot said:

Δεν επιμένω. 

Βαρέθηκα να προσπαθώ να  το εξηγήσω .

Α καλά...

Ο τύπος είναι από αυτούς που δεν μπορούν να παραδεχτούν το λάθος τους και να αλλάξουν γνώμη ακόμη κι αν κάτι είναι τελείως παράλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 148
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@funbreaker απλά προχωρα σε καταγγελία.Το κουτί δε χρειάζεται.Γελαω απλά με τις απαντήσεις περί του δέχτηκες τους όρους και άλλα τέτοια όμορφα που γράφονται από αυτούς.Απο δω και πέρα,στα προϊόντα που πουλάω,θα βάζω όρους με ψιλά γράμματα ότι με την αγορά του προϊόντος, όλη η περιουσία του πελάτη θα περνάει στα χέρια μου.

Επεξ/σία από Billie13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
54 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Γιατι να μην το κάνει ο πωλητής και να ψαχνομαι εγώ;

Για να γλιτώσεις χρονο βασικά και για να μην ταλαιπωρείσαι. Το καταστημα που το πηρες ούτε πρόκειται να ασχοληθει να το στείλει αμεσα.

Βρες το service και κατα πασα πιθανότητα ουτε κουτι θα σου ζητήσουν ουτε τιποτα. Και απο κει που θα περιμενες Χ διαστημα μέχρι το smartwatch σου να παει στο μαγαζι, το μαγαζι να το στείλει στο service, το service να το στείλει παλι πισω κι αυτοι με τη σειρα τους σ'εσενα, θα έχεις μονο μια αποστολή. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 14/08/2020 at 14:57, Βασίλης_29 said:

Ενώ όταν θα χρειαστεί να μετακομίσεις δεν θα χρειαστεί να ψάξεις να βρεις κουτιά με αφρολέξ για να βάλεις και να μεταφέρεις με ασφάλεια τις ηλεκτρικές συσκευές σου. Εντάξει δεν είπαμε να αποθηκεύουμε στα σπίτια κούτες από ψυγεία κουζίνες και πλυντήρια, αλλά το να έχεις κούτες από συσκευές σχετικά  μεσαίου και μικρού μεγέθους χωράνε και στο υπόγειο, μπορει να μην χρειάζεσαι μία συσκευή και να θες να την πουλήσεις σε άλλον, παλι κούτα θα ψάχνεις. 

Και να πω εδώ, ότι δεν το γράφω αυτό για να δώσω δίκιο στις αλυσίδες που ψάχνουν αιτίες για να μην καλύπτουν εγγυήσεις και να ταλαιπωρούν τον καταναλωτή. Και ότι φυσικά το τι θα κάνεις με κάτι που σου ανήκει αλλά και μέσα στο σπίτι σου είναι δικό σου θέμα και δεν αφορά κανέναν άλλον. Αλλά πραγματικά σταματιστε αυτά τα επιχειρήματα περί χώρου γιατί μόνο αστεία είναι και απλά για να έχεις να πεις κάτι για να πας κόντρα. 

Παίρνεις ως δεδομένο πως όλοι έχουν υπόγειο και πως όλοι μετακομίζουν συχνά αλλά αυτό παραμένει άσχετο με το θέμα και είναι δικό μας πρόβλημα και όχι του εμπόρου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stormrain είπε

Για να γλιτώσεις χρονο βασικά και για να μην ταλαιπωρείσαι. Το καταστημα που το πηρες ούτε πρόκειται να ασχοληθει να το στείλει αμεσα.

Βρες το service και κατα πασα πιθανότητα ουτε κουτι θα σου ζητήσουν ουτε τιποτα. Και απο κει που θα περιμενες Χ διαστημα μέχρι το smartwatch σου να παει στο μαγαζι, το μαγαζι να το στείλει στο service, το service να το στείλει παλι πισω κι αυτοι με τη σειρα τους σ'εσενα, θα έχεις μονο μια αποστολή. 

ερωτηση, με τα εξοδα της αποστολης τι ισχυει αν το στειλεις στο κατασκευαστη αντι για τον εμπορο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, stormrain said:

Για να γλιτώσεις χρονο βασικά και για να μην ταλαιπωρείσαι. Το καταστημα που το πηρες ούτε πρόκειται να ασχοληθει να το στείλει αμεσα.

