Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, conkal είπε

δεν εγραψα οτι θα πεσει το κοστος στο 1/4 σε 3 χρονια , εγραψα να μειωθουν οι παιδικες ασθενειες του κλαδου. Εγραψα για αυτα που θεωρω ως παιδικες ασθενειες αυτου του κλαδου. Δεν το παιζω πουθενα ειδικος σε κανενα ποστ επι του θεματος , δεν ειμαι. Προφανως ο τροπος που εκφραζομαι- για να μην φτανει οπως το σκεφτομαι το μηνυμα σε καποιον που το διαβαζει- επιδεχεται βελτιωσης, αλλα φορουμ ειναι γραφω συνηθως στα πολυ γρηγορα αναμεσα σε δουλεια  και αλλα .

Και εγώ σου απάντησα πως στα 3 χρόνια που σκέφτεσαι να αγοράσεις ηλεκτρικό επειδή τότε "θα μειωθούν οι παιδικές ασθένειες του κλάδου", τα ηλεκτρικά οχήματα ελάχιστη διαφορά θα έχουν σε σχέση με σήμερα στο κόστος κατασκευής, παραθέτοντας ταυτόχρονα επιχειρήματα που στηρίζουν τον ισχυρισμό μου.

35 λεπτά πριν, conkal είπε

Αυτο που συνολικα πιστευω ειναι οτι οσο τα ηλεκτρικα κοστιζουν τοσο οσο κοστιζουν χωρις πτωση τιμων (απο μεγαλυτερη παραγωγη ? απο επιδοτησης ? απο πτωση κόστους συγκεκριμενων κομματιων πανω τους ?)  και αναβαθμιση αυτονομιας και δικτυου φορτισης θα εχουν προβλημα στο να γινουν mainstream.

Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα, με τις τιμές και τα χαρακτηριστικά που έχουν σήμερα και με το υπάρχον - σχεδόν ανύπαρκτο - δίκτυο φόρτισης δεν πρόκειται να γίνουν mainstream.

40 λεπτά πριν, conkal είπε

Ιδανικα οπως ξαναγραψα, το επομενο αυτοκινητο μου θα ηθελα να ειναι ηλεκτρικο, αλλα θα ηθελα τοτε να μην ψαχνω παντου για φορτιστες , ουτε να εχω μικρη αυτονομια. Κρινω οτι μεχρι να μπορεσω να παρω καινουργιο αυτοκινητο θα τα εχουμε λυσει αυτα τα θεματα και δν θα μπω στην διαδικασια να παρω παλι γκαζοντενεκε. αυτα απο μενα. 

Αν είναι να περιμένεις να γεμίσει ο τόπος φορτιστές, τότε μάλλον θα περιμένεις πολύ περισσότερα από 3 χρόνια.

Επίσης από ότι έχει φανεί μέχρι τώρα η βελτίωση στη διαχείριση ενέργειας ελάχιστη διαφορά κάνει στην αυτονομία των ηλεκτρικών, το μόνο που την ανεβάζει είναι οι μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας. Με αυτό δεδομένο, για να φτάσουν τα ηλεκτρικά να έχουν την αυτονομία των θερμικών θα πρέπει να εφοδιάζονται με μπαταρίες μεγαλύτερες από 100KWh (ίσως 150KWh), ε αυτό δεν είμαι σίγουρος πως θα μπορέσει να γίνει ποτέ χωρίς να αυξηθεί το κόστος κατασκευής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3.2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Και εγώ σου απάντησα πως στα 3 χρόνια που σκέφτεσαι να αγοράσεις ηλεκτρικό επειδή τότε "θα μειωθούν οι παιδικές ασθένειες του κλάδου", τα ηλεκτρικά οχήματα ελάχιστη διαφορά θα έχουν σε σχέση με σήμερα στο κόστος κατασκευής, παραθέτοντας ταυτόχρονα επιχειρήματα που στηρίζουν τον ισχυρισμό μου.

Σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα, με τις τιμές και τα χαρακτηριστικά που έχουν σήμερα και με το υπάρχον - σχεδόν ανύπαρκτο - δίκτυο φόρτισης δεν πρόκειται να γίνουν mainstream.

Αν είναι να περιμένεις να γεμίσει ο τόπος φορτιστές, τότε μάλλον θα περιμένεις πολύ περισσότερα από 3 χρόνια.

