Προς το περιεχόμενο

Δίπλωμα οδήγησης και μηχανή


lactate

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, lactate είπε

Σε γενικότερο πλαίσιο, κάποιοι γιατροί αναισθητοποιούνται και άλλοι είναι υπερευαίσθητοι (σε οποιοδήποτε θέμα). Πχ κάποιοι μπορεί να μη τους λέει τίποτα να πλένουν τα χέρια όταν γυρνάνε σπίτι και άλλοι να έχουν καταστρέψει τα χέρια τους από το αντισηπτικό. Δεν εννοώ κάτι για μένα,  απλά σου λεω ότι το ότι είμαι γιατρός απλά σημαίνει ότι είμαι γιατρός. Επειδή έχω επαφή με κατάγματα προσώπου ίσως για αυτό να θεωρώ δεδομένο ότι θα φορά κράνος ενώ πολλοί συνάδελφοι μου δεν φοράνε καν ενώ ξερουν και βλέπουν τι γίνεται. Τέλος πάντων καταλαβαίνω το κομμάτι της ασφάλειας που λες και δεν το υποτιμώ καθόλου προφανώς.

Όσον αφορά τον κινητά και τα κυβικά, αν ξέρεις εσύ ή κάποιος άλλος πόσο αλλάζει την εμπειρία/χρήση εντός πόλης που βασικά είναι χαμηλές ταχύτητες; Πχ αν εχω κάποιον πίσω μου παίζει απλά να μην τραβάει σε ανηφόρα ξέρω γω; Tα 50 απο τα 150cc πόσο διαφορα θα κανουν πχ;

 

η ταχύτητα είναι πάντα σχετική. Σε επαρχιακό άμα φύγεις σε χωράφι με 60 λιγότερα θα πάθεις από ότι μια μετωπική στη πόλη με 30 ο ένας και 40 ο άλλος.

τα 50 με τα 150 δεν έχουν επαφή. σημαντικός παράγοντας τα κιλά του αναβάτη. άλλο να είσαι 65κιλά και άλλο 95. Δε μιλάμε για δικάβαλο όπου προστίθενται ακόμα 50-60-70κιλά.

έχεις πολλά να μάθεις. ξεκίνα διάβασμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, greekfragma είπε

η ταχύτητα είναι πάντα σχετική. Σε επαρχιακό άμα φύγεις σε χωράφι με 60 λιγότερα θα πάθεις από ότι μια μετωπική στη πόλη με 30 ο ένας και 40 ο άλλος.

τα 50 με τα 150 δεν έχουν επαφή. σημαντικός παράγοντας τα κιλά του αναβάτη. άλλο να είσαι 65κιλά και άλλο 95. Δε μιλάμε για δικάβαλο όπου προστίθενται ακόμα 50-60-70κιλά.

έχεις πολλά να μάθεις. ξεκίνα διάβασμα.

Δεν εννοούσα ταχύτητα ως προς την σφοδρότητα μιας σύγκρουσης. Εννοώ ότι στην Αθήνα και μάλιστα στο κέντρο με 100 δεν πρόκειται να πας. Μπορεί να πας και σημειωτόν ξέρω γω με την κίνηση. Οπότε σε αυτές τις ταχύτητες θα φανεί κάποια διαφορά; Τώρα για κιλά 85 ειμαι δεν ξερω αν πεφτω βαρυς για να 50 κυβικά :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, lactate είπε

Δεν εννοούσα ταχύτητα ως προς την σφοδρότητα μιας σύγκρουσης. Εννοώ ότι στην Αθήνα και μάλιστα στο κέντρο με 100 δεν πρόκειται να πας. Μπορεί να πας και σημειωτόν ξέρω γω με την κίνηση. Οπότε σε αυτές τις ταχύτητες θα φανεί κάποια διαφορά; Τώρα για κιλά 85 ειμαι δεν ξερω αν πεφτω βαρυς για να 50 κυβικά :P

Η Αθήνα έχει μια χαρά μεγάλους δρόμους που σηκώνουν και χιλιόμετρα. Έχεις ποτέ οδηγήσει αμάξι σε αυτούς τους δρόμους; Δεν έχεις μπει σε ταξί να δεις ταχύμετρο την ώρα που σε πάει κάπου;

Όλοι σαν παλαβοί πάνε. εσύ μπορεί να είσαι νόμιμος με 40 σταθερά στο επιτρεπόμενο όριο αστικού ιστού και να σε περνάνε από αριστερά δεξιά με 60 και με 80. Κινδυνεύεις λιγότερο όταν πας με τη ροή, περισσότερο όταν σε περνάνε από παντού γιατί τους καθυστερείς.

