Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και πάλι αν έχει “μονο” 5000€ διαφορά από το Sandero υγραέριο ,θες περισσότερα από 100000χλμ για να κάνεις απόσβεση .

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, haHa είπε

Μεσα στην ανοιξει θα ερθει στην Ευρωπη το Dacia Spring EV, που ειναι μια χαρα για 2ο αυτοκινητο και η επισημη τιμη πυο ανακοινωθηκε στην Ουγγαρια ειναι 17.700€, χωρις επιδοτησεις. Με επιδοτησεις θα παιζει χαμηλοτερα, συν οτι εχει αισθητα μειωμενο κοστος χρησης(πολυ χαμηλοτερο κοστος μετακινησης/καυσιμου, χαμηλοτερα κοστη service, 0 τελη κυκλοφοριας κλπ) .

https://www.drive.gr/news/nea-montela/episimo-neo-dacia-spring-prosito-ev-video

dacia_spring_1.jpg

Η ροπή είναι ψιλοικανοποιητική, αλλά οι ίπποι είναι από τα '70s. 
Σχεδιασμένο για τρικοσμικές αγορές και θέλω να δω τα αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας. Η ινδοβραζιλιανικη έκδοση πάντως με το ζόρι έχει ζώνες και έναν αερόσακο. 
Θα κρατούσα μικρό καλάθι εάν καταφέρει να κρατήσει τιμές κάτω των 20Κ€ και τι επιδόσεις θα έχει μετά το homologation στην ΕΕ. Εκτός φυσικά πουλάν κράχτη κάτω των 20Κ έναν κουβά με τιμόνι και λάστιχα και να πρέπει να δώσεις αρκετά παραπάνω για κάτι αξιοπρεπές.

Τέλος κάτι που δεν γράφουν σχεδόν ποτέ στα review, είναι το σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας/συνθηκών της μπαταρίας. Εάν δεν έχει τέτοιο η μπαταρία, και η εμβέλεια, θα πέφτει σαν τα leaf, δηλαδή θα περιμένεις ~20-25% degrading μέσα στην πρώτη τετραετία.
Αυτό όλο και περισσότερο προσέχω να το ελέγχω, γιατί από ότι φαίνεται κάνει την διαφορά σε ένα πραγματικά vfm EV. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LongTom είπε

Η ροπή είναι ψιλοικανοποιητική, αλλά οι ίπποι είναι από τα '70s. 

Πάντως σε Γερμανία και Γαλλία , κυκλοφορούν οχήματα με χαμηλούς ίππους για οδηγούς των 16 ετών.

Με επιτάχυνση 0-100 στα 18 δευτερόλεπτα , είναι αρκετά αργό , αλλά στο αστικό πεδίο , ταχύτητες άνω των 50 δεν χρειάζονται και είναι και παράνομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Πάντως σε Γερμανία και Γαλλία , κυκλοφορούν οχήματα με χαμηλούς ίππους για οδηγούς των 16 ετών.

Με επιτάχυνση 0-100 στα 18 δευτερόλεπτα , είναι αρκετά αργό , αλλά στο αστικό πεδίο , ταχύτητες άνω των 50 δεν χρειάζονται και είναι και παράνομο.

https://www.bytbil.com/vastra-gotalands-lan/personbil-abaca-mountain-2554-15005587

Εάν εννοείς κάτι σαν το παραπάνω, τότε μιλάμε για τελείως διαφορετική κατηγορία. 
Τέτοια έχουν και εδώ (Σουηδία) οι μαθητές, με το τεράστιο τρίγωνο πίσω, αλλά είναι κυριολεκτικά μικρό-αναιμικό μηχανάκι με σκάφος μικρότερο από smartfortwo.  
Καλό μόνο όταν θέλεις να μην βρέχεται το παιδί σου. 

