Προς το περιεχόμενο

AMD RX6000 Series (RDNA2/Big Navi)


narta

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δικιά μου τα ίδια ακριβώς νούμερα με το texchpowerup έχει σε GPU bound σενάρια βεβαίως. Η θερμοκρασία 2 βαθμούς πάνω λόγω case..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ πάντως έχω χάσει την μπάλα με τα review και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.Ειδικα με το Rtx και το dlss σε αυτή την γενιά έχει χαθεί η μπάλα.Λες από την μια να πάρω την πιο δυνατή κάρτα(6800) η αυτή που σου δίνει rtx και πιθανόν πιο όμορφα γραφικά.Νομιζω πάντως για κάποιον σαν κ εμένα που αλλάζω κάρτα μια φορά στα 3χρονια η 6800 είναι πιο συμφέρουσα επιλογή αν κ θα ήθελα να παίξω cyberpunk με rtx on.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε

Εγώ πάντως έχω χάσει την μπάλα με τα review και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.Ειδικα με το Rtx και το dlss σε αυτή την γενιά έχει χαθεί η μπάλα.Λες από την μια να πάρω την πιο δυνατή κάρτα(6800) η αυτή που σου δίνει rtx και πιθανόν πιο όμορφα γραφικά.Νομιζω πάντως για κάποιον σαν κ εμένα που αλλάζω κάρτα μια φορά στα 3χρονια η 6800 είναι πιο συμφέρουσα επιλογή αν κ θα ήθελα να παίξω cyberpunk με rtx on.

Εδώ η https://www.techspot.com/review/2146-amd-radeon-6800/ διαφορά είναι 10% μέχρι και 14% σε 1440p βάλε και την διπλάσια vram αξίζει η 6800 έναντι της 3070, αλλά τώρα δεν ξέρω αν υπάρχει 6800 σε λογική τιμή. Μόνο σε RT/DLSS είναι καλύτερη η 3070 αυτή τη στιγμή..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, CarlitoGR είπε

Εγώ πάντως έχω χάσει την μπάλα με τα review και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.Ειδικα με το Rtx και το dlss σε αυτή την γενιά έχει χαθεί η μπάλα.Λες από την μια να πάρω την πιο δυνατή κάρτα(6800) η αυτή που σου δίνει rtx και πιθανόν πιο όμορφα γραφικά.Νομιζω πάντως για κάποιον σαν κ εμένα που αλλάζω κάρτα μια φορά στα 3χρονια η 6800 είναι πιο συμφέρουσα επιλογή αν κ θα ήθελα να παίξω cyberpunk με rtx on.

Πιστεύω το cp με rt η θα το αγαπήσεις η θα το μισήσεις, εγώ προσωπικά το μίσησα, πολύ γυαλάδα, πολύ αντανάκλαση σε σημείο υπερβολής ,δεν ξέρω προσωπικά το βρήκα ενοχλητικό, και τα γραφικά του παιχνιδιού δεν είναι κάτι το ουαου, προτιμώ κατά πολύ rdr2 σε γραφικά. Ισως φταίει και το hype και το ξεκίνησα πιστεύοντας ότι θα δω κάτι τρομερό.

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Εδώ η https://www.techspot.com/review/2146-amd-radeon-6800/ διαφορά είναι 10% μέχρι και 14% σε 1440p βάλε και την διπλάσια vram αξίζει η 6800 έναντι της 3070, αλλά τώρα δεν ξέρω αν υπάρχει 6800 σε λογική τιμή. Μόνο σε RT/DLSS είναι καλύτερη η 3070 αυτή τη στιγμή..

Μόνο σε παιχνίδια NVIDIA Sponsored

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, CarlitoGR είπε

Εγώ πάντως έχω χάσει την μπάλα με τα review και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.Ειδικα με το Rtx και το dlss σε αυτή την γενιά έχει χαθεί η μπάλα.Λες από την μια να πάρω την πιο δυνατή κάρτα(6800) η αυτή που σου δίνει rtx και πιθανόν πιο όμορφα γραφικά.Νομιζω πάντως για κάποιον σαν κ εμένα που αλλάζω κάρτα μια φορά στα 3χρονια η 6800 είναι πιο συμφέρουσα επιλογή αν κ θα ήθελα να παίξω cyberpunk με rtx on.

