Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, korakios είπε

Αναδιατύπωση , η επιστροφή ρεύματος γίνεται τοπικά στο σπίτι ?
Αν όχι και επιστρέφει στο δίκτυο της ΔΕΔΔΗΕ (το οποίο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει) πως θα πληρωθώ απο τον πάροχο για τα Χ KW που επέστρεψα στο δίκτυο ?

Όπως ακριβώς γίνεται εδώ και χρόνια (ή και δεκαετίες, δεν είμαι σίγουρος) με το ρεύμα που παράγουν και δίνουν στο δίκτυο όσοι έχουν φωτοβολταϊκά στη στέγη, netmetering, κτλ, έχουν ειδικό μετρητή που εκτός από το εισερχόμενο ρεύμα μετράει και το εξερχόμενο.

Όσο για το πως θα πληρώνεσαι φαντάζομαι με συμψηφισμό, τόσες μπήκαν επί τόσο άρα κάνει να μας δίνεις τόσα, τόσες βγήκαν επί τόσο άρα κάνει να σου δίνουμε τόσα, χρέωση μείον πίστωση άρα πληρώνεις τόσα. Που το δύσκολο?

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα με επτά νέα κίνητρα ανακοίνωσε το υπουργείο Περιβάλλοντος

Στόχος της ενίσχυσης της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά» είναι να αυξηθούν οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων και να δοθεί περαιτέρω ώθηση στην ηλεκτροκίνηση.

Όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματέας Ενέργειας & Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου σε τοποθέτησή της στο 4ο Συνέδριο Ηλεκτροκίνησης το υπουργείο ήδη επεξεργάζεται με στόχο να τα θέσει σε εφαρμογή εντός του 2021 τα εξής πιο στοχευμένα κίνητρα:

  • Κατάργηση της υποχρεωτικής αγοράς του ηλεκτρικού οχήματος μετά το τέλος της ελάχιστης χρονομίσθωσης των 36 μηνών. Το υπουργείο αποφάσισε να καταργήσει την υποχρεωτική αγορά του οχήματος προκειμένου να κάνει πιο ελκυστική τη χρονομίσθωση.
  • Αύξηση του αριθμού των επιδοτούμενων οχηματων για εταιρίες. Μέχρι τώρα υπήρχε η δυνατότητα αγοράς 3 αυτοκινήτων, η οποία θα αυξηθεί σε 10, ενώ το συγκεκριμένο κίνητρο θα ισχύει τόσο για την ηπειρωτική όσο και για τη νησιωτική χώρα.
  • Δυνατότητα εκχώρησης του ποσού της επιδότησης στις τράπεζες ώστε αυτές να δανειοδοτούν τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα με ισόποσο ποσό για την απόκτηση οχήματος. Στόχος είναι με τον τρόπο αυτό να διευκολυνθεί η ρευστότητα των επιχειρήσεων και των ιδιωτών ώστε οι ωφελούμενοι να μη χρειάζεται να καταβάλουν το σύνολο του ποσό, το οποίο τους επιστρέφεται μεταγενέστερα με την επιδότηση.
  • Αύξηση του ποσού για την απόσυρση ταξί. Να σημειωθεί ότι με τα υφιστάμενα κίνητρα η απόσυρση του ταξί στην περίπτωση αγοράς επιδοτούμενου ηλεκτρικού οχήματος είναι υποχρεωτική και πληρώνεται με 2.500 ευρώ.
  • Διεύρυνση των δικαιούχων του προγράμματος ώστε στη δράση να μπορούν να μετέχουν ως επιλέξιμες δημοτικές επιχειρήσεις αλλά και εταιρίες του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
  • Δυνατότητα επιδότησης για την αγορά ηλεκτρικού ποδηλάτου όχι μόνο στα φυσικά πρόσωπα αλλά και σε συγκεκριμένους κλάδους, όπως π.χ. οι εταιρίες ενοικίασης οχημάτων ή τα ξενοδοχεία.
  • Δυνατότητα επιδότησης της αγοράς «έξυπνων» φορτιστών όχι μόνο στα φυσικά αλλά και στα νομικά πρόσωπα.

https://carselectric.gr/nea-kinitra-gia-tin-enischysi-tis-ilektrokinisis/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/1/2021 στις 3:37 ΜΜ, Joshua21 είπε

Που το δύσκολο?

