Προς το περιεχόμενο

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS


giomi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, giomi είπε

Οκ, το δέχομαι. Τα ελαττώματα που έχει το αυτοκίνητο είναι σοβαρά και δεν μπορώ να τα διορθώσω με γυάλισμα και πρέπει να ξηλώσω πόρτες και πόρτα μπαγκάζ. Χάνει πολύ η αξία του.

συμφωνούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 364
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, giomi είπε

Συγγνώμη αν δεν κατάλαβα, είμαι στο χορό και χορεύω κάτω από πίεση.

να τη διαχειριστείς τη πίεση και να ηρεμήσεις. είσαι στην ουρά στο γάιδαρο και πρέπει να τερματίσεις την ιστορία όπως πρέπει. συνήθως οι μεγάλες εταιρίες εκεί πατάνε. οτι ο ιδιώτης είναι μικρό μέγεθος δεν έχει αντοχές-δυνάμεις-οικονομικά να τρέξει να βρει το δίκιο του. εδώ που έφτασες λίγο έμεινε. σωστή διαχείριση και θα ξεμπερδέψεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι δέχτηκε αντικατάσταση η αντιπροσωπεία. Έχω ακούσει άλλη πιο σοβαρή περίπτωση που δεν κατάφερε να δεχτεί αντικατάσταση η αντιπροσωπεία. Πολύ παλιότερα όμως. Ίσως κάτι αλλάζει πλέον ή ο συμφορουμίτης το πάλεψε όσο δεν πάει. Νομίζω ότι εκεί πατάνε όλες οι εταιρίες. Ότι έλα μωρέ ποιος θα ασχοληθεί ή και αν ασχοληθεί θα τον ταλαιπωρήσουμε κανά 2 χρόνια και θα τα παρατήσει. Δεν έχει κόστος για αυτούς το νομικό κομμάτι ενώ για εμάς έχει και οικονομικό αλλά και ψυχικό κόστος.

Μακάρι να τα καταφέρει και να πάρει την αντικατάσταση που ζητάει. Θα είναι μια νίκη για όλους μας.

( για μένα η Toyota μετά από την τόση ταλαιπωρία έπρεπε τα 2500 να τα κάνει δώρο σαν ένδειξη ευγνωμοσύνης αλλά μάλλον πολλά ζητάω)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι (που είμαι καχύποπτος) έχω τις ενστάσεις μου ως προς το αίσιο τέλος για τον συνφορουμίτη με αυτά που διαβάζω στις επιστολές, αλλά μακάρι να βγω ψεύτης...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΝ.... Μάσκες, περιορισμοί, χαμηλές θερμοκρασίες, για να μην τρελαθώ, είπα θα το γράψω και ας είναι μακροσκελές. Η Τουοτα λέει ότι για να ικανοποίηση τον ts πρότεινε την αντικατάσταση αλλά ο ts αρνήθηκε. Δεν λέει αν ισχύει η πρότασή της. Για να συμμορφωθεί η Τουοτα που ήθελε να αντικαταστήσει το όχημα του ts, ο συνήγορος σε μιάμιση σελίδες απάντηση, αφιερώνει την μια σελίδα να αναπτύξει την αρχή της αναλογικοτητας για να καταλήξει ότι για μεγάλης αξίας καταναλωτικά αγαθά, η επισκευή θα είναι η προτεραιότητα και ότι η επισκευή στο όχημα του ts δεν είναι καν επισκευή, χωρίς να αναφέρει πως το τεκμηριωνει, ενώ κατ εμέ οι εντολές εργασίας και οι φωτογραφίες που ανέβασε ο ts δείχνουν άλλα. Αποκατάσταση αποχρωματισμων με γυάλισμα??? Τι άλλο θα μάθουμε από τον καταναλωτή??? Δεν αναφέρει οτιδήποτε για την ζημία που υπέστη ο ts, ούτε για την μείωση της αξίας του οχήματος, γίνει δεν γίνει επισκευή. Να νουθετησει την Τουοτα ήθελε. ΑΝ είχε λάβει έγγραφα έπρεπε να τα στείλει στον ts όπως του έστειλε τις απαντητικες επιστολές των εταιρειών και να τα αναφέρει στην απόφαση αφού κάνει αναφορά σε νόμο και δέχεται την ύπαρξη προτάσεων, δέχεται την άρνηση του ts και να πει πως αποφάσισε ότι το όχημα θέλει γυάλισμα που συνεπάγεται ελάχιστη παρέμβαση στα εξωτερικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, τέτοια που δεν μπορεί να θεωρηθεί καν επισκευή. Ο ts λέει ευθέως στον συνήγορο ότι αποφάσισε με ότι του είπαν οι εταιρίες και ζητά να του αποστείλει - παρουσιάσει το αποδεικτικό των προτάσεων της Τουοτα προς αυτόν, το αποδεικτικό της αρνητικής του απάντησης στην Τουοτα, τις εντολές που υπέβαλε ο πωλητής-επισκευαστής. Έκθεση από τους τεχνικούς της Τουοτα μπορεί να βρεθεί, προτάσεις που δεν τις παρέδωσε ο ταχυδρόμος, γιατί παραπεσαν, γιατί στάλθηκαν με απλό ταχυδρομείο, μπορεί να βρεθούν, έχει ξαναγίνει. Αρνητική απάντηση του ts, ΑΝ δεν αρνήθηκε είναι δύσκολο να βρεθεί. ΑΝ ο ts δεν έχει στείλει αρνητική απάντηση, πρέπει με αίτημα να ζητήσει το αποδειχτικο που έχει ο συνήγορος και αν δεν το λάβει να το ζητήσει με εξώδικο, γιατί μπορεί να το χρειαστεί. Λέει ο ts στον συνήγορο ότι συμφώνησε να καταβάλει 2500 € για την αντικατάσταση και συνεχίζει να συμφωνεί αφού έστειλε και μειλ στην Τουοτα να ξεκινήσει την διαδικασία αντικατάστασης.  ΑΝ δεν προχωρήσει η αντικατάσταση γιατί η Τουοτα δεν προτείνει πλέον αυτή, τότε κατά την γνώμη μου, κάποιο λάκκο έχει η φάβα και θα έλεγα ότι θα πρέπει να ανοίξει κουβέντα για τον συνήγορο που είναι ανεξάρτητη αρχή. Πάντως ο ts που λέει ότι από 28/12/2020 έστειλε μειλ στην Τουοτα για την αντικατάσταση δεν φαίνεται να έχει κάποια απάντηση. Είμαι περίεργος για την συνέχεια και εύχομαι στον ts τα καλύτερα. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χτες έστειλα αυτό το μειλ στην κ. ειδικό επιστήμονα του συνήγορου του καταναλωτή που χειρίζεται την υπόθεσή μου και στην γραμματεία του συνήγορου.

