Προς το περιεχόμενο

Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε


firepc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Battlefield Bad Company™ 2

to4ed-Lh-f20854fc-2f24-4914-93f3-a301fe9

https://store.steampowered.com/app/24960/Battlefield_Bad_Company_2

Ενα απο τα τελευταια καθαροαιμα story driver BF παιχνιδια με ποιοτικοτατο shooting δυναμικη καταστροφη σχεδον στα παντα απο κτηρια μεχρι δεντρα και μια ιστορια 4 στρατιωτων μπλεγμενοι αναμεσα σε μια παγκοσμια συνομωσια και ενα οπλο μαζικης καταστροφης σε ενα πολεμο μεταξυ Αμερικης-Ρωσιας στη διαρκεια του δευτερου παγκοσμιου πολεμου. Ο χαρακτηρας μας ειναι ο Preston Marlowe και η βοηθεια απο τα αλλα 3 μελη της ομαδας Bad Company πολυτιμη πραγματικα βοηθανε σε καθε αποστολη δεν καθονται και περιμενουν να κανουμε κινηση. Το παιχνιδι βγηκε το 2010 και ακομα και για τα σημερινα δεδομενα εχει πολυ αξιολογα γραφικα το επαιξα πολυ ευχαριστα δεν κουραζει καθολου παρολο τα αρκετα cutscenes που θα συναντησουμε. Μου αρεσει το gameplay του ειναι αρκετα straightforward οπως πρεπει να ειναι ενα παιχνιδι που θελει να πει μια ιστορια. Αυτο σημαινει focus στο shooting κομματι εχουμε μια πληθωρα οπλων για να διαλεξουμε πως θα πολεμησουμε τους εχθρους χωρις να μας αποσπαται η προσοχη απο αλλα πραγματα. Οι ΑΙ των εχθρων επισης δεν ειναι καθολου ασχημη στο normal που το επαιξα τουλαχιστον προσπαθουν να σε σκοτωσουν δεν ειναι σε καμια περιπτωση απλοι κινουμενοι στοχοι. Το παιχνιδι θα μας ταξιδεψει σε καταπρασινες ζουγκλες σε παγωμενα μερη που ο παιχτης πρεπει να προσπαθησει να βρει φωτια ωστε να ζεσταθει οπως και σε μια απεραντη ερημο. Δεν υπαρχει δηλαδη μονοτονια αναμεσα στις 13 αποστολες που θα περασουμε εχει μικρο campaign μολις 6 ωρες αλλα δεν χρειαζεται και παραπανω την ιστορια που θελει να πει την λεει και με το παραπανω. 8.6/10

Παρακατω μερικες φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/Ph9ns0s

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1.3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
11 λεπτά πριν, Arkin είπε

Ενα απο τα τελευταια καθαροαιμα story driven BF παιχνιδια

Spoiler

Βασικά ήταν το πρώτο story driven BF στο PC. Και το 2ο πρώτο BF γενικά αν δεν κάνω λάθος, μετά το Bad Company 1 στις κονσόλες. Μετά ήρθαν τα 3 και 4 που είχαν φουλ στόρυ και ύστερα το 1 και το 5 που ήταν σε "κομμάτια". ^_^

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, GhostRiderLSOV είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Βασικά ήταν το πρώτο story driven BF στο PC. Και το 2ο πρώτο BF γενικά αν δεν κάνω λάθος, μετά το Bad Company 1 στις κονσόλες. Μετά ήρθαν τα 3 και 4 που είχαν φουλ στόρυ και ύστερα το 1 και το 5 που ήταν σε "κομμάτια". ^_^

 

Το 3 και το 4 τα ειχα τελειωσει παλιοτερα στο ps3 δεν με ειχαν κανει καποια αισθηση ειχαν ωραια γραφικα αλλα η ιστορια απο οσο θυμαμαι ηταν mixed bag ειχαν campaign απλα για να εχουν ηταν κυριως multi focus για αυτο εγραψα το τελευταιο καθαροαιμο bf με σωστο campaign. Tο bad company 1 κριμα που δεν υπαρχει στον υπολογιστη να μπορεσουμε να το παιξουμε οπως το 2. Το BF 1 ηταν σε κομματια ιστοριες διαφορων στρατιωτων οπως σωστα γραφεις το 5 δεν το εχω παιξει ακομα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

lh3.googleusercontent.com/WlBV1D5t-12Jacto9CSSA...

