Προς το περιεχόμενο

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS


giomi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άρα είσαι ακόμη στην αναμονή; 

Μπράβο στο συνήγορο. Ασχολείται τελικά. Δεν του το χα.

Θα έλεγα και μπράβο στην Toyota (εάν τελικά ευοδωσει) για την πρόταση αντικατάστασης (μόνο για αυτό). Είναι κάτι που οι περισσότερες εταιρίες δε νομίζω ότι θα έκαναν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 364
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, sargus είπε

Άρα είσαι ακόμη στην αναμονή; 

Μπράβο στο συνήγορο. Ασχολείται τελικά. Δεν του το χα.

Θα έλεγα και μπράβο στην Toyota (εάν τελικά ευοδωσει) για την πρόταση αντικατάστασης (μόνο για αυτό). Είναι κάτι που οι περισσότερες εταιρίες δε νομίζω ότι θα έκαναν.

 

Είμαι σε αναμονή. Περιμένω...

Επεξ/σία από giomi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

....τι "μπράβο" ?!?!? Για τα αυτονόητα που έπρεπε να είχαν γίνει? Για την γαϊδουρινή υπομονή που πρέπει να έχει ο άνθρωπος, κ να τα βάλει με αυτού του είδους, την "μαφία" που έχει μπλέξει? Που εδώ κ μισό χρόνο, δεν μπορεί να χαρεί το καινούριο του αυτοκίνητο? Για τον "συνήγορο" που έπρεπε να είχε ήδη βάλει στο παιχνίδι το υπ.ανάπτυξης (κ δεν ξέρω ποιο άλλο) κ να είχαν πέσει ήδη τα πρώτα πρόστιμα? Για την μητρική (Toyota) που έπρεπε ήδη να έχει πάρει κεφάλια?

Το Σάββατο, καλώς εχόντων των πραγμάτων, παραλαμβάνω.

Φυσικά  και απέκλεισα  την εταιρεία δια παντός (απο την έρευνα αγοράς κ απο τις επιλογές μου) σκοπεύω να "πάω με μεγενθυντικό φακό" κ φορτισμένος με περίσσια υπομονή πριν υπογράψω οτιδήποτε!

 

35 λεπτά πριν, TechnoState είπε

 

 

Επεξ/σία από TechnoState
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι βήμα μπροστά! Κατά τα άλλα οι ΑΛΗΤΕΣ της TOYOTA σε έχουν τόσο καιρό χωρίς αυτοκίνητο και ζητάνε ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ 2500€ για να σου δώσουν το αμάξι με... clima? Τέτοια πράγματα εγώ τα θεωρώ ΑΛΗΤΕΙΑ και ΕΜΠΑΙΓΜΟ.

το meme "με μια αλοιφη θα γίνει καινούργιο" γίνεται πραγματικότητα για την Toyota που το μόνο που της αξίζει είναι δημόσιο ράπισμα ενώπιον δικαστηρίου.

Κουράγιο φίλε, τι άλλο να πω με αυτούς που έχεις μπλέξει!

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, TechnoState είπε

 

Το Σάββατο, καλώς εχόντων των πραγμάτων, παραλαμβάνω.

 

 

 

Με το καλό να παραλάβεις και φυσικά τα μάτια ορθάνοιχτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια ενδεικτικα να σας πω οτι προσωπικα όσο περιμενα οτ αυτοκίνητο αγόρασα παχυμετρο ψηφιακό μπογιας και περασα όλο το αυτοκινητο γυρω γυρω πανω κατω κλπ περιπου 50 σημεία... ομοίως και στο 2ο που πηρα απλα εκεινο ήταν εξω στο φως και αρκουσαν καμια 15 σημεία καθως φαινόταν γυαλι σε σχεση με το πρωτο που ήταν βρωμικό σε μια σκοτεινη υπογα με αλλα 70-80 καινουργια αμαξια προς παραδοση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

παιδια ενδεικτικα να σας πω οτι προσωπικα όσο περιμενα οτ αυτοκίνητο αγόρασα παχυμετρο ψηφιακό μπογιας και περασα όλο το αυτοκινητο γυρω γυρω πανω κατω κλπ περιπου 50 σημεία... ομοίως και στο 2ο που πηρα απλα εκεινο ήταν εξω στο φως και αρκουσαν καμια 15 σημεία καθως φαινόταν γυαλι σε σχεση με το πρωτο που ήταν βρωμικό σε μια σκοτεινη υπογα με αλλα 70-80 καινουργια αμαξια προς παραδοση

Είναι απαραίτητο το ψηφιακό παχύμετρο βαφής καθώς και ο οπτικός έλεγχος σε φωτεινό μέρος χωρίς να το βλέπει ο ήλιος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, giomi είπε

Είναι απαραίτητο το ψηφιακό παχύμετρο βαφής καθώς και ο οπτικός έλεγχος σε φωτεινό μέρος χωρίς να το βλέπει ο ήλιος.