Δεν είναι μόνο τα γραφικά. Στα sponsored games έχεις 60%+ αύξηση επιδόσεων από το DLSS quality με πολύ μικρή οπτική υποβάθμιση. Σαν να παίζεις στο ~90-95% της native με sharpen αλλά με καρέ σαν να έπαιζες στο 50-60% της native. Χωρίς το τρεμόπαιγμα στα edges των αντικειμένων και τα textures που έχει το απλό upscale. Το DLSS λόγω ευκολίας υλοποίησης υποστηρίζεται σε περισσότερους τίτλους. Ειδικά σε 1440p και πάνω οι διαφορές είναι στα όρια του αντιληπτού. 

Στο CP 2077 το RTX δεν είναι μόνο γυαλάδα όπως λέει ο akoinonitos. Άσχετα αν στην αληθινή ζωή βλέπω εντονότατες αντανακλάσεις σαν αυτές του CP. Πράγμα που δεν έχουμε συνηθίσει στα games και μας κακοφαίνεται. Είναι η ρεαλιστική φωτοσκίαση που κάνει τα αντικείμενα του παιχνιδιού να φαίνονται ενσωματωμένα στη σκηνή, επειδή παίρνουν φως ή σκιά από γειτονικά και μακρινά αντικείμενα. Είναι η απίστευτη λεπτομέρεια στις αντανακλάσεις ακόμα και στα πιο μικρά και ασήμαντα αντικείμενα. Πράγμα που δίνει το feeling προσομοίωσης. Τα βίντεο του Digital Foundry είναι υψηλής ποιότητας και αναλύουν μέχρι αηδίας την τεχνολογία αυτή. Όποιος δεν την βρίσκει ελκυστική απλά δεν θέλει να πάμε προς τον φωτορεαλισμό.

υ.γ.: Το RDR2 πατάει σε παλιές τεχνικές και φαίνεται ζωγραφιστό όπως όλα τα last gen. Το CP 2077 έχει τουλάχιστον μια αξιοπρεπή global illumination λύση πέρα από το RTX. Όσο και να ανεβάσεις(στο RDR2) volumetric lighting, ambient occlusion και άλλα εφέ το raster του έχει πιάσει ταβάνι. Ενώ στο RTX όσο προσθέτεις ισχύ(ακτίνες) πας πιο κοντά στο CGI. Στον αληθινό φωτισμό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Δεν είναι μόνο τα γραφικά. Στα sponsored games έχεις 60%+ αύξηση επιδόσεων από το DLSS quality με πολύ μικρή οπτική υποβάθμιση. Σαν να παίζεις στο ~90-95% της native με sharpen αλλά με καρέ σαν να έπαιζες στο 50-60% της native. Χωρίς το τρεμόπαιγμα στα edges των αντικειμένων και τα textures που έχει το απλό upscale. Το DLSS λόγω ευκολίας υλοποίησης υποστηρίζεται σε περισσότερους τίτλους. Ειδικά σε 1440p και πάνω οι διαφορές είναι στα όρια του αντιληπτού. 

Στο CP 2077 το RTX δεν είναι μόνο γυαλάδα όπως λέει ο akoinonitos. Άσχετα αν στην αληθινή ζωή βλέπω εντονότατες αντανακλάσεις σαν αυτές του CP. Πράγμα που δεν έχουμε συνηθίσει στα games και μας κακοφαίνεται. Είναι η ρεαλιστική φωτοσκίαση που κάνει τα αντικείμενα του παιχνιδιού να φαίνονται ενσωματωμένα στη σκηνή, επειδή παίρνουν φως ή σκιά από γειτονικά και μακρινά αντικείμενα. Είναι η απίστευτη λεπτομέρεια στις αντανακλάσεις ακόμα και στα πιο μικρά και ασήμαντα αντικείμενα. Πράγμα που δίνει το feeling προσομοίωσης. Τα βίντεο του Digital Foundry είναι υψηλής ποιότητας και αναλύουν μέχρι αηδίας την τεχνολογία αυτή. Όποιος δεν την βρίσκει ελκυστική απλά δεν θέλει να πάμε προς τον φωτορεαλισμό.

