Προς το περιεχόμενο

Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Άλλη η απαξίωση που έχουν στην Ελλάδα και άλλη στο εξωτερικό, ειδικά στη Γερμανία από όπου προέρχονται τα περισσότερα leaf από αυτά που βλέπεις.

Μη πω για Αμερική (και από κει φέρνουν ηλεκτρικά οι Έλληνες έμποροι), για leaf του 2011 με μεσαίο επίπεδο εξοπλισμού 50.000 μίλια (80.000km) σε καλή κατάσταση οι κατάλογοι δίνουν trade in range (τιμή αγοράς από έμπορο) 1.500-2.000$.

image.png.17d0fe26272637cb81f643c69ce85ac7.png

Όχι πως περιμένω να καταλάβεις τα παραπάνω βέβαια, εδώ δε μπορείς να καταλάβεις ότι ένα ηλεκτρικό έχει σχεδόν μηδενικά έξοδα συντήρησης, τα γράφω γιατί μπορεί να ενδιαφέρουν καναν άλλον.

δηλαδη στο εξωτερικο εσκασε κοντα στα 40,000€ εκανε λιγοτερο απο 100,000 και θεωρεις οτι εκανε αποσβεση? 

Τα ηλεκτρικα ειναι για την οικολογικη συνειδηση του καταναλωτη, και για να μειωσει η βιομηχανια τους φορους για τους ρύπους! ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!

Τωρα εσεις προσπαθειτε να μας πεισετε γιατ την οικονομια.........γελαμε πραγματικα διοτι ο υπολοιπος κοσμος εκτος Ελλαδισταν δεν το βλεπει ετσι!

14 λεπτά πριν, SeriesX είπε

To αστειο με τον συγκεκριμενο ειναι οτι κανονιζει ταξιδι ΠΑΤΡΑ - ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ 87 χλμ και κατεβαζει την γυναικα κατω για να φορτισει το αμαξι στις ταβερνες πριν μπει στο χωριο. Καθως ειχε ανηφορα και ξεχειλωθηκαν οι μπαταριες. Και οταν φτασει πανω, θα της πει....ειδες καψαμε μονο 3 ευρω ρευμα! 🤣 

Μπραβο αντρα μου....φοβερη αγορα με 22.000 ευρω! 😂

 

Η αντιθετη οψη, μετα απο ταξιδι, 680 χλμ επεστρεψα ετσι...(50αρι ντεποζιτο) 

165807262_202539201211590_2245054701256782099_n.jpg.1e0beccb322f925421efd9bf572ac524.jpg

 

Οταν ημουν Σοφια (Βουλγαρια) με Insignia 2 λιτρο (70+ λιτρα ντεποζιτο εβαζα πετρελαιο στην Σοφια κατέβαινα Αθηνα 800 χλμ και εβαζα ξανα πετρελαιο οταν περναγα τα συνορα στην επιστροφη.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,4k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.  Τυγχάνει να ασχολούμαι επαγγελματικά με την ηλεκτροκίνηση όντας πιστοποιημένος High Voltage Expert από την Volkswagen A.G., συνεπώς τίθεμαι στην διάθεση της ομάδας αν

Καλησπερίζω την παρέα! Διαβάζοντας τις τελευταίες σελίδες, παρατήρησα μερικές ανακρίβειες όσον αφορά τα ηλεκτρικά μοτέρ, που καλό πιστεύω θα ήταν να αποσαφηνιστούν!  Αρχικά κάθε ηλεκτρικός κ

Δημοσιευμένες Εικόνες

18 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

δηλαδη στο εξωτερικο εσκασε κοντα στα 40,000€ εκανε λιγοτερο απο 100,000 και θεωρεις οτι εκανε αποσβεση? 

Τα ηλεκτρικα ειναι για την οικολογικη συνειδηση του καταναλωτη, και για να μειωσει η βιομηχανια τους φορους για τους ρύπους! ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ!

Τωρα εσεις προσπαθειτε να μας πεισετε γιατ την οικονομια.........γελαμε πραγματικα διοτι ο υπολοιπος κοσμος εκτος Ελλαδισταν δεν το βλεπει ετσι!