Αυτό το όριο 50χλμ/ώρα είναι όταν θέλεις να μείνεις αποκλειστικά στο κέντρο μιας μεγαλούπολης.
Εάν πάρεις περιφερειακούς και άλλες τέτοιες οδούς, θα έρθουν τα 45 άλογα να ψοφήσουν. Ίσως εάν ήταν τόσο μικρό όσο το smartfortwo, ίσως ψιλοσωζόταν η κατάσταση. 
Τέλος πάντων, θα δούμε όταν έρθουν τα πρώτα πραγματικά drive test. Προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι εάν πραγματικά προσφέρει καλό vfm δίχως να βλαστημάς.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι , τα Aixam μου έρχονται στο νου εμένα , ενώ είχα δει σε φώτο ένα πολύ ωραίο σχεδόν ίδιο με Fiat 500 , το καινούριο

Πχ για Θεσσαλονίκη χωρίς περιφεριακό καλό ακούγεται.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Ναι , τα Aixam μου έρχονται στο νου εμένα , ενώ είχα δει σε φώτο ένα πολύ ωραίο σχεδόν ίδιο με Fiat 500 , το καινούριο

Πχ για Θεσσαλονίκη χωρίς περιφεριακό καλό ακούγεται.

Τέτοια έχω δει πολλές φορές το καλοκαίρι εδώ, είναι πραγματικά σαν 1:1.5 αμάξια και ο ντίζελ ακούγεται σαν μοτοσακό (τα παλιά, τα ορθόδοξα). Με ~8 ολόκληρα άλογα. 
Αυτά με 9-15Κ€! Πολλά λεφτά για ένα glorified RC που λεν και στο εξωτικό Ασβεστοχώρι. 
|

Θεσ/νικη δίχως περιφερειακός == ψιλοάχρηστο ότι και να πάρεις. Ίσως εάν αλλάξεις από παπί να αξίζει. 
|
Όσον αφορά το Spring, μάλλον θα είναι καλό για εταιρικό τώρα που το σκέφτομαι. Πολλές εταιρίες εδώ έχουν leaf-zoe-soul για αστικές μετακινήσεις, όλα αρκετά ακριβότερα από το Dacia δίχως να προσφέρουν περισσότερα όσον αφορά ένα εταιρικό αμάξι που κάνει ντουζίνες χλμ εντός πόλης. Σε πόλεις με πολύ μεγάλο αστικό ιστό και μικρές ταχύτητες, θα είναι αρκετά δελεαστικό. 

Πάντως δεν ξέρω, αλλά δεν νομίζω ότι θα είναι καλή λύση για οτιδήποτε εκτός από δευτεροτρίτο αμάξι εφόσον μένεις σε μεγάλη πόλη με πολύ αυστηρά όρια κυκλοφορίας και ελάχιστες οδούς υψηλής ταχύτητας. Κάτι που προσφέρεται ήδη, αλλά με έξτρα 3-5χιλιάρικα. Εάν πραγματικά κρατήσουν την τιμή αρκετά κάτω από τα 20, τότε θα έχει ελπίδες.
 

Επεξ/σία από LongTom
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, SchinasN είπε

Πάντως σε Γερμανία και Γαλλία , κυκλοφορούν οχήματα με χαμηλούς ίππους για οδηγούς των 16 ετών.

Με επιτάχυνση 0-100 στα 18 δευτερόλεπτα , είναι αρκετά αργό , αλλά στο αστικό πεδίο , ταχύτητες άνω των 50 δεν χρειάζονται και είναι και παράνομο.

Αστο, αν ειναι να παρει καποιος ηλεκτροκινητο για να εχει 0-100 18 δευτερολεπτα καλυτερα να παει εδω:

flintmobile-3-1200.jpg

Ουτε τελη θα εχει, ουτε κοστος μετακινησης και σαν bonus θα εξασκειται κιολας.

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάπου είχα διαβάσει ότι και στην Ελλάδα η τιμή προ επιδότησης για το Spring είναι λιγότερο από 18.000 , οπότε με 20 % πέφτει κάτω από τα 15.000.

