Προς το περιεχόμενο

Φλάτζα κεφαλής συμφέρει ή όχι


theo93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 24/9/2020 στις 12:43 ΜΜ, theo93 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Ανοίγω αυτό το θέμα για να πάρω γνώμες για το πώς θα προχωρήσω με ένα Peugeot 307 του 2002 με 315.000 χλμ και αέριο.

Το αυτοκίνητο αυτό το είχαν οι γονείς μου και το έχω εγώ τους τελευταίους 6 μήνες που έχω κάνει περίπου 7k χλμ.

Στο πρόβλημα τώρα, το αυτοκίνητο είχε κάψει φλάντζα πριν από 6-7 χρόνια και είχε επισκευαστεί, τα τελευταία χρόνια έχανε νερά και χρειαζόταν συμπλήρωμα ανά 2 εβδομάδες περίπου(νερό, όχι παραφλού). Όταν το πήρα εγώ το συμπλήρωνα ανά εβδομάδα.
Το προηγούμενο σκ πήγα από Θεσσαλονίκη Καβάλα, είχα κάνει τους ελέγχους νερά-λάδια κτλ το πρωί, είχα συμπληρώσει και όταν έφτασα εκεί με κάποιες στάσεις το παρκάρω και το ξαναπήρα την επόμενη μέρα που όταν το άνοιξα δεν είχε ίχνος νερού. Συμπληρώνω γυρνάω Θεσσαλονίκη και την επόμενη μέρα βλέπω ότι είχε χάσει ελάχιστα.

Οι θερμοκρασίες παίζουν 90+μισό κουτάκι σε πόλη και 90-μισό κουτάκι στην εθνική.

Το πήγα σήμερα σε μάστορα, το έβαλε σε ένα μηχάνημα γιατί δεν έβλεπε διαρροή εξωτερική και μου λέει ότι θέλει φλάτζα,πλανάρισμα κτλ με κόστος κοντά στα 500€.
Επειδή μου φάνηκαν πολλά τηλεφώνησα και σε ένα άλλο συνεργείο (με εξειδίκευση στα Peugeot, Renault) και μου λέει 300-350(θα το πάω να το δει, btw τόσο είχε κοστίσει και πριν 6-7 χρόνια που είχε ξαναγίνει).

Και η ερώτησης είναι α) γιατί τόσο μεγάλη διαφορά και β) αξίζει η επισκευή(στον δεύτερο φυσικά) ή να το αφήσω και όσο πάει;

Επίσης θα συνέφερε μια αλλαγή μηχανής και ποιο θα ήταν χοντρικά το κόστος της;

Τέλος να συμπληρώσω ότι στα κοντά θα χρειαστεί και αλλαγή δίσκο πλατό με κόστος κοντά στα 300€(στον πρώτο δεν έχω πάρει τιμές από άλλους και δεν ξέρω αν παίζει και φτηνότερα).

PS Αν ξέρετε κανένα καλό συνεργείο Θεσσαλονίκη παρακαλώ να μου το στείλετε να πάρω και δεύτερη γνώμη

κόντευα να τρελαθώ. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με FIAT BRAVA του 2000 και 224 χιλιάδες Km.

Δεν βρίσκαμε πουθενά διαροή και μου έλεγαν για φλάντζα. Τα λάδια όμως πεντακάθαρα, δεν ρέταρε το πρωί και η μηχανή ακουγότανε πιό ήρεμη απο την καινούργια corolla μου. Στο παγούρι, με ανοιχτή την τάπα, δεν εμφάνιζε φουσκάλες.

Μέχρι που πήγα στον καλό τον μάστορα. Έβγαλε τα μπουζί και πρέσαρε με την τρόμπα με το μανόμετρο. Το μανόμετρο σταθερή ένδειξη. 

Πρώτο κακό μαντάτο, στο πρώτο μπουζί, στο γάμμα κάτω απο την ακίδα, σκουριά. 

Μπήκε η κάμερα στους κυλίνδρους. Το πρώτο πιστόνι, σε κάποιο σημείο σκουριά. Στο τρίτο πιστόνι, λιμνούλα. Νερό; Ναί! Κουνούσες το αμάξι και κουνιόταν χαρωπά και αυτή (άρα όχι λάδι). Το φυσάμε, η πίεση της τρόμπας, σε ένα τέταρτο, ξαναεμφανίζει νεράκι στον κύλινδρο.

