Προς το περιεχόμενο

Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε


firepc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Wolfenstein The New Order[100%]

27e017760dd8dfdd7172cc2062db1caa.jpg

https://store.steampowered.com/app/201810/Wolfenstein_The_New_Order

Απο το μακρινο 2014 η παλια καλη Bethesda που αγαπησαμε με developers το MachineGames studio μας φερνει ισως ενα απο τα πιο αξιομνημονευτα FPS παιχνιδια ολων των εποχων. Ναι ξερω αργησα να το παιξω 9 χρονια αν και παλευα τα τελευταια 2 χρονια αλλα ειχε θεματα με AMD και κρασαρε στα cutscenes τα οποια τα ελυσαν πριν λιγο καιρο και αξιωθηκα να απολαυσω αυτο το επος το οποιο μπορουμε να πουμε οτι ειναι βγαλμενο απο τους μεγαλυτερους μας εφιαλτες.

ΝΑΖΙ. Ναι οι ναζι που ολοι ξερουμε. Το παιχνιδι μας ξεκιναει απο τον δευτερο παγκοσμιο πολεμο οπου οι ναζι με την τεχνολογια τους εχουν φτιαξει τεραστια ρομποτ και ολη η γη προσπαθει με νυχια και με δοντια να αντεπιτεθει. Ματαια βεβαιως. Το παιχνιδι θα μας κανει ενα ταξιδι μεχρι το 1960 οπου ο χαρακτηρας μας William J. Blazkowicz ενα τεραστιος στρατιωτης με ψυχη και καρδια θα καταφερει το ακατορθωτο. Οχι μονος του βεβαιως αλλα με τη βοηθεια αρκετων μεγαλων μυαλων που προσπαθουν για ενα καλυτερο αυριο. Δεν θα επεκταθω παραπανω μιας και τα spoilers καραδοκουν αλλα απλα θα πω οτι η ιστορια ειναι μοναδικη με πολυ πονο ψυχη πολυ αγαπη και πολυ τρελα.

Το gameplay κανει master στο gunplay και στο stealth κομματι εξαιρετικος χειρισμος ακριβης με σωστο ποιοτικο stealth οπως αρμοζει σε ενα τετοιο παιχνιδι. Αποτελειται απο 16 chapters το καθενα μοναδικο στο περιβαλλον του εκτος απο καποια που ειναι στο ιδιο μερος αλλα και αυτα διαφοροποιουνται μεταξυ τους. Θαλασσα διαστημα στερια το ταξιδι μας θα ειναι οσο πιο πληθωρικο γινεται προς τον προορισμο μας. 

Στα των γραφικων το interior παραμενει αναλλοιωτο στο χρονο και αυτο ειναι που λεμε οτι το art design παιζει τεραστιο ρολο σε ενα παιχνιδι και το κανει διαχρονικο ακομα και σε θεμα γραφικων. Το interior το χαζευεις ειναι καθαρο στο ματι και βγαζει ενα φυσικο τονο χρωματων τα εξωτερικα γραφικα ειναι σαφως χειροτερα δυσκολα θα βρουμε παιχνιδι με τετοια εμβελεια σε εξωτερικο χωρο με καλυτερα γραφικα για το 2014 περα απο Crysis που ηταν πολλα χρονια μπροστα απο την εποχη του. 

Σαφως δεν λειπουν τα collectibles με γραμματα απο ανθρωπους και τις ιστοριες τους κατι χρυσα αντικειμενα και enigma codes που ειναι αλγοριθμοι για να ξεκλειδωσουμε επιπλεον modes στο παιχνιδι. Μαζι με αυτα εχουμε τα perks τα οποια ειναι διαφορα challenges πχ να σκοτωσουμε stealth τοσους ανθρωπους τα οποια μενουν σε καθε chapter ακομα και σε replay chapter και μας προσφερουν αρκετα καλουδια που θα μας βοηθησουν στην εξοντωση των αντιπαλων. Πληθωρα οπλων νομιζω οσο οσο χωρις να σε μπερδευουν και πολυ καλος cover μηχανισμος. 

