Προς το περιεχόμενο

Φλάτζα κεφαλής συμφέρει ή όχι


theo93

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 178
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, theo93 είπε

Ξαναζωντανευω το θέμα καθός τώρα όντως θα πάω το αυτοκίνητο για φλάτζα.

Την προηγούμενη φορά τελικά το θέμα ήταν σε ένα κολάρο που ήταν σε περίεργο σημείο και το βρήκαν σε δεύτερο συνεργείο, μόλις φτιάχτηκε δεν έχανα νερά απο το ψυγείο.

Το ρετάρισμα όπως πολύ σωστά είχε αναφερθεί ήταν απο τα μπουζί που μόλις τα άλλαξα ήταν η μέρα με την νύχτα στις χαμηλές στροφές το αέριο.

Πρίν απο κανένα μήνα άρχισα να βλέπω μια περίεργη επιφάνεια στο ψυγείο και τελικά ήταν λάδι.

Μίλησα με το συνεργείο και θα το πάω απο εκεί σήμερα για φλάτζα.

Μαζί είπα να αλλάξω αν χρειάζεται και ιμάντα χρονισμού + λάδια + μπουζί που έχουν κάνει περίπου 10k χιλιόμετρα.

Τι άλλο λέτε να προσέξω;

Επισυνάπτω κάποιες φώτο απο το ψυγείο με τα λάδια για μελλοντικές αναφορές.

271037539_1215843378943584_4097232252283902924_n.jpg

271702329_612186379857587_2399454286535802427_n.jpg

271373634_601692971133170_5402439018647957762_n.jpg

Ξανά γράψε ποιο μοντέλο / κινητήρα έχεις .Εφόσον φτιαχτεί από φλάντζα , ξανά δες το υγραέριο το χάρτη του  , δούλεψε το βενζίνη στη αρχή . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, bill999r είπε

Κ πόσο πάει το μαλλί; Σου είπε κόστος στο περίπου;

250-300 το κόστος για Κιτ φλατζας, πανάρισμα και εργατικά συν ότι προκύψει όπως ιμάντας, αντλία νερού κτλ 

Ιμάντα πχ μου είπε 60.

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Ξανά γράψε ποιο μοντέλο / κινητήρα έχεις .Εφόσον φτιαχτεί από φλάντζα , ξανά δες το υγραέριο το χάρτη του  , δούλεψε το βενζίνη στη αρχή . 

Peugeot 307 1400cc στα 70κατι άλογα.

328k km από τα οποία σχεδόν τα μισά είναι με αέριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, theo93 είπε

250-300 το κόστος για Κιτ φλατζας, πανάρισμα και εργατικά συν ότι προκύψει όπως ιμάντας, αντλία νερού κτλ 

Ιμάντα πχ μου είπε 60.

Peugeot 307 1400cc στα 70κατι άλογα.

328k km από τα οποία σχεδόν τα μισά είναι με αέριο.

Το μοτέρ επειδή έχει πολλά χιλιόμετρα , μετρήστε και μια συμπίεση κυλίνδρων πρίν ρίξετε χρήματα.

Δές και το κύκλωμα ψύξης , ειδικά εάν δε έχει αλλαχτεί το ψυγείο του . 

Επιπλέον τι βαλβίδες έχει μηχανικές ή υδραυλικές; Eάν έχει μηχανικές κάνε οπωσδήποτε μέτρηση διάκενων .

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ σε punto έσκασα κοντά στα 650€ με όλη την εργασία, ιμάντα χρονισμού -αντλία νερου- φλάντζα  κεφαλής - πλανάρισμα κτλ + αλλαγή πνευμονα υγραεριου , φιλτρακια κτλ ... πήγε κανενα χρόνο και το πούλησα , περίπου 250.000χλμ με υγραέριο 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, terry308 είπε

Εγώ σε punto έσκασα κοντά στα 650€ με όλη την εργασία, ιμάντα χρονισμού -αντλία νερου- φλάντζα  κεφαλής - πλανάρισμα κτλ + αλλαγή πνευμονα υγραεριου , φιλτρακια κτλ ... πήγε κανενα χρόνο και το πούλησα , περίπου 250.000χλμ με υγραέριο 

 

Και εμένα αυτός είναι ο σκοπός μου, να το κρατήσω λίγο ακόμα και να το δώσω.

