Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, LouCi4er είπε

Την επαύξηση θα την πληρώσεις εσύ?Επιπλέον κόστος πολλά τα θα και τα αν και στο τέλος θα βγει ζημιωμενος ο αγοραστης.Ακομα είναι ειδική κατηγορία τα ηλεκτρικά και δεν βολεύουν το 95% των ιδιοκτητών.Σε μια 10ετια το ξαναβλέπουμε.

Εγώ προσωπικά ΔΕΝ χρειάζομαι επάυξηση. Μια χαρά φορτίζω σε μονοφασικό και 4kW. Αν εννοείς οτι δεν βολεύουν το 95% των ηλεκτροκίνητων ιδιοκτητών, κάνεις λάθος. Όσοι έχουν ηλεκτρικά ΔΕΝ γυρίζουν σε θερμικά. Αν εννοείς σε ιδιοκτήτες πάσης φύσεως καυσίμου τότε ναι.

 

1 λεπτό πριν, arispz είπε

Δεν το λες και επιδόσεις !!!!

Δεν το λες και άσχημα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, engelo είπε

Αν εννοείς οτι δεν βολεύουν το 95% των ηλεκτροκίνητων ιδιοκτητών, κάνεις λάθος

εννοεί όσους δεν έχουν γκαραζ και όσους ψάχνουν κάτι οικονομικό .

όσοι πήραν ηλεκτρικό φαντάζομαι το έψαξαν , τα ζύγισαν και είναι ευχαριστημένοι

5 λεπτά πριν, arispz είπε

Δεν το λες και επιδόσεις !!!!

? Στο τέλος θα το βγάλεις και κουβά !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

εννοεί όσους δεν έχουν γκαραζ και όσους ψάχνουν κάτι οικονομικό .

όσοι πήραν ηλεκτρικό φαντάζομαι το έψαξαν , τα ζύγισαν και είναι ευχαριστημένοι

Ακριβώς! Αν και δεν εχω γκαραζ πιλωτή έχω.

Πάντως το μεγαλύτερο πρόβλημα σε ένα ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη, με τα σημερινά δεδομένα δεν είναι ακριβή η μετακίνηση ούτε με βενζίνη ακόμα. Εκείνο που σε τσακίζει πραγματικά και οικονομικά αλλα και σου χαλάει τον μέσο όρο ταξιδίου είναι τα ΔΙΟΔΙΑ!!! χάλι μαυρο...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, engelo είπε

Εγώ προσωπικά ΔΕΝ χρειάζομαι επάυξηση. Μια χαρά φορτίζω σε μονοφασικό και 4kW. Αν εννοείς οτι δεν βολεύουν το 95% των ηλεκτροκίνητων ιδιοκτητών, κάνεις λάθος. Όσοι έχουν ηλεκτρικά ΔΕΝ γυρίζουν σε θερμικά. Αν εννοείς σε ιδιοκτήτες πάσης φύσεως καυσίμου τότε ναι.

Δεν είμαι και τόσο σίγουρος για ότι δεν γυρίζουν σε θερμικά. Όσους ξέρω που έχουν ηλεκτρικό, έχουν ένα ωραίο θερμικό από πίσω για να κάνουν την δουλειά τους και τα λένε αυτά. Μην με παρεξηγείς, δεν διαφωνώ ότι είναι το μελλον. Ούτε ότι θα πάρω για δεύτερο ηλεκτρικό για να κάνω τον χαβά μου, άμα χρειαστώ δεύτερο. Αλλά εσύ ο ιδιος λες, υπάρχει ένας φορτιστής Αθήνα Θεσσαλονίκη! Άντε και άλλοι 3 να γίνουνε, τι θα γίνει όταν θα έχει ουρά; Θα κανείς 2ωρη στάση;

Τώρα προφανώς, οι τιμές της μπαταρίας πέφτουν με καλούς ρυθμούς, αν και φαντάζομαι ο ρυθμος πτώσης θα επιβραδυνθεί. 