 

Τέλος το Immortals: Fenyx Rising. Η γνώμη μου δεν άλλαξε. Η ubisoft πρέπει επειγόντως να αλλάξει συνταγή σε όλα της τα παιχνίδια γιατί μόνο το skin αλλάζει.

Το immortals έχει αρκετούς μηχανισμούς που έχουν ενδιαφέρον αν και τους έχουμε δει σε άλλα παιχνίδια, και κυρίως στο Breath of the Wild. Ωστόσο είναι καλά υλοποιημένοι στη πλειοψηφία των περιπτώσεων. Το θέμα είναι πως τα περισσότερα weapon και armor sets που παίρνεις έχουν ψιλοαδιάφορα bonuses. Δεν άλλαξα πάνω από 3-4 φορές σε όλο το παιχνίδι γιατί πάντα έβρισκα κάτι που μου φαινόταν χειρότερο από αυτό που είχα. Αφού ξεκλείδωσα όλα τα core abilities μετά δεν είχε νόημα ούτε η προσπάθεια να ξεκλειδώσω τα υπόλοιπα γιατί δεν πρόσφεραν κάτι ουσιαστικό. Το να κάτσω να καθαρίσω όλο το map μου φάνηκε απλά αγγαρεία χωρίς να με ανταμείβει με κάποιο ουσιαστικό τρόπο (πέρα από achivements και completionist goals). Ήδη το παιχνίδι στο θέμα καθαρισμού του χάρτη με κούρασε σε μεγάλο βαθμό παρόλο που είδα credits στις 29 ώρες (και στο hard επίπεδο δυσκολίας). Σεναριακά επίσης ήταν αρκετά κλισέ, εμπλουτισμένο ωστόσο με μερικές χιουμοριστικές πινιλιές που προσωπικά τις ευχαριστήθηκα

Δεν είναι μόνο βασικό πρόβλημα η επαναληψιμότητα. Είναι και όλο το progression προβλέψιμο. Ότι παιχνίδι έχω παίξει από Ubisoft έχει ακριβώς το ίδιο μοτίβο: Πας σε μια περιοχή, ανοίγεις το χάρτη και διάφορα σημαδάκια, κάνεις μερικά μειν μέχρι να βοηθήσεις το θεό εκείνης της περιοχής (στη περίπτωση του immortals). Μετά πας στην επόμενη περιοχή και ακριβώς η ίδια διαδικασία. Και το Far Cry 5 που είχα παίξει λίγο ήταν έτσι, και το AC Origins επίσης. Απλά άλλαζε η κεντρική ιδέα στο σενάριο. Οπότε από εμένα ένα 6/10 και αυτό με επιείκεια.

Επεξ/σία από naruto14
  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, naruto14 είπε

Μετά πας στην επόμενη περιοχή και ακριβώς η ίδια διαδικασία. Και το Far Cry 5 που είχα παίξει λίγο ήταν έτσι, και το AC Origins επίσης.

Oh yes, κλασσική Ubisoft.

Σε ένα πράγμα την παραδέχομαι μόνο, στο ότι ξέρει να φτιάχνει όμορφους κόσμους. Πχ Λονδίνο (WD Legion), Αρχαία Αίγυπτος (Ac origins) κτλ.

Σε επίπεδο Gameplay, εντελώς για τα μπάζα. Φτιάχνουν παιχνίδι 50 ωρών που από το πρώτο 2ωρο τα έχεις δει όλα και αρχίζεις την επανάληψη

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, naruto14 είπε

lh3.googleusercontent.com/WlBV1D5t-12Jacto9CSSA...