Ρε γμτ, αφού υπάρχουν τα εργαλεία, έπρεπε να φτάσω στον τρίτο μάστορα για να μου πεί με σιγουριά το τί;

Τώρα, το συνολικό προϋπολογιζόμενο κόστος του τρίτου (του καλού) μάστορα, 600 ευρώ. Αν ο ιμάντας είναι καλός, αν ο θερμοστάτης καινούργιος (μιλάμε για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο 1.200 ευρώ, πλησιάζει τα 2 χρόνια στα χέρια μου) θα πάρω και ρέστα. Μιλάμε για αλλαγή στα πάντα. Αντλίες βίδες τσιμούχες, τα πάντα. Το κόστος στον δεύτερο μάστορα 400 μόνο η αλλαγή της φλάντζας.

Στο αμάξι πριν 10.000 Km άλλαξα δίσκο-πλατώ και επισκεύασα κρεμαγιέρα. Πριν 1000 km άλλαξα λάστιχα και τακάκια. Οι αναρτήσεις  και το σασμάν οκ. Ο τρίτος μάστορας (ο καλός!) λέει ότι θα κρατήσει καλά άλλα 50.000-80.000 Km.

Τι θα κάνατε στην θέση μου; προκαταβολικά υποχρεωμένος για τις απαντήσεις σας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, georgevr είπε

κόντευα να τρελαθώ. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με FIAT BRAVA του 2000 και 224 χιλιάδες Km.

 

Τι θα κάνατε στην θέση μου; προκαταβολικά υποχρεωμένος για τις απαντήσεις σας!

Εξαρταται ποσα χρηματα εχεις στο πορτοφολι σου...

Με 600 ευρω + 400 (το πολυ  που θα στο παρει καποιος μαντρας για "αποσυρση" για να παρεις καποιο αλλο) μπορεις να παρεις αλλο μεταχειρισμενο  που θα εισαι σιγουρος οτι εχει καινουργιο συμπλεκτη και φρεσκα λαστιχα και καλη κρεμαγιερα ; 

Αν εχεις να δωσεις 7-8000 ή και παραπανω  για να παρεις ενα πιο συγχρονο ή ακομα και καινουργιο μη το φτιαξεις..

Αν ειναι να μη το φτιαξεις για να παρεις σαπακι των 2-3000 που θα θελει παλι λαστιχα και συμπλεκτη κλπ σου προτεινω να επισκευασεις το δικο σου.... 

Εννοειται οτι αν θα το φτιαξεις θα πας στον τριτο μαστορα (τον καλο)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, georgevr said:

κόντευα να τρελαθώ. Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με FIAT BRAVA του 2000 και 224 χιλιάδες Km.

Δεν βρίσκαμε πουθενά διαροή και μου έλεγαν για φλάντζα. Τα λάδια όμως πεντακάθαρα, δεν ρέταρε το πρωί και η μηχανή ακουγότανε πιό ήρεμη απο την καινούργια corolla μου. Στο παγούρι, με ανοιχτή την τάπα, δεν εμφάνιζε φουσκάλες.

Μέχρι που πήγα στον καλό τον μάστορα. Έβγαλε τα μπουζί και πρέσαρε με την τρόμπα με το μανόμετρο. Το μανόμετρο σταθερή ένδειξη. 

Πρώτο κακό μαντάτο, στο πρώτο μπουζί, στο γάμμα κάτω απο την ακίδα, σκουριά. 

Μπήκε η κάμερα στους κυλίνδρους. Το πρώτο πιστόνι, σε κάποιο σημείο σκουριά. Στο τρίτο πιστόνι, λιμνούλα. Νερό; Ναί! Κουνούσες το αμάξι και κουνιόταν χαρωπά και αυτή (άρα όχι λάδι). Το φυσάμε, η πίεση της τρόμπας, σε ένα τέταρτο, ξαναεμφανίζει νεράκι στον κύλινδρο.

Ρε γμτ, αφού υπάρχουν τα εργαλεία, έπρεπε να φτάσω στον τρίτο μάστορα για να μου πεί με σιγουριά το τί;

Τώρα, το συνολικό προϋπολογιζόμενο κόστος του τρίτου (του καλού) μάστορα, 600 ευρώ. Αν ο ιμάντας είναι καλός, αν ο θερμοστάτης καινούργιος (μιλάμε για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο 1.200 ευρώ, πλησιάζει τα 2 χρόνια στα χέρια μου) θα πάρω και ρέστα. Μιλάμε για αλλαγή στα πάντα. Αντλίες βίδες τσιμούχες, τα πάντα. Το κόστος στον δεύτερο μάστορα 400 μόνο η αλλαγή της φλάντζας.