@LongTom συμφωνώ πάνω κάτω.

@Salvation81 τι να πουν αυτοί που κυκλοφορούν με σκαραβαίους , ματίζ , και σία που επίσης πιάνουν τα 0-100 από 16 εως άπειρο ..... Θα δοκιμαστεί επιμελώς πάντως , γιατί είναι όντως η πιο φτηνή επιλογή σε ηλεκτρικό 4θέσιο που να θυμίζει αυτοκίνητο και όχι smart fortwo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, SchinasN είπε

κάπου είχα διαβάσει ότι και στην Ελλάδα η τιμή προ επιδότησης για το Spring είναι λιγότερο από 18.000 , οπότε με 20 % πέφτει κάτω από τα 15.000.

@LongTom συμφωνώ πάνω κάτω.

@Salvation81 τι να πουν αυτοί που κυκλοφορούν με σκαραβαίους , ματίζ , και σία που επίσης πιάνουν τα 0-100 από 16 εως άπειρο ..... Θα δοκιμαστεί επιμελώς πάντως , γιατί είναι όντως η πιο φτηνή επιλογή σε ηλεκτρικό 4θέσιο που να θυμίζει αυτοκίνητο και όχι smart fortwo.

Καλα το μαμησες, αν ειναι να συγκρινουμε αυτοκινητα 30ετιας (που ακομα και τοτε δεν τα ελεγες καλα) με το νεο σουπερ ντουπερ ηλεκτρικο το χασαμε το παιχνιδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Chevrolet Spark 2013

0-100 km/h (sec):

15.5

Καινούριο Hyundai i10 auto 16,9 και το αδελφάκι του picanto auto 16,8. Καινούρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Καλα το μαμησες, αν ειναι να συγκρινουμε αυτοκινητα 30ετιας (που ακομα και τοτε δεν τα ελεγες καλα) με το νεο σουπερ ντουπερ ηλεκτρικο το χασαμε το παιχνιδι.

Ε καλά, σούπερ ντούπερ το Dacia δεν το λες :P

Νομίζω ο μόνος λόγος ύπαρξης του είναι για εταιρικό λόγω φορολογικών ελαφρύνσεων σαν ηλεκτρικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Burgos είπε

Ε καλά, σούπερ ντούπερ το Dacia δεν το λες :P

Νομίζω ο μόνος λόγος ύπαρξης του είναι για εταιρικό λόγω φορολογικών ελαφρύνσεων σαν ηλεκτρικό.

Το σουπερ ντουπερ παει στο οτι και καλα ειναι μοντελο 2020 και ηλεκτρικο. Αν ειναι να το συγκρινουμε με απλα μοντελα του 90' βραστα.

Τωρα αν κανει για εταιρειες αυτο ειναι αλλο θεμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, SchinasN είπε

Πάντως σε Γερμανία και Γαλλία , κυκλοφορούν οχήματα με χαμηλούς ίππους για οδηγούς των 16 ετών.

Με επιτάχυνση 0-100 στα 18 δευτερόλεπτα , είναι αρκετά αργό , αλλά στο αστικό πεδίο , ταχύτητες άνω των 50 δεν χρειάζονται και είναι και παράνομο.

Σε πολλές μεγάλες πόλεις, συμπεριλαμβανομένης της Αθήνας, υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι ή dual carriageways με υψηλότερο όριο για να ξεμπλοκάρει η κυκλοφορία. Τέτοια αυτοκίνητα είναι παντελώς άχρηστα κι οριακά επικίνδυνα σε τέτοιες συνθήκες.

Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω: είναι αυτοκίνητο για Ανατολικό μπλοκ (κι ούτε καν Βίζενγκραντ), Λ. Αμερική και Ινδία που τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν εκεί δε διαφέρουν και πολύ σε επιδόσεις, ασφάλεια, αξιοπιστία κλπ

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...