Συνολικα ενα εξαιρετικα αρτιο FPS με πολυ αιμα απελπισια πονο σκοτωμους αλλα παραλληλα και πολυ ψυχη καρδια ελπιδα αισιοδοξια. Η χρυση ισορροπια για μενα για ενα καθαρα linear FPS παιχνιδι με δυνατη ιστορια. Μπραβο εφυγα για Old Blood το οποιο ειναι prequel του New Order. 22 ωρες χρειαστηκα για το 100% του παιχνιδιου με 5-6 replay καποιων chapters για τα collectibles. 9.5/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/Gm1X4h4

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/1/2023 στις 3:37 ΜΜ, pirmen56 είπε

το καλύτερο world building που έχω δει σε open world RPG

Τι ακριβώς εννοείς? Κάτι άλλο θες να πεις.

Στις 8/1/2023 στις 3:37 ΜΜ, pirmen56 είπε

Κάτι Elden Ring π.χ. είναι project μαθητών Λυκείου στον τομέα αυτό.

Στον μόνο τομέα που είναι καλύτερο ένα AC από ένα game της FromSoftware είναι στα γραφικά.

Στις 8/1/2023 στις 3:37 ΜΜ, pirmen56 είπε

Προχειράντζες, μυστικοπάθεια, δηθενιά, θολοκουλτούρα ίσα ίσα για να εντάξουν μέσα μια πολύ δύσκολη μάχη που στην τελική θα σου δώσει το 95% της ικανοποίησης. Όταν όλα τα άλλα κουλά, κουφά και ασυνάρτητα θα έχουν ξεχαστεί εντελώς. Όχι τέτοια στο Odyssey.

Έχεις πιάσει το πνεύμα των παιχνιδιών της FromSoftware.

Στις 8/1/2023 στις 3:37 ΜΜ, pirmen56 είπε

Εδώ πρωταγωνιστεί ο ίδιος ο κόσμος.

Δεν ξέρω πως το εννοείς. Ωραία γραφικά. Ωραίος κόσμος. Τελεία. Μηδέν ψυχή. Αν το εννοείς έτσι μαζί σου.

Στις 8/1/2023 στις 3:37 ΜΜ, pirmen56 είπε

Προσφέρεται μεν μεγάλη ποικιλια προσεγγίσεων(stealth, archer, warrior), προϊόν της αποκρυσταλλωμένης εμπειρίας τόσων ετών

Ε, εντάξει με πέθανες.

Στις 8/1/2023 στις 3:37 ΜΜ, pirmen56 είπε

κοινότυπες μετριότητες

Αυτό ακριβώς έχουν καταντήσει τα AC.

Στις 8/1/2023 στις 3:37 ΜΜ, pirmen56 είπε

η ubisoft έχει τρομερό potential αν καταφέρει να ενσωματώσει στη συνταγή της τα χαρακτηριστικά των άλλων κορυφαίων του genre. Δηλαδή, της From Software σε ζητήματα gameplay και της Bethesda σε rpg

Potential έχει ναι. Αλλά είναι πολλά τα φράγκα. 

Από την From Software δεν έχει να πάρει μαθήματα μόνο από gameplay. Αλλά από gameplay, art direction, level design, world building, ατμόσφαιρα, μουσική, balance στις μάχες (όχι να παίζεις μάχη με κάποιον δύο level πάνω από εσένα και να είναι αδιανόητο να τον σκοτώσεις), ποικιλία σε όπλα, εχθρούς, σεβασμό προς τον player σε όλους τους τομείς και άλλα πολλά και γενικά έμπνευση και όραμα.

Ευτυχώς πήραν κάτι ψιλά από τα souls και βελτιώθηκε το σύστημα μάχης.

Επεξ/σία από SalemsLot
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, SalemsLot είπε

Τι ακριβώς εννοείς? Κάτι άλλο θες να πεις.

Στον μόνο τομέα που είναι καλύτερο ένα AC από ένα game της FromSoftware είναι στα γραφικά.

Έχεις πιάσει το πνεύμα των παιχνιδιών της FromSoftware.

Δεν ξέρω πως το εννοείς. Ωραία γραφικά. Ωραίος κόσμος. Τελεία. Μηδέν ψυχή. Αν το εννοείς έτσι μαζί σου.

Ε, εντάξει με πέθανες.

Αυτό ακριβώς έχουν καταντήσει τα AC.

Potential έχει ναι. Αλλά είναι πολλά τα φράγκα. 