Μάλλον με μπερδεύεις με κάποιον άλλον, δεν θυμάμαι να έγραψα κάπου για αποσβέσεις, ούτε να προσπάθησα να πείσω κάποιον για τίποτα.

Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να επισημάνω κάτι εντελώς ανακριβές που γράφτηκε σχετικά με το κόστος σέρβις ενός συγκεκριμένου Η/Ο.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελα και εγώ να πάρω ηλεκτρικό αλλά δε βρήκα κάτι αξιόλογο στα 26-27 χιλιάδες ευρώ. Αντ αυτού, έκλεισα το BMW 118i full extra στα 30K.

 

Ωραία σκέψη η ηλεκτροκίνηση αλλά νομίζω έχουμε ακόμα 10 χρόνια μέχρι να δούμε αυτονομία 500-600km στα 18.000 - 20.000 ευρω

 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Δεν βλέπω και πολλά ποστ για αυτό το θέμα.

εσυ γιατι νομιζεις;

Γιατί μερικοί έχουν πιάσει γωνία και ποστάρουν-σπαμάρουν άσχετα ή/και ότι κατεβάζει η κούτρα τους για το θέμα εδώ και αρκετό καιρό;
Πράγματα που έχουν απαντηθεί ή είναι θέμα δευτερολέπτων να βρεθεί ότι δεν ισχύουν;
Άτομα που όχι μόνο δεν είχαν ποτέ σκοπό την αγορά ηλεκτρικού, αλλά είναι φανατικοί πολέμιοι;

+++++++++

Έτσι λογικό το βλέπω ότι οι περισσότεροι που θέλουν να μάθουν/συζητήσουν σοβαρά πάνε αλλού. 
 

  • Like 1
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, LongTom είπε

Γιατί μερικοί έχουν πιάσει γωνία και ποστάρουν-σπαμάρουν άσχετα ή/και ότι κατεβάζει η κούτρα τους για το θέμα εδώ και αρκετό καιρό;
Πράγματα που έχουν απαντηθεί ή είναι θέμα δευτερολέπτων να βρεθεί ότι δεν ισχύουν;
Άτομα που όχι μόνο δεν είχαν ποτέ σκοπό την αγορά ηλεκτρικού, αλλά είναι φανατικοί πολέμιοι;

+++++++++

Έτσι λογικό το βλέπω ότι οι περισσότεροι που θέλουν να μάθουν/συζητήσουν σοβαρά πάνε αλλού. 
 

Στην χώρα όπου ο μέσος Έλληνας ψάχνει για εισαγόμενο  φθηνό diesel, και παλιότερα κιτ υγραερίου, και όταν τα στελέχη εταιριών η ακόμα και πωλητές είναι ευχαριστημένοι με το εταιρικό leasing, και όταν ο στόλος των οχημάτων είναι 15ετιας, η ηλεκτροκίνηση που στοχεύει στην οικολογική συνείδηση, όπως παλιότερα και τα υβριδικά, να παρουσιάζετε σαν λύση οικονομίας (γιατί έτσι ΤΗΝ παρουσιάζετε) είναι για γέλια αν όχι κλάματα ! 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεκινώντας το παρόν θέμα πριν από μερικούς μήνες, και μη προλαβαίνοντας να παρακολουθήσω εκτενώς το "flame", έχω απλά να κάνω μια διαπίστωση.

Σε κάθε αλλαγή τεχνολογίας/αρχιτεκτονικής/κα , πάντα παρατηρείται κάποιοι να αμφισβητούν τη νέα τεχνολογία, λαμβάνοντας αποκλειστικά υπόψιν τις παιδικές ασθένειες.

Βάσει εξέλιξης, σε κάθε νέα τεχνολογία αυτές υπάρχουν και είναι εκεί και με τον καιρό βρίσκονται λύσεις. Βρίσκονται λύσεις αναγκαστικά, όταν έχει υπάρξει στρατηγική μετακίνηση τοποθέτησης ΟΛΗΣ της εκάστοτε βιομηχανίας.

Οι λόγοι για τέτοιες αλλαγές, όπως με την ηλεκτροκίνηση, μπορεί να μην είναι πάντα άμεσα κατανοητοί σε όλους και μπορεί πολλοί να φαντάζονται ότι θέλουν οι βιομηχανίες να μάς βασανίσουν ως καταναλωτές και άλλα τέτοια.