Δεν είχα ιδέα για το metering ,γιαυτό και ρώτησα

___________________________________________________

Τα μέτρα ειδικά για τα ταξί παραμένουν γελοία , ακόμα και εκτός δικτύου CNG να βρίσκεται κάποιος επαγγελματίας ,δε νομίζω να κάνει απόσυρση για ηλεκτρικό . Σαν λύση θα μπορούσε πχ το κράτος να δεσμευτεί (& να εγγυηθεί) για συγκεκριμένο διάστημα δωρεάν ταχυφόρτιστη σε συγκεκριμένα σημεία για απόσβεση.

Και με δάνειο ,πάλι δε συμφέρει (απόσβεση) η αγορά ενός ηλεκτροκίνητου για ιδιώτες

Γενικά ,αν η τιμή ενός ηλεκτρικού δεν πέσει στα επίπεδα ενός ΜΕΚ δε θα δούμε προκοπή. Και πάλι, αν η τιμή είναι ίδια ,κάποιος θα σκέφτεται οικονομία vs αυτονομία (για κύριο αμάξι αναφέρομαι)

Ευχάριστα θετικά νέα για την εξέλιξη

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, korakios είπε

Τα μέτρα ειδικά για τα ταξί παραμένουν γελοία , ακόμα και εκτός δικτύου CNG να βρίσκεται κάποιος επαγγελματίας ,δε νομίζω να κάνει απόσυρση για ηλεκτρικό . Σαν λύση θα μπορούσε πχ το κράτος να δεσμευτεί (& να εγγυηθεί) για συγκεκριμένο διάστημα δωρεάν ταχυφόρτιστη σε συγκεκριμένα σημεία για απόσβεση.

Δέσμευση για δωρεάν ταχυφόρτιση για τους επαγγελματίες; Γιατί, σπίτι δεν έχουν αυτοί οι επαγγελματίες, να φορτίσουν με €1.5/100χλμ; Πόσες βάρδιες θα κάνει ο αμάξι; 24/7 στο δρόμο θα είναι;

Το βίντεο της BP δεν θα το σχολιάσω καν... Το μόνο που προσπαθεί να κάνει η BP είναι -εννοείται- να καθυστερήσει την Ηλεκτροκίνηση για να παρατείνει όσο γίνεται τα έσοδά της από την πώληση των ζουμιών της! Τα έχουμε πει χίλιες φορές αυτά...

Επεξ/σία από Thanar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thanar είπε

Δέσμευση για δωρεάν ταχυφόρτιση για τους επαγγελματίες; Γιατί, σπίτι δεν έχουν αυτοί οι επαγγελματίες, να φορτίσουν με €1.5/100χλμ; Πόσες βάρδιες θα κάνει ο αμάξι; 24/7 στο δρόμο θα είναι;

ξαναδιάβασε αν έχεις την καλοσύνη ,ταξι έγραψα. Το ίδιο ισχύει και για μεταφορικές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Thanar είπε

Και γω για ταξί μιλάω. Είναι 24 ώρες στο δρόμο τα ταξί και τα οχήματα των μεταφορικών;

ναι ένα ταξι είναι και 24ωρο , μεταφορικές μέχρι και 16 ώρες .