 

Τέλος το Immortals: Fenyx Rising. Η γνώμη μου δεν άλλαξε. Η ubisoft πρέπει επειγόντως να αλλάξει συνταγή σε όλα της τα παιχνίδια γιατί μόνο το skin αλλάζει.

Το immortals έχει αρκετούς μηχανισμούς που έχουν ενδιαφέρον αν και τους έχουμε δει σε άλλα παιχνίδια, και κυρίως στο Breath of the Wild. Ωστόσο είναι καλά υλοποιημένοι στη πλειοψηφία των περιπτώσεων. Το θέμα είναι πως τα περισσότερα weapon και armor sets που παίρνεις έχουν ψιλοαδιάφορα bonuses. Δεν άλλαξα πάνω από 3-4 φορές σε όλο το παιχνίδι γιατί πάντα έβρισκα κάτι που μου φαινόταν χειρότερο από αυτό που είχα. Αφού ξεκλείδωσα όλα τα core abilities μετά δεν είχε νόημα ούτε η προσπάθεια να ξεκλειδώσω τα υπόλοιπα γιατί δεν πρόσφεραν κάτι ουσιαστικό. Το να κάτσω να καθαρίσω όλο το map μου φάνηκε απλά αγγαρεία χωρίς να με ανταμείβει με κάποιο ουσιαστικό τρόπο (πέρα από achivements και completionist goals). Ήδη το παιχνίδι στο θέμα καθαρισμού του χάρτη με κούρασε σε μεγάλο βαθμό παρόλο που είδα credits στις 29 ώρες (και στο hard επίπεδο δυσκολίας). Σεναριακά επίσης ήταν αρκετά κλισέ, εμπλουτισμένο ωστόσο με μερικές χιουμοριστικές πινιλιές που προσωπικά τις ευχαριστήθηκα

Δεν είναι μόνο βασικό πρόβλημα η επαναληψιμότητα. Είναι και όλο το progression προβλέψιμο. Ότι παιχνίδι έχω παίξει από Ubisoft έχει ακριβώς το ίδιο μοτίβο: Πας σε μια περιοχή, ανοίγεις το χάρτη και διάφορα σημαδάκια, κάνεις μερικά μειν μέχρι να βοηθήσεις το θεό εκείνης της περιοχής (στη περίπτωση του immortals). Μετά πας στην επόμενη περιοχή και ακριβώς η ίδια διαδικασία. Και το Far Cry 5 που είχα παίξει λίγο ήταν έτσι, και το AC Origins επίσης. Απλά άλλαζε η κεντρική ιδέα στο σενάριο. Οπότε από εμένα ένα 6/10 και αυτό με επιείκεια.

Thanks για το review.

Ο χειρισμός του είναι σαν AC Origins ή είναι όπως τα παλιότερα Assasins Creed πχ Unity ;

2 ώρες πριν, BlueBlade είπε

Oh yes, κλασσική Ubisoft.

Σε ένα πράγμα την παραδέχομαι μόνο, στο ότι ξέρει να φτιάχνει όμορφους κόσμους. Πχ Λονδίνο (WD Legion), Αρχαία Αίγυπτος (Ac origins) κτλ.

Σε επίπεδο Gameplay, εντελώς για τα μπάζα. Φτιάχνουν παιχνίδι 50 ωρών που από το πρώτο 2ωρο τα έχεις δει όλα και αρχίζεις την επανάληψη

Μέχρι και στο AC 1 είναι πανέμορφος ο κόσμος, αλλά δεν είμαστε render-άδες. Gamers είμαστε :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Thanks για το review.

