Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, SeriesX είπε

Το electric Citigo Skoda για την 4ετια θελει 400 ευρω service. Αρα 200 ευρω την διετια. Που ειναι το μηδενικο ? 

Στον ύπνο σου ίσως και να θέλει 400€, στην πράξη όμως θέλει λιγότερα από 100€, ένας τυπάς για ένα VW e-UP (πανομοιότυπο με το citigo) πλήρωσε για τα 3 πρώτα σέρβις (15.000km ή 12 μήνες, όποιο έρθει πρώτο):

1ο 15,00€
2ο 37,00€
3ο 18,60€

Για του λόγου το αληθές παραθέτω και τα βίντεο του για το κάθε σέρβις που φαίνονται και τα τιμολόγια:

https://www.youtube.com/watch?v=o52Utq0A0iU
https://www.youtube.com/watch?v=T4o_n31mX8U
https://www.youtube.com/watch?v=o52Utq0A0iU

1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Ελλειψη επιχειρηματων βλεπω. 

Τα παραπάνω σου κάνουν ως επιχείρημα, ή δέχεσαι σαν δεδομένο μόνο το 400άρι που έγραψε ο τυπάς που μας τα έχει κάνει τσουρέκια?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω βλεπω αμαξι του Group VW (skoda e-citigo) μοντελο του 2019 με χιλιομετρα που δεν γνωριζουμε παρουσιασε προβλημα σε στοιχειο της μπαταριας. Κοστος 1000 ευρω. 

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Στον ύπνο σου ίσως και να θέλει 400€, στην πράξη όμως θέλει λιγότερα από 100€, ένας τυπάς για ένα VW e-UP (πανομοιότυπο με το citigo) πλήρωσε για τα 3 πρώτα σέρβις (15.000km ή 12 μήνες, όποιο έρθει πρώτο):

1ο 15,00€
2ο 37,00€
3ο 18,60€

Για του λόγου το αληθές παραθέτω και τα βίντεο του για το κάθε σέρβις που φαίνονται και τα τιμολόγια:

https://www.youtube.com/watch?v=o52Utq0A0iU
https://www.youtube.com/watch?v=T4o_n31mX8U
https://www.youtube.com/watch?v=o52Utq0A0iU

Τα παραπάνω σου κάνουν ως επιχείρημα, ή δέχεσαι σαν δεδομένο μόνο το 400άρι που έγραψε ο τυπάς που μας τα έχει κάνει τσουρέκια?

15€ στην Ελλαδα.....ουτε στο περιπτερο για να αγορασεις αλκααλικες μπαταριες......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Στον ύπνο σου ίσως και να θέλει 400€, στην πράξη όμως θέλει λιγότερα από 100€, ένας τυπάς για ένα VW e-UP (πανομοιότυπο με το citigo) πλήρωσε για τα 3 πρώτα σέρβις (15.000km ή 12 μήνες, όποιο έρθει πρώτο):

1ο 15,00€
2ο 37,00€
3ο 18,60€

Για του λόγου το αληθές παραθέτω και τα βίντεο του για το κάθε σέρβις που φαίνονται και τα τιμολόγια:

https://www.youtube.com/watch?v=o52Utq0A0iU
https://www.youtube.com/watch?v=T4o_n31mX8U
https://www.youtube.com/watch?v=o52Utq0A0iU

Τα παραπάνω σου κάνουν ως επιχείρημα, ή δέχεσαι σαν δεδομένο μόνο το 400άρι που έγραψε ο τυπάς που μας τα έχει κάνει τσουρέκια?

Βασικα του συγκεκριμενου επρεπε να μην τον αφησουν να πληρωσει καθως διπλασιασε η VW την μπαταρια στην ιδια τιμη.(απο 18kw στις 36kw) Κοινως ειναι χαμενος απο χερι. Oυτε για ενα πακετο τσιχλες δεν θα μπορει να το δωσει.  

Εδω ο συγκεκριμενος δεν μπορεσε να ανεβει απο την Πατρα στα Καλαβρυτα και σταματησε να φορτιζει στις ταβερνες... 😂😂

Εαν θες να πλασαρεις ηλεκτρικο μην βαζεις βιντεο απο τον συγκεκριμενο.

4 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

15€ στην Ελλαδα.....ουτε στο περιπτερο για να αγορασεις αλκααλικες μπαταριες......

Βασικα διπλασιασε τις μπαταριες η VW στην ιδια τιμη και τους κανει τα service δωρο 😂. Απλα δεν το εχει καταλαβει ο συγκεκριμενος.

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή επειδή είμαστε σε νήμα περί ηλεκτροκίνησης θα πρέπει να υπάρχουν μόνο ποστ που λιβανίζουν τα καλά της;  Σοβαρά τώρα; Και δεν αρέσει η σύγκριση με διαδεδομένες λύσεις; Δεν καταλαβαίνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, telis είπε

Δηλαδή επειδή είμαστε σε νήμα περί ηλεκτροκίνησης θα πρέπει να υπάρχουν μόνο ποστ που λιβανίζουν τα καλά της;  Σοβαρά τώρα; Και δεν αρέσει η σύγκριση με διαδεδομένες λύσεις; Δεν καταλαβαίνω

ετσι ακριβως....σαν τον τυπο στο youtube και καλα, που στην ουσια ειναι πληρωμενες διαφημισεις!! καμια αντικειμενικη παρουσιαση αφου δεν εχει ουτε ενα αρνητικο σχολιο, ακομα και για τους διακοπτες του leaf που ειναι απο toyota της δεκαετιας του 2000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

15€ στην Ελλαδα.....ουτε στο περιπτερο για να αγορασεις αλκααλικες μπαταριες......