Από την From Software δεν έχει να πάρει μαθήματα μόνο από gameplay. Αλλά από gameplay, art direction, level design, world building, ατμόσφαιρα, μουσική, balance στις μάχες (όχι να παίζεις μάχη με κάποιον δύο level πάνω από εσένα και να είναι αδιανόητο να τον σκοτώσεις), ποικιλία σε όπλα, εχθρούς, σεβασμό προς τον player σε όλους τους τομείς και άλλα πολλά και γενικά έμπνευση και όραμα.

Ευτυχώς πήραν κάτι ψιλά από τα souls και βελτιώθηκε το σύστημα μάχης.

Δεν ασχολείται κανένας με το generic σενάριο και lore στα from software games. Σύμπαντα όπου σκοτώνεις τερατουργήματα(χωρίς σχεδόν ίχνος προσωπικότητας) είναι και δεν υπάρχει τίποτε με το οποίο να μπορείς να "δεθείς"-ταυτιστείς. Δεν υπάρχουν π.χ. guilds με την προϊστορία και τους χαρακτήρες τους όπως στο Skyrim. Όλα γίνονται για το gameplay. Αν φυσικά έχεις τις ατελείωτες ώρες να ασχοληθείς για να μάθεις τα mechanics.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, pirmen56 said:

Δεν ασχολείται κανένας με το generic σενάριο και lore στα from software games

Όντως. 

Δεν είναι ότι υπάρχουν βίντεο και κανάλια με εκατομμύρια προβολές που ασχολούνται αποκλειστικά με αυτά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, NickTG είπε

Όντως. 

Δεν είναι ότι υπάρχουν βίντεο και κανάλια με εκατομμύρια προβολές που ασχολούνται αποκλειστικά με αυτά. 

Την ίδια άποψη έχουν πολλοί για ταινίες του Αγγελόπουλου που είναι επίτηδες δυσνόητες, ασαφείς και ασυνήθιστα σκηνοθετημένες για προκαλέσουν δέος. Από κει και πέρα είναι θέμα γούστου. Πάντως, στο κόσμο τέτοιων παιχνιδιών όλα είναι απόμακρα και απάνθρωπα. Δεν υπάρχει όπως είπα τίποτα σχετικά οικείο για να "δεθείς" μαζί του. Αν αυτό σε ικανοποιεί τότε εντάξει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 minutes ago, pirmen56 said:

Την ίδια άποψη έχουν πολλοί για ταινίες του Αγγελόπουλου που είναι επίτηδες δυσνόητες, ασαφείς και ασυνήθιστα σκηνοθετημένες για προκαλέσουν δέος. Από κει και πέρα είναι θέμα γούστου. Πάντως, στο κόσμο τέτοιων παιχνιδιών όλα είναι απόμακρα και απάνθρωπα. Δεν υπάρχει όπως είπα τίποτα σχετικά οικείο για να "δεθείς" μαζί του. Αν αυτό σε ικανοποιεί τότε εντάξει.

Το αν είναι απόμακρα, απάνθρωπα ή οτιδήποτε άλλο είναι εντελώς διαφορετικό με το "κανένας δεν ασχολείται" που ξεκάθαρα και δεν ισχύει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελειώνω/ θα τελειώσω το...Anomaly: Warzone Earth Mobile Campaign.

Πώς βρέθηκα να παίζω ανάποδο tower defence? Σκυλοβαριούμουν απλά και είχα καλές αναμνήσεις από ένα δίωρο που είχα ασχοληθεί πριν χρόνια. Δεν είμαι φίλος του είδους ή των mechanics αλλά ομολογουμένως δεν έχω παίξει και πολλά. Μερικά σχόλια.

Ωραία ιδέα gameplay που δουλεύει σωστά, νερωμένοι μηχανισμοί σε σχέση με την PC έκδοση, το Interface έπρεπε να ξαναδουλευτεί γιατί τα κουμπιά είναι τεράστια, άνω του μετρίου βαθμός δυσκολίας και στήσιμο που προκαλεί αλλά δε σπάει νεύρα, αρκετά διαφορετικά modes (campaign, horde mode, challenges κλπ), γενικά όλα ικανοποιητικά πλην ενός.