Ο χειρισμός του είναι σαν AC Origins ή είναι όπως τα παλιότερα Assasins Creed πχ Unity ;

Μέχρι και στο AC 1 είναι πανέμορφος ο κόσμος, αλλά δεν είμαστε render-άδες. Gamers είμαστε :P

Το gameplay έχει αρκετά στοιχεία κοινά με τα τελευταία ac (Origins, Odyssey). Είναι πιο arcade ωστόσο αλλά έχουν το ίδιο μοτίβο. Απλά μπαίνει κ ο παράγοντας στάμνα που μειώνεται με τα skills και dodges. Ακόμα και οι εχθροί δεν έχουν τεράστια ποικιλία. Είναι πολύ συγκεκριμένα τα είδη που συναντάς σε κάθε μάχη. Κ από ένα σημείο και μετά τα συναντάς σχεδον όλα κάθε τρεις και λίγο. Δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να συγκριθεί με τη ποιότητα του breath of the wild. Ναι δανείζεται κάποια στοιχεία, αλλά απέχει πολύ από τη ποιότητα εκείνου του τίτλου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που κάνει το Fenyx Rising να διαφέρει απο τα AC είναι το στοιχείο του puzzle που έχουν συμπεριλάβει, είτε στον έξω κόσμο είτε μέσα στα vaults of tartaros.
Στον έξω κόσμο, ναι, είναι τύπου "τράβα'δω, συρ'εκεί, φέρε'κείνο", όπως και στα AC, αλλά το πραγματικό challenge είναι μέσα στα vaults και ειδικά στα trials του "a new god" DLC.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, e-tic είπε

Αυτό που κάνει το Fenyx Rising να διαφέρει απο τα AC είναι το στοιχείο του puzzle που έχουν συμπεριλάβει, είτε στον έξω κόσμο είτε μέσα στα vaults of tartaros.
Στον έξω κόσμο, ναι, είναι τύπου "τράβα'δω, συρ'εκεί, φέρε'κείνο", όπως και στα AC, αλλά το πραγματικό challenge είναι μέσα στα vaults και ειδικά στα trials του "a new god" DLC.

+1000000000000000 φιλε μου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, e-tic είπε

Αυτό που κάνει το Fenyx Rising να διαφέρει απο τα AC είναι το στοιχείο του puzzle που έχουν συμπεριλάβει, είτε στον έξω κόσμο είτε μέσα στα vaults of tartaros.
Στον έξω κόσμο, ναι, είναι τύπου "τράβα'δω, συρ'εκεί, φέρε'κείνο", όπως και στα AC, αλλά το πραγματικό challenge είναι μέσα στα vaults και ειδικά στα trials του "a new god" DLC.

Δεν με ενθουσιάζει καθόλου η ιδέα να πληρώσω έξτρα για τα DLC αφού έπαιξα το main game. Τα puzzles είχαν ενδιαφέρον, αλλά μετά από ένα σημείο με κούρασαν τόσο πολύ γιατί στο στυλ τους ήταν ακριβώς ίδια. Μετακίνεισαι το κουτί, βάλε τη μπάλα στη τρύπα, πέτα λίγο με τον αέρα κλπ. Μια χαρά ήταν, αλλά όχι για 30 ώρες που με τράβηξε.

Επεξ/σία από naruto14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/1/2022 στις 12:52 ΠΜ, naruto14 είπε

lh3.googleusercontent.com/WlBV1D5t-12Jacto9CSSA...

 

Τέλος το Immortals: Fenyx Rising. Η γνώμη μου δεν άλλαξε. Η ubisoft πρέπει επειγόντως να αλλάξει συνταγή σε όλα της τα παιχνίδια γιατί μόνο το skin αλλάζει.

