Προς το περιεχόμενο

Τα βινύλια ξεπερνούν σε πωλήσεις τα CD για πρώτη φορά μετά τα 80’s!


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Spyros7 είπε

Ενα μικρό ράφι μήκους περίπου 50cm στο σαλόνι μου, σε χώρο που δε θα μπορουσα/ήθελα να αξιοποιήσω αλλιώς.

Σίγουρα φτηνότερο από τα 170€ τουλάχιστον που έδωσες για τον SSD και το enclosure,  χωρις να υπολογίσουμε το μέσο που κρατας (αν κρατάς) το backup σου.

Εσύ σε λίγα χρόνια θα το πετάξεις γιατι θα εχει φτάσει στο όριο ζωής του και θα πάρεις άλλο, ενώ αυτό θα καταλήξει στη χωματερή (ρύπανση). Εγω το έπιπλο θα το αλλάξω μόνο αν αποφασίσω να κάνω ανακαίνιση, το παλιό πιθανότατα θα χρησιμοποιηθεί κάπου αλλού  και τα βινύλια θα τα έχω για πάντα ή το πολύ να τα πουλήσω (μηδενική ρύπανση).

Και είναι και κομπλέ με εξώφυλλα, οπισθόφυλλα και λοιπό artwork που εσύ το πολύ να έχεις σε κανα jpeg μέσα στους φακέλους σου.

 

Δηλαδή, εσύ, πόσες φορές νομίζεις οτι θα ακούσεις ένα βινύλιο πριν αρχίσει να χάνει ποιότητα και τα χρατς-χρούτς ?

Επεξ/σία από Eloy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 231
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 13/9/2020 στις 9:43 ΜΜ, keysmith είπε

Άντε να δούμε και τις κασέτες πάλι.. Αυτές οι άσπρες με τυπωμένα γράμματα οι οριτζιναλ όχι οι αντιγραμμένες; 

spacer.png

Θα ήταν ωραία φάση να τις βλέπαμε ξανά αλλά αυτή τη φορά με μνήμη αποθήκευσης (σαν ssd ένα πράμα) αντί για ταινία.

Στις 13/9/2020 στις 9:22 ΜΜ, Looter είπε

Το βυνίλιο δε θα πεθάνει ποτέ.

Ο τρόπος αναπαραγωγής είναι ιεροτελεστία , η ποιότητα για αυτούς που επενδύουν σε εξοπλισμό κορυφαία και η συλλογή δίσκων ήταν , είναι και θα είναι hobby από μόνη της..

Το CD ήταν απλά ένα ψηφιακό μέσο αποθήκευσης που θα περάσει στην ιστορία , τίποτα παραπάνω.

vinyl GIF

Ειδικά αν είσαι ροκάς ή μεταλλάς το βινύλιο είναι καλύτερο από άποψη πιστότητας ήχου σε σχέση με το cd.

Υποτίθεται ότι είναι σαν να έχεις την μπάντα στο δωμάτιό σου και παίζει live αποκλειστικά για σένα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Eloy είπε

Δηλαδή, εσύ, πόσες φορές νομίζεις οτι θα ακούσεις ένα βινύλιο πριν αρχίσει να χάνει ποιότητα και τα χρατς-χρούτς ?

Αρκετές φόρες, όπως είπα πριν οι δίσκοι πλένονται, τα χράτς χρούτς είναι συνήθως βρομιές και λίπη από τα δάχτυλα των χεριών από ανθρώπους που δεν ξέρουν να χειρίζονται έναν δίσκο, και όχι από γρατσουνιές στο βινύλιο, αν έχει γρατζουνιά επιφανειακή, σε ένα καλό πικάπ παίζει και να μην την ακούσεις ποτέ, αυτές οι γρατσουνιές ονομάζονται hairlines, αν όμως έχεις βαθιές χαρακιές ο δίσκος η θα πηδήξει η θα κολλήσει.

