Προς το περιεχόμενο

Έχασα PayPal dispute, τι κάνω τώρα;


dtrechs

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεία σας παιδιά, σήμερα έγινε decline ενα PayPal dispute το οποίο είχα ανοίξει για να πάρω τα λεφτά μου πίσω απο αγορά που ποτέ δε παραδόθηκε σε μένα.

Έχω στείλει ένα complain για το outcome ήδη, υπάρχει περίπτωση να ξανανοίξουν το case μου έτσι? Έχει το PayPal τηλέφωνο να επικοινωνήσω?


Tι άλλο μπορώ να κάνω από εδώ και πέρα για να πάρω πίσω τα χρήματά μου? Να επικοινωνήσω με την τράπεζά μου για chargeback?

--

Παραθέτω τι έχει συμβεί με την συναλλαγή

Πλήρωσα με κάρτα Πειραιώς και πρόκειται για φυσικό αντικέιμενο

Ο πωλητής παρουσίασε κατα το dispute 2 DHL tracking codes.

Το πρώτο είχε την δική μου διεύθυνση (Αθήνα) αλλά αποτι με ενημέρωσε η DHL μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία είχε αναγραμένο άλλο κινητό τηλέφωνο. Προσπάθησαν να μου παραδόσουν το αντικείμενο αλλά δεν με βρήκαν (δεν αφήνουν χαρτάκι σαν τα ελτα??), πήραν τηλεφωνο (το λάθος) και το δέμα ανακατευθύνθηκε στο Ηρακλειο Κρήτης όπου και παραδόθηκε επιτυχώς (δεύτερο tracking code).

Τώρα πραγματικά ή πρόκειται για πάρα πολύ καλά στημένο scam ή κάποιος στο Ηράκλειο Κρήτης πήρε τζάμπα πράμα...δεν ξέρω τι άλλο να πω.

Πάντως τα παρουσίασα όλα αυτά στο PayPal, τους έστειλα μεχρι και λογαριασμό ΔΕΗ για να τους δείξω οτι εγώ δεν έχω καμία σχέση με Ηράκλειο αλλά τίποτα. Γενικά η επικοινωνία με το message center ήταν πολύ δύσκολη και αμφιβάλλω αν όσα έστελνα στο message center τα πέρασαν στο τμήμα του dispute.

Στο τελικο mail που μου έστειλαν μου είπαν οτι κάνουν decline γιατί το δέμα έχει παραδοθεί...

Επεξ/σία από dtrechs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για δώσε περισσότερες λεπτομέρειες...

Για κάποιο λόγο πιστεύω ότι έχεις κάνει λαδια...

Δε χάνεις υπόθεση στο PayPal αν είσαι αγοραστής και δεν έχει παραδοθεί. 90% είναι υπέρ του αγοραστή.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ήταν αρνητικό το αποτέλεσμα ανοιχτού Dispute με την υπηρεσία PayPal, οι ενδεχόμενοι λόγοι δεν είναι παρά μόνο τρεις:

1) Δε παρείχες αρκετά ή σωστά στοιχεία προς την ορθή έρευνα ή/και αντιμετώπιση της υπόθεσής σου από την υπηρεσία.

2) Η υπηρεσία έλαβε αποδεικτικά στοιχεία που αντικρούουν τον οποιοδήποτε ισχυρισμό σου.

3) Η συναλλαγή σου, ανήκει σε πλαίσιο που δε συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της υπηρεσίας (fraudulent cases, with existing precedent).

Ολοένα και κάποιος θα μπορέσει να σε βοηθήσει να διερευνήσετε καλύτερα το τί έχει γίνει.

 

Επεξ/σία από snapshot-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν πλήρωσσες με κάρτα απευθείνεσαι στην τράπεζα. 

Αν πλήρωσες με υπόλοιπο στο paypal δεν υπάρχουν πολλά να κάνεις. 

Θα ήθελα όμως και εγώ να μάθω για πιό λόgo έχασες την υπόθεση . 

Αγόρασε Tangible Item  ή αγόρασες υπηρεσία ; 

Το Paypal δεν αποζημιώνει για intagible items Που δεν αποστέλονται ταχυδρομικά.

Επεξ/σία από Vasileios-gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πλήρωσα με κάρτα Πειραιώς και πρόκειται για φυσικό αντικέιμενο

Ο πωλητής παρουσίασε κατα το dispute 2 DHL tracking codes.