Η κλασσική παγίδα του ότι βρίσκεις μια στρατηγική που δουλεύει και δεν έχεις λόγο να την αλλάξεις. Από τη στιγμή που συνειδητοποίησα ότι ένας fully upgraded Crawler (εκτοξευτήρας πυραύλων) ρίχνει τους βασικούς πύργους με τη μία και έχει αρκετά μακριά ακτίνα, παίζω μόνο με 2 Crawlers στις δύο πρώτες θέσεις που τα αναβαθμίζω, τρίτο αν σφίξουν τα πράγματα (που συνήθως 2 φτάνουν και περισσεύουν) και άντε και ένα supply truck από πίσω μήπως και τελειώσουν οι προμήθειες. Τετέλεσται. Εδώ και 10 πίστες κάνω το ίδιο ακριβώς. Βαρέθηκα.

Προτείνεται για ένα απόγευμα, δεν είναι κακό, αλλά γενικά περίμενα περισσότερα. Ίσως η έκδοση για PC να με είχε κρατήσει περισσότερο λόγω πιο δεμένων mechanics αλλά δε νομίζω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/1/2023 στις 3:37 ΜΜ, pirmen56 είπε

Assassin's Creed Odyssey: 8/10

Αξιώθηκα τελικά, μετά από αλλεπάλληλες διακοπές στο ενδιάμεσο, να το τερματίσω χθες στις περίπου 260 ώρες. Κάνοντας σχεδόν τα πάντα(άφησα εκτός κάμποσα ainigmata ostraka) μαζί με όλα τα DLCs.

Δεν θα έβαζα πάνω από 7/10 αν δεν είχε το καλύτερο world building που έχω δει σε open world RPG. Τον πιο ζωντανό και πειστικό κόσμο χωρίς σχεδόν κανένα ίχνος ενδιάμεσου loading. Χάρη κυρίως στην καλοδουλεμένη μηχανή της Ubisoft.

Η έμφαση στη λεπτομέρεια δεν έχει προηγούμενο. Από το καλαίσθητο, ιστορικά ακριβές terrain και τον κορυφαίο surround ήχο, μέχρι τις ρουτίνες των NPCs, τους ψαλμούς, τα sea shanties, τις επιγραφές, τον σχεδιασμό των κτιρίων κ.α. Κάτι Elden Ring π.χ. είναι project μαθητών Λυκείου στον τομέα αυτό. Προχειράντζες, μυστικοπάθεια, δηθενιά, θολοκουλτούρα ίσα ίσα για να εντάξουν μέσα μια πολύ δύσκολη μάχη που στην τελική θα σου δώσει το 95% της ικανοποίησης. Όταν όλα τα άλλα κουλά, κουφά και ασυνάρτητα θα έχουν ξεχαστεί εντελώς. Όχι τέτοια στο Odyssey. Εδώ πρωταγωνιστεί ο ίδιος ο κόσμος. Όπως και στα άκρως επιτυχημένα TES και Fallout της Bethesda. Δυστυχώς, εδώ τελειώνουν όλα τα ευχάριστα και αρχίζουν τα λίγο έως πολύ δυσάρεστα.

Ας πούμε το gameplay. Προσφέρεται μεν μεγάλη ποικιλια προσεγγίσεων(stealth, archer, warrior), προϊόν της αποκρυσταλλωμένης εμπειρίας τόσων ετών, αλλά ακόμα και στο τελευταίο επίπεδο δυσκολίας(nightmare) δεν υπάρχει σχεδόν καμία πρόκληση, παρά μόνο σε ορισμένα boss fights. Απουσιάζουν τα combos και η απαίτηση ακρίβειας στα parries και στα dodges. Γίνονται όλα με δυο-τρεις κινήσεις, πράγμα που αποθαρρύνει τον πειραματισμό με νέα playstyles. Εκτός αυτού γίνεσαι σχετικά νωρίς overpowered, ενώ με τα DLCs μπορείς εύκολα να μαξάρεις περισσότερα από ένα skill trees, γεγονός που αποδυναμώνει τον RPG τομέα. Λαμπρή εξαίρεση στον τομέα είναι οι επικές ναυμαχίες που όντως θέλουν μια νέα προσέγγιση.