Ακόμα και οι καινούριοι δίσκοι πρέπει να πλένονται γιατί έχουν ακόμα πάνω τούς ρινίσματα βινυλίου από την κοπή, και ο δίσκος αρχίζει να ακούγεται σωστά μετά τα 4-5 παιξίματα πού θα έχουν καθαρίσει από τα ρινίσματα. 👍

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Και απο πού προκυπτει οτι ο τρανζιστορατος ενισχυτης "ψηφιοποιει" τον ηχο; Μεχρι σημερα γνωριζα οτι το τρανζιστορ ειναι αναλογικοτατο. Πιο αναλογικο πεθαινεις.

Κατι αλλο που εγραψα και προηγουμενως. Ειναι αλλο τι ηχει πιο ευχαριστα στο αυτι σου και αλλο τι αναπαραγει πιο πιστα το σημα εισοδου. Αν η κουβεντα αφορα στο τι ηχει πιο ευχαριστα στο αυτι σου, δεχομαι να μου πεις ακομα και για το ηχειακι του κινητου σου. Δεν θα σε αμφισβητησω. Αυτο που αμφισβητω ειναι το επιχειρημα οτι αυτο που ηχει σε εσενα καλυτερα ειναι και πιο πιστο. Εκει συγγνωμη, αλλα το ρολο τον αναλαμβανουν οι μετρησεις. Σε οτι αφορα το τι ειναι πιο ευχαριστο αναμεσα σε 2 components το ρολο τον αναλαμβανουν τα blind tests που επισης διαψευδουν τους θιασωτες ημιψεκασμενων θεωριων για καλωδια, conditioners και λαμπες...

Παρ'ολα αυτα εχω μερικες αποριες απο το ποστ σου. Οταν λες σωστα κουρδισμενα μηχανηματα, τι εννοεις ακριβως; Μπορεις να το κανεις πιο συγκεκριμενο; Ειναι καποιου ειδους επεμβαση που κανουν στις εκθεσεις στο εξωτερικο στα εκθεσιακα προιοντα για να παιζουν πιο "σωστα"; Κι αν ναι , τι; Ειναι κατι αλλο; Κι αν ναι, τι; Και με ποια τεχνικη "κουρδιζονται" τα μηχανηματα στις εκθεσεις του εξωτερικου ωστε να παιζουνε σωστα; Επισης οταν λες οτι παιζουν σωστα, τι εννοεις; Διοτι σωστη αναπαραγωγη, ειναι το κατα το δυνατον πιο πιστη αναπαραγωγη. Εχεις μετρησεις απο αυτες τις εκθεσεις με τα καλοκουρδισμενα συστηματα που αποδεικνυουν οτι η αναπαραγωγη ηταν σωστη/πιστη; Η εννοεις κατι αλλο οταν λες οτι παιζανε σωστα;

 

2 ώρες πριν, Pokemon640 είπε

 Το είπα και πριν, είμαι μουσικός (ως hobby), όχι sound engineer η ηχολήπτης, ότι ηχεί στο αυτί μου για να ηχογραφήσω και να το δώσω αργότερα στο studio(που το αναλαμβάνει άλλος) αυτό θα πάρω.

Το τι κούρδισμα και optimization κάνουν στα μηχανήματα και στα demo room, το αναλαμβάνει ο sound engineer με τα ανάλογα όργανα μέτρησης που το κάνει 1 φορά στο τόσο, τα ρυθμίσει, τον πληρώνω(αν πρόκειται για τον χώρο μου), και μου δίνει το αποτέλεσμα που θέλω.

Αυτά τα λίγα.

Ναι αλλά σου έκανε συγκεκριμένες ερωτήσεις ο Backfromhell για το θέμα τις πιστότητας του ήχου και του απαντάς "εγώ είμαι μουσικός και ότι αρέσει στο αυτί μου"... Αραδιαζοντας μια σειρά απo άσχετα μεταξύ τους πράγματα. Τρανζίστορ, κουρδισμενα μηχανήματα, ηχολήπτες... Δεν διαφωνεί κάνεις στην σχέση ηλεκτρικής κιθάρας με λαμπατο ενισχυτή, που πράγματι αυτός ο συνδυασμός δίνει ξεχωριστό αποτέλεσμα, αλλά δεν είναι ο κανόνας για το Hi-Fi ή για τo high end audio.

