Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, majnun είπε

Ναι υπάρχουν πολυκατοικίες με πάρκιν αλλά με πρίζα που συνδέεται στο δίκτυο του εκάστοτε διαμερίσματος;

Ούτως ή άλλως αυτό είναι παράνομο, τόσο σε μονοκατοικία όσο σε πολυκατοικία...

Πρόσφατα όμως άλλαξε η νομοθεσία, ο χρήστης της θέσης στάθμευσης μπορεί να κάνει με δικά του έξοδα ηλεκτρική εγκατάσταση η οποία θα τροφοδοτείται από ιδιόκτητη παροχή ρεύματος χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των υπόλοιπων, αλλά με μια απλή γνωστοποίηση στον διαχειριστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, majnun είπε

Ναι υπάρχουν πολυκατοικίες με πάρκιν αλλά με πρίζα που συνδέεται στο δίκτυο του εκάστοτε διαμερίσματος;

αυτο μπορεις να το κανεις, ειδικα αν η πολυκατοικια δεν ειναι τεραστια.  

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Ούτως ή άλλως αυτό είναι παράνομο, τόσο σε μονοκατοικία όσο σε πολυκατοικία...

Πρόσφατα όμως άλλαξε η νομοθεσία, ο χρήστης της θέσης στάθμευσης μπορεί να κάνει με δικά του έξοδα ηλεκτρική εγκατάσταση η οποία θα τροφοδοτείται από ιδιόκτητη παροχή ρεύματος χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των υπόλοιπων, αλλά με μια απλή γνωστοποίηση στον διαχειριστή.

γιατι να ειναι παρανομο ? πχ στην πολυκατοικια μας ρευματοδοτείται ο χωρος τις καθε αποθηκης με ρευμα απο τον πινακα του καθε διαμερισματος. Η αποθηκη αντιστοιχει σε μια ασφαλεια στον πινακα. 

 

Ειλικρινα ρωταω , γιατι σκεφτομαι το επομενο αυτοκινητο μου να ειναι κατ' ελαχιστον plugin hybrid και καταλαβαινω οτι εισαι σχετικοτερος απο μενα 

Στην πολυκατοικια εχουμε 3 διαμερισματα και εχει ο καθενας μια θεση παρκινγκ που ειναι ημι-κλειστη δηλαδη με καγκελο προς τον δρομο. Εχει πριζες κοινοχρηστες στο χωρο και μενω στον πρωτο. Ποσο δυσκολη να ειναι μια εγκατασταση για ρευμα ? ακομη και με μπαλαντεζα θα μπορουσε να γίνει νομιζω απο το σπιτι. 

 

Επεξ/σία από conkal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Μονο εγω φανταζομαι τον πανικο που θα επικρατει μετα απο καποια χρονια που θα βαλουν αυτους τους φορτιστες αφου δεν θα τους κανει σερβις κανεις οπως οτιδηποτε αλλο σε αυτη την χωρα;

Μόνο αυτό

Ας μου πει καποιος ότι θα αφήσει το βράδυ το αυτοκίνητο του συνδεμένο με τον κοινόχρηστο φορτιστή στο πεζοδρόμιο ( αφου εχει πληρώσει) και περιμένει το πρωι να παει να το παρει και να ειναι φορτισμένο και συνδεμενο ακομα στον φορτιστή 😂😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Μόνο αυτό

Ας μου πει καποιος ότι θα αφήσει το βράδυ το αυτοκίνητο του συνδεμένο με τον κοινόχρηστο φορτιστή στο πεζοδρόμιο ( αφου εχει πληρώσει) και περιμένει το πρωι να παει να το παρει και να ειναι φορτισμένο και συνδεμενο ακομα στον φορτιστή 😂😂😂

Αναμεσα στα αναρχικα στοιχεια που θα τα γεμισουν γκραφιτι και τους ρομα που θα τα μαζευουν για να τα πουλανε εχει να πεσει πολυ γελιο (χωρια την φυσικη φθορα).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, conkal είπε

γιατι να ειναι παρανομο ? πχ στην πολυκατοικια μας ρευματοδοτείται ο χωρος τις καθε αποθηκης με ρευμα απο τον πινακα του καθε διαμερισματος. Η αποθηκη αντιστοιχει σε μια ασφαλεια στον πινακα. 

Ειλικρινα ρωταω , γιατι σκεφτομαι το επομενο αυτοκινητο μου να ειναι κατ' ελαχιστον plugin hybrid και καταλαβαινω οτι εισαι σχετικοτερος απο μενα 

Στην πολυκατοικια εχουμε 3 διαμερισματα και εχει ο καθενας μια θεση παρκινγκ που ειναι ημι-κλειστη δηλαδη με καγκελο προς τον δρομο. Εχει πριζες κοινοχρηστες στο χωρο και μενω στον πρωτο. Ποσο δυσκολη να ειναι μια εγκατασταση για ρευμα ? ακομη και με μπαλαντεζα θα μπορουσε να γίνει νομιζω απο το σπιτι. 