Ετσι ακριβως, εχω τύχει σε γνωστο να παραλαβει χτυπημενο και στοκαρισμένο καινουργιο αμαξι (πορτα) και φυλαγομαι οσο μπορώ. Ευχομαι φιλε μου να τελειώνει σύντομα η ταλαιπωρία σου, και δηλώνω απόλυτα εξοργισμένος με τη τουοτα (οχι δυστυχώς οτι περιμενα κατι πολυ καλυτερο, εχω δει πως συμπεριφέρονται σε υποψηφιους πελάτες τους οταν εψαχνα αμαξι)

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εύχομαι ολόψυχα ο ΣτΚ να απαιτήσει αντικατάσταση με καινούριο ίδιων χαρακτηριστικών χωρίς χρέωση μιας και δε φταις εσύ που καθυστερήσανε την αντικατάσταση και περνάνε νέο μοντέλο.

Το οτι δεχθήκανε αντικατάσταση είναι καλό πάτημα ...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, korakios είπε

Εύχομαι ολόψυχα ο ΣτΚ να απαιτήσει αντικατάσταση με καινούριο ίδιων χαρακτηριστικών χωρίς χρέωση μιας και δε φταις εσύ που καθυστερήσανε την αντικατάσταση και περνάνε νέο μοντέλο.

Το οτι δεχθήκανε αντικατάσταση είναι καλό πάτημα ...

Ο συνήγορος απαντά με βάση τις απαντητικές επιστολές των καταγγελομένων επιχειρήσεων. Αγνοεί τα έγγραφα που αυτοί εξέδωσαν. Δέχεται ότι μου έκαναν προτάσεις αντικατάστασης του αυτοκινήτου. Δεν είχα ποτέ έγγραφη-επίσημη πρόταση από οποιονδήποτε. Μπορεί να γίνει αποκατάσταση άβαφων σημείων με γυάλισμα??  Κρατώ μικρό καλάθι. Ανεβάζω το υπόλοιπο της απάντησης του συνήγορου και τις απαντητικές επιστολές των επιχειρήσεων.

Ans. Kat (2).jpg

 

Ans. Pap (2).jpg

ττττ.jpg

Επεξ/σία από giomi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασσικά ,βαφή και κομπλέ λένε.

Πάντως μην το κάνεις , σε 2 περιπτώσεις αστοχίας βαφής που ξέρω όταν ξεκινήσει η σκουριά είναι λες και βγαίνει απο μέσα προς τα έξω. Όσο τρίψιμο και βάψιμο να κάνει ο μάστορας ,αν ξεκινήσει δε σταματά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, korakios είπε

Κλασσικά ,βαφή και κομπλέ λένε.

Δεν λένε αυτό. Στις επιστολές λένε ότι με γυάλισμα θα αποκατασταθούν οι ατέλειες και ο συνήγορος  το διανθίζει και λέει ότι η αποκατάσταση αυτή συνεπάγετε ελάχιστη παρέμβαση στα εξωτερικά χαρακτηριστικά του οχήματος, τέτοια που δεν μπορεί να θεωρηθεί καν επισκευή του οχήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόνο εγώ πρόσεξα τα παρακάτω;

Αναφορά σε κείμενο

 

«Σε συνέχεια της αναφοράς του Kου ... σας ενημερώνουμε ότι, κατ’ επιθυμία του ίδιου Α)όταν το όχημα θα έφτανε στις εγκαταστάσεις μας από τους τελωνειακούς χώρους να μην προχωρήσουμε στην ταξινόμηση του (πινακίδες) για vα ελεγχτεί από τον ίδιο, όπως και έγινε. Mετά τον έλεγχο που πραγματοποίησε το όχημα ταξινομήθηκε. Β) Μας ζητήθηκε να μην πραγματοποιηθεί πλύσιμο του οχήματος πριν την παράδοση, το οποίο θα έκανε μόνος του στο χώρο του. 

Οπότε κι εμεις δεν διαπιστώσαμε κάποια ατέλεια στην τελική βαφή του οχήματος (13/04/2020).»

 

Άρα ο έμπορος ισχυρίζεται οτι:

1)πριν τον εκτελώνισμό, έγινε έλεγχος από τον πελάτη στο αμάξι και το βρήκε οκ.

2)το αμάξι δεν πλύθηκε πριν την παράδοση-με ευθύνη του πελάτη-ωστέ να φανούν τυχόν ατέλειες (εάν υπήρχαν), οι οποίες και διαπιστώθηκαν εκ των υστέρων και αφού το έπλυνε ο ίδιος στο χώρο του.