Το immortals έχει αρκετούς μηχανισμούς που έχουν ενδιαφέρον αν και τους έχουμε δει σε άλλα παιχνίδια, και κυρίως στο Breath of the Wild. Ωστόσο είναι καλά υλοποιημένοι στη πλειοψηφία των περιπτώσεων. Το θέμα είναι πως τα περισσότερα weapon και armor sets που παίρνεις έχουν ψιλοαδιάφορα bonuses. Δεν άλλαξα πάνω από 3-4 φορές σε όλο το παιχνίδι γιατί πάντα έβρισκα κάτι που μου φαινόταν χειρότερο από αυτό που είχα. Αφού ξεκλείδωσα όλα τα core abilities μετά δεν είχε νόημα ούτε η προσπάθεια να ξεκλειδώσω τα υπόλοιπα γιατί δεν πρόσφεραν κάτι ουσιαστικό. Το να κάτσω να καθαρίσω όλο το map μου φάνηκε απλά αγγαρεία χωρίς να με ανταμείβει με κάποιο ουσιαστικό τρόπο (πέρα από achivements και completionist goals). Ήδη το παιχνίδι στο θέμα καθαρισμού του χάρτη με κούρασε σε μεγάλο βαθμό παρόλο που είδα credits στις 29 ώρες (και στο hard επίπεδο δυσκολίας). Σεναριακά επίσης ήταν αρκετά κλισέ, εμπλουτισμένο ωστόσο με μερικές χιουμοριστικές πινιλιές που προσωπικά τις ευχαριστήθηκα

Δεν είναι μόνο βασικό πρόβλημα η επαναληψιμότητα. Είναι και όλο το progression προβλέψιμο. Ότι παιχνίδι έχω παίξει από Ubisoft έχει ακριβώς το ίδιο μοτίβο: Πας σε μια περιοχή, ανοίγεις το χάρτη και διάφορα σημαδάκια, κάνεις μερικά μειν μέχρι να βοηθήσεις το θεό εκείνης της περιοχής (στη περίπτωση του immortals). Μετά πας στην επόμενη περιοχή και ακριβώς η ίδια διαδικασία. Και το Far Cry 5 που είχα παίξει λίγο ήταν έτσι, και το AC Origins επίσης. Απλά άλλαζε η κεντρική ιδέα στο σενάριο. Οπότε από εμένα ένα 6/10 και αυτό με επιείκεια.

Μόλις τερμάτισα το farcry 6. Είμαι λάτρης της σειράς. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο βέβαια ήταν το 3. Αν και το τελείωσα με 100% το 6 πραγματικά το βαρέθηκα πολύ. Ότι έγραψες για το immortal θα έγραφα και εγώ για το farcry με 2-3 μικρό διάφορες. Μετά από assassin creed odyssey, valhala και τώρα farcry 6 νομίζω θα κάνω πααααααρα πολύ καιρό να πιάσω παιχνίδι της ubisoft. Τέλος να πω πως πιο πολύ με κράτησε το dlc με τον vaas (τα άλλα 2 δεν τα έχει ακόμα διαθέσιμα) παρά το main παιχνίδι. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Superliminal[100%]