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Δεν είμαι και τόσο σίγουρος για ότι δεν γυρίζουν σε θερμικά. Όσους ξέρω που έχουν ηλεκτρικό, έχουν ένα ωραίο θερμικό από πίσω για να κάνουν την δουλειά τους και τα λένε αυτά. Μην με παρεξηγείς, δεν διαφωνώ ότι είναι το μελλον. Ούτε ότι θα πάρω για δεύτερο ηλεκτρικό για να κάνω τον χαβά μου, άμα χρειαστώ δεύτερο. Αλλά εσύ ο ιδιος λες, υπάρχει ένας φορτιστής Αθήνα Θεσσαλονίκη! Άντε και άλλοι 3 να γίνουνε, τι θα γίνει όταν θα έχει ουρά; Θα κανείς 2ωρη στάση;

Δεν παρεξηγώ τίποτε... συζήτηση κάνουμε,

Εδώ η έρευνα για την αποδοχή του ηλεκτροκίνητου 95%  https://www.currentautomotive.com/over-95-of-electric-vehicle-drivers-would-make-another-ev-their-next-car-aaa-study/

 

Αν μπουν 10 σημεία με 6 φορτιστές το καθένα είναι υπέραρκετά. Υπάρχει ήδη σχέδιο για εγκατάσταση σταθμών στην εθνική. Επίσης το κόστος για DC (υπερταχείας) φορτιστές είναι μικρό και απλό - σε σχέση με τη βενζίνη. 

Στην Ιωνία οδο, που είναι η πιο πρόσφατη κατασκευή ήδη κάθε 70χλμ υπάρχει μία αντλία υπερταχείας 50kW. 

www.tryev.gr αξίζει τον κόπο ...

 

Επεξ/σία από engelo
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, engelo είπε

Αν μπουν 10 σημεία με 6 φορτιστές το καθένα είναι υπέραρκετά.

για τώρα ναι ,μελλοντικά δε νομίζω να αρκούν

Όσο για το αν είναι ευχαριστημένοι οι κάτοχοι , δε νομίζω να αγόρασαν ηλεκτρικό στην τύχη , έχει εντελώς διαφορετική νοοτροπία

εγώ με ποδήλατο εχει τύχει να μείνω απο μπαταρία είτε γιατί ξέχασα να το φορτίσω το βράδυ είτε ήταν στη μέση και τύχαινε να κάνω παραπάνω χλμ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, engelo είπε

Εγώ προσωπικά ΔΕΝ χρειάζομαι επάυξηση. Μια χαρά φορτίζω σε μονοφασικό και 4kW. Αν εννοείς οτι δεν βολεύουν το 95% των ηλεκτροκίνητων ιδιοκτητών, κάνεις λάθος. Όσοι έχουν ηλεκτρικά ΔΕΝ γυρίζουν σε θερμικά. Αν εννοείς σε ιδιοκτήτες πάσης φύσεως καυσίμου τότε ναι.

 

Δεν το λες και άσχημα!

Εννοω το 95% των απλων ιδιοκτητων,οχι των ηδη κατοχων ηλεκτρικων.Αυτοι που εχουν ηδη ηλεκτρικο οχημα,προφανως και τους βολευει,αλλιως δεν θα το επαιρναν.Κοιτα,η Αθηνα ειναι αλλιως,πας το πρωι στην δουλεια,γυρνας το μεσημερι και μεσα στο σπιτι μεχρι το αλλο πρωι που πρεπει να πας για δουλεια(οχι ολοι αλλα οι πιο πολλοι).Επαρχια ειναι αλλιως,επειδη οι αποστασεις αν και μεγαλες καλυπτονται πολυ γρηγορα,ειμαστε συνεχως στην κινηση.Ακουσα στο βιντεο σου να λες οτι κανεις και ενα μηνα να φορτισεις το ΚΟΝΑ,εσενα οχι μονο σε βολευει,σε καραβολευει.Αυτο δεν σημαινει οτι βολευει τους παντες.εγω εχω βουνο διπλα μου και κοβω οσα ξυλα θελω.Την βγαζω ολο το χειμωνα με 25 βαθμους και κυριως τσαμπα.Να βγαινω να λεω οτι ο ξυλολεβητας ειναι το καλυτερο μεσο για να ζεσταθεις και το φθηνοτερο?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Δεν είμαι και τόσο σίγουρος για ότι δεν γυρίζουν σε θερμικά. Όσους ξέρω που έχουν ηλεκτρικό, έχουν ένα ωραίο θερμικό από πίσω για να κάνουν την δουλειά τους και τα λένε αυτά. Μην με παρεξηγείς, δεν διαφωνώ ότι είναι το μελλον. Ούτε ότι θα πάρω για δεύτερο ηλεκτρικό για να κάνω τον χαβά μου, άμα χρειαστώ δεύτερο. Αλλά εσύ ο ιδιος λες, υπάρχει ένας φορτιστής Αθήνα Θεσσαλονίκη! Άντε και άλλοι 3 να γίνουνε, τι θα γίνει όταν θα έχει ουρά; Θα κανείς 2ωρη στάση;

Εγώ πάλι όσους ξέρω με ηλεκτρικό αρχικά το είχαν πάρει με την προοπτική να το χρησιμοποιούν σαν δεύτερο, αλλά τελικά το χρησιμοποιούν ως κύριο και το θερμικό ως βοηθητικό.