Τέλος πάντων, άκουγε ότι σ αρέσει, αυτό λέμε όλοι, αλλά άλλο πράγμα η πιστότητα του ήχου και αλλο το τι αρέσει στον καθένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν έχει ηδη αναφερθεί -και μάλλον είναι και οφ τοπικ-αλλά ,εσείς οι γεροντες -κάπου στις πρώτες σελίδες υπήρξε αυτός ο χαρακτηρισμός😃- που μαζεύετε από παλιά βινύλια,κάντε έναν κόπο και ΠΕΤΑΞΤΕ ΑΜΕΣΑ τα χοντρά πλαστικά εξώφυλλα με τα οποια θεωρούσαμε πως προστατεύαμε τα αγαπημένα μας δισκάκια.

Τυχαία διάβασα ένα βράδυ  ενα  αρθρο του Κοντογούρη για τον πολυμερισμό και ξενύχτησα ψάχνωντας τα βινύλια μου(βρήκα κάποια που είχαν εμφανή σημάδια της αλλοίωσης αλλά ευτυχώς,στις περισσότερες περιπτώσεις γινόντουσαν ελάχιστα αντιληπτά από το αυτί.)

Επεξ/σία από yiannis72
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε ξεκινάς με...            (τα bold δικά μου)

22 ώρες πριν, Pokemon640 είπε

Από εμπειρία ετών που συνεργάζομαι με studio παραγωγής ήχου, το βινύλιο έχει καλύτερη ποιότητα από το ψηφιακό μέσον υπό κάποιες προϋποθέσεις υψηλού κόστους

...μετά το πας σε:

4 ώρες πριν, Pokemon640 είπε

Εγώ παίζω μουσική, δεν ασχολούμαι με το τεχνικό θέμα του ήχου

...για να καταλήξεις σε...

4 ώρες πριν, Pokemon640 είπε

Το είπα και πριν, είμαι μουσικός (ως hobby), όχι sound engineer η ηχολήπτης, ότι ηχεί στο αυτί μου για να ηχογραφήσω και να το δώσω αργότερα στο studio(που το αναλαμβάνει άλλος) αυτό θα πάρω.

...και κάτι με κάνει να πιστεύω πως όλα είναι θέμα προσωπικής προτίμησης, μη σου πω και επιρροών από αυτά που σου λένε οι φίλοι/συνεργάτες σου.

Το βινύλιο δεν είναι ανώτερο εξ ορισμού απλά επειδή είναι αναλογικό, δεν έχει άπειρη "χωρητικότητα" αν θες, είναι φυσικό μέσο με προδιαγραφές για μαζική παραγωγή/κατανάλωση (άρα και με διάφορους συμβιβασμούς και κάποιο όριο κόστους) και έχει περιορισμούς και σε πολύ υψηλές συχνότητες και σε πολύ χαμηλές και στο δυναμικό εύρος. Αν γράφονταν τέτοιες συχνότητες σε έναν δίσκο αυτός δεν θα παιζόταν στα πικαπ μας. 'Ενα ψηφιακό αρχείο υψηλής ανάλυσης, ακόμα κι ένα cd, μπορεί να είναι καλύτερο από ένα βινύλιο.

Μην φέρνεις στο μυαλό σου την εικόνα του "τετραγωνισμένου" ψηφιακού σήματος, δεν μπορείς να το αντιληφθείς καν στα αυτιά σου (εκτός αν μιλάμε για πρωτόνες, παλιές ψηφιοποιήσεις ή πολύ πολύ χαμηλά bitrates) Αντίστοιχα το βινύλιο δεν είναι απαραίτητο να έχει πάντα τέλειες "καμπύλες" ή "ευθείες" γιατί το μέσο προσφέρεται για παραμορφώσεις, σε διάφορα στάδια, από το εργοστάσιο μέχρι το πικάπ σου. Μπορεί να μην έχεις ένα σήμα σε "κομματάκια" αλλά να έχεις ένα σήμα λίγο λάθος.