Έστω οτι δεν είναι γιατί δε θέλω αντιπαράθεση στα παραπάνω,

τα χιλιόμετρα δε φτάνουν , θα χρειαστούν ταχυφόρτιση , αν είναι δωρεάν θα βοηθήσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

Έστω οτι δεν είναι

Εάν λοιπόν δεν είναι, μέσα σε 6 ώρες, σχεδόν όλα τα σύγχρονα Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα μπορούν να αναπληρώσουν ενέργεια ικανή για τουλάχιστον 400χλμ διαδρομών εντός πόλης σε έναν ΑΠΛΟ AC φορτιστή ισχύος 22kW. Εάν τα 400χλμ αστικών διαδρομών δεν είναι αρκετά για έναν επαγγελματία, τότε έχεις δίκιο, δεν είναι ιδανικά τα Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα γι' αυτή την εφαρμογή. Μάλλον δεν ξέρουν τι κάνουν οι Ευρωπαίοι επαγγελματίες οδηγοί, που έχουν πλημμυρίσει τις πόλεις τους με Ηλεκτρικά λοιπόν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Thanar είπε

Μάλλον δεν ξέρουν τι κάνουν οι Ευρωπαίοι επαγγελματίες οδηγοί, που έχουν πλημμυρίσει τις πόλεις τους με Ηλεκτρικά λοιπόν...

για να το λες κάτι θα ξέρεις παραπάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε 10 χρονια εδω θα ειμαστε με καμια 500αρια ηλεκτρικα ταξι στην Ελλαδα και καμια 100.000 ηλεκτρικα αυτοκινητα γενικα και ακομα θα λεμε τα ιδια και τα ιδια και τα ιδια (οπως τα λεγαμε 10 χρονια πριν).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Thanar είπε

Εάν λοιπόν δεν είναι, μέσα σε 6 ώρες, σχεδόν όλα τα σύγχρονα Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα μπορούν να αναπληρώσουν ενέργεια ικανή για τουλάχιστον 400χλμ διαδρομών εντός πόλης σε έναν ΑΠΛΟ AC φορτιστή ισχύος 22kW. Εάν τα 400χλμ αστικών διαδρομών δεν είναι αρκετά για έναν επαγγελματία, τότε έχεις δίκιο, δεν είναι ιδανικά τα Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα γι' αυτή την εφαρμογή. Μάλλον δεν ξέρουν τι κάνουν οι Ευρωπαίοι επαγγελματίες οδηγοί, που έχουν πλημμυρίσει τις πόλεις τους με Ηλεκτρικά λοιπόν...

Εννοείς συγκεκριμένα τις πόλεις που όχι μόνο έχουν πολύ πυκνό δίκτυο ταχυφορτιστών, αλλά και που τους επιτρέπουν να φορτίζουν δωρεάν? Ε εδώ στην Ελλάδα δεν μας αφορά αυτό, όχι προς το παρόν τουλάχιστον, αν και όταν γεμίσει ο τόπος ταχυφορτιστές με δωρεάν ρεύμα το ξανασυζητάμε.

Επίσης την ισχύ ενός AC σταθμού φόρτισης ισχύος 22KW ελάχιστα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να την εκμεταλλευτούν, και όχι σχεδόν όλα όπως είπες. Ένα Nissan Leaf για παράδειγμα λόγω του περιορισμού του εσωτερικού του φορτιστή μπορεί να φορτίζει με μέγιστο ρεύμα 6,6KW, τα οποία μεταφράζονται σε 33/34km/h (ανάλογα την έκδοση), συνεπώς στο 6ωρο θα αναπληρώσει ενέργεια έως 198/204km το πολύ, και όχι τουλάχιστον 400 όπως έγραψες.

Στο έχω ξαναπεί, όσο συνεχίζεις να γράφεις ανακρίβειες δεν προωθείς την ηλεκτροκίνηση, το αντίθετο πετυχαίνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Σε 10 χρονια εδω θα ειμαστε με καμια 500αρια ηλεκτρικα ταξι στην Ελλαδα και καμια 100.000 ηλεκτρικα αυτοκινητα γενικα και ακομα θα λεμε τα ιδια και τα ιδια και τα ιδια (οπως τα λεγαμε 10 χρονια πριν).

