Προς το περιεχόμενο

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS


giomi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, giomi είπε

Δεν λένε αυτό. Στις επιστολές λένε ότι με γυάλισμα θα αποκατασταθούν οι ατέλειες και ο συνήγορος  το διανθίζει και λέει ότι η αποκατάσταση αυτή συνεπάγετε ελάχιστη παρέμβαση στα εξωτερικά χαρακτηριστικά του οχήματος, τέτοια που δεν μπορεί να θεωρηθεί καν επισκευή του οχήματος.

Φίλε μη κάνεις βήμα πίσω. Έχεις κάθε δίκιο με το μέρος σου και ντροπή της Toyota που μετά από τόση εμπεριστατωμένη αντιμετώπιση από μεριάς σου και τόσο σούσουρο στο ίντερνετ δε φιλοτιμήθηκε να βάλει το κώλο του κάτω ο υπεύθυνος για το ελληνικό τμήμα ώστε να σου απαντήσουν επισήμως και να δώσουν ένα σωστό αυτοκίνητο. Είσαι στα τελειώματα και μην κολλήσεις να τους κάνεις τη χάρη. Ήδη έφαγες το γάιδαρο η ουρά έμεινε αν με εννοείς.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 364
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, korakios είπε

Νόμιζα οτι "γυάλισμα" είναι τρίψιμο και βαφή.......... τι να πω , μήπως να πας σε κανένα εξωτερικό συνεργείο να πάρεις καμια βεβαίωση οτι δεν ισχύει ?
 

Αγαπητέ, με ρώτησες αν υπάρχουν εξελίξεις σχετικά με την αναφορά μου στον συνήγορο και σου απάντησα. Γι' αυτό που με ρωτάς, δεν θα σου απαντήσω τώρα, παρά μόνο αν χρειαστεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, giomi είπε

Αγαπητέ, με ρώτησες αν υπάρχουν εξελίξεις σχετικά με την αναφορά μου στον συνήγορο και σου απάντησα. Γι' αυτό που με ρωτάς, δεν θα σου απαντήσω τώρα, παρά μόνο αν χρειαστεί.

Καταρχάς σε ευχαριστώ (φαντάζομαι και οι υπόλοιποι) για την ενημέρωση και να σου πω απο καλοσύνη το έγραψα μιας και ειλικρινά στεναχωριέμαι με την όλη ταλαιπωρία που τραβάς στο να αποδείξεις τα αυτονόητα

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, giomi είπε

Δεν πιστοποιεί ο αγοραστής το αυτοκίνητο αλλά ο πωλητής. Ο πωλητής δεν έχει σφραγίσει το πιστοποιητικό ποιότητας του αυτοκινήτου. Ο πωλητής πιστοποιεί με την επιστολή του και τις εντολές εργασίας που εξέδωσε μόνο τα ελαττώματα στη βαφή του αυτοκινήτου. Για τις πολλές αντιπροτάσεις που ισχυρίζεται πως μου έκανε η αντιπροσωπεία ,δεν έχω μια επιστολή της, ένα μέιλ της, ένα έγγραφό της γενικά, που να αποδεικνύει τον ισχυρισμό της. Αντίθετα έχω πολλά μέιλ που λένε ότι ποτέ δεν είχα οποιαδήποτε έγγραφη-επίσημη πρόταση. Ακόμη και για την επισκευή της βαφής δεν υπάρχει έγγραφη--επίσημη πρόταση της ΤΟΥΟΤΑ παρά μόνο ότι αναφέρουν οι εντολές εργασίας του επίσημου επισκευαστή και πωλητή του αυτοκινήτου.

ΕΓΓΥΗΣΗ.jpg

ΒΕΒΑΙΩΣΗ.jpg

Π1 (3).jpg

Π2 (2).jpg

Π3 (2).jpg

Μα δεν αναφέρθηκα πουθενά σε κάποια πιστοποίηση.

Το γεγονός οτι δεν έχει υπογραφεί το «πιστοποιητικό ποιότητας» ενδεχομένως προσπαθούν να το συνδέσουν με το αίτημα να μην πλυθεί το όχημα κατά την παράδοση.

Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ!

Επίσης αν και λες οτι δεν έλαβες επίσημη πρόταση, για κάποιο λόγο η άλλη πλευρά φαίνεται να ισχυρίζεται οτι την έλαβες και την αρνήθηκες κι όλας...

 

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Επίσης αν και λες οτι δεν έλαβες επίσημη πρόταση, για κάποιο λόγο η άλλη πλευρά φαίνεται να ισχυρίζεται οτι την έλαβες και την αρνήθηκες κι όλας...

Είναι δική τους υποχρέωση να αποδείξουν τους ισχυρισμούς τους περί επίσημης πρότασης (πχ με επίδοση ή έστω με εμαιλ), καθώς επίσης και της άρνησης του τς..

