Προς το περιεχόμενο

Izzy Καφετιέρα Espresso Χειροκίνητη 6823 Barista ... μαζί με 16 συσκευασίες καφέ - (Πλαίσιο) - 88€


TechnoState

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, MrPanozzz είπε

Μάλλον είναι πολύ κοντινή και δεν είναι ξεκάθαρο. Η φωτογραφία που ανέβασα δεν είναι ούτε από το portafilter, ούτε από το καλαθάκι με το φίλτρο. Είναι το σημείο ΠΆΝΩ στη μηχανή που τρέχει το νερό.

Την Pyrex ναι, στα 84€.

Μα εκεί η Delonghi έχει τα πλαστικά, πάνω στην μηχανή.Εμένα είχε φύγει το 1, είχε πέσει στο καλάθι κάτω με το νερό και είχε διαρροή.Μετά δεν θυμάμαι, νομίζω πως το είχα βρεί.Χωρίς ακόμα και το 1 πλαστικό, το portafilter και κάνει και μεγαλύτερη διαδρομή στην σύσφιξη, μόνο αν την δοκιμάσεις θα είσαι σίγουρος, δεν αποκλείεται να λείπουν τα πλαστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, AntiCambeR είπε

Μα εκεί η Delonghi έχει τα πλαστικά, πάνω στην μηχανή.Εμένα είχε φύγει το 1, είχε πέσει στο καλάθι κάτω με το νερό και είχε διαρροή.Μετά δεν θυμάμαι, νομίζω πως το είχα βρεί.Χωρίς ακόμα και το 1 πλαστικό, το portafilter και κάνει και μεγαλύτερη διαδρομή στην σύσφιξη, μόνο αν την δοκιμάσεις θα είσαι σίγουρος, δεν αποκλείεται να λείπουν τα πλαστικά.

οοκ αυτό θα το δω σε δεύτερη φάση. Για την ώρα δεν τη χρησιμοποίησα μέχρι να δω αν παίζει να είναι φυσιολογικό αυτά τα στίγματα σαν άλατα που φαίνονται σε θεωρητικά καινούρια καφετιέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, MrPanozzz είπε

οοκ αυτό θα το δω σε δεύτερη φάση. Για την ώρα δεν τη χρησιμοποίησα μέχρι να δω αν παίζει να είναι φυσιολογικό αυτά τα στίγματα σαν άλατα που φαίνονται σε θεωρητικά καινούρια καφετιέρα.

Ούτε το σημάδι χαρακιά στην βίδα είναι φυσιολογικό, ούτε τα άλατα, αν προσέξεις την μηχανή.Επίσης το μεταλλικό κυκλικό στεφάνι γύρω απο το τρυπητό αλουμίνιο δείχνει σημαδεμένο, ίσως φθορά από την επαφή-σύσφιξη με το portafilter.

Ισως βρείς και άλλα σημάδια που δείχνουν πως ίσως είναι χρησιμοποιημένη.

Αυτά τα 2 πλαστικά έχει η Delonghi που έχω.2 κενά, 1 πλαστικό σε κάθε κενό.Εσένα έχει 3 κενά:

 

 

 

DSC_0784.png

Επεξ/σία από AntiCambeR
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε

Ούτε το σημάδι χαρακιά στην βίδα είναι φυσιολογικό, ούτε τα άλατα, αν προσέξεις την μηχανή.Επίσης το μεταλλικό κυκλικό στεφάνι γύρω απο το τρυπητό αλουμίνιο δείχνει σημαδεμένο, ίσως φθορά από την επαφή-σύσφιξη με το portafilter.

Ισως βρείς και άλλα σημάδια που δείχνουν πως ίσως είναι χρησιμοποιημένη.

Αυτά τα 2 πλαστικά έχει η Delonghi που έχω.2 κενά, 1 πλαστικό σε κάθε κενό.Εσένα έχει 3 κενά:

DSC_0784.png

Τα πλαστικα αυτα πρεπει να ειναι πανω στην μηχανη σωστα ? Τωρα τσεκαρα την delonghi που πηρα και εχει 2 ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Tasosp22 είπε

Τα πλαστικα αυτα πρεπει να ειναι πανω στην μηχανη σωστα ? Τωρα τσεκαρα την delonghi που πηρα και εχει 2 ..

