Προς το περιεχόμενο

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS


giomi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@giomi αυτά τα έχει κάθε αμαξι, σφραγισμένα πάντα από την όποια αντιπροσωπεία. Παιζει ένας εκει μέσα να κάνει αυτη τη δουλειά. Να τα σφραγίζει.

Τι να πω, ολα τα καινουρια αμαξια σειράς έχουν προβληματακια και αστοχίες στη βαφη, αλλα εσυ ετυχες σε κατι τελείως ακραίο. Μακάρι να δικαιωθείς.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 364
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 10/10/2020 στις 5:01 ΠΜ, BALABANIS είπε

@giomi αυτά τα έχει κάθε αμαξι, σφραγισμένα πάντα από την όποια αντιπροσωπεία. Παιζει ένας εκει μέσα να κάνει αυτη τη δουλειά. Να τα σφραγίζει.

 

Δεν έχουν πιστοποιηθεί οι έλεγχοι και οι προετοιμασίες πριν την παράδοση όπως ορίζει η εγγύηση. Χωρίς υπογραφή και σφραγίδα το πιστοποιητικό ποιότητας του αυτοκινήτου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 11/10/2020 στις 9:58 ΠΜ, giomi είπε

Δεν έχουν πιστοποιηθεί οι έλεγχοι και οι προετοιμασίες πριν την παράδοση όπως ορίζει η εγγύηση. Χωρίς υπογραφή και σφραγίδα το πιστοποιητικό ποιότητας του αυτοκινήτου.

Ο αγοραστής πρέπει να έχει σφραγίδες των σέρβις για να είναι σε ισχύ η εγγύηση, ενώ η εταιρεία δεν υπογράφει και δεν σφραγίζει το πιστοποιητικό ποιότητας και το αυτοκίνητο έχει ελαττώματα, πρέπει να πληρώσεις δικηγόρο και δικαστικά. Καταναλωτές στο έλεος του Θεού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/9/2020 στις 6:53 ΜΜ, korakios είπε


 

Ο συνήγορος πότε έστειλε ερώτημα στην Toyota ? (λογικά σου ήρθε κοινοποίηση) 

Έλαβα την κοινοποίηση του συνήγορου. Ενώ ζητά εντός 10 ημερών να του απαντήσουν, με ενημέρωσαν ότι μπορεί να περάσουν και δύο μήνες και να μην απαντούν.

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, giomi είπε

Έλαβα την κοινοποίηση του συνήγορου. Ενώ ζητά εντός 10 ημερών να του απαντήσουν, με ενημέρωσαν ότι μπορεί να περάσουν και δύο μήνες και να μην απαντούν.

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ.jpg

  

Στις 19/9/2020 στις 6:37 ΜΜ, korakios είπε

Βεβαια το κόβω να απαντάνε λίγο πριν τη λήξη της προθεσμίας για να κερδίζουν χρόνο (& σπάσιμο νεύρων)

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακολουθώ το θέμα απο την αρχή του. Πραγματικά, έχω τρομερά νεύρα (ακόμα κ αν δεν σε γνωρίζω προσωπικά) με τον τρόπο που σε εμπαίζουν (Toyota Ελλάδος κ dealer). 

Επειδή αυτό τον καιρό είμαι σε έρευνα αγοράς για νέο όχημα, στην συνείδηση μου έχει διαγραφεί η Toyota απο τις επιλογές μου.

Φυσικά αυτό είναι ένα μάθημα για όλους τους υποψήφιους αγοραστές. Γίνομαι πιεστικός κ απαιτητικός στις αντιπροσωπείες πλέον, ζητώντας εγγυήσεις παντού κ ουσιαστικές (έντυπες) όσο κ αυτό γίνεται ενοχλητικό κ αποκρουστικό, σε κάποιες περιπτώσεις.

Μακάρι να δικαιωθείς κ σύντομα γιατί έχει τραβήξει μακριά αυτή η βαλίτσα, πια...

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, TechnoState είπε

ζητώντας εγγυήσεις παντού κ ουσιαστικές (έντυπες) όσο κ αυτό γίνεται ενοχλητικό κ αποκρουστικό, σε κάποιες περιπτώσεις.

Ο,τι δεν είναι γραπτό, δεν ισχύει. Ο πωλητής θα πει σχεδόν ο,τι θες να ακούσεις προκειμένου να πουλήσει. Ύστερα, αν επικαλεστείς την προφορική συμφωνία ή προφορική αναφορά, σε βγάζουν και ηλίθιο, ότι δεν κατάλαβες καλά, δεν θυμάσαι καλά κλπ.

Οπότε το να ζητάς τους όρους γραπτώς είναι ό,τι πιο σωστό και αξιόπιστο.

  • Like 2
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, TechnoState είπε

Παρακολουθώ το θέμα απο την αρχή του. Πραγματικά, έχω τρομερά νεύρα (ακόμα κ αν δεν σε γνωρίζω προσωπικά) με τον τρόπο που σε εμπαίζουν (Toyota Ελλάδος κ dealer). 

Επειδή αυτό τον καιρό είμαι σε έρευνα αγοράς για νέο όχημα, στην συνείδηση μου έχει διαγραφεί η Toyota απο τις επιλογές μου.

Φυσικά αυτό είναι ένα μάθημα για όλους τους υποψήφιους αγοραστές. Γίνομαι πιεστικός κ απαιτητικός στις αντιπροσωπείες πλέον, ζητώντας εγγυήσεις παντού κ ουσιαστικές (έντυπες) όσο κ αυτό γίνεται ενοχλητικό κ αποκρουστικό, σε κάποιες περιπτώσεις.

Μακάρι να δικαιωθείς κ σύντομα γιατί έχει τραβήξει μακριά αυτή η βαλίτσα, πια...

Φαντάζομαι ότι και οι υπόλοιποι δεν είναι άγιοι.. Ταμάτια μας ανοιχτά παντού...

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, dtzgr είπε

Ο,τι δεν είναι γραπτό, δεν ισχύει. Ο πωλητής θα πει σχεδόν ο,τι θες να ακούσεις προκειμένου να πουλήσει. Ύστερα, αν επικαλεστείς την προφορική συμφωνία ή προφορική αναφορά, σε βγάζουν και ηλίθιο, ότι δεν κατάλαβες καλά, δεν θυμάσαι καλά κλπ.

Οπότε το να ζητάς τους όρους γραπτώς είναι ό,τι πιο σωστό και αξιόπιστο.

Φυσικά υπάρχουν πολλοί που θα σου πουν οτι δεν μπορώ να το στείλω αυτό γραπτά, οπότε αναγκαστικά κόβεις λάσπη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, DrNick είπε

Φαντάζομαι ότι και οι υπόλοιποι δεν είναι άγιοι.. Ταμάτια μας ανοιχτά παντού...

Τα μάτια μας ανοιχτά παντού..., συμφωνώ και επαυξάνω, γιατί εγώ τα είχα κλειστά και η συνέχεια είναι σκοτάδι μαύρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, korakios είπε

Εξελίξεις ?

Μέρος από την απάντηση του Συνήγορου και η απάντησή μου.

SINIGOROS A (2).jpg

 

ΣΙΝ.jpg

Επεξ/σία από giomi
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...