 

Αναφορά σε κείμενο

 

«Η εταιρεία μας αντιπρότεινε την αντικατάσταση του αυτοκινήτου του με νέο Yaris ισάξιου αλλά όχι ίδιου εξοπλισμού με το δικό του χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τον ίδιο. Συγκεκριμένα το αυτοκίνητο του πρότειναμε διαφέρει στο ότι είχε a/c αντί κλιματισμού.

Εναλλακτικά προτείνουμε την αντικατάσταση του αυτοκινήτου με το νέο Yaris το οποίο έφερε στον εξοπλισμό του επιπλέον χαρακτηριστικά (δερμάτινο σαλόνι, 17’ ζάντες αλουμινίου), ενώ παράλληλα περιορίσμε την οικονομική διαφορά και ως εκ τούτου η συμμετοχή του πελάτη διαμορφωνόταν στα 2500 ευρώ.

Θέλουμε να διαβεβαιώσουμε την αρχή καθώς και τον κο ... ότι εταιρεία μας εξέτασε και πρότεινε την καλύτερη δυνατή οικονομική προσφορά με αποκλειστικό γνώμονα να ικανοποιήσουμε το αίτημα του.

Ο πελάτης απέρριψε ασυζητητί οποιαδήποτε πρόταση του έχουμε υποβάλει.»

 

Η αντιπροσωπεία (;) πάλι ισχυρίζεται ότι έκανε πολλές αντιπροτάσεις στον πελάτη για επισκευή ή αντικατάσταση τις οποίες και δεν δέχτηκε.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Μόνο εγώ πρόσεξα τα παρακάτω;

Άρα ο έμπορος ισχυρίζεται οτι:

1)πριν τον εκτελώνισμό, έγινε έλεγχος από τον πελάτη στο αμάξι και το βρήκε οκ.

2)το αμάξι δεν πλύθηκε πριν την παράδοση-με ευθύνη του πελάτη-ωστέ να φανούν τυχόν ατέλειες (εάν υπήρχαν), οι οποίες και διαπιστώθηκαν εκ των υστέρων και αφού το έπλυνε ο ίδιος στο χώρο του.

 

Η αντιπροσωπεία ισχυρίζεται ότι έκανε πολλές αντιπροτάσεις στον πελάτη για επισκευή ή αντικατάσταση τις οποίες και δεν δέχτηκε.

Όχι, όλοι τα βλέπουν και κρίνουν ανάλογα

19 λεπτά πριν, giomi είπε

Δεν λένε αυτό. Στις επιστολές λένε ότι με γυάλισμα θα αποκατασταθούν οι ατέλειες και ο συνήγορος  το διανθίζει και λέει ότι η αποκατάσταση αυτή συνεπάγετε ελάχιστη παρέμβαση στα εξωτερικά χαρακτηριστικά του οχήματος, τέτοια που δεν μπορεί να θεωρηθεί καν επισκευή του οχήματος.

Νόμιζα οτι "γυάλισμα" είναι τρίψιμο και βαφή.......... τι να πω , μήπως να πας σε κανένα εξωτερικό συνεργείο να πάρεις καμια βεβαίωση οτι δεν ισχύει ?
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Μόνο εγώ πρόσεξα τα παρακάτω;

Δεν πιστοποιεί ο αγοραστής το αυτοκίνητο αλλά ο πωλητής. Ο πωλητής δεν έχει σφραγίσει το πιστοποιητικό ποιότητας του αυτοκινήτου. Ο πωλητής πιστοποιεί με την επιστολή του και τις εντολές εργασίας που εξέδωσε μόνο τα ελαττώματα στη βαφή του αυτοκινήτου. Για τις πολλές αντιπροτάσεις που ισχυρίζεται πως μου έκανε η αντιπροσωπεία ,δεν έχω μια επιστολή της, ένα μέιλ της, ένα έγγραφό της γενικά, που να αποδεικνύει τον ισχυρισμό της. Αντίθετα έχω πολλά μέιλ που λένε ότι ποτέ δεν είχα οποιαδήποτε έγγραφη-επίσημη πρόταση. Ακόμη και για την επισκευή της βαφής δεν υπάρχει έγγραφη--επίσημη πρόταση της ΤΟΥΟΤΑ παρά μόνο ότι αναφέρουν οι εντολές εργασίας του επίσημου επισκευαστή και πωλητή του αυτοκινήτου.

ΕΓΓΥΗΣΗ.jpg

ΒΕΒΑΙΩΣΗ.jpg

Π1 (3).jpg

Π2 (2).jpg

Π3 (2).jpg

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...