Το 50άρι θα σου φανεί αδύναμο για 85. 125 είναι ένα καλό ξεκίνημα αλλά προσέχεις σε μεγάλους κεντρικούς π.χ. Συγγρού-Κηφισσό-Μεσογείων. Δεν είναι απαγορευτικό αλλά είναι επικίνδυνο. το 125 τερματίζει στα 100χλμ/ω και πολλοί θα θέλουν να σε περάσουν με πολλά παραπάνω. Δεν είναι και ασφαλές να κινείσαι στα άνω όρια του οχήματος. Τα φρένα θα είναι ανεπαρκή καθώς και η ενεργητική ασφάλεια στο γκάζι επίσης λίγη.

Με όσα γράφεις μου δίνεις την εικόνα οτι δεν έχεις ιδέα από κίνηση σε αυτούς τους δρόμους ούτε ως παρατηρητής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Η Αθήνα έχει μια χαρά μεγάλους δρόμους που σηκώνουν και χιλιόμετρα. Έχεις ποτέ οδηγήσει αμάξι σε αυτούς τους δρόμους; Δεν έχεις μπει σε ταξί να δεις ταχύμετρο την ώρα που σε πάει κάπου;

Όλοι σαν παλαβοί πάνε. εσύ μπορεί να είσαι νόμιμος με 40 σταθερά στο επιτρεπόμενο όριο αστικού ιστού και να σε περνάνε από αριστερά δεξιά με 60 και με 80. Κινδυνεύεις λιγότερο όταν πας με τη ροή, περισσότερο όταν σε περνάνε από παντού γιατί τους καθυστερείς.

Το 50άρι θα σου φανεί αδύναμο για 85. 125 είναι ένα καλό ξεκίνημα αλλά προσέχεις σε μεγάλους κεντρικούς π.χ. Συγγρού-Κηφισσό-Μεσογείων. Δεν είναι απαγορευτικό αλλά είναι επικίνδυνο. το 125 τερματίζει στα 100χλμ/ω και πολλοί θα θέλουν να σε περάσουν με πολλά παραπάνω. Δεν είναι και ασφαλές να κινείσαι στα άνω όρια του οχήματος. Τα φρένα θα είναι ανεπαρκή καθώς και η ενεργητική ασφάλεια στο γκάζι επίσης λίγη.

Με όσα γράφεις μου δίνεις την εικόνα οτι δεν έχεις ιδέα από κίνηση σε αυτούς τους δρόμους ούτε ως παρατηρητής.

εγώ απλά ρωτάω για τα κυβικά και την δικιά μου ταχύτητα προκειμένου να δω τι θα ήταν καλύτερο να αγοράσω. Το αν θα βρεθώ από το σύνταγμα σε κάποιο χωράφι σε επαρχία ανάποδα ή αν θα πέσει φεράρι με 200 πάνω μου είναι μεν σημαντικό, αλλά εγώ απλά ρωτάω τι θα με εξυπηρετούσε καλύτερα σε κυβικά. Ναι δεν ξέρω από μηχανές, ούτε θα αγοράσω μηχανή αύριο ψάχνομαι για να το κάνω. Το να μου λες ξανά και ξανά αυτό που είπα μόνος μου από την αρχή ότι είμαι άσχετος, εμένα με κουράζει λίγο, αλλά αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, ελεύθερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, lactate είπε