Ο μόνος λόγος που θα γίνει η επισκευή είναι επειδή είχε αγοραστεί καινούργιο και ξέρουμε τα μεχρι τώρα προβλήματα του.

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Το μοτέρ επειδή έχει πολλά χιλιόμετρα , μετρήστε και μια συμπίεση κυλίνδρων πρίν ρίξετε χρήματα.

Δές και το κύκλωμα ψύξης , ειδικά εάν δε έχει αλλαχτεί το ψυγείο του . 

Επιπλέον τι βαλβίδες έχει μηχανικές ή υδραυλικές; Eάν έχει μηχανικές κάνε οπωσδήποτε μέτρηση διάκενων .

Η μέτρηση αυτή γίνεται πρίν ανοιχτεί το μοτέρ;

Το ψυγείο έγινε αλλαγή πρίν 3 χρόνια περίπου.

Για τις βαλβίδες δεν έχω ιδέα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, theo93 είπε

Και εμένα αυτός είναι ο σκοπός μου, να το κρατήσω λίγο ακόμα και να το δώσω.

Ο μόνος λόγος που θα γίνει η επισκευή είναι επειδή είχε αγοραστεί καινούργιο και ξέρουμε τα μεχρι τώρα προβλήματα του.

Η μέτρηση αυτή γίνεται πρίν ανοιχτεί το μοτέρ;

Το ψυγείο έγινε αλλαγή πρίν 3 χρόνια περίπου.

Για τις βαλβίδες δεν έχω ιδέα :P

Ναι πριν ανοιχτεί το μοτέρ ,  θα σου δείξει μια εικόνα του μοτέρ επειδή έχει και επάνω χιλιόμετρα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα δε σε παιρνει να παρεις αλλο τοτε φτιαξε το, να ξες στην αγορα δε παιζουν καλα αμαξια με 5κ τωρα, ισως βρεις αλλα δυσκολα. Γενικα μετα τα 10-15 χρονια αρχιζουν και ζητανε τα αμαξια, η αλλιως, κοντα στις 200.000 ειναι που θα σου ζητησει πραγματα, ειτε το μοτερ ειτε κατι περιφερειακο στο σκαφος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν το άνοιξε σήμερα και όντως είχε πάρει κάπως η φλάτζα χωρίς όμως να καεί.
Ανέβαζω και μια φωτογραφία που βρήκα online, για να μαθαίνουμε και εμείς οι άσχετοι, που έχω σημειώσει τα 2 σημεία που έπασχε η φλάτζα.
Απο το ένα σημείο ξέφευγαν τα λάδια προς το ψυγείο και απο το άλλο περνούσε νερό στον ένα κύλινδρο και ήταν πιο καθαρός σε σχέση με τους άλλους τρεις.

Εκτός απο αυτό το θέμα μου είπε να καθαρίσουμε ή να αλλάξουμε το δοχείο νερού(20-25€)(δεν φαινόταν τίποτα μέσα), είχε ράγισμα η μία σωλήνα απο πολλαπλής(40-60€ στο μηχανουργείο), 2 σωλήνες πίσω από τον κινητήρα που θέλουν αλλαγή(40-50€), ιμάντας χρονισμού(50-60€), καθαρισμός κυκλώματος(40-50€), αντλία νερού + θερμοστάτης + λάδια - φίλτρο λαδιού(δεν θυμάμαι αν είναι στο 250-300 ή έξτρα).

Αύριο θα με πάρει να μου τα πεί αναλυτικά μήπως και εγώ ξέχασα κάτι.