MV5-BZj-Bh-N2-Yw-Yj-Et-Nj-Fl-Yy00-Ym-My-

https://store.steampowered.com/app/1049410/Superliminal

Ενα λαμπρο παιχνιδι η ισως να πω μια αψογη σκιαγραφηση ενος ανθρωπινου μυαλου το οποιο θα παιξει με το μυαλο μας οσο λιγα παιχνιδια. Τι ειναι πραγματικο και πως αντιλαμβανομαστε καποια πραγματα με τη δικη μας οπτικη ειναι τα κυρια θεματα που καταπιανεται αυτο το μικρο εργο τεχνης. Η ιστορια μας ξεκινα απο ενα κεντρο υπνοθεραπειας η καλυτερα ενω μας περνει ο υπνος με την τηλεοραση να παρουσιαζει το κεντρο Somnasculpt ξεκιναμε να ονειρευομαστε. Ολο το παιχνιδι ειναι ενα τεραστιο ονειρο που προσπαθουμε να ξυπνησουμε. Θελει λιγο χρονο ωστε να μαθουμε καποιους μηχανισμους του παιχνιδιου το να το κανουμε master ομως ειναι μοναδικο. Καθε level και μια νεα εμπειρια ενα ταξιδι στο αγνωστο και το ολο θεμα με την αντιληψη στο παιχνιδι ισχυει στην πραγματικη ζωη. Εξυπνο πανεμορφο art design εργο τεχνης σχεδον καθε level ειδικα προς το τελος δινει μια zen εμπειρια ενω ταυτοχρονα το αφηνουμε απροκαλυπτα να παιξει με το μυαλο μας. Αψογη υποστηριξη ultrawide προτεινω να γινει off το camera shake μιας και επαιξα το πρωτο level με αυτο on και με επιασε ναυτια και ζαλαδα οπως στο παιχνιδι Kona. Το παιχνιδι δεν ειναι μεγαλο μπορει να τελειωσει σε κατω απο 2-3 ωρες εχει ομως αρκετα collectibles που ξεκλειδωνουν καποια δωματια που πρεπει να τελειωσα καθε level 3-4 φορες μαζι με τα challenges ξεκλειδωνουν μετα τον τερματισμο και σε βαζουν να σκεφτεις ακομα πιο εξυπνα. Καπως ετσι εφτασα στις 13 ωρες μεσα σε λιγες μερες το απολαυσα στο επακρο. Πρωτο παιχνιδι της Pillow Castle και δεν μπορω να φανταστω τι αλλο μπορουν να βγαλουν μιας και ειναι αρχιτεκτονες. Ενα παιχνιδι που εμαθα επισης απο το humble το οποιο θα το ξαναπω κρυβει αρκετα διαμαντια σε καθε choice διαμαντια που ελαχιστοι γνωριζουν δυστυχως. 9.6/10

Παρακατω μερικες φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/CgXVwPp/287e648e

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The First Tree

V4d-GZo-Zz-E6dlq-BWNX3ite1-Agsli-NHi-A2.

https://store.steampowered.com/app/555150/The_First_Tree

Ενα ιδιαιτερο indie παιχνιδακι που μπορεις να το πεις walking simulator δημιουργια του David Wehle που λεει μια ιστορια βγαλμενη λογικα απο τη ζωη του μεσω μιας ιστοριας μιας αλεπους που ψαχνει τα 3 μικρα της την οποια χειριζομαστε εμεις. Το gameplay ειναι οσο πιο απλο γινεται περιπλανομαστε αναμεσα σε αρκετα μεγαλα levels ωστε να ανακαλυψουμε την ιστορια ενος ανδρα που προσπαθει να επανενωθει με την οικογενεια του μετα απο μια απωλεια ενος αγαπητου προσωπου. Στο voice narration το οποιο ειναι εξαιρετικο εχουμε τον ιδιο David Wehle μαζι λογικα με τη γυναικα του συμφωνα με τους τιτλους τελους. Μικρο παιχνιδι μολις 2.5 ωρες εχει καποια collectibles που βοηθανε να βρουμε τα παντα αναμεσα στα 5 levels που θα περασουμε αψογη υποστηριξη ultrawide και πολυ ομορφα χρωματα στον κοσμο του αν και απλα γραφικα εχουν μια zen αισθητικη που σε χαλαρωνει μαζι με το narrative κομματι και την ιστορια την οποια λατρεψα γιατι ειναι κατι που ολοι μας εχουμε βιωσει στη ζωη μας. Αξιζει να του δωσετε μια ευκαιρια κυριως για την πολυ ομορφη ιστορια που εχει να πει. 7.5/10

Παρακατω μερικες φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/2zbF36j

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

iBLiS ( 2021 )

ss_c6577fb558d23d9acd20d1b12f005b5bd15ea314.1920x1080.jpg.1efc6b7f70ef3e32a27b73b7abcb8ba0.jpg

Το iblis είναι ένας καθαρόαιμος horror τίτλος με μικρή διάρκεια παιχνιδιού (~1 ώρα).                                                                   Το  παιχνίδι παίρνει μέρος σε ένα σπίτι το οποίο στοιχειώνει το πνεύμα της γυναίκας που έμενε προηγουμένως με τον άντρα της και είχε χάσει τη ζωή της σε ένα τροχαίο, εσύ έχει ως σκοπό να διώξεις το πνεύμα από το σπίτι και να σπάσει η κατάρα.

