Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Basidar είπε

προσεξτε τα ανοιχτα κομματια, τωρα που εμαθε το coil και η κουτση μαρια

σε αλλα νεα παραγγελια μου απο 27/09 ακομη σε εκτεταμενη αναζητηση

Από public περιμένεις; 

Έχω παραγγελία από 22/9 και είναι ακόμα σε εκτεταμένη αναζήτηση. Μετά από επικοινωνία την Παρασκευή μου είπαν ότι δεν έχουν ιδέα πότε θα παραλάβουν. 

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 minutes ago, Avgeris Fragos said:

Δεν μου έχουν στείλει email φίλε μου! 

Α οκ τοτε οποτε εισαι στην ιδια φαση με εμενα και αποτι εχω καταλαβει ειμαστε πολλα ατομα που εχουμε παραγγειλει απο της 17 και δεν μας εχουνε στειλει τιποτα...

Μιλησα χθες και με αλλο ενα παιδι και αυτος σαν κ εμας 17/9 προπαραγγελια και δεν του εχουνε στειλει τιποτα.

Παρολαυτα στους μονους που εχει σταλει κονσολα ειναι σε οσους εχουνε κανει παραγγελια σε μεταγενεστερες ημερομηνιες.

Παραθετω εναν που του εχουνε στειλει κανονικα.

"Καλησπέρα σε όλους. Ενημερωτικά, μόλις με πήραν από Γερμανό ότι αύριο φεύγει το ps5 για το κατάστημα που έχω επιλέξει. Είχα κάνει παραγγελία στις 3/10."

Αποτι φαινεται ο γερμανος τηρησε σειρα προτεραιοτητας προς την αντιθετη κατευθυνση και εστειλε πρωτα σε αυτους που παραγγειλαν τελευταιοι.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, steveevo είπε

Αποτι φαινεται ο γερμανος τηρησε σειρα προτεραιοτητας προς την αντιθετη κατευθυνση και εστειλε πρωτα σε αυτους που παραγγειλαν τελευταιοι.

Δεν έχω PS5 έχω παραγγείλει και θα είμαι από τους τελευταίους που θα το πάρω λόγω ημερομηνίας αλλά αν αυτό το θεωρείς επαγγελματικό από την πλευρά τους εγώ πάω πάσο.

Δημοσ.
1 minute ago, prigipa_m said:

Δεν έχω PS5 έχω παραγγείλει και θα είμαι από τους τελευταίους που θα το πάρω λόγω ημερομηνίας αλλά αν αυτό το θεωρείς επαγγελματικό από την πλευρά τους εγώ πάω πάσο.

Φυσικα και οχι, ειρωνικα το ειπα ειναι απαραδεκτο αυτο που εκαναν.

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, link21 είπε

Από public περιμένεις; 

Έχω παραγγελία από 22/9 και είναι ακόμα σε εκτεταμένη αναζήτηση. Μετά από επικοινωνία την Παρασκευή μου είπαν ότι δεν έχουν ιδέα πότε θα παραλάβουν. 

ναι ειναι για συγγενη μου, καμια ενημερωση

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα update στην προπαραγγελια μου που είχε γίνει από 17-9 και έχοντας δώσει και προκαταβολή! Μετά από άπειρα τηλέφωνα με τα mediamarkt και τις άπειρες φορές που είπαν ότι θα με καλέσουν και δεν με κάλεσαν πότε κατάφερα να βρω ένα τηλέφωνο εσωτερικό του καταστήματος που ήταν να το αγοράσω[Πυλαίας]

Ο άνθρωπος που μίλησα εκεί ήταν ένας ψιλό εριστικός υπάλληλος και για να μην το κουράζω καταλήξαμε ότι δεν είμαι σε καμία λίστα και ότι θα παραλάβω ίσως 15Δεκεμβριου!Η κατάσταση είναι τραγική τέτοια καραγκιζιλικια είχα χρονια να δω! Ακύρωσα την παραγγελία και περιμένω να μου φέρουν πίσω την προκαταβολή! Την ακύρωσα έχοντας γνώση ότι μπορεί να πάρω και τον Μάρτιο αλλά δεν πειράζει! Εγώ καταναλωτικό πρόβατο δεν θα γίνω να με κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μου και να με ειρωνευονται μόνο και μόνο επειδή στην προκειμένη κρεμομαστε από τα αρ...δια του media, κωτσου κτλπ! Θα το πάρω όταν ηρεμήσουν τα πράγματα και θα επιλέξω που θα δώσω τα χρήματα μου! 

Επεξ/σία από metallica 13
  • Like 2
  • Sad 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια γνωριζει καποιος τι θα γινει με τις εγγυησεις του κωτσο; Εμεις που προπαραγγειλαμε και θα παραλαβουμε 2 μηνες αργοτερα χανουμε ουσιαστικα και 2 μηνες extra εγγυησης του κωτσου που πληρωσαμε; Οσοι την πληρωσαν τελος παντων. 

Επεξ/σία από Thunder94
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Thunder94 είπε

Παιδια γνωριζει καποιος τι θα γινει με τις εγγυησεις του κωτσο; Εμεις που προπαραγγειλαμε και θα παραλαβουμε 2 μηνες αργοτερα χανουμε ουσιαστικα και 2 μηνες extra εγγυησης του κωτσου που πληρωσαμε; Οσοι την πληρωσαν τελος παντων. 