Ναι, πάνω στο σημείο στην φωτογραφία που έχει βάλει ο @MrPanozzz.

Λογικά εμένα έφυγε το 1 και γενικά χαλάρωσαν και τα 2 λόγω παλαιότητας.Τριβή+Αυξομειώσεις θερμοκρασίας.Το κάθε υλικό έχει κάποιες αντοχές, ανάλογα την μοριακή του δομή κλπ.Αυτά στην φωτογραφία που έβαλα είναι απο την άλλη μηχανή.

Αν η Delonghi που έχεις έχει 1 μαύρο πλαστικό βιδωμένο στο ακροφύσιο, δεν κάνει σωστό αφρόγαλο, το βγάζεις.Θέλει συγκεκριμένο τρόπο και συγκεκριμένο τύπο γάλατος, δεν έχω ασχοληθεί γιατί δεν πίνω Freddo Capuccino, χαλάει τον καφέ το αφρόγαλο, γεύση σαντιγύ.

Εχουν ανοξείδωτο boiler οι Delonghi, μακριά απο boilers αλουμινίου, εκτός αν είναι εξευγενισμένα, αλλά και πάλι, πχ δεν θα εμπιστευόμουν την φθηνή Arielli των 40€.

Εγώ θα δώσω σε 1 γνωστό την μηχανή και 1 ίδια παλιά που την είχαν στην ανακύκλωση για πέταμα μήπως φταίει το boiler η η αντλία και ταιριάξει ανταλλακτικό απο την παλιά.Τα 2 πλαστικά είναι απο την άλλη μηχανή.

Παίρνει ρεύμα, η αντλία ακούγεται οτι λειτουργεί αλλά δεν υπάρχει ροή, σαν να έχει βουλώσει.

Ας είναι καλά το μπρίκι espresso με 20€.

Υποτίθεται πως η Delonghi Dedica είναι η καλύτερη στα 150€, ίσως κάποια στιγμή να την αγοράσω.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/9/2020 στις 9:13 ΜΜ, MrPanozzz είπε

Άνοιξα πριν λίγο την καφετιέρα, και επειδή μου έκανε εντύπωση ότι το σακουλάκι με το δοσομετρητή και το μονό φίλτρο ήταν δεμένο σαν κόμπος στο πάνω μέρος μου πήγε στο μυαλό ότι είναι ξανανοιγμένη και ίσως και χρησιμοποιημένη. Έτσι μου ήρθε να κοιτάξω από κάτω που τρέχει το νερό και είδα στίγματα σαν άλατα. Επισυνάπτω και φωτογραφία. Πιστεύετε φαίνεται ότι είναι όντως χρησιμοποιημένη ή μπορεί να έτυχε από κάτι άλλο. Κατά τ' άλλα δεν φαίνεται κάτι αξιοσημείωτο πέρα από κανά δύο σημαδάκια που προφανώς γίνονται και κατά τη συσκευασία κλπ.

Επίσης οι καφέδες λήγουν οι μισοί 12/2021 και οι άλλοι μισοί 1/2022. Αυτό που μου έκανε αρνητική πάλι εντύπωση όμως είναι ότι κάποιοι φαίνεται να έχουν αέρα μέσα, δηλαδή κουνάς τη συσκευασία και ακούς κανονικά τον καφέ που μετακινείται (είναι κόκκοι), ενώ κάποιες άλλες συσκευασίες είναι σαν να έχει αφαιρεθεί εντελώς ο αέρας από μέσα. Δηλαδή όσο και να τις κουνάς δεν υπάρχει "χώρος" να μετακινηθεί εντός της ο καφές. Όσο θυμάμαι τις συγκεκριμένες συσκευασίες καφέ στο σουπερ μαρκετ νομίζω κανονικά έχουν αέρα, δεν είναι δηλαδή σαν τον lavazza για παράδειγμα που είναι συμπιεσμένη η συσκευασία και ο αέρας έχει ρουφηχτεί.