Υποτίθεται ότι το Skyrim κυκλοφόρησε ~8 χρόνια πριν το συγκεκριμένο και κατά συνέπεια θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως οδηγός για τα RPG στοιχεία. Εδώ λοιπόν δεν υπάρχουν skill points για να βελτιώνεις στατιστικά μετά από κάθε μάχη. Μόνο "αγορές" μέσω grinding που ενθαρρύνει τα microtransactions. Δεν υπάρχει ουσιαστική δυνατότητα μίξης skills για να προκύψουν άπειρα νέα builds. Δεν υπάρχει γενικότερα καλός σχεδιασμός στα skill trees. Είναι όλα πολύ επιφανειακά, όπως στο μέσο  action rpg.

Ακόμα πιο πρόχειρα όμως είναι τα πράγματα στα side-missions όπου αφθονεί η επανάληψη, τα αφελή σενάρια και η μετριότατη ηθοποιία. Δεν χρειαζόταν τέτοια ποσότητα σε βάρος της ποιότητας. Δεν χρειάζονται παντού πυξίδες και βοήθειες. Δεν χρειαζόταν να υπάρχουν missions που να σε ξαναστέλνουν πίσω σε τοποθεσίες που έχεις ήδη "καθαρίσει". Δεν χρειαζόταν τόσο busywork, όταν το κυρίως σενάριο(μαζί με αυτό των DLCs) εμφανίζει αρκετό ενδιαφέρον και σίγουρα ξεπερνά πολυδιαφημισμένες και κοινότυπες μετριότητες όπως το Cyberpunk 2077.

Συνοψίζοντας, η ubisoft έχει τρομερό potential αν καταφέρει να ενσωματώσει στη συνταγή της τα χαρακτηριστικά των άλλων κορυφαίων του genre. Δηλαδή, της From Software σε ζητήματα gameplay και της Bethesda σε rpg. Μέχρι τότε δεν θα ξεπερνάει το 7-8/10 σε κάθε της κυκλοφορία.

Ευχαριστούμε για το review, εκπληκτική δουλεια από τη Ubisoft στους κόσμους της με προσοχή στη λεπτομέρεια αλλά έχω την αίσθηση ότι πλέον όλα τα παιχνίδια της είναι  ίδια.

Επιπλέον προσπαθεί να τα γεμίσει με ανούσια άχρηστα quest και να γεμίσει το χάρτη με άχρηστα αντικείμενα που απλά τα μαζεύεις.

Ενώ οι ιστορίες της γενικά είναι καλες πχ farcry 6, Odyssey κατι λειπει παντα και δε μπορω να πω οτι ειναι αξιοσημειωτες εμπειριες..

Δηλαδή μετά από τόσες ώρες Assasins Creed Odyssey δε θα μπορούσα να παίξω γιατί είναι ακριβώς ιδια ατελείωτα παιχνιδια.

Το να τελειώσεις το odyssey με όλα τα παράπλευρα quest παίρνει όσο χρόνο παίρνει ένας τίτλος της From software με τη διαφορά ότι τα bosses ειναι της πλάκας 

Δηλαδή αν εξαιρέσεις το Μινώταυρο ακόμη και το τελευταίο boss ήταν τουλάχιστον αστείο.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Plants vs. Zombies Game of the Year[100%]

81-KEg-Jo-Qsx-L-AC-UF1000-1000-QL80.jpg

https://store.steampowered.com/app/3590/Plants_vs_Zombies_GOTY_Edition

ΠΡΟΣΟΧΗ. Το συγκεκριμενο παιχνιδι ειναι φοβερα εθιστικο και μπαινεις να παιξεις 1 ωρα και κλεινεις 3ωρα για πλακα. Πιστευω ολοι το γνωριζετε ισως ενα απο τα καλυτερα tower defense παιχνιδια διαχρονικο θυμαμαι το 2011 το ειχα τερματισει σε κινητο αλλα μιας και υπαρχει και σε υπολογιστη ξανα ασχοληθηκα αρκετα. 

Εχουμε αρκετα modes και επιλογες με το adventure να ειναι το βασικο οπου αδηφαγα ζομπι ερχονται στην αυλη μας να μας φανε και προσπαθουμε να προστατεψουμε το σπιτι μας και σε καθε chapter μας παει και σε αλλο μερος οπως πισινα σκεπη η βραδυ. Σε καθε level ξεκλειδωνουμε και ενα νεο φυτο για να προστατευτουμε. Τα levels στη μερα προφανως πιο ευκολα μιας και περνουμε πιο ευκολα ηλιους για να φτιαξουμε την αμυνα και την επιθεση μας το βραδυ βασιζομαστε αποκλειστικα στα ηλιοσπορα. Οι μεθοδοι προστασιας αλλα και επιθεσης πραγματικα ατελειωτοι με παρα πολλες επιλογες για να περασουμε ενα level. Ατελειωτα βεβαιως ειναι και τα ζομπι τα οποια οσο προχωραμε δυσκολευουν ολο και περισσοτερο με αποκορυφωμα τον τελικο αρχηγο των ζομπι.