Τέλος, τα studios των συνεργατών σου, να φανταστώ σε ψηφιακά μέσα ηχογραφούν, σωστά; Υπολογιστή δε χρησιμοποιούν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Eloy είπε

Οχι, πείτε μου... πόσο καιρό έχετε να περάσετε έξω απο σπίτι όπου ακούγεται δυνατά μουσική ? (μουσική... όχι σκυλάδικα)...

Για κάποιο λόγο εκεί προς το τέλος του λοκ ντάουν περνούσα περπατώντας έξω από διάφορα σπίτια στο Μαρούσι και έπαιζαν σχετικά ωραίες μουσικές, δυνατά πάντα. Όχι Eloy αλλά λίγο πιο γνωστά πράγματα π.χ. Floyd, Led Zeppelin, Ξυλούρης ακουγόταν από ένα σπίτι, ένα άλλο έπαιζε και το "Starless" των King Crimson! Μετά δεν ξαναπέτυχα κάτι παρόμοιο. Ίσως η καταπίεση (η οποία κατά κάποιο τρόπο συνεχίζεται αλλά όχι στον ίδιο βαθμό) να τους το έβγαλε αυτό, ίσως να ήταν τυχαίο. Δεν γνωρίζω.

14 ώρες πριν, gzkat είπε

Ας παρει τον δίσκο του Billy Cobham Warning και ας τον ακούσει σε καλό σύστημα vs ψηφιακά στο ίδιο σύστημα.

Διαβάσαμε και για Κόμπαμ στο insomnia! Δεν το έχω ακούσει το συγκεκριμένο, σε βινύλιο ούτε πρόκειται σε φλακ το έβαλα στην λίστα τώρα που το ανέφερες. Βέβαια έχω ακούσει άλλα πολλά σε σπίτι φίλου που είχε κληρονομήσει συλλογή βινυλίων απ'τον πατέρα του, μου άρεσαν δεν μπορώ να πω. Βέβαια είναι δύσκολο να απομονώσει κανείς την ακουστική εμπειρία από όλα τα γύρω γύρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Eloy είπε

Δηλαδή, εσύ, πόσες φορές νομίζεις οτι θα ακούσεις ένα βινύλιο πριν αρχίσει να χάνει ποιότητα και τα χρατς-χρούτς ?

 

Σου απάνησε ο lnwolfgr

Εγώ θα προσθέσω μόνο ότι έχω αρκετά βινύλια κυκλοφορίας 80s που παίζουν ακόμα μια χαρά

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/9/2020 στις 10:44 ΜΜ, randomcat είπε

Μετά τα πλαστικά καλαμάκια και τα ποτηράκια ελπίζω να μπει χαράτσι ή - ακόμα καλύτερα  - να απαγορευτούν και αυτές οι σαβούρες που πιάνουν υπερβολικό χώρο για αυτό που προσφέρουν και που δεν έχουν κανέναν απολύτως λόγο ύπαρξης αφού ο ψηφιακός ήχος είναι ήδη καλύτερος σε όλα!

Αν δεν υπήρχαν οι απανταχού γέροντες βινυλιόπληκτοι θα είχαν ήδη εξαφανιστεί. FLAC ftw!

Με το VR κορίτσι σου πως τα πας? Είμαι σίγουρος δεν έχει ίχνος κυτταρίτιδας ^_^

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλο το βινυλιο,αλλα μη λεμε οτι θελουμε,απλα το cd επαψε να πουλαει λογω του downloadable content.