Βρες το service και κατα πασα πιθανότητα ουτε κουτι θα σου ζητήσουν ουτε τιποτα. Και απο κει που θα περιμενες Χ διαστημα μέχρι το smartwatch σου να παει στο μαγαζι, το μαγαζι να το στείλει στο service, το service να το στείλει παλι πισω κι αυτοι με τη σειρα τους σ'εσενα, θα έχεις μονο μια αποστολή. 

Δεν έχω τον χρόνο να ασχοληθώ, ας το κάνει οποτε θέλει, παρήγγειλα ήδη άλλο.

2 minutes ago, Lezantas26 said:

ερωτηση, με τα εξοδα της αποστολης τι ισχυει αν το στειλεις στο κατασκευαστη αντι για τον εμπορο?

Ωραία ερώτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, funbreaker είπε

Παίρνεις ως δεδομένο πως όλοι έχουν υπόγειο και πως όλοι μετακομίζουν συχνά αλλά αυτό παραμένει άσχετο με το θέμα και είναι δικό μας πρόβλημα και όχι του εμπόρου.

Δεν παίρνω τίποτα δεδομένο. 

Δεν έγραψα πουθενα να γεμίζουμε κούτες το σπίτι μας με το στανιο. 

Η πλειοψηφία έχει αποθήκη στο υπόγειο η δωμάτιο υπηρεσίας στο διαμέρισμα οπότε μπορεί να τα αποθηκεύσει εκει. 

Αν δεν έχει/δεν χωράνε, δεν κρατάει τίποτα. 

Αν δεν θέλει να κρατήσει κάποιος κάτι σε κάθε περιπτωση, δεν το κρατάει, το πετάει και λήγει το θέμα. 

Ναι δεν είναι πρόβλημα του εμπόρου αυτό, αλλά δεν μπορώ να ακούω παιδαριωδη επιχειρήματα από κάποιους του στυλ "τι είναι αυτά; μας ρώτησε ο πωλητής αν μπορούμε να νοικιάσουμε δεύτερο σπίτι" και μπλα μπλα. 

Ούτε θα σε ρωτήσει γιατί δεν τον αφορά, ούτε και είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις. 

Για τους όρους της εγγύησης την νομιμότητα αυτών κτλ, ότι ορίζει ο νόμος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Βασίλης_29 είπε

Δεν παίρνω τίποτα δεδομένο. 

Δεν έγραψα πουθενα να γεμίζουμε κούτες το σπίτι μας με το στανιο. 

Η πλειοψηφία έχει αποθήκη στο υπόγειο η δωμάτιο υπηρεσίας στο διαμέρισμα οπότε μπορεί να τα αποθηκεύσει εκει. 

Αν δεν έχει/δεν χωράνε, δεν κρατάει τίποτα. 

Αν δεν θέλει να κρατήσει κάποιος κάτι σε κάθε περιπτωση, δεν το κρατάει, το πετάει και λήγει το θέμα. 

Ναι δεν είναι πρόβλημα του εμπόρου αυτό, αλλά δεν μπορώ να ακούω παιδαριωδη επιχειρήματα από κάποιους του στυλ "τι είναι αυτά; μας ρώτησε ο πωλητής αν μπορούμε να νοικιάσουμε δεύτερο σπίτι" και μπλα μπλα. 

Ούτε θα σε ρωτήσει γιατί δεν τον αφορά, ούτε και είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις. 

Για τους όρους της εγγύησης την νομιμότητα αυτών κτλ, ότι ορίζει ο νόμος. 

Τι είναι το δωμάτιο υπηρεσίας? 🧐 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

ερωτηση, με τα εξοδα της αποστολης τι ισχυει αν το στειλεις στο κατασκευαστη αντι για τον εμπορο?

Δεν ξερω, αλλα υποψιάζομαι τα χρεώνεσαι εσυ. Οπως και αν το στείλεις στο κατάστημα βεβαια. 

Γιατί προφανώς σου λεει "φερε μου το να το δω", αν εσυ μενεις διπλα ή οτιδήποτε, το πας ο ιδιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε

Η πλειοψηφία έχει αποθήκη στο υπόγειο η δωμάτιο υπηρεσίας στο διαμέρισμα οπότε μπορεί να τα αποθηκεύσει εκει.

Σε ποιον πλανήτη ζεις;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...