Η εγγύηση ξεκινά από την ημερομηνία που θα κοπεί η απόδειξη. Δεν έχει να κάνει με την προπληρωμή.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Thunder94 είπε

Παιδια γνωριζει καποιος τι θα γινει με τις εγγυησεις του κωτσο; Εμεις που προπαραγγειλαμε και θα παραλαβουμε 2 μηνες αργοτερα χανουμε ουσιαστικα και 2 μηνες extra εγγυησης του κωτσου που πληρωσαμε; Οσοι την πληρωσαν τελος παντων. 

Μην πολυανχώνεσαι πάντως που δεν πήρες από τις πρώτες παρτίδες γιατί το PS5 κάνει σαν να δουλεύει τρυπάνι, ειδικά όταν διαβάζει CD. Από ότι είδα αρκετοί έχουν αναβάσει βιντεάκια με τον ήχο αυτό που κάνει.

Δεν ξέρω τι παίζει με το συγκεκριμένο θέμα αλλά τη Δευτέρα θα πάρω σίγουρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία της sony.

  • Thanks 1
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, lvasilis22 είπε

Μην πολυανχώνεσαι πάντως που δεν πήρες από τις πρώτες παρτίδες γιατί το PS5 κάνει σαν να δουλεύει τρυπάνι, ειδικά όταν διαβάζει CD. Από ότι είδα αρκετοί έχουν αναβάσει βιντεάκια με τον ήχο αυτό που κάνει.

Δεν ξέρω τι παίζει με το συγκεκριμένο θέμα αλλά τη Δευτέρα θα πάρω σίγουρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία της sony.

ριξε μια ενημερωση αλλά ο θόρυβος για τη σονυ δε σημαίνει κ προβληματική κονσολα . απλα να είσαι προετοιμασμένος

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, sndev είπε

ριξε μια ενημερωση αλλά ο θόρυβος για τη σονυ δε σημαίνει κ προβληματική κονσολα . απλα να είσαι προετοιμασμένος

Ακριβώς το ίδιο φαντάζομαι και εγω πως θα ακούσω...απλά αν σε 3 μήνες βγουν παρτίδες που δεν κάνουν αυτό το θόρυβο, τότε θα συνιστά προβληματική κονσόλα. 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Charismo είπε

Μπορεί να μας πει κάποιος που παρήγγειλε από Media Markt Θεσσαλονίκη, με τι μεταφορική στέλνουν? Με ενημέρωσαν την Παρασκευή πως το έστειλαν, αλλά σε mail που ζήτησα αριθμό αποστολής και με ποια courier, απλά μου απάντησαν πως έχει σταλεί με την courier. Εν τω μεταξύ στο site τους δείχνει πως έχω παραλάβει από την Παρασκευή. 🤔

Μην αγχώνεστε όσοι παραγγείλατε από media. Έλαβα μήνυμα από το κατάστημα ότι η παραγγελία μου απεστάλη στις 18/11. Επι δυο ημέρες μου έβγαζε ότι έχει παραδοθεί κ δεν μου είχαν στείλει καν tracking αποστολής. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό και να μην τρελαίνομαι. Τελικα την επόμενη(20/11) έλαβα μήνυμα από acs της πόλης μ και μου το έφεραν μετά από μισή ώρα. 

  • Like 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, ikorolis είπε

φυσικά δεν είναι σωστό κατά την άποψη μου να κάνεις προ παραγγελία από διαφορετικά καταστήματα και όπου σου κάτσει γιατί στερείς την δυνατότητα από άλλους.

Κανεις 10 παραγγελιες, επιβεβαιωνεις την 1, ακυρωνεις τις αλλες 9 και η σειρα παει στον επομενο. Δεν πηρα 10 κονσολες για να στερησω την δυνατοτητα να την παρω απο αλλο.

Ναι εκανα 10 παραγγελιες και ακυρωσα τις υπολοιπες 9. Φαινεται οτι επιασε η τακτικη μου γτ εγω τωρα εχω κονσολα.

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Διαγράφηκαν ορισμένα μηνύματα. Μην επανέλθετε σε εκείνη τη συζήτηση. 

Υπενθυμίζω για πολλοστή φορά ότι απαγορεύεται ο σχολιασμός, άμεσος ή έμμεσος, των αγγελιών. Η απαγόρευση είναι γενική, ισχύει εδώ και χρόνια και περιλαμβάνει τόσο τις υπογραφές σας όσο και τις αγγελίες που αναρτάτε.

Εφόσον εντοπίζετε κάποια αγγελία την οποία θεωρείτε προβληματική, στείλτε αναφορά και αποφύγετε κάθε άλλο σχολιασμό. Όταν στέλνετε αναφορά, αφήνετε να περάσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα, ώστε να επιληφθεί κάποιο μέλος της συντονιστικής ομάδας.

Για κάθε απορία ή αντίρρηση σχετικά με τις ενέργειες των συντονιστών, στέλνετε αποκλειστικά και μόνο προσωπικό μήνυμα. Αν δεν ξέρετε πού να απευθυνθείτε, επικοινωνήστε με ένα γενικό συντονιστή και αυτός θα σας κατευθύνει ανάλογα. Εναλλακτικά, απευθείας τις ενστάσεις σας στο [email protected]

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

 

 

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...