Το ευχαριστουμε για τις υπηρεσιες του τοσα χρονια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

6 hours ago, yiannis72 said:

Δεν ξέρω αν έχει ηδη αναφερθεί -και μάλλον είναι και οφ τοπικ-αλλά ,εσείς οι γεροντες -κάπου στις πρώτες σελίδες υπήρξε αυτός ο χαρακτηρισμός😃- που μαζεύετε από παλιά βινύλια,κάντε έναν κόπο και ΠΕΤΑΞΤΕ ΑΜΕΣΑ τα χοντρά πλαστικά εξώφυλλα με τα οποια θεωρούσαμε πως προστατεύαμε τα αγαπημένα μας δισκάκια.

Τυχαία διάβασα ένα βράδυ  ενα  αρθρο του Κοντογούρη για τον πολυμερισμό και ξενύχτησα ψάχνωντας τα βινύλια μου(βρήκα κάποια που είχαν εμφανή σημάδια της αλλοίωσης αλλά ευτυχώς,στις περισσότερες περιπτώσεις γινόντουσαν ελάχιστα αντιληπτά από το αυτί.)

Πολύ ενδιαφέρον, θα τα βγάλω.

 

 

Τα επαγγελματικά μαγνητόφωνα ρίχνουν ξύλο στα βινύλια και στα cd. 

0EF09E5D-C194-4263-9BE2-FC0F874839ED.gif

Επεξ/σία από Makis38
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, svartevarg είπε

Ειδικά αν είσαι ροκάς ή μεταλλάς το βινύλιο είναι καλύτερο από άποψη πιστότητας ήχου σε σχέση με το cd.

 

Και ροκαμπιλάς να είσαι, δεν στέκει αυτό που λες. Ας μείνουμε λοιπόν σε προσωπικές απόψεις και όχι σε άτοπες διαπιστώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/9/2020 στις 1:37 ΠΜ, alex_under είπε

Ένα αναλογικό σήμα περιέχει άπειρες πιθανές τιμές. Ένα ψηφιακό σήμα περιέχει ένα πεπερασμένο αριθμό τιμών οι οποίες είναι πολύ συγκεκριμένες και δεν μπορεί να έχει ανάμεσα σε αυτές καμιά ενδιάμεση. Όσο πιο πολλές οι τιμές, τόσο πιο κοντά στο αναλογικό αλλά και μεγαλύτερο μέγεθος αρχείου...

Στην περίπτωση του ήχου όπου γίνεται η συζήτηση, ένα CD για παράδειγμα έχει 44.100 τιμές ανά δευτερόλεπτο. Στο ίδιο δευτερόλεπτο ένας δίσκος έχει άπειρες θεωρητικά τιμές. Εκεί έρχεται και η συμπίεση των αρχείων (πχ mp3) σε μια προσπάθεια για καλό αποτέλεσμα αλλά και μικρό μέγεθος. Για όσους επιζητούν την καλύτερη πιστότητα υπάρχουν και lossless αρχεία (raw) που δεν έχουν συμπίεση και έχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερο εύρος τιμών για να "φτάσουν" το αναλογικό.

Αντίστοιχη περίπτωση και στην εικόνα (Φιλμ vs Digital) όπου αντίστοιχα υπάρχουν φορμάτ raw που έχουν πολύ μεγάλη διαφορά από ένα JPEG.

Κανείς δεν αντιλέγει ότι η ευκολία που μας δίνουν τα ψηφιακά μέσα δεν έχει καμία σχέση με τα αναλογικά και πλέον ζώντας σε μια ψηφιακή εποχή πολλές καταγραφές γίνονται απευθείας σε ψηφιακή μορφή οπότε δεν έχουμε απώλειες σε μετατροπές, όπως συμβαίνει στην περίπτωση ψηφιοποίησης παλαιών ηχογραφήσεων/εικόνων/βίντεο κλπ.

Πολλές φορές όμως και αυτό το αναφέρω κυρίως για νεότερα παιδιά που δεν ήρθαν σε επαφή με αναλογικά μέσα, όταν ασχοληθείς με την τελετουργία του αναλογικού μέσου, σου δίνεται η δυνατότητα του χρόνου επεξεργασίας.