Του είπα να δεί και αν παίζει κάτι με την βενζίνη γιατί είχα κάποια ρεταρίσματα(μπεκάκια, αντλία ή φίλτρο), παίζει να είναι και απο το νερό που πήγαινε στον κύλινδρο βέβαια.

Μετά την φλάτζα στα 3000 χλμ θα κάνουμε πάλι αλλαγή λαδιών και σφίξιμο.
 

13802814_2_z.jpg

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγε πολυ καλα! Το ρεταρισμα ειναι πολυ πιθανο να ηταν απο το νερο, αλλα ενας ελεγχος καλο κανει! Και τα μπουζι μπορει να θελουν αλλαγη, μπορει να ευθυνονται κ αυτα για το ρεταρισμα.. Καλα χιλιομετρα να εχεις!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, ELTASSOS1 είπε

Διαβασα " φρατζα κεφαλης " ...

Δεν τρέχει μία, εδώ λένε για πλανάρισμα και ψάχνω να βρω ποιος έχει σκάφος να πάμε για ψάρεμα.

Στην φράντζα θα κολλήσουμε; 😊

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήρθε το κουστουμάκι απο τον μάστορα:

Σετ φλάτζα + βίδες: 90
Ρεκτιφιέ: 90

Σετ χρονισμού: 58

Λάδια: 40
Φίλτρο Λαδιού: 14
Αντλία νερού: 38

2 κολάρα καλοριφέρ: 50 (30+20)
Φάρμακο καθαρισμού: 20
Καλωδίωση: 15 (είχε κάποια γυμνά καλώδια πίσω απο τον κινητήρα)
Παραφλού: 35
Υγρά φρένων: 10
Πολλαπλής: 80 (είχε ράγισμα και θα φτιαχτεί στο μηχανουργείο)

Εργασία: 150-180

Πόνεσε λίγο η καρδιά μου για τόσο παλιό αμάξι είναι η αλήθεια, αλλα σκοπευω να το πουλήσω μέσα στην χρονιά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, theo93 είπε

Ήρθε το κουστουμάκι απο τον μάστορα:

Σετ φλάτζα + βίδες: 90
Ρεκτιφιέ: 90

Σετ χρονισμού: 58

Λάδια: 40
Φίλτρο Λαδιού: 14
Αντλία νερού: 38

2 κολάρα καλοριφέρ: 50 (30+20)
Φάρμακο καθαρισμού: 20
Καλωδίωση: 15 (είχε κάποια γυμνά καλώδια πίσω απο τον κινητήρα)
Παραφλού: 35
Υγρά φρένων: 10
Πολλαπλής: 80 (είχε ράγισμα και θα φτιαχτεί στο μηχανουργείο)

Εργασία: 150-180

Πόνεσε λίγο η καρδιά μου για τόσο παλιό αμάξι είναι η αλήθεια, αλλα σκοπευω να το πουλήσω μέσα στην χρονιά.

Να το πουλήσεις μέσα στην χρονιά μετά από τόσα που έδωσες; πόσο να το δώσεις; έχε υπόψη σου ότι ένας μηχανικός και όχι μόνο μπορεί να καταλάβει ότι έχει κάψει φλάντζα (σε περίπτωση που το πάει για έλεγχο ο ενδιαφερόμενος). 

Δηλαδή σου βγήκε περίπου 700€; βαθιά το χέρι στην τσέπη. Συνήθως 300€-400€ βγαίνει το κόστος για την κεφαλή αλλά είχες και μερικά άλλα θέματα. Θεωρώ δεδομένο ότι αγοράστηκε σετ φλάντζας γνήσιο (φλάντζα κεφαλής, τσιμουχάκια βαλβίδων, εκκεντροφόρου τσιμούχα, φλάντζα ψευτοκάπακου βαλβίδων) σωστά; 

2 λεπτά πριν, liakinen είπε

 

 

Επεξ/σία από liakinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...