Στο αμάξι πριν 10.000 Km άλλαξα δίσκο-πλατώ και επισκεύασα κρεμαγιέρα. Πριν 1000 km άλλαξα λάστιχα και τακάκια. Οι αναρτήσεις  και το σασμάν οκ. Ο τρίτος μάστορας (ο καλός!) λέει ότι θα κρατήσει καλά άλλα 50.000-80.000 Km.

Τι θα κάνατε στην θέση μου; προκαταβολικά υποχρεωμένος για τις απαντήσεις σας!

  'Η δίνεις €8Κ+ για κάτι πιο πρόσφατο ή φτιάχνεις αυτό που έχεις, οτιδήποτε φθηνό πάρεις μπορεί να βγάλει περισσοτερα προβλήματα απο το δικό σου.

Επεξ/σία από @11h
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, nik0laus είπε

Εξαρταται ποσα χρηματα εχεις στο πορτοφολι σου...

Με 600 ευρω + 400 (το πολυ  που θα στο παρει καποιος μαντρας για "αποσυρση" για να παρεις καποιο αλλο) μπορεις να παρεις αλλο μεταχειρισμενο  που θα εισαι σιγουρος οτι εχει καινουργιο συμπλεκτη και φρεσκα λαστιχα και καλη κρεμαγιερα ; 

Αν εχεις να δωσεις 7-8000 ή και παραπανω  για να παρεις ενα πιο συγχρονο ή ακομα και καινουργιο μη το φτιαξεις..

Αν ειναι να μη το φτιαξεις για να παρεις σαπακι των 2-3000 που θα θελει παλι λαστιχα και συμπλεκτη κλπ σου προτεινω να επισκευασεις το δικο σου.... 

Εννοειται οτι αν θα το φτιαξεις θα πας στον τριτο μαστορα (τον καλο)

συμφωνούμε απόλυτα αλλά...

η έννοια της ερώτησής μου είναι:

έχοντας "σιγουρέψει" φλάντζα, σύστημα ψύξης, δίσκο πλατό, κρεμαγιέρα, λάστιχα, τακάκια, αναρτήσεις, πόσο πιθανό είναι, ένα fiat 22 πλέον χρόνων, να συνεχίσει τον κακό δρόμο, και να αρχίσει να καίει λάδια, ο εγκέφαλος να τα παίξει, το κλιματιστικό να τα φτύσει και δεν ξέρω τι διάολο άλλο να κάνει. Δίνοντας τα 600 ευρώ, θα ήθελε ο οποιοσδήποτε νομίζω, να την βγάλει μια τετραετία τουλάχιστον. Είναι εφικτό; Οι απαντήσεις σας δεν θα ληφθούν ως εγγύηση. Τι θα κάνατε στην θέση μου. Θα δίνατε πχ. αντί για τα 600, 3000 (μέχρι εκεί το budget) για μια corolla 17 χρόνων με 300.000 Km και αφού την ελέγξει ο μάστορας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, georgevr είπε

συμφωνούμε απόλυτα αλλά...

η έννοια της ερώτησής μου είναι:

έχοντας "σιγουρέψει" φλάντζα, σύστημα ψύξης, δίσκο πλατό, κρεμαγιέρα, λάστιχα, τακάκια, αναρτήσεις, πόσο πιθανό είναι, ένα fiat 22 πλέον χρόνων, να συνεχίσει τον κακό δρόμο, και να αρχίσει να καίει λάδια, ο εγκέφαλος να τα παίξει, το κλιματιστικό να τα φτύσει και δεν ξέρω τι διάολο άλλο να κάνει. Δίνοντας τα 600 ευρώ, θα ήθελε ο οποιοσδήποτε νομίζω, να την βγάλει μια τετραετία τουλάχιστον. Είναι εφικτό; Οι απαντήσεις σας δεν θα ληφθούν ως εγγύηση. Τι θα κάνατε στην θέση μου. Θα δίνατε πχ. αντί για τα 600, 3000 (μέχρι εκεί το budget) για μια corolla 17 χρόνων με 300.000 Km και αφού την ελέγξει ο μάστορας;