Το πρώτο είχε την δική μου διεύθυνση (Αθήνα) αλλά αποτι με ενημέρωσε η DHL μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία είχε αναγραμένο άλλο κινητό τηλέφωνο. Προσπάθησαν να μου παραδόσουν το αντικείμενο αλλά δεν με βρήκαν (δεν αφήνουν χαρτάκι σαν τα ελτα??), πήραν τηλεφωνο (το λάθος) και το δέμα ανακατευθύνθηκε στο Ηρακλειο Κρήτης όπου και παραδόθηκε επιτυχώς (δεύτερο tracking code).

Τώρα πραγματικά ή πρόκειται για πάρα πολύ καλά στημένο scam ή κάποιος στο Ηράκλειο Κρήτης πήρε τζάμπα πράμα...δεν ξέρω τι άλλο να πω.

Πάντως τα παρουσίασα όλα αυτά στο PayPal, τους έστειλα μεχρι και λογαριασμό ΔΕΗ για να τους δείξω οτι εγώ δεν έχω καμία σχέση με Ηράκλειο αλλά τίποτα. Γενικά η επικοινωνία με το message center ήταν πολύ δύσκολη και αμφιβάλλω αν όσα έστελνα στο message center τα πέρασαν στο τμήμα του dispute.

Στο τελικο mail που μου έστειλαν μου είπαν οτι κάνουν decline γιατί το δέμα έχει παραδοθεί...

Επεξ/σία από dtrechs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, dtrechs είπε

 

Έχω στείλει ένα complain για το outcome ήδη, υπάρχει περίπτωση να ξανανοίξουν το case μου έτσι? Έχει το PayPal τηλέφωνο να επικοινωνήσω?

Ναι, εάν έγραψες ότι ως λύση επιθυμείς να ξανανοίξει το dispute μπορούν να το κάνουν. Το έκαναν σε μένα τον Ιούνιο όταν ακολούθησα την διαδικασία του complain.

Τηλέφωνο τώρα με τον Covid νομίζω δεν λειτουργεί, αλλά έχουν βάλει chat με το support. Πας Help center -->Messages Center --> +Νew. Εκεί έχει ένα bot που του λες σε τι χρειάζεσαι βοήθεια . Αν του γράψεις ότι χρειάζεσαι live agent και εάν είναι εργάσιμες ώρες σε συνδέει με agent όπου μπορείς κανονικά να του γράψεις το πρόβλημα που έχεις και να σου πει τι μπορεί να γίνει.

Επεξ/σία από dexterios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dtrechs είπε

Πλήρωσα με κάρτα Πειραιώς και πρόκειται για φυσικό αντικέιμενο

Ο πωλητής παρουσίασε κατα το dispute 2 DHL tracking codes.

Το πρώτο είχε την δική μου διεύθυνση (Αθήνα) αλλά αποτι με ενημέρωσε η DHL μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία είχε αναγραμένο άλλο κινητό τηλέφωνο. Προσπάθησαν να μου παραδόσουν το αντικείμενο αλλά δεν με βρήκαν (δεν αφήνουν χαρτάκι σαν τα ελτα??), πήραν τηλεφωνο (το λάθος) και το δέμα ανακατευθύνθηκε στο Ηρακλειο Κρήτης όπου και παραδόθηκε επιτυχώς (δεύτερο tracking code).

Τώρα πραγματικά ή πρόκειται για πάρα πολύ καλά στημένο scam ή κάποιος στο Ηράκλειο Κρήτης πήρε τζάμπα πράμα...δεν ξέρω τι άλλο να πω.

Πάντως τα παρουσίασα όλα αυτά στο PayPal, τους έστειλα μεχρι και λογαριασμό ΔΕΗ για να τους δείξω οτι εγώ δεν έχω καμία σχέση με Ηράκλειο αλλά τίποτα. Γενικά η επικοινωνία με το message center ήταν πολύ δύσκολη και αμφιβάλλω αν όσα έστελνα στο message center τα πέρασαν στο τμήμα του dispute.

Στο τελικο mail που μου έστειλαν μου είπαν οτι κάνουν decline γιατί το δέμα έχει παραδοθεί...