Όσο για το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη, πόσο συχνά νομίζεις πως το κάνει ο μέσος οδηγός και το φέρνεις σαν επιχείρημα? 2 φορές τη βδομάδα? Κατά τη δική μου εκτίμηση ούτε μια φορά το χρόνο. Τα χιλιόμετρα που κάνει κατά μέσο όρο ένα αυτοκίνητο στην Ελλάδα είναι 15.000, και το 85% από αυτά μέσα στην πόλη, αυτή τη χρήση μια χαρά την καλύπτουν τα ηλεκτρικά που ήδη υπάρχουν.

Επίσης με τόσα λίγα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν (δεν πρέπει να ξεπερνούν τις 2-3k σε σύνολο 5,1m) είναι απίθανο να βρεις ουρά στο σταθμό φόρτισης στην Αταλάντη, ε όταν αρχίσουν να γίνονται πολλά οι σταθμοί θα γίνουν πολλοί περισσότεροι και με πολύ περισσότερα από 2 slot ο καθένας.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

εννοεί όσους δεν έχουν γκαραζ και όσους ψάχνουν κάτι οικονομικό .

όσοι πήραν ηλεκτρικό φαντάζομαι το έψαξαν , τα ζύγισαν και είναι ευχαριστημένοι

? Στο τέλος θα το βγάλεις και κουβά !

Το Fiat 500 θα σε προσπέρναγε άνετα στον αυτοκινητόδρομο, φαντάσου να είστε αριστερά και να ερχομέ με ανάμενα φώτα για να κανείς άκρη......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Thanar είπε

 

Εικρινά μου θύμησες το παρακάτω:

 

13 ώρες πριν, arispz είπε

Μάλλον δεν κατάλαβες......παλιά είχαμε τα καμπριο για τα Σαββατοκύριακα.....ε θα έχουμε τα ηλεκτρικά για Σαββατοκύριακα και το θερμικό για να κάνουμε την δουλειά μας!!!!!! Για να κόψουμε την πλάκα, σίγουρα αυτοί που αγόρασαν ηλεκτρικό προσπαθούν να το δικαιολογήσουν, δεν καταλαβαίνουν ότι όσο θόρυβο κάνουν γύρω από την αγορά και τα οφέλη του, τόσο ποιο γρήγορα θα έρθουν οι φόροι σε αυτά. Το κράτος έχει τεράστια έσοδα από την χρήση του αυτοκινήτου, έμμεσα και άμεσα, τα διυλιστήρια στην Ελλάδα το ίδιο, οι ελληνικής εξαγωγές χωρίς τα παράγωγα του πετρελαίου είναι για να κλαίμε, από που θα έρθουν τα έσοδα ...... 

Φόροι θα έρθουν όταν το μερίδιο τους γίνει σημαντικό στην αγορά.

Σαν τα πρώτα diesel ΙΧ που επετράπησαν σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη (euro 5 και μετά) που προωθούνταν με χαμηλούς ρύπους, οικολογικά κλπ και δεν πλήρωνες ούτε τέλη μέχρι 100gr CO2/χλμ και μόλις έπιασαν πωλήσεις αντίστοιχες με των βενζινοκίνητων άλλαξαν τις κλίμακες (μετά άλλαξαν ΕΦΚ κλπ)!

Έτσι θα γίνει και με τα ηλεκτρικά αν πετύχουν στο μέλλον.

Και όποιος αφελώς βιαστεί να πει οτι δεν θα το επιτρέψει η ΕΕ χάριν της οικολογίας να του απαντήσω ευθαρσώς «Είναι πολλά τα λεφτά Άρη».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, NT1G είπε

167 km/h λέει η Hyundai πάντως.

Στην κατηφόρα εννοούσε γιατί σε ανηφόρες πάει σιγά διότι εξάντλησε την μπαταρία !!!

29 λεπτά πριν, korakios είπε

με 200+ πας δηλαδή ?

Ασε το ποσό πάω, εσυ με το ηλεκτρικό δεν περνάς τα 100 διότι η μπαταρία θα τα φτύσει !!!

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, arispz είπε

Ασε το ποσό πάω, εσυ με το ηλεκτρικό δεν περνάς τα 100 διότι η μπαταρία θα τα φτύσει !!!

5χρονο είσαι ?
Τεσπα , ηλεκτρικό μόνο ποδήλατο έχω μιας και είναι ευκολία , φυσικά μετατροπή , μιας και δεν αξίζει έτοιμο .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...