Επίσης από ότι έχει φανεί μέχρι τώρα η βελτίωση στη διαχείριση ενέργειας ελάχιστη διαφορά κάνει στην αυτονομία των ηλεκτρικών, το μόνο που την ανεβάζει είναι οι μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας. Με αυτό δεδομένο, για να φτάσουν τα ηλεκτρικά να έχουν την αυτονομία των θερμικών θα πρέπει να εφοδιάζονται με μπαταρίες μεγαλύτερες από 100KWh (ίσως 150KWh), ε αυτό δεν είμαι σίγουρος πως θα μπορέσει να γίνει ποτέ χωρίς να αυξηθεί το κόστος κατασκευής.

Δεν διαφωνω με τα επιχειρηματα σου. με επεισες. πιστευα οτι θα βελτιωθει η κατασταση γρηγοροτερα και με αφορμη αυτη την κουβεντα διαβασα αρκετα περισσοτερο και μαλλον ημουν αισιοδοξος. Αυτη την στιγμη το αυτοκινητο μου δεν ειναι παλιο. Το νωριτερο που θα παρω νεο ειναι σε 3-5 χρονια. Οποτε εχουμε να δουμε τι θα γινει μεχρι τοτε.  

Απο αυτα που βλέπω απο μπαταριες και αυτονομια πιστευω οτι με 70-80-90KWh μπαταριες και ενα δικτυο ας πουμε 2-3 φορες πυκνοτερο απο σημερα, θα ειναι πολυ γονιμο το εδαφος για ευρεια κυκλοφορια των ηλεκτρικων. Το 100-150Kwh ας ερθει στο δευτερο ηλεκτρικο που θα αγορασουμε. Το ΚΟΝΑ μου μοιαζει αρκετα καλη επιλογη ειναι στα 64ΚWH . Και διαφορα αλλα θα ειναι στα 60-85 (Cupra El-Born , Skoda Enyaq, VW ID3 + ID4 ) Ισως η επομενη γενια του να ειναι καπου εκει που συζηταω . Κοντα ειμαστε απλα θελει χρονο ακομη. 

Επεξ/σία από conkal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, conkal είπε

Δεν διαφωνω με τα επιχειρηματα σου. με επεισες. πιστευα οτι θα βελτιωθει η κατασταση γρηγοροτερα και με αφορμη αυτη την κουβεντα διαβασα αρκετα περισσοτερο και μαλλον ημουν αισιοδοξος. Αυτη την στιγμη το αυτοκινητο μου δεν ειναι παλιο. Το νωριτερο που θα παρω νεο ειναι σε 3-5 χρονια. Οποτε εχουμε να δουμε τι θα γινει μεχρι τοτε.  

Απο αυτα που βλέπω απο μπαταριες και αυτονομια πιστευω οτι με 70-80-90KWh μπαταριες και ενα δικτυο ας πουμε 2-3 φορες πυκνοτερο απο σημερα, θα ειναι πολυ γονιμο το εδαφος για ευρεια κυκλοφορια των ηλεκτρικων. Το 100-150Kwh ας ερθει στο δευτερο ηλεκτρικο που θα αγορασουμε. Το ΚΟΝΑ μου μοιαζει αρκετα καλη επιλογη ειναι στα 64ΚWH . Ισως η επομενη γενια του να ειναι καπου εκει που συζηταω . Κοντα ειμαστε απλα θελει χρονο ακομη. 

Από όσα είχες γράψει στο προηγούμενο post πάντως μου φάνηκε πως δεν είχες διάθεση να συμβιβαστείς με 70-90KWh, αλλά πως θα περίμενες έως ότου η αυτονομία των EV να φτάσει αυτή των ICE (~800km). Τώρα αν συμβιβαστείς με τα 400km (πραγματικά) αυτονομίας του kona με την ενισχυμένη μπαταρία που σήμερα ξεκινά από 43.190€ (38.190€ αν δεν κάνω λάθος με την επιδότηση), πάσο. Εμένα πάντως μου φαίνονται πάρα πολλά τα χρήματα αυτά για subcompact SUV.

Επίσης το 2-3 φορές πυκνότερο δίκτυο από ότι είναι σήμερα δεν θα βοηθήσει και πολύ. Πχ σε ολόκληρη Πελοπόννησο έχει μόνο δύο ταχυφορτιστές, στην Πατρών-Κορίνθου σε Ψαθόπυργο και στο Βέλο, άντε και γίνουν 4 ή 6 δεν θα είναι καθόλου "γονιμο το εδαφος για ευρεια κυκλοφορια των ηλεκτρικων", θα πρέπει να μπουν πολλοί περισσότεροι για να μπορούν να κινούνται όλα τα ηλεκτρικά παντού και χωρίς άγχος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Από όσα είχες γράψει στο προηγούμενο post πάντως μου φάνηκε πως δεν είχες διάθεση να συμβιβαστείς με 70-90KWh, αλλά πως θα περίμενες έως ότου η αυτονομία των EV να φτάσει αυτή των ICE (~800km). Τώρα αν συμβιβαστείς με τα 400km (πραγματικά) αυτονομίας του kona με την ενισχυμένη μπαταρία που σήμερα ξεκινά από 43.190€ (38.190€ αν δεν κάνω λάθος με την επιδότηση), πάσο. Εμένα πάντως μου φαίνονται πάρα πολλά τα χρήματα αυτά για subcompact SUV.

Επίσης το 2-3 φορές πυκνότερο δίκτυο από ότι είναι σήμερα δεν θα βοηθήσει και πολύ. Πχ σε ολόκληρη Πελοπόννησο έχει μόνο δύο ταχυφορτιστές, στην Πατρών-Κορίνθου σε Ψαθόπυργο και στο Βέλο, άντε και γίνουν 4 ή 6 δεν θα είναι καθόλου "γονιμο το εδαφος για ευρεια κυκλοφορια των ηλεκτρικων", θα πρέπει να μπουν πολλοί περισσότεροι για να μπορούν να κινούνται όλα τα ηλεκτρικά παντού και χωρίς άγχος.

Το δικο μου παντως με το ρεζερβουαρ που εχει βγαζει 450-500 εντος και  μεχρι το πολυ 650-700 εκτος πολεως. Θα ήθελα τουλαχιστον 500-600 πραγματικα χλμ  για να ειμαι ανετος. Φανταζομαι οτι η επομενη γενια θα τα καταφερει με μεγαλυτερες μπαταριες. Θα δουμε , γενικα το θεμα το παρακολουθω απο μακρυα και οσο περναει ο καιρος στενοτερα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, conkal είπε

Το δικο μου παντως με το ρεζερβουαρ που εχει βγαζει 450-500 εντος και  μεχρι το πολυ 650-700 εκτος πολεως. Θα ήθελα τουλαχιστον 500-600 πραγματικα χλμ  για να ειμαι ανετος. Φανταζομαι οτι η επομενη γενια θα τα καταφερει με μεγαλυτερες μπαταριες. Θα δουμε , γενικα το θεμα το παρακολουθω απο μακρυα και οσο περναει ο καιρος στενοτερα.  

Για να έχεις τουλάχιστον 600 πραγματικά χλμ εκτός πόλεως με ένα μικρό σχετικά ηλεκτρικό (πχ kona) θα χρειαστείς τουλάχιστον 100KWh μπαταρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/10/2020 στις 4:05 ΜΜ, Salvation81 είπε

Διαβαζω περιβαλοντικους λογους και αναρωτιεμαι, ξερει κανεις πως κατασκευαζονται αυτες οι μπαταριες;

Εμένα μου έρχεται στο μυαλό η παρακάτω εικόνα:

Τον Al Gore (αντιπρόεδρος του Clinton) να κάνει «σταυροφορία» για να σώσει το κλίμα του πλανήτη...

Ειλικρινά, τι ζόρι τράβαγε ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ ώστε να να θέλει να μειώσει τους ρύπους;

Αυτό και μόνο (χωρίς να λαμβάνω υπόψην τις ενστάσεις επιστημόνων) με κάνει πολύ δύσπιστο, πως όντως κινδυνεύει ο πλανήτης από τον άνθρωπο.

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, _BASSstarlet_ είπε

Εμένα μου έρχεται στο μυαλό η παρακάτω εικόνα:

Τον Al Gore (αντιπρόεδρος του Clinton) να κάνει «σταυροφορία» για να σώσει το κλίμα του πλανήτη...

Ειλικρινά, τι ζόρι τράβαγε ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ ώστε να να θέλει να μειώσει τους ρύπους;

Αυτό και μόνο (χωρίς να λαμβάνω υπόψην τις ενστάσεις επιστημόνων) με κάνει πολύ δύσπιστο, πως όντως κινδυνεύει ο πλανήτης από τον άνθρωπο.

Η πιθανοτητα καποιος με εξουσια να μην θελει μονο το δικο του καλο δεν παιζει σαν σεναριο ? 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι σημαντικό που δεν έχει αναφέρει κανείς είναι η μεταπωλητική αξία ενός ηλεκτρικού και ενός βενζινοκίνητου , έτσι όπως φαίνονται τα πράγματα οποίος αγοράζει σήμερα αμάξι πάνω από 30 χιλιάρικα και δεν είναι ηλεκτρικό το παντρεύεται για μια ζωή μέχρι οι φόροι να γίνουν δυσβάσταχτοι ή να γίνει παράνομη η κυκλοφορία του λόγω νομοθεσίας.

Και είναι ακριβώς ο λόγος που πολλοί νευριάζουν με τα ηλεκτροκίνητα και δεν θέλουν να το παραδεχτούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, apostolosapok είπε

Κάτι σημαντικό που δεν έχει αναφέρει κανείς είναι η μεταπωλητική αξία ενός ηλεκτρικού και ενός βενζινοκίνητου , έτσι όπως φαίνονται τα πράγματα οποίος αγοράζει σήμερα αμάξι πάνω από 30 χιλιάρικα και δεν είναι ηλεκτρικό το παντρεύεται για μια ζωή μέχρι οι φόροι να γίνουν δυσβάσταχτοι ή να γίνει παράνομη η κυκλοφορία του λόγω νομοθεσίας.

Και είναι ακριβώς ο λόγος που πολλοί νευριάζουν με τα ηλεκτροκίνητα και δεν θέλουν να το παραδεχτούν.

Η κατηγορια 20-30000 ειναι πολύ δύσκολη γιατί υπάρχουν πολύ καλα αυτοκίνητα τα οποία δεν προσεγγιζονται από τα ηλεκτροκίνητα αυτη τη στιγμή. Αν καποιος χρειαζεται να αγορασει αυτοκίνητο μπορει να αγοράσει ενα μεταχειρισμένο 5ετιας εως 13000 αλλά και πάλι ειναι τύχη τι θα σου βγει. Για αυτό μέχρι να αρχίσουν οι εταιρίες να προσφέρουν τεχνολογία και αυτονομία στα ηλεκτροκίνητα οχήματα οτι και να λεμε παει χαμενο. Εδω η Γερμανια με 45εκ αυτοκίνητα(οχι οχήματα) πουλησε το 2019 4,1 εκ οχηματα εκ των οποίων 8% ήταν υβριδικα-ηλεκτρικά αρα μεχρι να φτάσει η ιδια η γερμανια να αντικαταστησει το μισο του στολου της με ηλεκτρικα-υβριδικα θα εχουν περασει  τουλαχιστον 10 χρονια, μην μιλαμε για την Ελλαδα. Για αυτο αγοράστε ο καθένας ότι θέλετε και μην ακούτε τον καθέναν να μιλαει για μεταπωλητικη αξια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα υβριδικά (αυτονόητα)

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ereyna-Perissotero-rypogona-ta-Plug-in-ybridika_208539.asp?a=1&fbclid=IwAR3J8JUKmIompBeO1FTaZSFHCTyMGYQGp2zjzdMjxUey4isimAz5e2I5Ibw

Για το ενεργειακό αποτύπωμα ηλεκτρικού μια ιδέα 

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/i-volvo-apokalyptei-alitheies-gia-tin-ilektrokinisi?fbclid=IwAR32u3pyxzgWCOZtM9-dsTHiLqfw86WAj2j0ez66-ZCiV8Q4n2EyvD6GXWg

το Polestar 2 θα πρέπει να διανύσει 112.000 χλμ. για να φτάσει σε ενεργειακό αποτύπωμα ένα Volvo XC40 με κινητήρα βενζίνης, με βάση το παγκόσμιο μείγμα ισχύος σε καύσιμα. Κοινώς θα χρειαστούν περίπου 8 χρόνια, όσα είναι και τα έτη που δίνουν οι εταιρείες για την εγγύηση της μπαταρίας.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, korakios είπε

Για τα υβριδικά (αυτονόητα)

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ereyna-Perissotero-rypogona-ta-Plug-in-ybridika_208539.asp?a=1&fbclid=IwAR3J8JUKmIompBeO1FTaZSFHCTyMGYQGp2zjzdMjxUey4isimAz5e2I5Ibw

Για το ενεργειακό αποτύπωμα ηλεκτρικού μια ιδέα 

https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/i-volvo-apokalyptei-alitheies-gia-tin-ilektrokinisi?fbclid=IwAR32u3pyxzgWCOZtM9-dsTHiLqfw86WAj2j0ez66-ZCiV8Q4n2EyvD6GXWg

το Polestar 2 θα πρέπει να διανύσει 112.000 χλμ. για να φτάσει σε ενεργειακό αποτύπωμα ένα Volvo XC40 με κινητήρα βενζίνης, με βάση το παγκόσμιο μείγμα ισχύος σε καύσιμα. Κοινώς θα χρειαστούν περίπου 8 χρόνια, όσα είναι και τα έτη που δίνουν οι εταιρείες για την εγγύηση της μπαταρίας.

Για την autotriti δεν σχολιάζω γιατί οι "αρθρογράφοι" είναι γραφικότεροι της Βενετίας. 

|

Το άλλο σάιτ δεν το ξέρω, αλλά ρε παιδί μου όλως τυχαίως τα bold έπεσαν σε λάθος μέρος και για την χειρότερη δυνατή περίσταση:
 

Αναφορά σε κείμενο

Εξισορρόπηση με συμβατικό αυτοκίνητο

Το σημείο εξισορρόπησης δείχνει πόσα χιλιόμετρα πρέπει να οδηγήσει κανείς ένα Polestar 2 πριν το αποτύπωμα άνθρακα να γίνει μικρότερο από ένα Volvo XC40.

  • Παγκόσμιο μείγμα ισχύος: 112.000 χλμ.
  • Ευρωπαϊκό μείγμα ισχύος: 78.000 χλμ.
  • Αιολική ενέργεια: 50.000 χλμ.

Σε αυτή την περίπτωση σημαίνει ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπως είναι το Polestar 2 θα πρέπει να διανύσει 112.000 χλμ. για να φτάσει σε ενεργειακό αποτύπωμα ένα Volvo XC40 με κινητήρα βενζίνης, με βάση το παγκόσμιο μείγμα ισχύος σε καύσιμα. Κοινώς θα χρειαστούν περίπου 8 χρόνια, όσα είναι και τα έτη που δίνουν οι εταιρείες για την εγγύηση της μπαταρίας.

Σίγουρα θα είχε πολύ ενδιαφέρον να βλέπαμε και άλλες τέτοιου τύπου αναλύσεις από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, που να συγκρίνουν τα αμιγώς ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα με τα συμβατικά. Έτσι ο καταναλωτής θα μπορούσε να κάνει συγκρίσεις και να μη βγάζει εύκολα και γρήγορα συμπεράσματα περί του οικολογικού προφίλ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των ρυπογόνων ντίζελ ή βενζίνης.

 

 

Μα το λέει ξεκάθαρα η έρευνα, το Polestar 2 είναι οικολογικότερο του συμβατικού στην διάρκεια ζωής του οχήματος.

|

Ας πάμε και στο αρχική έρευνα.

Αναφορά σε κείμενο

According to the methodology described in this report, the carbon footprint of a Polestar 2 and
an XC40 ICE is 58 tonne CO2e and 27–50 tonne CO2e

Το polestar2 δηλαδή στην χειρότερη περίπτωση (aka ηλεκτρισμός από κάρβουνιαρικα) έχει ~8 τόνους λιγότερους CO2 από το συμβατικό στην προβλεπόμενη διάρκεια ζωής. Αν και πολύ βαρύτερο όχημα με πολύ περισσότερο αλουμίνιο στην κατασκευή (ο άλλος μεγάλος λόγος παραγωγής CO2). 

Αναφορά σε κείμενο

Another interesting point to note regarding the materials production and refining phase is that the Polestar 2 has an approximately 20% higher carbon footprint than the XC40 ICE, mainly due to the higher weight of the Polestar 2 and larger share of aluminium and weight of electronics. The most significant addition, however, is that of the Li-ion battery. If this is included in the materials production category, the increase in carbon footprint is around 70%. It is important to keep in mind, however, that this increase is smaller than the decrease found in the use phase for all three electricity mixes.

Ανάλυση της διαφοράς στην αύξηση του CO2 της παραγωγής και γιατί συμβαίνει αυτό. 

Αναφορά σε κείμενο

As long as the Polestar 2 has a higher carbon footprint from the materials production and refining phase than the XC40 ICE, the question of break-even will remain. At what distance will the GHG emissions of the materials production and refining be outweighed by lower emissions in the use phase? This study shows a break-even point of almost 50,000 km for the wind-powered Polestar 2, significantly below the driving distance of 200,000 km used as functional unit. When considering a global average electricity mix, the break-even point is at about 112,000 km for Polestar 2, also below the 200,000 km mark. After the break-even points, the global warming related benefits of the Polestar 2 compared to the XC40 ICE increase linearly for the rest of the life cycle. This also means that the longer the lifetime, the lower the carbon footprint of the Polestar 2 compared to the XC40 ICE.