Απο εκει και περα και μολις τελειωσουμε το adventure ξεκιναει το πανυγηρι με επιπλεον modes. Survival puzzles και mini games. Τα mini games αποτελουνται απο 20 παιχνιδια το καθενα μοναδικο και μπορεις να περασεις ατελειωτες ωρες σε αυτα. Τα puzzles ειναι 2 modes οπου ανεβαινει η δυσκολια μολις περασουμε το καθενα με το 10ο να ειναι endless δηλαδη απεριοριστα levels ενα μετα το αλλο και οσο παμε. Και τελος το survival οπου εχουμε αρχικα 10 levels για καθε μερος του σπιτιου οπως στο adventure αλλα με 5 απανωτες επιθεσεις και 10 στα hard levels. Μολις τα περασουμε ολα ξεκλειδωνει το endless οπου παιζουμε το level στην πισινα και μπορει να παει πραγματικα στο απειρο αν και δυσκολευει υπερβολικα μετα απο καποιο σημειο αλλα λυσεις υπαρχουν. 

Δεν λειπει και το zen garden οπου καλλιεργουμε τα φυτα μας που γινονται drop τυχαια οσο παιζουμε τα ποτιζουμε λιπασμα κτλ τα οποια μπορουμε να πουλησουμε αργοτερα για να αγορασουμε ακομα καλυτερα φυτα που θα βοηθησουν στην αντιμετωπιση των ζομπι καποια ειναι τερμα OP και χωρις αυτα απλα δεν προχωρας στο endless. Ασχοληθηκα 27 ωρες εκανα τα παντα στο παιχνιδι περα απο το να βρω το ζομπι yeti το οποιο βρισκουμε στο level 4.10 στο δευτερο playthrough του adventure ισως καποια στιγμη στο μελλον. 

Με λιγα λογια οτι καλυτερο μπορειτε να παιξετε σε τετοιο στυλ σε tower defense παιχνιδι ειναι εθιστικο εχει ωραιο soundtrack πανεξυπνο στον τροπο που μπορουμε να φτιαξουμε την αμυνα μας αλλα και την επιθεση για την αντιμετωπιση στα παντα αλλα και zen με πολλα modes για ολα τα γουστα. Αναλλοιωτο στο χρονο τοσα χρονια μετα βγαζει τα ιδια vibes με τοτε που κυκλοφορησε πριν 14 χρονια κοντα. 9/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/T69t8hd

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Portal with RTX[100%]

portal-rtx-2.jpg

https://store.steampowered.com/app/2012840/Portal_with_RTX

Τι μπορει να γραφτει για αυτο το κλασικο επος μετα απο 16 χρονα απο οταν πρωτο βγηκε το 2007? Πολλα. Και αυτο γιατι ηταν τοσο μπροστα απο την εποχη του και ως ιδεα και ως art design αλλα και ως gameplay το οποιο κανει τον παιχτη να σκεφτει out of the box και να παιξει με τον τροπο σκεψης που θελει.

Τερματισμενο το main game το 2007 στο PS3 οταν βγηκε ειπα να το ξανα πιασω τοσα χρονια μετα μιας και η Lightspeed Studios μαζι με την Nvidia το προσθεσαν full path-tracing και το εφεραν στο 2023 και ακομα παραπερα μιας και ριχνει σαγονια σε φωτισμους και γενικα οτι πιο ρεαλιστικο θα παιξει καποιος αυτη τη στιγμη το παιχνιδι ειναι χαρμα οφθαλμων. 

Αναλλοιωτο στο χρονο μολις το εβαλα μου εφερε προφανως μνημες απο παλια και αμεσως μπηκα στο πνευμα του παιχνιδιου και των portals. To παιχνιδι σε παει σιγα σιγα απο τα ρηχα στα βαθια και εχει ενα εξαιρετικο learning curve στο campaign του. Ενα campaign στο οποιο βρισκομαστε σε ενα εργαστηριο και μια φωνη μας περναει απο τεστ σε τεστ και δωματιο δωματιο για να λυσουμε καποιους γριφους. Τι κρυβει απο πισω ομως ολο αυτο? Mindblown σεναριο οπως ακριβως ειναι και το gameplay του. 