υ.γ.: Το RDR2 πατάει σε παλιές τεχνικές και φαίνεται ζωγραφιστό όπως όλα τα last gen. Το CP 2077 έχει τουλάχιστον μια αξιοπρεπή global illumination λύση πέρα από το RTX. Όσο και να ανεβάσεις(στο RDR2) volumetric lighting, ambient occlusion και άλλα εφέ το raster του έχει πιάσει ταβάνι. Ενώ στο RTX όσο προσθέτεις ισχύ(ακτίνες) πας πιο κοντά στο CGI. Στον αληθινό φωτισμό.

οι υφές με rtx όταν πρωτομιλάς στην Evelyn είναι πραγματικά άλλο game.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

οι υφές με rtx όταν πρωτομιλάς στην Evelyn είναι πραγματικά άλλο game.

Το CP έχει PBR υφές και subsurface scattering ακόμα και in game σε NPCs. Όχι μόνο σε cutscenes. Το RDR2 σκίτσο σε όλα.

Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Το σούρουπο ή την αυγή βλέπεις διαχύση του φωτός στην ατμόσφαιρα που παραπέμπει σε βίντεο παρά σε game. Ενώ την ίδια ώρα όλα τα αντικείμενα έχουν πάνω τους αμυδρές σκιάσεις όπως στην πραγματικότητα. Το RDR2 μόνο hard shadows ή σχεδόν τίποτα. Το GI του είναι αρκετά επιφανειακό σαν το Odyssey. Άλλο πράγμα το αρτιστικό και άλλο ο τεχνικός τομέας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Μόνο σε παιχνίδια NVIDIA Sponsored

Ε ναι όπως και να έχει είναι συνολικά καλύτερη σε RT/DLSS. Βασικά αντίστοιχο του DLSS δεν έχει καν η AMD. Βέβαια μόνο για το CP77 αξίζει πραγματικά το RT, άντε και για το Exodus αλλά έχει το σάπιο DLSS. Και στο Control είναι καλό αλλά είναι λίγο μάπα σαν game..

10 ώρες πριν, akoinonitos είπε

Πιστεύω το cp με rt η θα το αγαπήσεις η θα το μισήσεις, εγώ προσωπικά το μίσησα, πολύ γυαλάδα, πολύ αντανάκλαση σε σημείο υπερβολής ,δεν ξέρω προσωπικά το βρήκα ενοχλητικό, και τα γραφικά του παιχνιδιού δεν είναι κάτι το ουαου, προτιμώ κατά πολύ rdr2 σε γραφικά. Ισως φταίει και το hype και το ξεκίνησα πιστεύοντας ότι θα δω κάτι τρομερό.

Τα καλύτερα γραφικά σε παιχνίδι έχει με διαφορά κιόλας. Απλά είναι τι προτιμά ο καθένας. Το RDR2 είναι δάση και βουνά και ανοιχτές εκτάσεις που προσωπικά και εμένα μου αρέσει περισσότερο σαν scene αλλά στο τεχνικό τομέα το CP77 είναι χρόνια μπροστά. Αυτή η γυαλαδα είναι λόγω της φύσης της πόλης με τα neon φώτα, και τα νερά κτλ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Τα καλύτερα γραφικά σε παιχνίδι έχει με διαφορά κιόλας. Απλά είναι τι προτιμά ο καθένας. Το RDR2 είναι δάση και βουνά και ανοιχτές εκτάσεις που προσωπικά και εμένα μου αρέσει περισσότερο σαν scene αλλά στο τεχνικό τομέα το CP77 είναι χρόνια μπροστά. Αυτή η γυαλαδα είναι λόγω της φύσης της πόλης με τα neon φώτα, και τα νερά κτλ..

Όποιος βρίσκει υπερβολικά τα RT effects αρκεί να παρατηρήσει το πώς φαίνεται ένας βρεγμένος δρόμος γεμάτος με αυτοκίνητα τη νύχτα.

Εδώ πας μέσα σε σταθμό του μετρό που έχει ματ(όχι γυαλιστερά) πλακάκια και αν μπροστά βρίσκεται μια διαφημιστική επιγραφή με έντονο φωτισμό βλέπεις αρκετά καθαρή αντανάκλαση λες και είναι καθρέφτης. Στο CP 2077 πολλά αντικείμενα αντανακλούν φως. Όχι μόνο τα γυαλιστερά. Όλο το περιβάλλον φωτίζεται διαφορετικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Όποιος βρίσκει υπερβολικά τα RT effects αρκεί να παρατηρήσει το πώς φαίνεται ένας βρεγμένος δρόμος γεμάτος με αυτοκίνητα τη νύχτα.