Η πραγματικότητα έχει δείξει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι φυσική εξέλιξη μικρότερου αποτυπώματος για το μέλλον και σίγουρα οι νομοθετικές παρεμβάσεις ειδικά της ΕΕ, οδήγησαν σε αυτή την εξέλιξη.

Το ότι αυτό το αποτύπωμα πρέπει να είναι μικρότερο στο μέλλον, ΔΕΝ σημαίνει ότι θα επιτευχθεί με το καλημέρα, αλλά με την αλλαγή και τη βελτίωση. Προφανώς, αυτή τη στιγμή το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ηλεκτροκίνησης είναι μεγαλύτερο από αυτό που μπορεί να πετύχει στο μέλλον.

Ακόμα και ΤΩΡΑ, όμως, ένας που ζει σε μονοκατοικία και βάλει φωτοβολταϊκά με net metering στη στέγη, μπορεί από τώρα να πετύχει πολύ μικρότερο αποτύπωμα. Οπότε λύσεις υπάρχουν και τώρα και θα γίνουν και πιο mainstream με τα χρόνια.

Πρέπει να κάνουμε προσπάθεια, όλοι μας, να κατανοήσουμε τις αλλαγές και τους στόχους σε ένα ευρύτερο χρονικό παράθυρο, έξω από π.χ. μια 5ετία ή 10ετία. Ένα παράδειγμα, θα ήταν, τί θέλεις να παραδώσεις στην επόμενη γενιά.

Όσον αφορά το παρόν θέμα, έχει ενδιαφέρον να συζητήσουμε περισσότερο για τις προκλήσεις που υπάρχουν στη μετάβαση αυτή με τα χρόνια, παρά για το αν θα γίνει ή αν διαφωνούμε. Η απόφαση είναι οριστική για τον κλάδο.

Ένα επιπρόσθετο στοίχημα για τη χώρα μας, που έχει ενδιαφέρον να συζητήσουμε, είναι πόσο πρέπει να προσπαθήσουμε και με ποιούς τρόπους για να κατασκευάσουμε όλες τις υποδομές φόρτισης και υποστήριξης.

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
12 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Ξεκινώντας το παρόν θέμα πριν από μερικούς μήνες, και μη προλαβαίνοντας να παρακολουθήσω εκτενώς το "flame", έχω απλά να κάνω μια διαπίστωση.

Σε κάθε αλλαγή τεχνολογίας/αρχιτεκτονικής/κα , πάντα παρατηρείται κάποιοι να αμφισβητούν τη νέα τεχνολογία, λαμβάνοντας αποκλειστικά υπόψιν τις παιδικές ασθένειες.

Βάσει εξέλιξης, σε κάθε νέα τεχνολογία αυτές υπάρχουν και είναι εκεί και με τον καιρό βρίσκονται λύσεις. Βρίσκονται λύσεις αναγκαστικά, όταν έχει υπάρξει στρατηγική μετακίνηση τοποθέτησης ΟΛΗΣ της εκάστοτε βιομηχανίας.

Οι λόγοι για τέτοιες αλλαγές, όπως με την ηλεκτροκίνηση, μπορεί να μην είναι πάντα άμεσα κατανοητοί σε όλους και μπορεί πολλοί να φαντάζονται ότι θέλουν οι βιομηχανίες να μάς βασανίσουν ως καταναλωτές και άλλα τέτοια.

Η πραγματικότητα έχει δείξει ότι η ηλεκτροκίνηση είναι φυσική εξέλιξη μικρότερου αποτυπώματος για το μέλλον και σίγουρα οι νομοθετικές παρεμβάσεις ειδικά της ΕΕ, οδήγησαν σε αυτή την εξέλιξη.

Το ότι αυτό το αποτύπωμα πρέπει να είναι μικρότερο στο μέλλον, ΔΕΝ σημαίνει ότι θα επιτευχθεί με το καλημέρα, αλλά με την αλλαγή και τη βελτίωση. Προφανώς, αυτή τη στιγμή το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ηλεκτροκίνησης είναι μεγαλύτερο από αυτό που μπορεί να πετύχει στο μέλλον.