Γιατί η ΔΕΔΔΗΕ απαιτεί ξεχωριστό μετρητή στην περίπτωση που θέλεις να ρευματοδοτήσεις χώρο άσχετο με το διαμέρισμα, προφανώς στη δική σου περίπτωση η γραμμή που πάει στην αποθήκη δεν απεικονίζεται στο ηλεκτρολογικό σχέδιο που έχει κατατεθεί.

Όσο για το plug in hybrid είσαι σίγουρος? Αυτά είναι κατά πολύ ακριβότερα από τα αμιγώς ηλεκτρικά γιατί εκτός από μπαταρία, ηλεκτροκινητήρα κτλ είναι εφοδιασμένα ΚΑΙ με ΜΕΚ, σασμάν κτλ.

Πάντως μια σταθερή εγκατάσταση για ρεύμα από το σπίτι έως στο γκαράζ δεν είναι δύσκολη, μια νέα γραμμή χρειάζεσαι, και φυσικά να κατατεθεί στον ΔΕΔΔΗΕ νέο ηλεκτρολογικό σχέδιο που να συμπεριλαμβάνει τις αλλαγές. Και με μπαλαντέζα γίνεται, με ρεύμα 10A max γίνεται η φόρτιση από απλή πρίζα σούκο, αρκεί η πρίζα  που θα βάλεις τη μπαλαντέζα να είναι ενισχυμένη.

35 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Ας μου πει καποιος ότι θα αφήσει το βράδυ το αυτοκίνητο του συνδεμένο με τον κοινόχρηστο φορτιστή στο πεζοδρόμιο ( αφου εχει πληρώσει) και περιμένει το πρωι να παει να το παρει και να ειναι φορτισμένο και συνδεμενο ακομα στον φορτιστή 😂😂😂

Το λες αυτό επειδή δεν γνωρίζεις πως η πρίζα "κλειδώνει" πάνω στο όχημα όσο διαρκεί η φόρτιση, δεν βγαίνει αν ο ίδιος ο χρήστης δε τη σταματήσει πρώτα.

Και μην μου πεις για βανδαλισμό, ο κίνδυνος για βανδαλισμό υπάρχει ακόμα και αν δεν φορτίζεις, ακόμα και συμβατικό να έχεις.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Αναμεσα στα αναρχικα στοιχεια που θα τα γεμισουν γκραφιτι και τους ρομα που θα τα μαζευουν για να τα πουλανε εχει να πεσει πολυ γελιο (χωρια την φυσικη φθορα).

...και οχι μονο θα παρω την φισα και θα φορτισω και το δικο μου 😀

34 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το λες αυτό επειδή δεν γνωρίζεις πως η πρίζα "κλειδώνει" πάνω στο όχημα όσο διαρκεί η φόρτιση, δεν βγαίνει αν ο ίδιος ο χρήστης δε τη σταματήσει πρώτα.

Και μην μου πεις για βανδαλισμό, ο κίνδυνος για βανδαλισμό υπάρχει ακόμα και αν δεν φορτίζεις, ακόμα και συμβατικό να έχεις.

Οταν κυκλοφορισουν τα ξαναλεμε

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Οταν κυκλοφορισουν τα ξαναλεμε

Έχουν ήδη "κυκλοφορήσει", άλλο που δεν έχεις ιδέα επί του θέματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Αναμεσα στα αναρχικα στοιχεια που θα τα γεμισουν γκραφιτι και τους ρομα που θα τα μαζευουν για να τα πουλανε εχει να πεσει πολυ γελιο (χωρια την φυσικη φθορα).

Προς το παρον τα ρομα κλεβουν εξατμισεις καταλυτες μπαταριες απο τα κοινα αυτοκινητα. Τα ηλεκτρικα δεν τα αγγιζουν πρεπει να πανε για "μετεκπαιδευση".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, totalius είπε

Βαρετά πανάκριβα  αμάξια , τρελή ταλαιπωρία , πεταμένα λεφτά .

Καλά όλα τα άλλα, αλλά βαρετά; 
Έχουν ανήκουστες ροπές και ευελιξία. 

Μετά είναι ότι πολλά ηλεκτρικά είναι απλά θερμικά με διαφορετικό(ους) κινητήρες.
 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Γιατί η ΔΕΔΔΗΕ απαιτεί ξεχωριστό μετρητή στην περίπτωση που θέλεις να ρευματοδοτήσεις χώρο άσχετο με το διαμέρισμα, προφανώς στη δική σου περίπτωση η γραμμή που πάει στην αποθήκη δεν απεικονίζεται στο ηλεκτρολογικό σχέδιο που έχει κατατεθεί.