Εδώ πας μέσα σε σταθμό του μετρό που έχει ματ(όχι γυαλιστερά) πλακάκια και αν μπροστά βρίσκεται μια διαφημιστική επιγραφή με έντονο φωτισμό βλέπεις αρκετά καθαρή αντανάκλαση λες και είναι καθρέφτης. Στο CP 2077 πολλά αντικείμενα αντανακλούν φως. Όχι μόνο τα γυαλιστερά. Όλο το περιβάλλον φωτίζεται διαφορετικά.

Ρε μαν δεν είναι το ίδιο. Οι αντανακλάσεις στο CP έχουν απίστευτα μεγάλο clarity (πχ στα αυτοκίνητα και στα νερά) που δεν βγάζει νόημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Herald είπε

Ρε μαν δεν είναι το ίδιο. Οι αντανακλάσεις στο CP έχουν απίστευτα μεγάλο clarity (πχ στα αυτοκίνητα και στα νερά) που δεν βγάζει νόημα.

Ισχύει. Γενικά και στο BFV το είχα παρατηρήσει αυτό, ότι στα medium φαίνονται πιο αληθοφανείς οι αντανακλάσεις γιατί στα ultra όλες οι επιφάνειες είναι σαν καθρέπτες με τέλεια αντανάκλαση αλλά στην πραγματικότητα είναι λίγο πιο "θολές" κάπως. Μόνο αν είναι καμία εντελώς ήρεμη και καθαρή λίμνη ξέρω 'γω μπορείς να φανεί σαν καθρέπτης στην πραγματικότητα..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Herald είπε

Ρε μαν δεν είναι το ίδιο. Οι αντανακλάσεις στο CP έχουν απίστευτα μεγάλο clarity (πχ στα αυτοκίνητα και στα νερά) που δεν βγάζει νόημα.

Με νεφελώδη ουρανό. :

spacer.png

Πόλη. Έτσι θολές είναι και στο CP οι αντανακλάσεις στο δρόμο:

spacer.png

Τα αυτοκίνητα που είναι φρεσκοπλυμένα δείχνουν όντως σαν καθρέπτες. Δεν υπάρχουν σκονισμένα αντικείμενα στο CP. Όλα είναι εξιδανικευμένα. Δεν φτάσαμε ακόμα σε τόσο ρεαλισμό. :D

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Ισχύει. Γενικά και στο BFV το είχα παρατηρήσει αυτό, ότι στα medium φαίνονται πιο αληθοφανείς οι αντανακλάσεις γιατί στα ultra όλες οι επιφάνειες είναι σαν καθρέπτες με τέλεια αντανάκλαση αλλά στην πραγματικότητα είναι λίγο πιο "θολές" κάπως. Μόνο αν είναι καμία εντελώς ήρεμη και καθαρή λίμνη ξέρω 'γω μπορείς να φανεί σαν καθρέπτης στην πραγματικότητα..

H αντανακλασεις εχουν καθαρα σχεση σε τι υλικο πανω πεφτουν οι ακτινες του φωτος 

Refections σε υγρη ασφαλτο στην πραγματικοτητα

reflections-in-street-at-night-kyoto-japan-B18K2C.jpg.6bb623533fc186cfe20c50f7de2fff4c.jpg

 

και αντιστοιχες στο cp2077

1558416645_reflectionsr.jpg.89b7123de6ff74931dd86f7d54fba0c9.jpg

Σε νερολακουβες στην πραγματικοτητα

852700d6548aa4353458cec3a6522e71.jpg.ad14eb46a1a35bf003914410586d6d6d.jpg

Kαι αντιστοιχες στο cp2077

blade.jpg.28461381b5096421c3d905b6048be1bb.jpg

H αντιστοιχια ειναι σχεδον 1:1 απλα πρωτων τα εχουμε συνηθισει στον πραγματικο κοσμο να τα βλεπουμε και δευτερον δεν εχουμε συνηθισει να τα βλεπουμε σε video games γιαυτο ισως φαινονται υπερβολικα. 

Wet-Street-min.jpg

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...