Ακόμα και ΤΩΡΑ, όμως, ένας που ζει σε μονοκατοικία και βάλει φωτοβολταϊκά με net metering στη στέγη, μπορεί από τώρα να πετύχει πολύ μικρότερο αποτύπωμα. Οπότε λύσεις υπάρχουν και τώρα και θα γίνουν και πιο mainstream με τα χρόνια.

Πρέπει να κάνουμε προσπάθεια, όλοι μας, να κατανοήσουμε τις αλλαγές και τους στόχους σε ένα ευρύτερο χρονικό παράθυρο, έξω από π.χ. μια 5ετία ή 10ετία. Ένα παράδειγμα, θα ήταν, τί θέλεις να παραδώσεις στην επόμενη γενιά.

Όσον αφορά το παρόν θέμα, έχει ενδιαφέρον να συζητήσουμε περισσότερο για τις προκλήσεις που υπάρχουν στη μετάβαση αυτή με τα χρόνια, παρά για το αν θα γίνει ή αν διαφωνούμε. Η απόφαση είναι οριστική για τον κλάδο.

Ένα επιπρόσθετο στοίχημα για τη χώρα μας, που έχει ενδιαφέρον να συζητήσουμε, είναι πόσο πρέπει να προσπαθήσουμε και με ποιούς τρόπους για να κατασκευάσουμε όλες τις υποδομές φόρτισης και υποστήριξης.

Ζεις στην Ελλάδα η σε δυτικοευρωπαϊκή χώρα? Διότι από όσο γνωρίζω ακόμα θάβουμε τα σκουπίδια στις χωματερές, οι γυφτοι κάνουν την ανακύκλωση και στα προάστια ακόμα έχουν βόθρους.........don’t run before walking or in the case of Greece crawling.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, arispz είπε

Ζεις στην Ελλάδα η σε δυτικοευρωπαϊκή χώρα? Διότι από όσο γνωρίζω ακόμα θάβουμε τα σκουπίδια στις χωματερές, οι γυφτοι κάνουν την ανακύκλωση και στα προάστια ακόμα έχουν βόθρους.........don’t run before walking or in the case of Greece crawling.

Ποιός είπε ότι η Ελλάδα καθορίζει τις εξελίξεις της βιομηχανίας;

Πέραν αυτού, το ότι έχουμε ανοιχτά άλλα θέματα, σημαίνει ότι δεν θα ακολουθούμε τις εξελίξεις σε άλλα πράγματα;

Πάντως για πολλά θέματα οικολογικών προτύπων τρώμε απανωτά πρόστιμα. Το ότι το κάνουμε δεν σημαίνει ότι δεν κοστίζει και ότι δεν θα αλλάξει κάποια στιγμή αυτό. Απλά πάμε με πολύ πιο αργό ρυθμό.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Ποιός είπε ότι η Ελλάδα καθορίζει τις εξελίξεις της βιομηχανίας;

Πέραν αυτού, το ότι έχουμε ανοιχτά άλλα θέματα, σημαίνει ότι δεν θα ακολουθούμε τις εξελίξεις σε άλλα πράγματα;

Πάντως για πολλά θέματα οικολογικών προτύπων τρώμε απανωτά πρόστιμα. Το ότι το κάνουμε δεν σημαίνει ότι δεν κοστίζει και ότι δεν θα αλλάξει κάποια στιγμή αυτό. Απλά πάμε με πολύ πιο αργό ρυθμό.

Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι εξέλιξη στην αυτοκινητοβιομηχανία, υπάρχει εδώ και 20 χρόνια, το απλό 500αρακι υπάρχει ηλεκτρικό από το 2013! Πρόσφατα δίνετε μεγαλύτερη έμφαση διότι έχουν επιβληθεί οι γνωστοί φόροι για τους ρύπους. 

Επισεις το να παρουσιάζεις την ηλεκτροκίνηση ως τον τρόπο με τον οποίο θα σώσουμε το περιβάλλον και θα πρέπει να το κάνουμε για τα παιδιά μας είναι απλά για γέλια.....και επανέρχομαι στην τελευταία φράση, επαναλαμβάνω ότι ας κάνουμε τα απλά και με χωρίς κόστος πρώτα, και ας περιμένουνε για την ηλεκτροκίνηση .......