Όσο για το plug in hybrid είσαι σίγουρος? Αυτά είναι κατά πολύ ακριβότερα από τα αμιγώς ηλεκτρικά γιατί εκτός από μπαταρία, ηλεκτροκινητήρα κτλ είναι εφοδιασμένα ΚΑΙ με ΜΕΚ, σασμάν κτλ.

Πάντως μια σταθερή εγκατάσταση για ρεύμα από το σπίτι έως στο γκαράζ δεν είναι δύσκολη, μια νέα γραμμή χρειάζεσαι, και φυσικά να κατατεθεί στον ΔΕΔΔΗΕ νέο ηλεκτρολογικό σχέδιο που να συμπεριλαμβάνει τις αλλαγές. Και με μπαλαντέζα γίνεται, με ρεύμα 10A max γίνεται η φόρτιση από απλή πρίζα σούκο, αρκεί η πρίζα  που θα βάλεις τη μπαλαντέζα να είναι ενισχυμένη.

Το λες αυτό επειδή δεν γνωρίζεις πως η πρίζα "κλειδώνει" πάνω στο όχημα όσο διαρκεί η φόρτιση, δεν βγαίνει αν ο ίδιος ο χρήστης δε τη σταματήσει πρώτα.

Και μην μου πεις για βανδαλισμό, ο κίνδυνος για βανδαλισμό υπάρχει ακόμα και αν δεν φορτίζεις, ακόμα και συμβατικό να έχεις.

Οσο περνάει απο τα οικονομικά μου ,  το επομενο μου αυτοκινητο θα ειναι ηλεκτρικο. Δεν ξερω πως θα γινει και ποτε ακριβως αλλα δεν θελω να οδηγω και στο βαθυ μελλον οχημα ΜΕΚ . Το plugin hybrid το σκεφτομαι μονο αν ειναι σημαντικα πιο φτηνο απο το ηλεκτρικο και επειδη οι περισσοτερες διαδρομες μου ειναι μικρες.πχ  https://www.seat.gr/carworlds/new-leon-2020/design.html 

η αγορα αυτοκινητου ειναι κατι που δεν θα γινει στο αμεσο μελλον οποτε πιστευω την επομενη πχ 3ετια, οι παιδικες ασθενειες του κλαδου να μειωθουν. 

Θα πρεπει να το ψαξω αυτο με το ηλεκτρικο σχεδιο και τον ΔΕΔΗΕ

20 ώρες πριν, totalius είπε

Βαρετά πανάκριβα  αμάξια , τρελή ταλαιπωρία , πεταμένα λεφτά .

Πολυ βαρετο να εχεις ενα αμαξι που ειναι ησυχο , ΦΤΗΝΟ στην χρηση , με καλυτερα κρατηματα και τρελες επιδοσεις σε ροπες και υποδύναμη. και εγω βαριεμαι να σου πω την αληθεια. 

 

Επεξ/σία από conkal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, conkal είπε

Οσο περνάει απο τα οικονομικά μου ,  το επομενο μου αυτοκινητο θα ειναι ηλεκτρικο. Δεν ξερω πως θα γινει και ποτε ακριβως αλλα δεν θελω να οδηγω και στο βαθυ μελλον οχημα ΜΕΚ . Το plugin hybrid το σκεφτομαι μονο αν ειναι σημαντικα πιο φτηνο απο το ηλεκτρικο και επειδη οι περισσοτερες διαδρομες μου ειναι μικρες.πχ  https://www.seat.gr/carworlds/new-leon-2020/design.html 

η αγορα αυτοκινητου ειναι κατι που δεν θα γινει στο αμεσο μελλον οποτε πιστευω την επομενη πχ 3ετια, οι παιδικες ασθενειες του κλαδου να μειωθουν. 

Θα πρεπει να το ψαξω αυτο με το ηλεκτρικο σχεδιο και τον ΔΕΔΗΕ

Όπως έγραψα και παραπάνω τα plug in hybrid είναι σημαντικά πιο ακριβά (και όχι πιο φτηνά) από τα ηλεκτρικά, μπορείς να το διαπιστώσεις και μόνος σου με μια ματιά στον κατάλογο των BEV και PHEV που επιδοτούνται. Το Leon δεν κατάλαβα γιατί το δείχνεις, από ότι ξέρω δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα τιμή για plug in hybrid έκδοση του.

https://kinoumeilektrika.gov.gr/filehelp/Επιλέξιμα ηλεκτρικά.pdf

Επίσης το έχεις καταλάβει εντελώς λάθος για τα plug in hybrid, άσχετα με το πόσο κοστίζουν το μοναδικό τους πλεονέκτημα είναι ότι δεν σε δεσμεύει η αυτονομία τους, όταν αδειάζει η μπαταρία συνεχίζεις να κινείσαι κανονικά με την ΜΕΚ που διαθέτουν, και εφόσον οι δικές σου διαδρομές είναι μικρές δεν σου δίνουν κανένα πλεονέκτημα.