Ένα παράδειγμα για να γίνει ξεκάθαρο αυτό που θέλω να πω.

Σαν επαγγελματίας φωτογράφος δεν έζησα την αναλογική εποχή. Μπορεί σαν χομπίστας να φωτογράφιζα και να εμφάνιζα (μαγική εμπειρία) τις φωτογραφίες μου, αλλά σαν επαγγελματίας πάντα δούλευα ψηφιακά. Όταν όμως ξεκίνησα να εκπαιδεύομαι προσπαθούσα να λειτουργώ σα να έχω φιλμ. Δλδ, έβγαζα λίγες φώτο, σα να είχα 36ρια φιλμ. Δεν κοιτούσα τι έβγαζα (στην οθόνη) και προσπαθούσα να φανταστώ το τελικό αποτέλεσμα πριν το δω. Με τον τρόπο αυτό έδινα χρόνο στον εαυτό μου να δουλέψω στο μυαλό μου τις εικόνες και όταν τις έβλεπα (1-2 μέρες μετά) καταλάβαινα τι είχα κάνει και πως θα το διόρθωνα. Χρόνος που είναι απαραίτητος για να ωριμάσεις τεχνικά και καλλιτεχνικά.

Αυτό είναι που δε σου δίνει η ψηφιακή εποχή. Το χρόνο. Την τελετουργία, η οποία είναι απαραίτητη για να αγαπήσεις μια διαδικασία.
Ίσως και τη νοσταλγία σε όσους το έζησαν σε μια πιο τρυφερή ηλικία...



 

Analog-and-Digital.png

 

5 ώρες πριν, Makis38 είπε

Πολύ ενδιαφέρον, θα τα βγάλω.

Τα επαγγελματικά μαγνητόφωνα ρίχνουν ξύλο στα βινύλια και στα cd. 

0EF09E5D-C194-4263-9BE2-FC0F874839ED.gif

https://www.vox.com/2014/4/19/5626058/vinyls-great-but-its-not-better-than-cds

Διαβάστε αυτό και θα καταλάβετε ότι δεν είναι έτσι τα πράγματα....

Και κάτι σημαντικό. Για να ακουστεί μία συχνότητα στο αυτί, αρκούν τα 2 σημεία της από τα άκρα της καμπύλης. Οπότε με sampling rate 44100 μπορούν να μπουν συχνότητες μέχρι 22500 hz. Παραπάνω από τι ακούει το αυτί. Το θέμα είναι ότι αν ηχογραφήσεις στα 44100, είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να πιάσεις τα άκρα μιας υψηλής συχνότητας με αποτέλεσμα να μπαινουν στο σήμα άλλες, ανυπαρκτες υψηλές συχνότητες. Αυτό όμως διορθώνεται κάνοτας ηχογράφηση σε εκανταδες khz ή mhz, οπότε και περιγράφεις αρκετά καλά τις υψηλές συχνότητες, και κάνεις downsample (βγάζοντας average) στα 44100. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να έχεις μία ηχογράφηση που έχει πιάσει τα άκρα από τις καμπυλές των πιο υψηλών συχνοτήτων.

Κάτι παρόμοιο με το full scene anti-aliasing (super sampling) στις κάρτες γραφικών, όπου η εικόνα μπορεί να γίνει render σε υψηλότερη ανάλυση με περισσότερα δείγματα (4Κ) και μετά downsample σε χαμηλότερη με λιγότερα δείγματα (2Κ). Όλοι ξέρουμε την διαφορά. Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για το CD.

Αντίθετα στο βινύλιο τα πράγματα είναι χάλια. Διαβάστε το άρθρο και θα καταλάβετε γιατί δεν μπορείς να έχεις πιστό ήχο από το βινύλιο. Όλος αυτός ο ζεστός ήχος που περιγράφουν οι ακροατές του βινυλίου είναι εξαιτίας όλης της επεξεργασίας που πρέπει να υποστεί ο ήχος για να μπορεί να γραφεί χωρίς πρόβλημα στο βινύλιο.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...