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αρχειοθετήθηκε το 13ο επεισόδιο του Σαββατιάτικου live! σε αυτό το επεισόδιο, μαζί μας η Μάγια Ανδρέου και ο Δαμιανός Τσίγκανος, μέλη της Ενεργειακής Κοινότητας "Ενεργειακή Κοινότητα Αττικής". Μας ενημερώνουν για το τι είναι οι Ενεργειακές Κοινότητες, πώς λειτουργούν, και πώς οι δραστηριότητές τους συνδυάζονται με την Ηλεκτροκίνηση.
Περισσότερες πληροφορίες για την Ενεργειακή Κοινότητα Αττικής, μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της στο facebook: https://www.facebook.com/atticaenergycommunity

Όλα τα επεισόδια της εκπομπής, διαθέσιμα και σε ηχητικό μόνο, μέσω της αγαπημένης σας πλατφόρμας (Spotify / Apple Podcasts / Google Podcasts κλπ). Απλά αναζητείστε την εκπομπή μας με το όνομα "Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα"

Η σελίδα της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο Facebook: https://www.facebook.com/ElectricCarGreece
Η ομάδα της Ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα στο Facebook:
https://www.facebook.com/groups/ElectricCarGreece

 

 

Επεξ/σία από Thanar
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Thanarείναι και ένα παλικάρι με Leaf του 11 και ψάχνει μπαταρίες μιας και η αυτονομία του στα 100000 χλμ έπεσε στα 46 χλμ

https://www.youtube.com/watch?v=N7c1eMSWNiY

του είπα για Ελλάδα και μάλλον φρίκαρε , πες του για μεταχειρισμένη μήπως φέρει απο Μάλτα που έλεγες ή πάρε απο Μαλτα εσύ που έχεις και αυτονομία μεγάλη και δώσε του τη δικιά σου που είναι σε άριστη κατάσταση και θα του βγάλει 3 χρόνια....

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, korakios είπε

@Thanarείναι και ένα παλικάρι με Leaf του 11 και ψάχνει μπαταρίες μιας και η αυτονομία του στα 100000 χλμ έπεσε στα 46 χλμ

https://www.youtube.com/watch?v=N7c1eMSWNiY

του είπα για Ελλάδα και μάλλον φρίκαρε , πες του για μεταχειρισμένη μήπως φέρει απο Μάλτα που έλεγες ή πάρε απο Μαλτα εσύ που έχεις και αυτονομία μεγάλη και δώσε του τη δικιά σου που είναι σε άριστη κατάσταση και θα του βγάλει 3 χρόνια....

Όνειρο ζουν μην τους ξυπνάτε.........άλλοι μιλάνε για οικολογία, άλλοι μιλάνε για οικονομία, εγώ είμαι σίγουρος πλέον ότι τα αγοράσανε για τα  ψηφιακά καντράν ......τους αρέσει να βλέπουνε λαμπάκια και οθόνες......

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, korakios είπε

είναι και ένα παλικάρι με Leaf του 11 και ψάχνει μπαταρίες μιας και η αυτονομία του στα 100000 χλμ έπεσε στα 46 χλμ

Σε έβγαλα προσωρινά από τη λίστα αποκλεισμένων για να σε ευχαριστήσω για το heads-up. Εννοείται πως θα βοηθήσουμε τον φίλο όσο μπορούμε. Λύσεις υπάρχουν.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για φωτοβολταϊκό στο σπίτι για φόρτηση ενός 500e πόσο θα στοίχιζε και τι μέγεθος χρειάζεται; Πέρα από τα πάνελ τι άλλο έχει;

ΘΑ το φόρτιζε κάθε μέρα πλήρως;

Έχω 100τμ ταράτσα, αλλά δεν έχω ηλεκτρικό...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβασα για υποθαλάσσιες εξορυξεις κοβαλτιου και λιθιου λογω αυξημενης ζητησης...δε δειχνει αισιοδοξη ειδηση για το μελλον της ηλεκτροκινησης

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.