Δυσκολεύεσαι αφάνταστα να χωνέψεις ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενική συντήρηση ε? :)

Ένας απλός έλεγχος σε ηλεκτρικό πάντως τόσο κοστίζει, άλλο αν έχεις συνηθίσει να πληρώνεις ένα κάρο λεφτά στα θερμικά για αλλαγές λαδιών, φίλτρων λαδιού/καυσίμου/αέρα, μπουζί στα βενζινοκίνητα, κτλ κτλ κτλ.

5 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Εαν θες να πλασαρεις ηλεκτρικο μην βαζεις βιντεο απο τον συγκεκριμενο.

Βασικά τα βίντεο αυτά δεν τα έβαλα για να πλασάρω ηλεκτρικό, δεν έχω καμιά πρεμούρα να πλασάρω οτιδήποτε.

Τα έβαλα για να αποδείξω ότι παραπληροφορείς, για να αποδείξω πως ο ισχυρισμός σου 400€ για σέρβις στην τετραετία είναι εξωφρενικός.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τα έβαλα για να αποδείξω ότι παραπληροφορείς, για να αποδείξω πως ο ισχυρισμός σου 400€ για σέρβις στην τετραετία είναι εξωφρενικός.

Δεν το ειπα εγω, αλλα το βιντεο... 370 ευρω για να ειμαστε μεσα.

Υπολογιζουμε το χαλασμενο στοιχειο μπαταριας αξιας 1000 ευρω σε 2ετιας αμαξι (λογικα μεσα στην εγγυηση). Φανταζομαι, γιατι τα ψιλα γραμματα θα ειναι πολλα.

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δυσκολεύεσαι αφάνταστα να χωνέψεις ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενική συντήρηση ε? :)

Ένας απλός έλεγχος σε ηλεκτρικό πάντως τόσο κοστίζει, άλλο αν έχεις συνηθίσει να πληρώνεις ένα κάρο λεφτά στα θερμικά για αλλαγές λαδιών, φίλτρων λαδιού/καυσίμου/αέρα, μπουζί στα βενζινοκίνητα, κτλ κτλ κτλ.

Βασικά τα βίντεο αυτά δεν τα έβαλα για να πλασάρω ηλεκτρικό, δεν έχω καμιά πρεμούρα να πλασάρω οτιδήποτε.

Τα έβαλα για να αποδείξω ότι παραπληροφορείς, για να αποδείξω πως ο ισχυρισμός σου 400€ για σέρβις στην τετραετία είναι εξωφρενικός.

Παντος με μια αναζητηση στο car τα Leaf 10ετιας με κατω απο 100,000χλμ οι μαντραδες ζητανε 10 με 11 χιλιαρικα, θεωρωντας οτι ο μαντρας θελει 1500 με 2000 το οχημα, οι ιδιοκτήτες τους τα σκοτωσαν για 7-8 χιλιαρικα......γιατι αραγε.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Παντος με μια αναζητηση στο car τα Leaf 10ετιας με κατω απο 100,000χλμ οι μαντραδες ζητανε 10 με 11 χιλιαρικα, θεωρωντας οτι ο μαντρας θελει 1500 με 2000 το οχημα, οι ιδιοκτήτες τους τα σκοτωσαν για 7-8 χιλιαρικα......γιατι αραγε.....

Ποσα LEAF ταξι εχεις δει στην Αθηνα ? Αυτες ειναι οι ερωτησεις ουσιας. 

Eαν ηταν επικερδες θα ειχαν σαρωσει. Εδω αγκομαχανε τα hybrid να παρουν καποιο ποσοστο.

Τα diesel εχουν το 99% της αγορας ταξι στην Ελλαδα. Τυχαιο και αυτο ? Τυχαιο που κατεχουν το 98% στα heavy vehicles στην Ε.Ε  ? Τυχαιο που κατεχουν στα buses το 95% στην Ε.Ε. ?

Δεν ειμαστε Νορβηγια παιδια...

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Ποσα LEAF ταξι εχεις δει στην Αθηνα ? Αυτες ειναι οι ερωτησεις ουσιας. 

Eαν ηταν επικερδες θα ειχαν σαρωσει. Εδω αγκομαχανε τα hybrid να παρουν καποιο ποσοστο.

Τα diesel εχουν το 99% της αγορας ταξι στην Ελλαδα. Τυχαιο και αυτο ? Τυχαιο που κατεχουν το 98% στα heavy vehicles στην Ε.Ε  ? Τυχαιο που κατεχουν στα buses το 95% στην Ε.Ε. ?