εγώ απλά ρωτάω για τα κυβικά και την δικιά μου ταχύτητα προκειμένου να δω τι θα ήταν καλύτερο να αγοράσω. Το αν θα βρεθώ από το σύνταγμα σε κάποιο χωράφι σε επαρχία ανάποδα ή αν θα πέσει φεράρι με 200 πάνω μου είναι μεν σημαντικό, αλλά εγώ απλά ρωτάω τι θα με εξυπηρετούσε καλύτερα σε κυβικά. Ναι δεν ξέρω από μηχανές, ούτε θα αγοράσω μηχανή αύριο ψάχνομαι για να το κάνω. Το να μου λες ξανά και ξανά αυτό που είπα μόνος μου από την αρχή ότι είμαι άσχετος, εμένα με κουράζει λίγο, αλλά αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, ελεύθερα.

δε προσπαθώ να σε κουράσω. προσπαθώ να σου πω οτι στο ινσομνια δε θα μάθεις πολλά ούτε από εμένα ούτε από 10 ακόμα με μηχανές που έχουμε εμπειρία στους δρόμους όσες σελίδες και να φτάσει το θέμα.

ξεκίνα λοιπόν να μαθαίνεις για τα 125--150 κυβικά και καλή τύχη στη ζούγκλα εκεί έξω.

στατιστικά μόνο θα σου πω οτι ο μέσος όρος ατυχήματος για αναβάτη μηχανής (είτε 50κυβικά είτε 1250) στο Λεκανοπέδιο της Αθήνας είναι 1 ατύχημα (είτε απλό είτε σοβαρό) κάθε 2-2μιση χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε για κανένα scooter στα 200-250cc ,και χώρους θα έχεις, και κάλυψη όσο γίνεται από τον αέρα και την βροχή. Θα παρκάρεις, θα μαζεύεις κράνος μπουφάν κάτω από την σέλα και θα πηγαίνεις στην δουλειά σου σαν άνθρωπος, αν βάλεις και top case κάνεις και ένα καλό σούπερ μάρκετ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, jimzak είπε

Κοίταξε για κανένα scooter στα 200-250cc ,και χώρους θα έχεις, και κάλυψη όσο γίνεται από τον αέρα και την βροχή. Θα παρκάρεις, θα μαζεύεις κράνος μπουφάν κάτω από την σέλα και θα πηγαίνεις στην δουλειά σου σαν άνθρωπος, αν βάλεις και top case κάνεις και ένα καλό σούπερ μάρκετ.

το σούπερμαρκετ είναι στο ίδιο τετράγωνο με μενα δεν χρειαζεται :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα να ρωτήσω και για τα πάγια έξοδα σε ένα σκούτερ. Πχ σερβις, βενζινες κτλ; Ποσο βγαίνει συνήθως; Επίσης έχω μεγάλη απορία, όταν κάνεις "μ'αθημα¨ο δάσκαλος που είναι; Να κάθεται δικάβαλο δεν νομίζω, θα τρώει 10 τούμπες τη μέρα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, greekfragma είπε

στατιστικά μόνο θα σου πω οτι ο μέσος όρος ατυχήματος για αναβάτη μηχανής (είτε 50κυβικά είτε 1250) στο Λεκανοπέδιο της Αθήνας είναι 1 ατύχημα (είτε απλό είτε σοβαρό) κάθε 2-2μιση χρόνια.

έχεις κάποια πηγή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, lactate είπε

Θα ήθελα να ρωτήσω και για τα πάγια έξοδα σε ένα σκούτερ. Πχ σερβις, βενζινες κτλ; Ποσο βγαίνει συνήθως; Επίσης έχω μεγάλη απορία, όταν κάνεις "μ'αθημα¨ο δάσκαλος που είναι; Να κάθεται δικάβαλο δεν νομίζω, θα τρώει 10 τούμπες τη μέρα :P

Τι το ταλαιπωρείς τζάμπα το πράγμα. Παρε ποδήλατο καλύτερα. Αφού φαινετε πως δεν το έχεις με τις μηχανές. 
Για καλό σου στο λέω να γλυτώσεις ένα τουλάχιστον 500ρικο για το δίπλωμα συν το σκουτερ συν τον εξοπλισμό.βγάλε μια κάρτα απεριορίστων και καλα είσαι.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, lactate είπε