Η απάντηση είναι απλή κάνε το δικό σου που ξέρεις τι είχε έχει. Μην ακούω για Toyota με 300.000 χλμ δηλαδή τι θα ελέγξει ο μάστορας να σου πει; θα σου δώσει "εγγύηση" ότι θα φτάσει 500.000 χλμ; μην μπαίνεις σε τέτοιες λογικές στα αυτοκίνητα. Ακόμα και το δικό σου που έχει χρόνια στην πλάτη του κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί τίποτα. Ξέρεις όμως τουλάχιστον τι έχεις φτιάξει. Δηλαδή αν σου κάψει λάδια τι έγινε; έχω αυτοκίνητο που 25 χρόνια έκαιγε λάδια (φέτος το έφτιαξα γιατί το κάνω κέφι). Όπως σου είπαν και άλλοι αν ήταν να δώσεις ~8000€ - 9000€ τότε η κουβέντα θα άλλαζε. Και σε εκείνη την περίπτωση μπορεί να σου κάθονταν κανένα φρούτο με γυρισμένα χλμ κτλ. 

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εισαι σιγουρος οτι η Κ(ατσα) ρολα των 17 χρονων, 300000 χλμ και 3000 ευρω δε θα θελησει κατι απο συμπλεκτη,  λαστιχα,  αμορτισερ, τακακια , συστημα ψυξης, κλιματισμο, εγκεφαλο , καταναλωση λαδιου κλπ στα επομενα χρονια οσο καλα κι αν το εξετασει ο Χ σουπερ μαστορας ;

Εγω ειμαι σιγουρος οτι κατι απο τα παραπανω θα στα ζητησει σχετικα αμεσα και δε θα εχεις κι αλλα λεφτα να δωσεις καθως το μπατζετ σου οπως ειπες ειναι 3000 

Φτιαξε λοιπον το φιατ και κρατα καβα τα 2400 ...και σε 2- 3 χρονια αμα κατσει στραβη βλεπεις τι θα κανεις....

 

 

 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, georgevr είπε

συμφωνούμε απόλυτα αλλά...

η έννοια της ερώτησής μου είναι:

έχοντας "σιγουρέψει" φλάντζα, σύστημα ψύξης, δίσκο πλατό, κρεμαγιέρα, λάστιχα, τακάκια, αναρτήσεις, πόσο πιθανό είναι, ένα fiat 22 πλέον χρόνων, να συνεχίσει τον κακό δρόμο, και να αρχίσει να καίει λάδια, ο εγκέφαλος να τα παίξει, το κλιματιστικό να τα φτύσει και δεν ξέρω τι διάολο άλλο να κάνει. Δίνοντας τα 600 ευρώ, θα ήθελε ο οποιοσδήποτε νομίζω, να την βγάλει μια τετραετία τουλάχιστον. Είναι εφικτό; Οι απαντήσεις σας δεν θα ληφθούν ως εγγύηση. Τι θα κάνατε στην θέση μου. Θα δίνατε πχ. αντί για τα 600, 3000 (μέχρι εκεί το budget) για μια corolla 17 χρόνων με 300.000 Km και αφού την ελέγξει ο μάστορας;

Η απάντηση είναι κατ' εμέ πως νιώθει ο καθένας για το αμάξι του. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πέρα απο τον οικονομικό παράγοντα, υπάρχουν άνθρωποι που κρατάνε τα αμάξια σχεδόν για μια ζωή, και άλλοι που τα αλλάζουν σαν πουκάμισα. Εγώ προσωπικά ανήκω στην πρώτη βαθμίδα. Δυστυχώς όμως θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος ψυχολογικά ότι κάθε λίγο και λιγάκι κάτι θα δίνεις για να συνεχίσει να τσουλάει. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειλικρινά, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Είναι εντυπωσιακό το ότι, όλοι προτείνετε να το κρατήσω. Αυτό σημαίνει ότι το δικό μου μυαλό (κακώς) κόβει τσάρκες.

Θα φταίει και ο πρώτος μάστορας που μου είπε, πούλα το, όσο - όσο, και πάρε γιαπωνέζικο. 

(κι εγώ του είπα και επιμένω, αμάξι με χαλασμένη φλάντζα, δεν πουλάω σε άλλον)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, georgevr είπε

ειλικρινά, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Είναι εντυπωσιακό το ότι, όλοι προτείνετε να το κρατήσω. Αυτό σημαίνει ότι το δικό μου μυαλό (κακώς) κόβει τσάρκες.