H dhl πως παρεδωσε δεμα σε άλλο όνομα;Εκείνο δεν μπορείς να το κοιτάξεις παραπάνω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

H dhl πως παρεδωσε δεμα σε άλλο όνομα;Εκείνο δεν μπορείς να το κοιτάξεις παραπάνω;

 

1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

Το λάθος νούμερο τηλεφώνου εσύ το είχες βάλει?

Που βρήκαν λάθος νούμερο?

Το δέμα από το δεύτερο tracking code φαινεται οτι παραδόθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης στο όνομά μου. Το λάθος τηλέφωνο δεν το είχα βάλει εγώ, δεν γνωρίζω πως βρέθηκε στα στοιχεία της αποστολής.

Σκέφτομαι το ενδεχόμενο να σκόπιμα να έβαλαν λάθος κινητό και ελλιπή στοιχεία παράδοσης για να μην φτάσει ποτέ σε μένα αλλά να επαναδρομολογηθεί. Τραβηγμένο αλλά δε βγάζω νόημα αλλιώς πραγματικά.

Το ζήτημα είναι όμως οτι τα έχω παραθέσει όλα αυτά στο PayPal χωρίς αποτέλεσμα και θέλω να δω τι μπορώ να κάνω από εδώ και πέρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtrechs είπε

Το δέμα από το δεύτερο tracking code φαινεται οτι παραδόθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης στο όνομά μου. Το λάθος τηλέφωνο δεν το είχα βάλει εγώ, δεν γνωρίζω πως βρέθηκε στα στοιχεία της αποστολής.

Σκέφτομαι το ενδεχόμενο να σκόπιμα να έβαλαν λάθος κινητό και ελλιπή στοιχεία παράδοσης για να μην φτάσει ποτέ σε μένα αλλά να επαναδρομολογηθεί. Τραβηγμένο αλλά δε βγάζω νόημα αλλιώς πραγματικά.

Το ζήτημα είναι όμως οτι τα έχω παραθέσει όλα αυτά στο PayPal χωρίς αποτέλεσμα και θέλω να δω τι μπορώ να κάνω από εδώ και πέρα...

Από τη στιγμή που δεν μπορείς να το λύσεις με το paypal πάντως μίλα με την τράπεζα για chargeback.Θα χρειαστεί να τους παραθέσεις τα στοιχεία που παρέθεσες και στο paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με DHL μίλησες ώστε να δείτε το tracking number εάν είναι σωστό?

Εάν είναι όλα εντάξει ζήτησε τους αποζημίωση παραθέτοντας την απόδειξη αγοράς που έχεις όλα τα σωστά στοιχεία, διεύθυνση και τηλέφωνο.

Να υποθέσω οτι αγόρασες κάτι από Ευρώπη μιας και σε άλλη περίπτωση η DHL δεν θα εκτελώνιζε τίποτα χωρίς χρέωση και άρα δεν θα υπήρχε παράδοση.

Επεξ/σία από Hapatingo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καταρχην κυνηγας την dhl πρωτα και μετα πας στο paypal...γενικα πρωτα ψαχνεις τον πιο "κοντινο" σου, και να μιλαει και την γλωσσα σου και μετα πας παρακατω
Γιατι πχ DHL παρεδωσες τι; που; και σε ποιον;;; ποιος υπαλληλος παρεδωσε ποτε και τι;

Εγω αυτο θα εκανα, πρωτα DHL

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Vasileios-gr είπε

Κατ αρχήν πας στην τράπεζα Πειραιώς και δηλώνεις ότι δεν παρέλαβες.

Άσε την τράπεζα να βγάλει την άκρη.

η τράπεζα δεν νομιζω οτι πρόκειται να κάτσει να ασχοληθεί με την πορεία ενός δέματος. τουλάχιστον όχι άμεσα.

Από την άλλη με τη DHL μιλησες ; ΄καποιος πρέπει να έχει υπογράψει και από τη στιγμή που δεν είσαι εσύ αυτό μπορει να ελεγχθεί και λογικά θα ειναι αρκετά εύκολο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η τραπεζα δεν θα ασχοληθει με την πορεια του δέματος αλλά με το ότι αυτό δεν παραδοθηκε στον πελάτη της. Είναι αδιάφορο σε πιον παραδόθηκε.

Επεξ/σία από Vasileios-gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Χρησιμοποιούμε  cookies για να απολαμβάνεις το insomnia προσωποποιημένο στις ανάγκες σου αλλά και για την παροχή στοιχείων επισκεψιμότητας για να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας