Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δυστυχως η ευτυχως θεωρω πως καποιοι κοιτανε να "βγαλουν" απο την ηλεκτροκινηση, αλλιως δεν μπορω να δικαιολογησω την τοσο σθεναρη υποστηριξη μιας τεχνολογιας που δεν ειναι βιωσιμη για τα περισσοτερα κρατη, οχι με τις τωρινες υποδομες, οχι σε μεγαλα νουμερα.
Οταν ακουω ακομα και για ταχυφορτιση (ΘΑ) σε 10 λεπτα στο βενζιναδικο οταν τα βενζιναδικα σε 2-3 λεπτα σε γεμιζουν βενζινη και ομως οι ουρες βγαινουν ακομα και στον δρομο (οποτε φανταστειτε αυτο επι 4-5)....
Οταν ακουω για κινησεις του κρατους και των Δημων στο να ανοιξουν χωρους φορτισης (ΘΑ)......
Οταν ακουω για το οτι τα κοστη θα πεσουν (ΘΑ)....
Οταν ακουω πως οι μπαταριες μαλλον θα κρατανε για 10ετια (ΘΑ - υποψην πως αν βγει τεχνολογια ταχυφορτισης η ζωη των μπαταριων θα μειωθει αρκετα) ....
Οταν ακουω πως η Ελλαδα θα εχει αρκετη παραγωγη ηλεκτρικου ρευματος (ΘΑ) οταν ακομα και η Ιαπωνια τα βλεπει σκουρα.....
Ενταξει, με τοσα ΘΑ το ξαναλεω, ουτε με πολιτικους να μιλουσα....Αλλα επισης θα ξαναπω πως ξεκαθαρα καποιοι πανε να βγαλουν οπως ολοι πανε να βγαλουν με το οτιδηποτε νεο.....Τωρα αν δεν πανε να βγαλουν και τρελαινονται τοσο ε σε αυτη την περιπτωση τα ηλεκτρικα οχηματα ειναι το λιγοτερο προβλημα που εχουμε σε αυτη την χωρα......

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Όταν η αυτονομία εντός πόλης ξεπερνά την εβδομαδιαία χρήση, τότε επισκέπτεσαι ένα ταχυφορτιστη για 40 λεπτά. Με 30 χλμ ημερησίως είναι 210 χλμ , πολύ κάτω από τα 460 του fiat 500e με την μεγάλη μπαταρία και κάτω από τα 320 της μικρής. Αν τα χιλιόμετρα γίνονται με υψηλές ταχύτητες, τότε θέλει κάθε τρεις μέρες, όπως και με τα βενζινάδικα. Απλά ο χρόνος αλλάζει, αντί για 10 λεπτά είναι 1 ώρα. Με μια ώρα χασουρα κερδίζεις από 10 ευρώ έως 25 ευρώ σε καύσιμα

Γιατι νομιζετε οτι οι ταχυφορτιστες θα ειναι τζαμπα?

Σε ταχυφορτιστες των μερικων λεπτων (που ολοι θα χρειαζονται για ταξιδια) το ρευμα θα ειναι πανακριβο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Όταν η αυτονομία εντός πόλης ξεπερνά την εβδομαδιαία χρήση, τότε επισκέπτεσαι ένα ταχυφορτιστη για 40 λεπτά. Με 30 χλμ ημερησίως είναι 210 χλμ , πολύ κάτω από τα 460 του fiat 500e με την μεγάλη μπαταρία και κάτω από τα 320 της μικρής. Αν τα χιλιόμετρα γίνονται με υψηλές ταχύτητες, τότε θέλει κάθε τρεις μέρες, όπως και με τα βενζινάδικα. Απλά ο χρόνος αλλάζει, αντί για 10 λεπτά είναι 1 ώρα. Με μια ώρα χασουρα κερδίζεις από 10 ευρώ έως 25 ευρώ σε καύσιμα

Ok,είπαμε να κάνουμε σοβαρή κουβέντα. Το "επισκέπτεσαι ένα ταχυφορτιστη για 40 λεπτά" είναι απάντηση σε αυτό που ρωτάω; Που θα είναι αυτοί τοποθετημένοι; πόσοι θα είναι; θα πρέπει να παρκάρεις δίπλα του προφανώς ή θα κουβαλάς και μπαλαντέζα 30-40 μέτρων μαζί σου;  Πρακτικά ρωτάω πως γίνεται, σε αυτό δεν υπάρχει σοβαρή απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, imr είπε

Γιατι νομιζετε οτι οι ταχυφορτιστες θα ειναι τζαμπα?

Σε ταχυφορτιστες των μερικων λεπτων (που ολοι θα χρειαζονται για ταξιδια) το ρευμα θα ειναι πανακριβο

 

Ο κοσμος δεν καταλαβαινει πως ειδικα στο Ελλαντα θα μας το κανουν οπως με ολες τις αλλες μορφες καυσιμου, παρε κοσμε παρε κοσμε και μετα παρτα κοσμε..........

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Δυστυχως η ευτυχως θεωρω πως καποιοι κοιτανε να "βγαλουν" απο την ηλεκτροκινηση, αλλιως δεν μπορω να δικαιολογησω την τοσο σθεναρη υποστηριξη μιας τεχνολογιας που δεν ειναι βιωσιμη για τα περισσοτερα κρατη, οχι με τις τωρινες υποδομες, οχι σε μεγαλα νουμερα.
Οταν ακουω ακομα και για ταχυφορτιση (ΘΑ) σε 10 λεπτα στο βενζιναδικο οταν τα βενζιναδικα σε 2-3 λεπτα σε γεμιζουν βενζινη και ομως οι ουρες βγαινουν ακομα και στον δρομο (οποτε φανταστειτε αυτο επι 4-5)....
Οταν ακουω για κινησεις του κρατους και των Δημων στο να ανοιξουν χωρους φορτισης (ΘΑ)......
Οταν ακουω για το οτι τα κοστη θα πεσουν (ΘΑ)....
Οταν ακουω πως οι μπαταριες μαλλον θα κρατανε για 10ετια (ΘΑ - υποψην πως αν βγει τεχνολογια ταχυφορτισης η ζωη των μπαταριων θα μειωθει αρκετα) ....
Οταν ακουω πως η Ελλαδα θα εχει αρκετη παραγωγη ηλεκτρικου ρευματος (ΘΑ) οταν ακομα και η Ιαπωνια τα βλεπει σκουρα.....
Ενταξει, με τοσα ΘΑ το ξαναλεω, ουτε με πολιτικους να μιλουσα....Αλλα επισης θα ξαναπω πως ξεκαθαρα καποιοι πανε να βγαλουν οπως ολοι πανε να βγαλουν με το οτιδηποτε νεο.....Τωρα αν δεν πανε να βγαλουν και τρελαινονται τοσο ε σε αυτη την περιπτωση τα ηλεκτρικα οχηματα ειναι το λιγοτερο προβλημα που εχουμε σε αυτη την χωρα......

Δεν ήθελα να τα πω αλλά έγραψες ότι μου ερχόταν στο μυαλό τόσο καιρό για τον ζήλο που δείχνουν κάποι για αυτό το θέμα, πραγματικά δεν υπάρχει άνθρωπος ο οποίος να ασχολείται και να μιλάει με τέτοια θέρμη για οποιοδήποτε θέμα αν δεν έχει κάποιο άμεσο ή έμμεσο όφελος και δεν μιλάμε μόνο για αυτό το θέμα αλλά γενικότερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, imr είπε

Γιατι νομιζετε οτι οι ταχυφορτιστες θα ειναι τζαμπα?

Σε ταχυφορτιστες των μερικων λεπτων (που ολοι θα χρειαζονται για ταξιδια) το ρευμα θα ειναι πανακριβο

 

Αυτή την στιγμή στη Θεσσαλονίκη ότι υπάρχει ή είναι δωρεάν ή χρεώνουν με χρεώσεις Δεη ή είναι με χρονοχρεωση και βγαίνει ακριβό. Το μοντέλο που θα ακολουθήσω εγώ είναι ενοικίαση γκαράζ, έτσι και αλλιώς μόλις αρχίσω να κυκλοφορώ θα νοικιάσω γκαράζ

7 λεπτά πριν, telis είπε

Ok,είπαμε να κάνουμε σοβαρή κουβέντα. Το "επισκέπτεσαι ένα ταχυφορτιστη για 40 λεπτά" είναι απάντηση σε αυτό που ρωτάω; Που θα είναι αυτοί τοποθετημένοι; πόσοι θα είναι; θα πρέπει να παρκάρεις δίπλα του προφανώς ή θα κουβαλάς και μπαλαντέζα 30-40 μέτρων μαζί σου;  Πρακτικά ρωτάω πως γίνεται, σε αυτό δεν υπάρχει σοβαρή απάντηση.

Υπάρχουν οι σελίδες με τις τοποθεσίες και πως και τι. Επίσης προβλέπεται αυστηρή αστυνόμευση των θέσεων φόρτισης. Σοβαρή κουβέντα κάνω, μην επιτίθεσαι επειδή εκφέρω γνώμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Αυτή την στιγμή στη Θεσσαλονίκη ότι υπάρχει ή είναι δωρεάν ή χρεώνουν με χρεώσεις Δεη ή είναι με χρονοχρεωση και βγαίνει ακριβό. Το μοντέλο που θα ακολουθήσω εγώ είναι ενοικίαση γκαράζ, έτσι και αλλιώς μόλις αρχίσω να κυκλοφορώ θα νοικιάσω γκαράζ

Απο τη στιγμή που έχεις δυνατότητα για CNG δεν κάνεις ποτέ απόσβεση, εκτός αν διαλέγεις ηλεκτρικό απο άποψη και σου αρέσει. Όχι για οικονομία
Και ελπίζω τουλάχιστον να εννοείς plugin και όχι καθαρά ηλεκτρικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

Απο τη στιγμή που έχεις δυνατότητα για CNG δεν κάνεις ποτέ απόσβεση, εκτός αν διαλέγεις ηλεκτρικό απο άποψη και σου αρέσει. Όχι για οικονομία
Και ελπίζω τουλάχιστον να εννοείς plugin και όχι καθαρά ηλεκτρικό

Ηλεκτρικό θα πάρω. Τα plug in ξεκινάν από 40.000 ευρώ, ενώ το πιο φτηνό με επιδότηση ξεκινά από 20.000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SchinasN είπε

Τα plug in ξεκινάν από 40.000 ευρώ

Δεν είχα ιδέα....

1 λεπτό πριν, SchinasN είπε

ενώ το πιο φτηνό με επιδότηση ξεκινά από 20.000

Απόσβεση δεν κάνεις ποτέ σε σύγκριση πχ με ένα Panda ή Ibiza CNG ,αλλά εννοείται είναι θέμα γούστου. Για πιο μοντέλο κοιτάς ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, telis είπε

Καλά όλα αυτά που λέτε για τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Εγώ να συμφωνήσω.

Να ρωτήσω τους θιασώτες της ηλεκτροκίνησης:

Όλα αυτά τα εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα που είναι παρκαρισμένα στους δρόμους των πόλεων, και είναι παρκαρισμένα εκεί γιατί δεν υπάρχουν γκαράζ, πως ακριβώς θα φορτίζονται; Θα φυτευτούν σε όλα τα πεζοδρόμια φορτιστές; Σε ΚΑΘΕ στενό και ανά μικρές αποστάσεις θα έχει από έναν; Το βλέπετε αυτό εφικτό πρακτικά; Και ποιος θα πληρώσει αυτό το κόστος; η κάθε εταιρία που θα δίνει το ρεύμα; Θα αναλάβει να σκάψει ΟΛΑ τα πεζοδρόμια της Ελλάδας σε κάθε πόλη για να φτιάξει δίκτυο; Οικονομοτεχνικά την συμφέρει; Γιατί το δίκτυο πρέπει να προϋπάρχει για να σου δώσουν την λύση, ώστε να προχωρήσεις σε αγορά.

Περιμένω απαντήσεις σοβαρές

Αν και δεν είμαι "θιασιώτης της ηλεκτροκίνησης" σοβαρή απάντηση μπορώ να δώσω, σου κάνω? :)

Ε λοιπόν αυτό που πιστεύεις πως θα γίνει, έτσι ακριβώς όπως νομίζεις πως θα γίνει, δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Ποτέ δεν πρόκειται να μπουν φορτιστές σε κάθε δρόμο και ανά 5 μέτρα, όπως ακριβώς δεν έχουν μπει ποτέ και πουθενά ανά 5 μέτρα αντλίες βενζίνης/πετρελαίου/LPG/CNG/whateva.

Επίσης αυτό που ρωτάς είναι βασισμένο στο σενάριο πως ΟΛΑ τα οχήματα θα έχουν γίνει ηλεκτρικά, ε αυτό το σενάριο δεν παίζει να γίνει πραγματικότητα ούτε σε 30 χρόνια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι ανάμεσα στο fiat 500e 3 + 1, corsa και 208. Απλά δεν θα γίνει τώρα η αγορά, διότι δεν κινείται το αμάξι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, SchinasN είπε

Υπάρχουν οι σελίδες με τις τοποθεσίες και πως και τι. Επίσης προβλέπεται αυστηρή αστυνόμευση των θέσεων φόρτισης. Σοβαρή κουβέντα κάνω, μην επιτίθεσαι επειδή εκφέρω γνώμη.

Δεν κάνω καμία επίθεση. Βλέπω ότι προσεγγίζεις το θέμα επιφανειακά και συνεχίζεις να το κάνεις. Δεν είναι απλά να πούμε μια γνώμη, αυτό το κάνουμε όλοι. Πάμε να κάνουμε μια σοβαρή κουβέντα. Σε ρωτάω πως θα φορτίζονται τα αυτοκίνητα σε μεγάλους αριθμούς και μου απαντάς για αστυνόμευση θέσεων και ταχυφορτιστές. Δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα σε μεγάλες κλίμακες, ούτε σε σχέδια.

Πες μου αν έχεις πάει διακοπές σε καράβι, πόσους έχεις δει να έχουν κρεμασμένα τα κινητά τους από πρίζες για να τα φορτίσουν;  Μια καταραμένη φόρτιση είναι να κάνουν πριν το ταξίδι με ρεύμα παντού γύρω τους, με power bank με ότι θέλεις να κυκλοφορούν, και οι κόπανοι είναι κρεμασμένοι στον τοίχο του καραβιού. Ξέρεις γιατί; γιατί θέλει ΧΡΟΝΟ η φόρτιση ακόμα και τώρα που σε 15 λεπτά φορτίζεις το 60-70% της μπαταρίας του κινητού.

Καταλαβαίνεις τι θέμα θα υπάρχει με τα αυτοκίνητα; Τι πρακτικό θέμα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, LongTom είπε

Ενδιαφέρουσα άποψη, αλλά για να δούμε λίγα πράματα από τι κάνει και η βιομηχανία και τι λένε οι αγορές:

Δυστυχώς ή ευτυχώς τα νούμερα και η κατάσταση είναι αυτή. 

=================================================

Κάτι πολύ ενδιαφέρον που είδα από ανάλυση του bloomberg

=================================================

Βλέπω το νήμα να επαναλαμβάνεται επικινδύνως.

Πρέπει να γράφουμε τα ίδια και τα ίδια, ξανά και ξανά ή να υπάρχει υποχρεωτικό κείμενο στην αρχή που πρέπει να διαβάσει κάποιος πριν μπορέσει να απαντήσει στο νήμα.

  • Όχι οι τιμές δεν θα μείνουν οι ίδιες, θα μειωθούν πολύ έως δραματικά σε αμάξια και μπαταρίες.
  • Όχι δεν είναι αναγκαίο ότι σε 5-8 χρόνια θα πρέπει να αλλάξεις μπαταρία. Εάν δεν είσαι ταξιτζής ή/και κάγκουρας, πιθανότατα η μπαταρία θα κρατήσει την ζωή του οχήματος. 
  • Ναι οι μπαταρίες εμφανίζουν προβλήματα εμβέλειας/απωλειών σε ακραίες θερμοκρασίες. Όπως άλλωστε και τα ICE, απλά κανείς δεν το έχει κάνει ιδιαίτερο θέμα. Δίχως σύστημα "κλιματισμού" μπαταριάς οι διαφορές με τα ICE είναι μεγάλες, με κλιματισμό οι διαφορές είναι σχεδόν παρόμοιες.
  • Πολλά EV είναι ακριβά επειδή απευθύνονται στα premium φάσμα. Αντίστοιχα ICE έχουν παρόμοιες (λίγο φτηνότερες) τιμές.
  • Ναι μπορείς να κάνεις ταξίδια σε χώρες με σωστή υποδομή. Εάν δεν υπήρχαν βενζινάδικα δεν θα ήταν πρόβλημα του οχήματος σου, αλλά της ιδιωτικής/δημόσιας πρωτοβουλίας.

 

Δεν είναι φυσικά όλα ρόδινα για την ηλεκτροκίνηση, αλλά μια φορά η παγκόσμια αγορά πάει κατά εκεί.

Ξανά μανά, τα νούμερα δεν λένε ψέματα, ότι και εάν πιστεύουν κάποιοι.

 

 

Όσο κάποιοι προβάλουν τις απόψεις-εκτιμήσεις ως δεδομένα τόσο θα επαναλμβάνοται οι ενστάσεις!

Ναί, η ηλεκτροκίνηση είναι trend (μιας και κατ’ ουσίαν δεν είναι κάτι νέο), το αν θα πετύχει στα ΙΧ μένει να φανεί.

Για όσους βιάζονται δεν φαίνεται να έχει πετύχει ακόμα πάντως!

-Αν και όταν πέσουν αισθητά οι τιμές εδώ είμαστε.

-Πόσο θα είναι πρακτικά η ζωή του οχήματος που δεν θα χρειαστεί και αλλαγή μπαταρίας;

-Παρόμοιες για την ώρα δεν βλέπω να είναι.

-Ας φτιάξουν και EV του δεκαχίλιαρου, δεν χρειάζονται όλοι premium άλλωστε.

-Ε το ίδιο πρόβλημα έχουν όσοι επέλεξαν να αγοράσουν όχημα με υγραέριο στην Ελλάδα, έχει ξεκινήσει περί τα 10 χρόνια η ανάπτυξη του και ακόμα μόνο σε συγκεκριμένες πόλεις βρίσκεις κάποια λίγα σημεία εφοδιασμού. Καλώς ή κακώς είναι ένας παράγοντας που πρέπει να εξετάσεις και αυτός.

 

1 ώρα πριν, Thanar είπε

Το θέμα της φόρτισης εκτός σταθερής θέσης στάθμευσης είναι γεγονός. Προς το παρόν, για να χρησιμοποιείς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, είναι υποχρεωτικό να έχεις σταθερή θέση στάθμευσης.

Εκτιμώ πως σύντομα θα δούμε νέες επιχειρηματικές κινήσεις ίσως και με τη βοήθεια των δήμων, οι οποίες θα δεσμεύουν κενά οικόπεδα, εγκαταλειμμένα κτήρια κλπ στις περιοχές με πρόβλημα, τα οποία θα χρησιμοποιούνται για στάθμευση και φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτό θα απελευθερώσει τους δρόμους των πόλεων για μεγαλύτερα πεζοδρόμια και άλλες δραστηριότητες.

Η κουβέντα που γίνεται εδώ εννοείται πως σ' αυτή τη φάση αφορά αποκλειστικά όσους έχουν ήδη δυνατότητα στάθμευσης και φόρτισης σε κατάλληλο χώρο.

Μακάρι αλλά υπάρχουν πάρα πολλοί δήμοι (ειδικά στην Αττική) που έχουν για χρόνια πρόβληματα στάθμευσης και δημοτικά parking δεν φτιάχνονται γιατί δεν υπάρχουν ρεαλιστικά περιθώρια κέρδους και έτσι κρίνονται μη βιώσιμα ως εγχειρήματα.

Επίσης ελάχιστα κενά οικόπεδα υπάρχουν μέσα στις μητροπολιτικές περιοχές, και παραμένουν κενά κυρίως λόγω προβλημάτων ιδιοκτησίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν και δεν είμαι "θιασιώτης της ηλεκτροκίνησης" σοβαρή απάντηση μπορώ να δώσω, σου κάνω? :)

Ε λοιπόν αυτό που πιστεύεις πως θα γίνει, έτσι ακριβώς όπως νομίζεις πως θα γίνει, δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Ποτέ δεν πρόκειται να μπουν φορτιστές σε κάθε δρόμο και ανά 5 μέτρα, όπως ακριβώς δεν έχουν μπει ποτέ και πουθενά ανά 5 μέτρα αντλίες βενζίνης/πετρελαίου/LPG/CNG/whateva.

Επίσης αυτό που ρωτάς είναι βασισμένο στο σενάριο πως ΟΛΑ τα οχήματα θα έχουν γίνει ηλεκτρικά, ε αυτό το σενάριο δεν παίζει να γίνει πραγματικότητα ούτε σε 30 χρόνια.

Τα βενζινάδικα έχουν το πλεονέκτημα ότι σε 2 λεπτά έχεις ανεφοδιαστεί και φεύγεις. Τα ηλεκτρικά σήμερα θέλουν πάνω από μισή ώρα στην καλύτερη περίπτωση. Οπότε υπάρχει λόγος να υπάρχουν πολλοί σε νούμερα. 