ΑΙΤ. ΜΑΚ. (2).jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/1/2021 στις 4:59 ΜΜ, tunes είπε

ΑΝ.... Μάσκες, περιορισμοί, χαμηλές θερμοκρασίες, για να μην τρελαθώ, είπα θα το γράψω και ας είναι μακροσκελές. Η Τουοτα λέει ότι για να ικανοποίηση τον ts πρότεινε την αντικατάσταση αλλά ο ts αρνήθηκε. Δεν λέει αν ισχύει η πρότασή της. Για να συμμορφωθεί η Τουοτα που ήθελε να αντικαταστήσει το όχημα του ts, ο συνήγορος σε μιάμιση σελίδες απάντηση, αφιερώνει την μια σελίδα να αναπτύξει την αρχή της αναλογικοτητας για να καταλήξει ότι για μεγάλης αξίας καταναλωτικά αγαθά, η επισκευή θα είναι η προτεραιότητα και ότι η επισκευή στο όχημα του ts δεν είναι καν επισκευή, χωρίς να αναφέρει πως το τεκμηριωνει, ενώ κατ εμέ οι εντολές εργασίας και οι φωτογραφίες που ανέβασε ο ts δείχνουν άλλα. Αποκατάσταση αποχρωματισμων με γυάλισμα??? Τι άλλο θα μάθουμε από τον καταναλωτή??? Δεν αναφέρει οτιδήποτε για την ζημία που υπέστη ο ts, ούτε για την μείωση της αξίας του οχήματος, γίνει δεν γίνει επισκευή. Να νουθετησει την Τουοτα ήθελε. ΑΝ είχε λάβει έγγραφα έπρεπε να τα στείλει στον ts όπως του έστειλε τις απαντητικες επιστολές των εταιρειών και να τα αναφέρει στην απόφαση αφού κάνει αναφορά σε νόμο και δέχεται την ύπαρξη προτάσεων, δέχεται την άρνηση του ts και να πει πως αποφάσισε ότι το όχημα θέλει γυάλισμα που συνεπάγεται ελάχιστη παρέμβαση στα εξωτερικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, τέτοια που δεν μπορεί να θεωρηθεί καν επισκευή. Ο ts λέει ευθέως στον συνήγορο ότι αποφάσισε με ότι του είπαν οι εταιρίες και ζητά να του αποστείλει - παρουσιάσει το αποδεικτικό των προτάσεων της Τουοτα προς αυτόν, το αποδεικτικό της αρνητικής του απάντησης στην Τουοτα, τις εντολές που υπέβαλε ο πωλητής-επισκευαστής. Έκθεση από τους τεχνικούς της Τουοτα μπορεί να βρεθεί, προτάσεις που δεν τις παρέδωσε ο ταχυδρόμος, γιατί παραπεσαν, γιατί στάλθηκαν με απλό ταχυδρομείο, μπορεί να βρεθούν, έχει ξαναγίνει. Αρνητική απάντηση του ts, ΑΝ δεν αρνήθηκε είναι δύσκολο να βρεθεί. ΑΝ ο ts δεν έχει στείλει αρνητική απάντηση, πρέπει με αίτημα να ζητήσει το αποδειχτικο που έχει ο συνήγορος και αν δεν το λάβει να το ζητήσει με εξώδικο, γιατί μπορεί να το χρειαστεί. Λέει ο ts στον συνήγορο ότι συμφώνησε να καταβάλει 2500 € για την αντικατάσταση και συνεχίζει να συμφωνεί αφού έστειλε και μειλ στην Τουοτα να ξεκινήσει την διαδικασία αντικατάστασης.  ΑΝ δεν προχωρήσει η αντικατάσταση γιατί η Τουοτα δεν προτείνει πλέον αυτή, τότε κατά την γνώμη μου, κάποιο λάκκο έχει η φάβα και θα έλεγα ότι θα πρέπει να ανοίξει κουβέντα για τον συνήγορο που είναι ανεξάρτητη αρχή. Πάντως ο ts που λέει ότι από 28/12/2020 έστειλε μειλ στην Τουοτα για την αντικατάσταση δεν φαίνεται να έχει κάποια απάντηση. Είμαι περίεργος για την συνέχεια και εύχομαι στον ts τα καλύτερα. 