Επίσης από όσο ξέρω τα ηλεκτρικά δεν έχουν "παιδικές ασθένειες",  εκτός αν εννοείς το σχεδόν ανύπαρκτο δίκτυο φόρτισης.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Όπως έγραψα και παραπάνω τα plug in hybrid είναι σημαντικά πιο ακριβά (και όχι πιο φτηνά) από τα ηλεκτρικά, μπορείς να το διαπιστώσεις και μόνος σου με μια ματιά στον κατάλογο των BEV και PHEV που επιδοτούνται. Το Leon δεν κατάλαβα γιατί το δείχνεις, από ότι ξέρω δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα τιμή για αυτό.

https://kinoumeilektrika.gov.gr/filehelp/Επιλέξιμα ηλεκτρικά.pdf

Επίσης το έχεις καταλάβει εντελώς λάθος για τα plug in hybrid, άσχετα με το πόσο κοστίζουν το μοναδικό τους πλεονέκτημα είναι ότι δεν σε δεσμεύει η αυτονομία τους, όταν αδειάζει η μπαταρία συνεχίζεις να κινείσαι κανονικά με την ΜΕΚ που διαθέτουν, και εφόσον οι δικές σου διαδρομές είναι μικρές δεν σου δίνουν κανένα πλεονέκτημα.

Επίσης από όσο ξέρω τα ηλεκτρικά δεν έχουν "παιδικές ασθένειες",  εκτός αν εννοείς το σχεδόν ανύπαρκτο δίκτυο φόρτισης.

κοιτα ... εχουν παιδικες ασθενειες με βασικοτερο το κοστος και το ευρος της μπαταριας αλλα για την ελλαδα και το δικτυο.

Οι μπαταριες θα πρεπει να ειχαν τουλαχιστον 450-500 χλμ αυτονομια και επισης να μην κοστιζουν τοσο στον κατασκευαστη αρα και σε σενα ωστε να παιρνεις ενα σχετικα απλουστερο προιον απο το αυτοκινητο-ΜΕΚ και να ανεβαινει το κοστος τοσο ωστε να μην συμφερει χωρις επιδοτησεις να το αγορασεις. Διαβαζα καπου οτι μπαταρια για ενα μεσο μικρο ηλεκτρικο κοστιζει καπου 10.000 . Αυτο ειναι παιδικη ασθενεια της τεχνολογιας. Μολις ενηλικιωθει ως προιον και μπει στη μαζικη παραγωγη λογικα θα πεσει στο 1/4 

Το λεον το εβαλα γιατι μου αρεσα σαν αυτοκινητο. Το plugin το σκεφτομουν με την λογικη οτι τα πολλα χλμ που ειναι στην πολη τα κανεις τσαμπα με ρευμα και αν βγεις ταξιδι πληρωνεις αλλα εχεις και τις ευκολιες της βενζινης. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, conkal είπε

 

Πολυ βαρετο να εχεις ενα αμαξι που ειναι ησυχο , ΦΤΗΝΟ στην χρηση , με καλυτερα κρατηματα και τρελες επιδοσεις σε ροπες και υποδύναμη. και εγω βαριεμαι να σου πω την αληθεια. 

Ο ήχος που κανει το αυτοκίνητο ειναι μια απο τις απολαύσεις της οδήγησης .Οπως το να ανεβάζεις τις στροφές που θέλεις οποτε θέλεις . Για τις επιδόσεις γελάει το σύμπαν εκτος και αν μιλάμε κανένα super car ηλεκτρικό.
Πανω απο ολα ομως μιλάμε για την απίστευτη ταλαιπωρία των καλωδίων της αναμονής να φορτίσει της θέσης Parking που να εχει δίπλα σταθμό φόρτισης κουράστηκα κ μονο που τα γράφω . Οσο για το κόστος εδώ κλαίει το σύμπαν με μαύρο δάκρυ απο τη στιγμη που θα το αγοράσεις μεχρι που θα χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρία ή να το πουλήσεις σε τιμη χώμα . 
ΠΧ Αυτα τα δυο αυτοκίνητα ειναι πανω κατω στην ιδια τιμη . https://www.car.gr/classifieds/cars/?sort=dm&price=>45000&price=<55000&condition=new&make=298
Κ θα πας να πάρεις τον ηλεκτρικό κουβά αντι το πραγματικό αυτοκίνητο ;  Οσο για τις επιδόσεις κ την άνεση δε μπαίνουν καν στην ιδια κατηγορία .
Η συζητηση αυτη θα μπορούσε να γινει σε 10 χρόνια για την Ευρώπη κ σε 20- 30 για την Ελλάδα .

Επεξ/σία από totalius
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...