Το σενάριο που λες, δεν είναι δικό μου. Το ίδιο με εσένα πιστεύω. Λέω ότι λέω γιατί υπάρχει κόσμος που θεωρεί ότι θα γίνει η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση στο άμεσο μέλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Δυστυχως η ευτυχως θεωρω πως καποιοι κοιτανε να "βγαλουν" απο την ηλεκτροκινηση, αλλιως δεν μπορω να δικαιολογησω την τοσο σθεναρη υποστηριξη μιας τεχνολογιας που δεν ειναι βιωσιμη για τα περισσοτερα κρατη, οχι με τις τωρινες υποδομες, οχι σε μεγαλα νουμερα.

Εξακολουθείς και δεν μοιράζεσαι όμως μαζί μας την επαγγελματική σου ιδιότητα, κατηγορώντας εμάς πως "βγάζουμε" από την Ηλεκτροκίνηση, την ίδια στιγμή που εσύ μπορεί εδώ και δεκαετίες να "βγάζεις" από την.... "θερμοκίνηση"... Βλέπω πως πλέον είναι 2-3 ακόμη φίλοι που βλέπουν σε όσους από εμάς υπερασπιζόμαστε την εξέλιξη, κάποιο... "οικονομικό συμφέρον", ενώ στην πραγματικότητα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο, καθώς χάνουμε το χρόνο μας μαλώνοντας με τους ξερόλες του insomnia!

Όπως ίσως να ξέρεις, τον Δεκέμβριο το ποσοστό αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη έφτασε σε διψήφιο ποσοστό, του χρόνου θα είναι πάνω από 20%, και πάει λέγοντας... Επομένως, η Ηλεκτροκίνηση σίγουρα δεν είναι το μέλλον, αλλά το παρόν για τουλάχιστον 1 στους 10 Ευρωπαίους.

Στο θέμα της στάθμευσης και της φόρτισης, δεν είπα πως θα δώσουν οι δήμοι χρήματα. Αυτό που είπα είναι πως με τη συμμετοχή των δήμων, θα μπορέσουν να αποδεσμευτούν οικόπεδα ανεκμετάλλευτα, και εκτάσεις δημοτικές που παραπαίουν. Θα τα αναλάβουν μικροί ή μεγάλοι επενδυτές και θα τα διαμορφώσουν σε υπαίθριους χώρους στάθμευσης και φόρτισης. Τα κεφάλαια που απαιτούνται δεν είναι καθόλου μεγάλα, το πρόβλημα συνήθως είναι η περίπλοκη αδειοδότηση, και σ' αυτό θα βοηθήσουν οι δήμοι. Τα ανωτέρω δεν είναι όνειρα θερινής νυκτός, είμαι Τοπογράφος Μηχανικός, η επεξεργασία των πολεοδομικών θεμάτων είναι δουλειά μου, ενώ έχω συμμετάσχει στην κατάρτιση Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) σε δήμους της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Να σημειώσω επίσης, πως το πρόβλημα ΔΕΝ θα λυθεί με την ταχυφόρτιση, για διάφορους λόγους. Το Ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα αποκτήσει ΠΟΤΕ το ίδιο μοντέλο χρήσης με το θερμικό, να πας δηλαδή για 5' στο "ρευματάδικο" και μετά να το χρησιμοποιείς για μια βδομάδα. Κι αυτό, γιατί πολύ νωρίς θα δούμε αυτόνομα robotaxis, που θα κάνουν περιττή την κατοχή αυτοκινήτου για μεγάλο μέρος των μετακινήσεών μας.

Στο θέμα της παραγωγής ρεύματος... είναι δυνατόν να συγκρίνεις την Ελλάδα με την Ιαπωνία; ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως η Ελλάδα έχει ΣΑΦΩΣ μεγαλύτερες δυνατότητες παραγωγής ρεύματος από ΑΠΕ, σε σχέση με την Ιαπωνία, σε σχέση πάντα με την πυκνότητα του πληθυσμού! Χώρια που η Ιαπωνία είναι ΕΝΤΕΛΩΣ απομονωμένη ενεργειακά!

Δεν προσπαθώ να πείσω τους "αρνητές" να αγοράσετε Ηλεκτρικό. Αυτό που κάνω εδώ σ' αυτό το forum είναι να ενημερώσω κάποιον που το σκέφτεται, αν θα ταίριαζε στην καθημερινότητά του ή όχι, με βάση τις δικές μου εμπειρίες, σαν κάτοχος και χρήστης, και μέλος της κοινότητας αυτής. Εκτός και αν θα έπρεπε να του προτείνω να έρθει να ρωτήσει εσένα, που δεν έχεις ιδέα...

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...