Θα φταίει και ο πρώτος μάστορας που μου είπε, πούλα το, όσο - όσο, και πάρε γιαπωνέζικο. 

(κι εγώ του είπα και επιμένω, αμάξι με χαλασμένη φλάντζα, δεν πουλάω σε άλλον)

 

Αυτή είναι η πιο σωστή λύση....

Εγώ προσωπικά έχω κάνει αυτό που σκέφτεσαι. Δηλαδή έδωσα ένα αυτοκίνητο που ήξερα τι είχα φτιάξει κ ήταν μαζεμένο για ένα άλλο χαμηλού μπάτζετ. Για να το μαζέψω μου έφυγαν τα διπλάσια ακρίβως και έφτασα το κόστος ενός αντίστοιχου καλοσυντηρημενου μοντέλου.

Οπότε πάντα, μα πάντα ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, georgevr είπε

ειλικρινά, ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Είναι εντυπωσιακό το ότι, όλοι προτείνετε να το κρατήσω. Αυτό σημαίνει ότι το δικό μου μυαλό (κακώς) κόβει τσάρκες.

Θα φταίει και ο πρώτος μάστορας που μου είπε, πούλα το, όσο - όσο, και πάρε γιαπωνέζικο. 

(κι εγώ του είπα και επιμένω, αμάξι με χαλασμένη φλάντζα, δεν πουλάω σε άλλον)

 

αμαξι 20ετιας με 200Κ+ χλμ με καμμένη φλάντζα (γιατι κι ο αλλος που θα το παρει θα κανει ελεγχο και θα το δει) πόσο θα το πουλησεις;

Ακόμα κι αν  ήμουν κολλητός σου και ηθελα να πάρω φτηνό αυτοκινητο πάνω από 500 δε θα σου εδινα, θα έδινα και τα 600 να το φτιαξω και με 1100 ευρω θα είχα αυτοκίνητο με καινούργιο συμπλεκτη,αμορτισερ, ελαστικά, επισκευασμενο συστημα διευθυνσης κλπ... αντι να πάρω αντιστοιχο χρεπι με 2-3000 και να ειχα το αγχος(σιγουρια πες το καλύτερα)  ότι όλο και κατι από τα προαναφερόμενα θα χρειαστει σύντομα...

Ο πρωτος μαστορας μήπως σου ειπε να πάρεις αλλο για να ξαναφτιαξει όλα αυτα που εχεις ήδη φτιαξει στο δικό σου ; (δικηγορος του διαβόλου mode :D  )

Αν το δικο σου σαραβαλακι ειχε την αναγκη για ολα τα παραπανω πολυ καλα θα εκανες να το αλλάξεις καθως θα σου ερχοτανε συνολικα πιθανως φθηνότερη η αλλαγη του με καποιο αλλο λιγακι νεότερο.

Εχε υπόψιν σου ότι και τα γιαπωνεζικα 15+ ετων θελουν  συμπλεκτη, ελαστικα, αμορτισερ, τακακια, κρεμαγιερες (στους ιδιους δρομους περπατανε κι αυτα), καινε λαδια και φλαντζες, τρυπανε ψυγεια  κ.α.

Μπες στο καρ.τζουρου και δες για το μοντελο το δικο σου πόσο πωλούνται (με ζημια ή χωρις) και παρακολούθησε για 1-2 εβδομαδες πόσες από τις αγγελίες θα διαγραφούν ... στο λεω από τωρα max μία (για να μην πω καμία)  που σημαινει ότι κανεις δε θα παρει το δικό σου (εκτος αν ειναι γνωστος σου για να κανει αυτο που σου ειπα νωριτερα). 

Αρα εχεις το εξης διλημμα : Δίνω 600 και εχω για δευτερο αυτοκίνητο (εχεις κι αλλο σχετικα καινουργιο είπες , αν δεν κανω λάθος) το φιατακι ή αγοράζω ενα άλλο παλιό μέχρι 3000 ευρω  που σίγουρα θα χρειαστει το κατιτις του (και δε μιλάω για βλάβη σοβαρή που κι αυτη ειναι μεσα στις πιθανότητες ομως) ;

Η απόφαση σίγουρα είναι δική σου...το δικο σου πορτοφόλι μονο εσυ γνωριζεις πόσα έχει μεσα και μονον εσυ αποφασιζεις πως θα τα χρησιμοποιήσεις...