Μετα το τελος του βασικου παιχνιδιου αν θελουμε μπορουμε να πεσουμε πραγματικα στα βαθια και στα advanced chambers οπως και στα challenges τα οποια θα φτασουν τον παιχτη στα ορια του στα παντα στην σβελταδα στην ευφυια στα αντανακλαστικα του οπως και στην υπομονη του ειδικα αν εισαι ενα βημα πριν το gold και το χανεις για ελαχιστα. Προφανως ως αδηφαγος των puzzle παιχνιδιων και των δυσκολων γριφων δεν θα μπορουσα να αφησω το παιχνιδι ετσι οποτε επιβαλλονταν χρυσο σε ολα τα challenges οπως και να εχει. Μετα απο αρκετο καψιμο τις 6 τελευταιες μερες καταφερα το 100% μετα απο 17 ωρες παιχνιδιου. Προσοχη θα πρεπει να παιχτει και δευτερη φορα το campaign για το 100% των achievements για τα ραδιοφωνακια οποτε για τους τελειομανεις εχουμε 2x campaign συν τα 6 advanced chambers συν τα 18 challenges αναμεσα στα 6 chambers. 

Η Valve ξεπερασε τον εαυτο της σε μια εποχη που οι developers εδειχναν περισσοτερη αγαπη στα παιχνιδια και φαινοταν. Μπραβο λοιπον στην Valve για την αγαπη που εδωσαν στο παιχνιδι οπως και στην Lightspeed Studios για την τρομερη δουλεια στο θεμα του ray tracing σε ενα παιχνιδι που δεν νομιζω να ξεχαστει ποτε και θα παιζετε για πολλα χρονια ακομα απο gamers που δεν θελουν απλα mindless fun αλλα να εχουν και την αναλογη δυσκολια ωστε να σου δωσουν αυτη την ικανοποιηση οταν περνας ενα level. 10/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/4p8S86h/aac6e9f3

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

spacer.png

198X

Ένα μικρό, μελαγχολικό ταξίδι στα χρόνια της εφηβείας όσων απο εμάς γνωρίσαμε τις δόξες των arcades στις δεκαετίες των 80's & 90's. Η ιστορία ακολουθεί τις σκέψεις ενος έφηβου που ανακαλύπτει ένα "ουφάδικο" και εκεί βρίσκει διέξοδο απο την μίζερη εφηβεία του.
Το gameplay προσφέρει ένα πέρασμα απο μερικά coin op games που προσομοιάζουν γνωστά παιχνίδια εκείνης της εποχής και που εύκολα ξυπνάνε μνήμες σε όσους τα έχουν ζήσει.
Είναι μικρό σε διάρκεια, βαριά διώρο, εκτός αν κάποιος νοιάζεται για τα achievements οπότε θα του πάρει αρκετά παραπάνω. Παρότι οι κριτικές που έχει πάρει είναι μέτριες, πιστεύω οτι αξίζει να του δώσει κανείς μια ευκαιρία.

 

spacer.png

Mini motor racing X

Πολύ συμπαθητικό arcade ραλάκι. Ωραία γραφικά, ομαλή κίνηση και αρκετές διαθέσιμες πίστες.
Παίζεται πολύ ευχάριστα, με τον κάθε αγώνα να διαρκεί 2-3 λεπτά. Έχει μεγάλη γκάμα σε αυτοκίνητα, αλλά οι αναβαθμίσεις είναι αρκετά ασαφείς και δεν είναι εύκολα αντιληπτό το ποιό αυτοκίνητο θα έχει τελικά το καλύτερο χαρακτηριστικό, πχ. την μεγαλύτερη ταχύτητα. Αυτά γίνονται με trial and error ή απλά παρατηρώντας ποιά αυτοκίνητα των αντιπάλων είναι πιο δύσκολα στην αντιμετώπισή τους.
Έχει και αρκετές κάμερες διαθέσιμες αλλά τελικά η isometric είναι η πιο ωραία που δίνει την αίσθηση του arcade.
Σαν γενική εικόνα είναι ωραίο και το συνιστώ για τους όχι και πολύ hard core racers.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 11/6/2018 στις 11:36 ΜΜ, G.TH. είπε