Επεξ/σία από DrNick
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι απαντητικες επιστολές του πωλητή και της Τουοτα προς τον συνήγορο δεν αναφέρουν ότι έχουν επισυναπτόμενα εγγραφα που τεκμηριώνουν τους ισχυρισμούς τους. Ο συνήγορος τονίζει ότι απαντά με βάση οσα διαλαμβανονται στις επιστολές των εταιρειών, χωρίς καμία αναφορά σε έγγραφα. Ο πωλητής λέει ότι το όχημα είναι μια χαρά αλλά εξέδωσε τρεις εντολές εργασίας γιατί ο αγοραστής του είπε να μην πλύνει το όχημα. Η Τουοτα λεει ότι τα ελαττώματα είναι εντος προδιαγραφών αλλά εκανε προτάσεις αντικατάστασης.  Ο συνήγορος συμφωνεί με οσα διαλαμβανονται στις επιστολές των εταιρειών.  Αν είναι έτσι, κάτι δεν πάει καλά με τον συνήγορο. Για να μην παρεξηγηθω, ξαναλέω, αν είναι έτσι. Γιατί αν είναι έτσι, ο συνήγορος ανέλαβε συνήγορος των εταιρειών και όχι του καταναλωτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, DrNick είπε

Είναι δική τους υποχρέωση να αποδείξουν τους ισχυρισμούς τους περί επίσημης πρότασης (πχ με επίδοση ή έστω με εμαιλ), καθώς επίσης και της άρνησης του τς..

Σύμφωνοι, εφόσον πάει δικαστικά βέβαια το ζήτημα γιατί δεν βλέπω ο ΣΤΚ να το ψάχνει περαιτέρω...

Άσε που έβγαλαν και από πάνω πωλητή και αντιπροσωπεία που πρότειναν αντικατάσταση (για την οποία ο TS δεν έχει λάβει επίσημη ενημέρωση όπως λέει) ενώ δεν όφειλαν να το κάνουν με βάση την αρχή την αναλογικότητας, προκρίνωντας ως βέλτιστη λύση την επισκευή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Σύμφωνοι, εφόσον πάει δικαστικά βέβαια το ζήτημα γιατί δεν βλέπω ο ΣΤΚ να το ψάχνει περαιτέρω...

Άσε που έβγαλαν και από πάνω πωλητή και αντιπροσωπεία που πρότειναν αντικατάσταση (για την οποία ο TS δεν έχει λάβει επίσημη ενημέρωση όπως λέει) ενώ δεν όφειλαν να το κάνουν με βάση την αρχή την αναλογικότητας, προκρίνωντας ως βέλτιστη λύση την επισκευή!

Ειλικρινά, τώρα καταλαβαίνω τι προσπαθείς να πεις με τις παρεμβάσεις σου. Σε παρακαλώ, το σκεπτικό σου να το παρουσιάζεις πιο καθαρά και ας διαφωνώ, και ας με ξεβολεύει, γιατί κάποιες φορές δεν μπορούσα να αντιληφθώ που το πας. Με κάθε ειλικρίνεια και χωρίς πρόθεση εκ μέρους μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός από την απάντησή μου στην κ. Αναπληρώτρια Συνήγορο του Καταναλωτή, απάντησα και στην κ. ειδικό επιστήμονα του συνήγορου του καταναλωτή που χειρίζεται την υπόθεση μου.

ΑΠ. ΜΑ..jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά όπως δέχτηκες θα σου δώσουν το καινούριο μοντέλο με επιπλέον δερμάτινο σαλόνι και ζάντες αλουμινίου σε σχέση με το παλιό και θα δώσεις 2500? ή αντιμετωπίζεις πρόβλημα και εκεί?

Στη θέση σου θα δεχόμουν την αναταλλαγή με το καινούριο μοντέλο ισης αξίας/τιμής , εσύ πας και τους δίνεις και άλλα λεφτά τώρα.

Αυτό το νήμα πρέπει να έχει δημιουργήσει γέλιο ή κατάθλιψη στου κατοίκους του κέντρου της Αθήνας όπου κάθε μήνα κατα μέσο όρο έχεις και μία γερή γρατζουνιά "χορηγία" από κάπου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, GreekStatistic είπε

Αυτό το νήμα πρέπει να έχει δημιουργήσει γέλιο ή κατάθλιψη στου κατοίκους του κέντρου της Αθήνας όπου κάθε μήνα κατα μέσο όρο έχεις και μία γερή γρατζουνιά "χορηγία" από κάπου!

Σε παρακαλώ, γίνε σαφής, τι εννοείς όταν λες ότι έχω και μία γερή γρατζουνιά ''χορηγία'' από κάπου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, turbat0s είπε

Εννοεί ότι τα μπιμπίκια στη βαφή είναι πταίσμα σε σχέση με τις γρατσουνιές που θα αποκτήσει όταν περπατήσει στον έξω κόσμο.

Δεν νομίζω να εννοεί αυτό. Ας γίνει σαφής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Εννοεί ότι τα μπιμπίκια στη βαφή είναι πταίσμα σε σχέση με τις γρατσουνιές που θα αποκτήσει όταν περπατήσει στον έξω κόσμο.

αυτό εννοεί giomi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, greekfragma είπε

αυτό εννοεί giomi.

Οκ, το δέχομαι. Τα ελαττώματα που έχει το αυτοκίνητο είναι σοβαρά και δεν μπορώ να τα διορθώσω με γυάλισμα και πρέπει να ξηλώσω πόρτες και πόρτα μπαγκάζ. Χάνει πολύ η αξία του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...