Δεν ειμαστε Νορβηγια παιδια...

Με τη ταχύτητα φόρτισης που έχουν σήμερα τα ηλεκτροκίνητα, ένα ταξί που δουλεύει 24/7 (προ covid) χάνει σημαντικά έσοδα από την ακινητοποίηση.

Μόλις αλλάξει αυτό θα δούμε λογικά και αρκετά (αν όχι όλα) ηλεκρικά ταξί (εφόσον δεν έχει λάκο η φάβα), όπως και πολλούς ακόμα να τα προτιμούν βέβαια.

Μέχρι τότε βλέπουμε.

ΥΓ. Όταν τα ηλεκτροκίνητα πιάσουν την δεκαετία τότε θα δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος ωστέ να κάνουμε λογαριασμό, μέχρι τότε μπορεί να λέει ο καθένας από την πλευρά του οτι την έχει μεγαλύτερη (την επιτάχυνση, την αυτονομία, την εξοικονόμηση, την αξιοπιστία, τη μεταπωλητική αξία κλπ).

 

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο τυπάς στο βίντεο έχει το e-up και χαίρεται που έσκασε 20 χιλιάρικα για έναν κουβά και έκανε απόσβεση 4000 χιλιάρικα 😂

και φυσικά το συγκρίνει με βενζίνη μόνο (και φόρτιση στο γκαραζ με νυχτερινό!) , πόσο άλλο να ξεχειλώσει ?!

έμφραγμα θα πάθει αν κάτσει και καμιά στραβή με την μπαταρία....

7 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Τα diesel εχουν το 99% της αγορας ταξι στην Ελλαδα. Τυχαιο και αυτο ?

Βασικά σε καινούρια ταξί cng επιλέγουν (octavia) , σε πόλεις που υπάρχει δίκτυο φυσικά και βολεύουν τα πρατήρια, αλλά ναι τα περισσότερα πετρέλαιο είναι

2 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Με τη ταχύτητα φόρτισης που έχουν σήμερα τα ηλεκτροκίνητα, ένα ταξί που δουλεύει 24/7 (προ covid) χάνει σημαντικά έσοδα από την ακινητοποίηση.

Μόλις αλλάξει αυτό θα δούμε λογικά και αρκετά (αν όχι όλα) ηλεκρικά ταξί (εφόσον δεν έχει λάκο η φάβα), όπως και πολλούς ακόμα να τα προτιμούν βέβαια.

Μέχρι τότε βλέπουμε.

Δεν είναι μόνο ο χρόνος , είναι οτι εκεί θα φανεί και το κόστος φόρτισης καθώς και η πραγματική αντοχή της μπαταρίας

Όχι το πάω στο eco με περνάνε τα παπάκια και φορτίζω σε αργή φόρτιση στο γκαραζ το βράδυ και προσοχή στις στάθμες 40-70% (η κατάντια που έλεγα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Παντος με μια αναζητηση στο car τα Leaf 10ετιας με κατω απο 100,000χλμ οι μαντραδες ζητανε 10 με 11 χιλιαρικα, θεωρωντας οτι ο μαντρας θελει 1500 με 2000 το οχημα, οι ιδιοκτήτες τους τα σκοτωσαν για 7-8 χιλιαρικα......γιατι αραγε.....

Άλλη η απαξίωση που έχουν στην Ελλάδα και άλλη στο εξωτερικό, ειδικά στη Γερμανία από όπου προέρχονται τα περισσότερα leaf από αυτά που βλέπεις.

Μη πω για Αμερική (και από κει φέρνουν ηλεκτρικά οι Έλληνες έμποροι), για leaf του 2011 με μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού 50.000 μίλια (80.000km) σε καλή κατάσταση οι κατάλογοι δίνουν trade in range (τιμή αγοράς από έμπορο) 1.500-2.000$.

image.png.17d0fe26272637cb81f643c69ce85ac7.png

Όχι πως περιμένω να καταλάβεις τα παραπάνω βέβαια, εδώ δε μπορείς να καταλάβεις ότι ένα ηλεκτρικό έχει σχεδόν μηδενικά έξοδα συντήρησης, τα γράφω γιατί μπορεί να ενδιαφέρουν καναν άλλον.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To αστειο με τον συγκεκριμενο ειναι οτι κανονιζει ταξιδι ΠΑΤΡΑ - ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ 87 χλμ και κατεβαζει την γυναικα κατω για να φορτισει το αμαξι στις ταβερνες πριν μπει στο χωριο. Καθως ειχε ανηφορα και ξεχειλωθηκαν οι μπαταριες. Και οταν φτασει πανω, θα της πει....ειδες καψαμε μονο 3 ευρω ρευμα! 🤣 

Μπραβο αντρα μου....φοβερη αγορα με 22.000 ευρω! 😂

 

Η αντιθετη οψη, μετα απο ταξιδι, 680 χλμ επεστρεψα ετσι...(50αρι ντεποζιτο) 

165807262_202539201211590_2245054701256782099_n.jpg.1e0beccb322f925421efd9bf572ac524.jpg

 

Επεξ/σία από SeriesX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...