Στο παιχνίδι απλά περιφέρεσαι μέσα στο χώρο και κάνεις trigger βλέποντας κάποια πράγματα, γενικά κουράζει λιγάκι από αυτή την άποψη και το κουμπί αλληλεπίδρασης που έχεις είναι πιο πολύ διακοσμητικό( άντε να το χρειαστείς 4-5 φορές σ'όλο το παιχνίδι).

Τα γραφικά είναι πολύ καλά, αλλά εκεί που το παιχνίδι απογειώνεται σε άλλο επίπεδο για μένα είναι ο ήχος, τόσο που υπήρξαν 1-2 φορές που δεν ήξερα αν αυτό που άκουγα είναι από το παιχνίδι ή από το δικό μου σπίτι (το έπαιζα με ακουστικά και σκοτάδι)., είχα καιρό γενικά να νιώσω τέτοιο τρόμο μέσα σε horror. 

Και τώρα στα αρνητικά, το παιχνίδι κάθε φορά που το έτρεχα μου άνοιγε το vr, με αποτέλεσμα στην αρχή να μη μπορώ να παίξω(τελικά τη βρήκα την άκρη). Δεύτερον και πιο βασικό το παιχνίδι μου buggare στο τελευταίο κομμάτι που βρίσκεις το τελευταίο κλειδί με αποτέλεσμα να μη μπορώ να κάνω κάτι, και σε περίπτωση που δοκιμάσεις (όπως εγώ) να βγεις στο μενού και να ξαναμπείς, το παιχνίδι ξεκινάει από την αρχή. Εν τέλει χρειάστηκα να δω τα τελευταία 10δεύτερα από βίντεο σε youtube για να μ λυθεί η απορία τι γίνεται. Είμαι διχασμένος αν θα το πρότεινα, γιατί από τη μία είναι μια πραγματικά πολύ καλή horror εμπειρία αλλά κατά περιόδους ήταν βαρετό και με bug στο τέλος.

Φωτογραφίες

 

Call of Juarez: Gunslinger ( 2013 )

capsule_616x353.jpg.68cc590cbf21b0a927f19177f056dc42.jpg

 

 

Το Call of Juarez:Gunslinger είναι ένα fps παιχνίδι που παίρνει μέρος στο Western .

Η ιστορία ξεκινάει με τον πρωταγωνιστή και τον χαρακτήρα που χειριζόμαστε να εξιστορεί διάφορες ιστορίες από τη ζωή του σε ένα μπαρ, μέχρι που στο τέλος παίρνει μια αναπάντεχη τροπή και σου δίνεται η δυνατότητα για 2 διαφορετικά τέλη του παιχνιδιού.

Έχεις συνεχώς 2 όπλα μαζί σου για να αντιμετωπίσεις τους εχθρούς σου και εν συνεχεία λίγο δυναμιτή. Όσο προχωράει το παιχνίδι ξεκλειδώνονται και κάποιες ικανότητες (κυρίως παθητικές), από την εμπειρία που μαζεύεις σκοτώνοντας αντιπάλους και βρίσκοντας collectables.

Γενικά, δεν έχω να πω κάτι αρνητικό για το παιχνίδι. Ήθελα χρόνια να το πιάσω και πάντα το ξεχνούσα, χαίρομαι που επιτέλους του έδωσα χρόνο και κατά τη γνώμη μου δεν έχει να ζηλέψει πολλά από τα νέα παιχνίδια. Τα γραφικά του στέκονται πολύ καλά, η μουσική φοβερή και μια ωραία wild west εμπειρία στο σύνολο της. Λάτρεψα το sequence με το oh death να  σιγο τραγουδιέται από το πρωταγωνιστή και το κομμάτι με τα φαντάσματα

Φωτογραφίες

Επεξ/σία από yaya14
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...