Ο συνήγορος μέχρι εδώ ΔΕΝ τηρεί ευλαβικά την διαδικασία.  4. Όταν η καταγγελόμενη επιχείρηση απαντήσει, ο Ειδικός Επιστήμονας διαβιβάζει την απάντηση αυτή στον καταναλωτή, για να εκθέσει κι αυτός με την σειρά του εγγράφως την άποψή του. 5..........Περιμένω την απάντηση του συνήγορου.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (2).jpg

Επεξ/σία από giomi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα το πρωί τηλεφώνησα στον συνήγορο του καταναλωτή για να ενημερωθώ, για την υπόθεση μου. Πριν από λίγη ώρα έλαβα mails απο την κ. Ειδικό Επιστήμονα που χειρίζεται την υπόθεσή μου. Την ευχαριστώ δημόσια.

ΧΑΡΑ (2).jpg

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακάρι να είχες την άνεση και να τους τρέξεις :
γιατί δε δέχτηκαν πιο νωρίς αντικατάσταση και τώρα αναγκάζεσαι να πληρώσεις παραπάνω για νέο μοντέλο?

Τουλάχιστον αν πάει καλά , θα έχεις νέο αυτοκίνητο , η ψυχική φθορά βέβαια δεν αποζημιώνεται
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

Μακάρι να είχες την άνεση και να τους τρέξεις :
γιατί δε δέχτηκαν πιο νωρίς αντικατάσταση και τώρα αναγκάζεσαι να πληρώσεις παραπάνω για νέο μοντέλο?

Τουλάχιστον αν πάει καλά , θα έχεις νέο αυτοκίνητο , η ψυχική φθορά βέβαια δεν αποζημιώνεται
 

Αγαπητέ, οι εξελίξεις καθορίζουν την συνέχεια.....  Άγνωστοι αι βουλαί του Κυρίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ανεβάσει, τις απαντητικές επιστολές της Τουοτα, του επισκευαστή-πωλητή και την γνωμοδότηση του συνήγορου, που ο συνήγορος τα έστειλε με μειλ .  Έχω ανεβάσει τα μειλς  με τις απαντήσεις μου και το αίτημα μου να λάβω τα έγραφα, που αποδεικνύουν όσα ισχυρίζονται Τουοτα και επισκευαστής-πωλητής. Ανεβάζω το μειλ που έστειλα χτες στον συνήγορο.

ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ (2).jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/1/2021 στις 7:09 ΜΜ, turbat0s είπε

Εννοεί ότι τα μπιμπίκια στη βαφή είναι πταίσμα σε σχέση με τις γρατσουνιές που θα αποκτήσει όταν περπατήσει στον έξω κόσμο.

Ακριβως αυτό, βέβαια δε το αναφέρω φυσικά για να δικαιολογήσω τη Toyota σε καμμία περίπτωση.
Απλά είναι η καθημερινότητά μας στα αστικά κεντρα, προσωπικά έχω γίνει ζωγράφος με το "στιλό" με το χρώμα του αυτοκινήτου.
Από τον ατζαμή σε παρκάρισμα /ξεπαρκάρισμα, από τα μηχανάκια που περνάνε και ξύνουνε με τα τιμόνια , μέχρι και ο πεζός είτε με τσάντα / σακούλα που κραταει είτε με τα κουμπιά του τζιν κατα λάθος... γενικά δε γλυτώνεις... αμα μένεις η πας συχνά κέντρο χρόνια δε σε εκπλήσει μια τεράστια γρατζουνιά που και πού.
Σε αυτές τις περιπτώσεις είτε έχεις δεύτερο σακαράκα και το παίζεις mad max να μη σε νοιάζει τπτ ή έχεις "καλό" και συμβιβάζεσαι ότι θα φάς τις γρατζυνιές και δε θα τρελαθείς κιόλας.

Επεξ/σία από GreekStatistic
ξεχασα τη παραθεση
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...