Θα ήθελα να ρωτήσω και για τα πάγια έξοδα σε ένα σκούτερ. Πχ σερβις, βενζινες κτλ; Ποσο βγαίνει συνήθως; Επίσης έχω μεγάλη απορία, όταν κάνεις "μ'αθημα¨ο δάσκαλος που είναι; Να κάθεται δικάβαλο δεν νομίζω, θα τρώει 10 τούμπες τη μέρα :P

Ανάλογα το μοντέλο, έναν μπουσουλα όμως να υπολογίσεις είναι:

Περίπου ανά 5000χλμ λάδια φίλτρο κάπου στο 50€

Βενζίνη τα 200/250cc υπολογίζεις γύρω στα 4l/100χλμ

Λάστιχα κάπου στα 100 έως 150€

Αλλαγή ιμάντα και μπουζί γύρω στα 15-20.000χλμ

Τώρα για τον δάσκαλο, όταν κάνεις ισορροπία, σλάλομ κτλ κάθεται ως παρατηρητής, όταν κάνεις πορεία σε ακολουθεί με το αυτοκίνητο με ενδοεπικοινωνια. Τουλάχιστον έτσι το είχα πάρει εγώ αρχές δεκαετίας 2000, αν έχει αλλάξει δεν ξέρω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, jimzak είπε

Ανάλογα το μοντέλο, έναν μπουσουλα όμως να υπολογίσεις είναι:

Περίπου ανά 5000χλμ λάδια φίλτρο κάπου στο 50€

Βενζίνη τα 200/250cc υπολογίζεις γύρω στα 4l/100χλμ

Λάστιχα κάπου στα 100 έως 150€

Αλλαγή ιμάντα και μπουζί γύρω στα 15-20.000χλμ

Τώρα για τον δάσκαλο, όταν κάνεις ισορροπία, σλάλομ κτλ κάθεται ως παρατηρητής, όταν κάνεις πορεία σε ακολουθεί με το αυτοκίνητο με ενδοεπικοινωνια. Τουλάχιστον έτσι το είχα πάρει εγώ αρχές δεκαετίας 2000, αν έχει αλλάξει δεν ξέρω...

Δεν υπάρχει πορεία πλέον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, lactate said:

Ναι για αυτό είπα για κράνος. Αλλά για μηχανή των κυβικών που λέω και για τις ταχύτητες του κέντρου χρειάζεται να σαι full leather φάση; Δηλαδή οκ να μη φορας κοντομανικα σορτσακια,μπουφαν βοηθαει αν πεσεις να μην γδαρδθεις και να μη φορας σαγιοναρες. Αλλα πχ Αύγουστο μήνα με τζακετ πως θα την παλεψει καποιος στο κέντρο;

Ανάμεσα στο full leather και στο μόνο κράνος υπάρχουν και άλλα στάδια. 

Για καλοκαίρι θα πάρεις ένα καλοκαιρινό μπουφάν. Για παράδειγμα:

https://www.skroutz.gr/s/14775653/Rev-IT-Traction-Green-Black.html

Που είναι όλο αεριζομενο. Και φυσικά δεν είναι μόνο μην τυχόν και γδαρθεις, για την ακρίβεια είναι μάλλον η μικρότερη ανησυχία σου σε χαμηλές ταχύτητες, αλλά για προστασία από χτυπήματα χάρη στις προστασίες που έχει. Εννοείται πως θα αγοράσεις το έξτρα προστατευτικο για την πλάτη. 

Σχετικά με τις μπότες τώρα σκέψου πως ένα πολύ συχνό τρακάρισμα είναι να πέφτει κάποιος πάνω σου από το πλάι, σκέψου ποια σημεία χτυπάς και θα δεις αν χρειάζονται ή όχι. 

Απέφυγε τα πολύ λίγα κυβικά. Ένα 250-300αρι σκούτερ εφόσον σε ενδιαφέρει κυρίως η ευκολία θα σε βολέψει. Για παράδειγμα:

https://www.sym.gr/model/citycom-s-300i-abs-euro-4/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...