Αναφορά σε κείμενο

Tailpipe emissions of methane and nitrous oxide could also be included in the future. 

Αναφορά σε κείμενο

Infrastructure could also be included in the future to further complete the results. It would be
interesting to include maintenance of cars in the use phase, especially for assessing possible
differences between the carbon footprint of maintenance for BEVs and ICEs. Maintenance
is also relevant to incluce in order to ensure avoidance of sub-optimisations by e.g. reducing
carbon footprint in the materials production and refining phase but increasing it in the use
phase. Relevant aspects could be e.g. leakage of AC fluids, change of tyres, change of other
parts that may break, etc. Including maintenance of Li-ion battery modules would result in a
more complete comparison between BEVs and ICEs. 

Κάποια άλλα ενδιαφέροντα σημεία της αναφοράς.

|

|
Μπράβο που έκαναν σωστή ανάλυση (αν και κάπως μικρή) και κυρίως που έβγαλαν τα αποτελέσματα δίχως να είναι 150% θετικά για την εταιρεία. 
|

Αυτό που αποδείχτηκε άλλη μια φορά είναι ότι η πραγματικότητα και το τι γράφουν τα ΕΛ σάιτ είναι δύο έννοιες που πολύ συχνά δεν συναντιούνται.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά στο άρθρο του autotriti λέει τα βασικά ,ότι χωρίς μπαλαντέζα τζάμπα έχεις τις μπαταρίες στα υβριδικά .
Το άλλο άρθρο δεν καταλήγει σε κάτι διαφορετικό από τη ξένη πηγή . Ότι τα ηλεκτρικά επιβαρύνουν περισσότερο στην κατασκευή τους και ότι θέλουν αρκετά χιλιόμετρα για να ξεκινήσουν να είναι φιλικά προς το περιβάλλον . Στον κύκλο ζωής τους είναι πιο πράσινα .

Ενδιαφέρον θα είχε κάποια έρευνα για το ποσοστό ανακύκλωσης των μπαταριών και πόσο ρυπαίνουν σε σχέση με καταλύτες και φίλτρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, apostolosapok είπε

Κάτι σημαντικό που δεν έχει αναφέρει κανείς είναι η μεταπωλητική αξία ενός ηλεκτρικού και ενός βενζινοκίνητου , έτσι όπως φαίνονται τα πράγματα οποίος αγοράζει σήμερα αμάξι πάνω από 30 χιλιάρικα και δεν είναι ηλεκτρικό το παντρεύεται για μια ζωή μέχρι οι φόροι να γίνουν δυσβάσταχτοι ή να γίνει παράνομη η κυκλοφορία του λόγω νομοθεσίας.

Και είναι ακριβώς ο λόγος που πολλοί νευριάζουν με τα ηλεκτροκίνητα και δεν θέλουν να το παραδεχτούν.

Για τα επομενα 30 χρόνια δεν υπαρχει περίπτωση να απαγορευτεί στην Ελλάδα τουλαχιστον η βενζίνη . Εκτος και εχουμε σε κάθε δρόμο σε κάθε θέση Parking κ ένα σταθμό φόρτισης . Βάλε τωρα στο μυαλό σου τη Καλλιθέα το Παγκράτι τη Κυψέλη κ πες μου αν αυτο ειναι ποτε δυνατό .  Ισα ισα που η μεταπωλητική αξία του ηλεκτρικού ειναι στο πάτο αφου θα ψάχνεις να το πουλήσεις μονο σε κάποιο που εχει πυλωτή  ή γενικά σταθμό φόρτισης στο σπίτι του .

Εμενα προσωπικά αυτο που με χαλάει με τα ηλεκτρικά εκτος του οτι χάνεται η αισθηση της πραγματικής οδήγησης κ οτι μετατρέπουν το αγαπημένο μου αυτοκίνητο σε γκάτζετ ειναι οτι για κουβάδες που δε θα γύρναγες καν να τους κοιτάξεις στο δρόμο ζητάνε 30 χιλιάδες κ βάλε .Δλδ ανεβαίνει αδιανόητα το κόστος αγοράς αυτοκινητου  για αυτοκίνητα που ίσως με ενδιέφεραν να αγοράσω .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...