Aviary Attorney (ΗΒ Μαρτίου): Εδώ γίνεσαι δικηγόρος (προφανές) στην προεπαναστατική Γαλλία του 1848 που αναλαμβάνεις την υπεράσπιση κατηγορούμενων. Πρέπει μόνος σου να πας να βρεις τα στοιχεία υπεράσπισης, ακολουθώντας τη λογική και επισκεπτόμενος διάφορους τόπους, για να τα χρησιμοποιήσεις όταν πρέπει στο δικαστήριο. Αν ισχυριστείς κάτι παράλογο οι ένορκοι θα στραφούν εναντίον σου, αν σημειώσεις κάτι σωστό οι ένορκοι μεταστρέφονται υπέρ σου. Πάντως θέλει προσπάθεια για να στείλεις στην γκιλοτίνα τον πελάτη σου. Έχει 3 διαφορετικούς τερματισμούς, και αφού το τερματίσεις σε ενημερώνει για το σημείο που κρίνει τον τερματισμό σου.
Το ενδιαφέρον είναι ότι όλοι οι χαρακτήρες είναι ζώα, που τους ακολουθούν στερεότυπα. Εσύ είσαι γεράκι(όλα τα γεράκια είναι αρπακτικά), ο βασιλιάς της Γαλλίας είναι πιγκουίνος(έχει μανία με τα ψάρια), ένας άλλος είναι ελέφαντας (έχει άριστη μνήμη) κτλπ. Όταν μιλάνε, δηλαδή όταν εμφανίζονται οι πολύ καλοί διάλογοι, για κάθε ζώο ακούγεται διαφορετικός ήχος όσο εμφανίζονται τα γράμματα. Από γραφικά, είναι σαν σκίτσα, όμορφα, με βάση το μαύρο και την ώχρα. Για μένα αξίζει πολύ αυτό το παιχνίδι,χρειάστηκα 14 ώρες και για τους 3 τερματισμούς.

Μόλις τέλειωσα το Aviary Attorney, για το οποίο θα ορκιζόμουν πως είχα γράψει κάτι.

Ο ορισμός του συμπαθέστατου παιχνιδιού, αν όχι συμπαθέστατο σίγουρα συμπαθητικό. Πρόκειται για έναν κλώνο του Phoenix Wright: Ace Attorney με γραφικά - γκραβούρες σε σέπια, κλασσική μουσική για ηχητική επένδυση και χωρίς voice overs. Έχει ένα ήπιο συμπαθητικό χιούμορ, συμπαθητικούς χαρακτήρες, συμπαθητική πλοκή και συμπαθητικό σενάριο με κάποιες τάσεις διδακτισμού προς το τέλος και συμπαθητικό επίπεδο δυσκολίας. Ενώ ώρες ώρες σε παίρνει από το χέρι, σε άλλες περιπτώσεις είναι σκέτο trial and error. Υπάρχει μια ελαφριά μη γραμμικότητα κατά το σενάριο και πολλαπλά φινάλε αλλά δε θα το χαρακτήριζα δύσκολο. Η αφήγηση, η γραφή και οι διάλογοι είναι συμπαθητικά και ευχάριστα αλλά δε διεκδικούν και δάφνες. Δεν είναι πάντως παιχνίδι για μισάωρη ενασχόληση. Το απόλαυσα περισσότερο όταν το έπαιζα σερί παρά σπασμωδικά, καθώς ξεχνούσα τι είχε γίνει προηγουμένως. Πέρασα καλά χωρίς να με κουράσει και αν σας αρέσει το είδος ή τα παιχνίδια με αρκετό διάβασμα θα περάσετε ευχάριστα. Σε έκπτωση ή σα μέρος bundle προτείνεται, το τελικό πρόσημο είναι θετικό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ καλό compat μάχης και γενικά το καταευχαριστηθηκα σαν game (αν και δεν είμαι fan harry potter) μιας και σήμερα τερματίστηκε .....θα μπορούσε καλύτερα γραφικά για τους πόρους που ζήταγε.....overall μια χαρά game για μένα....

2.jpg

Επεξ/σία από BabisTs
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...