 

120482816_344743749979166_8986807412222391206_n.jpg

Νερό μπορεί να μην είναι αλλά έχει περάσει σίγουρα υγρασία. Εγώ θα την επέστρεφα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, altea6 είπε

Νερό μπορεί να μην είναι αλλά έχει περάσει σίγουρα υγρασία. Εγώ θα την επέστρεφα. 

ήρθαν και την παρέλαβαν σήμερα από το Πλαίσιο, για επιστροφή στην αντιπροσωπεία, "τεχνικό έλεγχο" και αντικατάσταση όπως μου είπανε. Για να δούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα. Μήπως ξέρει κανείς για την προσφορά απ'το πλαίσιο με τα 16 πακέτα καφέ; Εμένα μου ήρθαν μόνο 2. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το μαγαζί μου είπαν θα έρθουν άλλη μέρα. Μήπως είχε κανείς ίδια ιστορία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, Bill@r@s είπε

Καλησπέρα και από μένα. Μήπως ξέρει κανείς για την προσφορά απ'το πλαίσιο με τα 16 πακέτα καφέ; Εμένα μου ήρθαν μόνο 2. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το μαγαζί μου είπαν θα έρθουν άλλη μέρα. Μήπως είχε κανείς ίδια ιστορία;

Στην απόδειξη που είχε μέσα πόσα έγραφε; 2 ή 16;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Bill@r@s είπε

2 φίλε. 

Τότε είσαι καλυμμένος λογικά. Κράτα κανένα σκρινσοτ αν είναι και από την προσφορά και λογικά δεν θα έχεις θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, artshadows είπε

Εμενα μου ηρθε η pyrex χωρις καφεδες μετα  απο τη μου ειπαν οταν θα τους στειλουν ξεχωριστα 

Ωραίος. Άρα είμαστε αρκετοί. Αναμένουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, artshadows είπε

Εμενα μου ηρθε η pyrex χωρις καφεδες μετα  απο τη μου ειπαν οταν θα τους στειλουν ξεχωριστα 

Είναι εύκολο να ανεβάσεις (ή να μου στείλεις) μια φωτο από το σημείο που τρέχει το νερό από τη μηχανή; (Έχω ανεβάσει μερικά μηνύματα πίσω το σημείο που εννοώ).

Παρατήρησες να έχει στίγματα αλάτων κλπ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Update. Δύο εβδομάδες μετά, Πλαίσιο και αντιπροσωπεία ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει θέμα με την καφετιέρα και ότι λειτουργεί κανονικά (ενώ είχα εξηγήσει ακριβώς γιατί την στέλνω και ενώ είχα στείλει και φωτογραφία πριν την επιστροφή) και ότι τα σημάδια χρήσης είναι γιατί "δοκιμάζονται" από την αντιπροσωπεία. Φυσικά πρόκειται για παπατζες ενώ από το πλαίσιο μάλλον έχουν και οδηγία να μη σε συνδέσουν με κάποιον υπεύθυνο, με αποτέλεσμα να μιλάς κάθε φορά με διαφορετικό εργαζόμενο στο τηλεφωνικό κέντρο.

Τι προτείνετε; Να σημειωθεί ότι πριν τη στείλω πίσω είχα τονίσει ότι το "θέμα" είναι ακριβώς αυτό που έχω στείλει και με φωτογραφία, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο. Και ότι αν είναι να μην αναγνωρίζουν ως πρόβλημα τα σημάδια χρήσης να μην τη στείλω καν πίσω και φάμε δύο βδομάδες να κάνει βόλτα στην Αθήνα και μάλιστα με παρότρυναν ότι είναι κρίμα να πλήρωσα μια καινούρια καφετιέρα και να κρατήσω μια χρησιμοποιημένη για να μη κάνω υπομονή μια εβδομάδα.

Εντάξει προφανώς ήξερα για το επίπεδο εξυπηρέτησης και τεχνικού τμήματος της εν λόγω εταιρείας αλλά απ' ότι φαίνεται ούτε για προσφορά δεν αξίζει να ασχοληθείς αν υπάρχει έστω και μια περίπτωση να πρέπει να ασχοληθείς μαζί τους μετά την αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...