Με την παρούσα τεχνολογία ,υποδομή,οικονομία  ναι , αλλά θεωρητικά η τεχνολογία θα προχωρήσει , η υποδομή κάαααπως θα βελτιωθεί ,η οικονομία τώρα δεν ξέρω. Αν κρίνω ότι τα φάγανε με το φυσικό αέριο που υποτίθεται θα είχε ολοκληρωθεί το δίκτυο στην Ελλάδα και τώρα η τιμή CNG έπρεπε να είναι 0,5-0,6 ευρώ δεν ξέρω κατα πόσο θα αξιοποιήσουν τα ΕΣΠΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, korakios είπε

Με την παρούσα τεχνολογία ,υποδομή,οικονομία  ναι , αλλά θεωρητικά η τεχνολογία θα προχωρήσει , η υποδομή κάαααπως θα βελτιωθεί ,η οικονομία τώρα δεν ξέρω. Αν κρίνω ότι τα φάγανε με το φυσικό αέριο που υποτίθεται θα είχε ολοκληρωθεί το δίκτυο στην Ελλάδα και τώρα η τιμή CNG έπρεπε να είναι 0,5-0,6 ευρώ δεν ξέρω κατα πόσο θα αξιοποιήσουν τα ΕΣΠΑ

Χωρίς σοβαρές υποδομές, όσο πετυχημέρνα ήταν τα CNG στην Ελλάδα, άλλο τόσο θα είναι και τα ηλεκτρικά.

Τουλάχιστον για όσους δεν έχουν ιδιωτική θέση στάθμευσης.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Σε 10 χρονια εδω θα ειμαστε με καμια 500αρια ηλεκτρικα ταξι στην Ελλαδα και καμια 100.000 ηλεκτρικα αυτοκινητα γενικα και ακομα θα λεμε τα ιδια και τα ιδια και τα ιδια (οπως τα λεγαμε 10 χρονια πριν).

Νομίζω πως αυτό που περιγράφεις θα γινόταν μόνο στην περίπτωση που δεν υπήρχε/θα υπάρξει καμία απολύτως παρέμβαση ή στήριξη των ηλεκτρικών από το κράτος.

Το κράτος όμως τα προωθεί με πολλούς τρόπους, και επιδοτεί την αγορά τους, και δεν επιβάλλει τέλος ταξινόμησης, και δεν επιβάλλει ειδικό φόρο κατανάλωσης στο ρεύμα που χρειάζονται για να κινηθούν, και ξοδεύει χρήμα σε υποδομές, και ότι άλλο ξεχνάω.

Σε 10 χρόνια - κατά την γνώμη μου πάντα - θα είναι πολλά περισσότερα, ίσως 1.000.000.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Thanar είπε

Δέσμευση για δωρεάν ταχυφόρτιση για τους επαγγελματίες; Γιατί, σπίτι δεν έχουν αυτοί οι επαγγελματίες, να φορτίσουν με €1.5/100χλμ; Πόσες βάρδιες θα κάνει ο αμάξι; 24/7 στο δρόμο θα είναι;

Το βίντεο της BP δεν θα το σχολιάσω καν... Το μόνο που προσπαθεί να κάνει η BP είναι -εννοείται- να καθυστερήσει την Ηλεκτροκίνηση για να παρατείνει όσο γίνεται τα έσοδά της από την πώληση των ζουμιών της! Τα έχουμε πει χίλιες φορές αυτά...

Ώπα, βάστα . Το πρώτο το τονισμένο δεν το σχολίασα καν ,δείχνει το πόσο προσγειωμένος είσαι στην πραγματικότητα . (σπίτι != γκαραζ)

Για το βίντεο που είναι το πρόβλημα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...