 

 

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έγραψα λίγα ποστ προς τα πίσω για την δική μου περίπτωση, έχω και εγώ, ένα Fiat Bravo 1.2 του 2001, αρκετά οικονομικό και σε καύσιμα και ανταλλακτικά, το αγόρασα 1500 ευρώ αλλά ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση (μαζεμένο), έριξα κοντά 1500 ευρώ σε μηχανικά κλπ, αρκετά από τα πράγματα τα έκανα μόνος σιγά σιγά, έμαθα και αρκετά πράγματα στην πορεία, του έριξα και ένα βάψιμο πάλι μόνος (κανονικά σε φούρνο έγινε, απλά την προετοιμασία, στοκάρισμα αστάρωμα και την αγορά των υλικών, την έκανα μαζί με έναν φίλο). Συνοψίζοντας με +2000-2500 χιλιάρικα από την αγορά του και 6+ χρόνια κατοχής, είμαι ικανοποιημένος, κατά την άποψη μου! αν είσαι σίγουρος ότι ο μηχανικός είναι καλός, αξίζει την επισκευή!

20210207_160558.jpg

Επεξ/σία από mafiozoskotsos
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, mafiozoskotsos είπε

Έγραψα λίγα ποστ προς τα πίσω για την δική μου περίπτωση, έχω και εγώ, ένα Fiat Bravo 1.2 του 2001, αρκετά οικονομικό και σε καύσιμα και ανταλλακτικά, το αγόρασα 1500 ευρώ αλλά ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση (μαζεμένο), έριξα κοντά 1500 ευρώ σε μηχανικά κλπ, αρκετά από τα πράγματα τα έκανα μόνος σιγά σιγά, έμαθα και αρκετά πράγματα στην πορεία, του έριξα και ένα βάψιμο πάλι μόνος (κανονικά σε φούρνο έγινε, απλά την προετοιμασία, στοκάρισμα αστάρωμα και την αγορά των υλικών, την έκανα μαζί με έναν φίλο). Συνοψίζοντας με +2000-2500 χιλιάρικα από την αγορά του και 6+ χρόνια κατοχής, είμαι ικανοποιημένος, κατά την άποψη μου! αν είσαι σίγουρος ότι ο μηχανικός είναι καλός, αξίζει την επισκευή!

20210207_160558.jpg

κούκλα το έχεις κάνει!

βέβαια επένδυσες αρκετά σε σχέση με την αρχική αξία

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια είναι πως ναι επένδυσα αρκετά, άλλα  έγινε σε βάθος χρόνου οπότε δεν μου φάνηκαν πολλά, επίσης δεν είναι ανάγκη να επενδύσεις στην εμφάνιση, όπως αρέσει στον καθένα, εγώ απλά είχα την όρεξη, τα μέσα κλπ και του έριξα και ένα βάψιμο 😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Καλημέρα και πάλι, 

έφτασα το όριο των χιλιομέτρων που είχε ζητήσει ο μάστορας για τα λάδια και το σφίξιμο καπακιού.

Τον πήρα τηλέφωνο να δω πότε να του το πάω και επι της ευυκαιρίας των ρώτησα και κόστος.

Για λάδια, φίλτρο, σφίξιμο είπε 50-70€

Επίσης απο τότε έχω συμπληρώσει λίγο παραφλού, λέτε να είναι λόγω καλοκαιριού ή δεν πρέπει να χάνεται καθόλου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, theo93 είπε

Καλημέρα και πάλι, 

έφτασα το όριο των χιλιομέτρων που είχε ζητήσει ο μάστορας για τα λάδια και το σφίξιμο καπακιού.

Τον πήρα τηλέφωνο να δω πότε να του το πάω και επι της ευυκαιρίας των ρώτησα και κόστος.

Για λάδια, φίλτρο, σφίξιμο είπε 50-70€

Επίσης απο τότε έχω συμπληρώσει λίγο παραφλού, λέτε να είναι λόγω καλοκαιριού ή δεν πρέπει να χάνεται καθόλου;

Θα το αναφέρεις απλά στον μάστορα μιας που θα πας αλλά θα το παρακολουθείς και μόνος σου

 

Χρειάζεται να συμπληρώσεις κάποιες φορές. Θα σημειώσεις ποτέ θα συμπληρώσεις και τα χιλιόμετρα και θα το ελέγχεις τακτικά 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...