Προς το περιεχόμενο

[ESPRESSO ΚΑΦΕΣ] Cup10 Coffee Roaster


moutsa

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μιχάλη θα ήταν χρήσιμο για τις καταγγελίες να μας αναφέρεις ποσες ημέρες επιδότησης έχεις δώσει περιθώριο στη σύμβαση που έχεις υπογράψει με τα ΕΛΤΑ.

Εμαθα τις συνθήκες που αποθηκεύουν τα δέματα οι εταιρίες ταχυμεταφορών αυτές τις ημέρες (υπαιθριες σκηνές και containers σε αυλές) οπότε θεωρώ ότι ο καφές μάλλον δε θα πίνεται πλέον, οπότε καλό είναι να μπορέσουμε να πάρουμε τουλάχιστον τα χρήματα και πίσω από τα ΕΛΤΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όσοι περιμένουν κάτι από elta-courier στο Περιστέρι να ενημερώσω ότι το κατάστημα είναι κλειστό σχεδόν 10 μέρες τώρα λόγω κορωνοιού καθώς 7 άτομα από το προσωπικό έχουν νοσήσει.

6 ελαφριά ενώ δυστυχώς ο ιδιοκτήτης του franchise είναι εδώ και αρκετές μέρες σε ΜΕΘ.

 

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καφές ήρθε εχθές και απλά έχω να πώ ότι είναι καταπληκτικός , τόσο το φθηνότερο Brazilean , όσο και το Specialty. Μιχάλη ευχαριστούμε! Μπορώ να πώ ότι το Cup10 μπαίνει στα 3 καλύτερα Ελληνικά roasters μαζί με το Kudu και το Sapid. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, απ' ότι καταλαβαίνω, αν είναι να ορίζουν τον χρόνο παράδοσης σε 1 μέρα, το έχουν ξεπεράσει κατά πολύ από τις 27/11 που έχουμε κάνει οι πιο πολλοί τις παραγγελίες. Έχετε να προτείνετε πως να προχωρήσουμε με τη καταγγελία για να πάρουμε τα λεφτά της αποζημίωσης; Γιατί πραγματικά τόσες μέρες και χωρίς γνωρίζοντας τις συνθήκες που τα κρατάνε, δε είναι βέβαιο ότι ο καφές θα είναι σε καλή κατάσταση ακόμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cris41 είπε

Καλημέρα. Όσοι κάνατε καταγγελία σας έχει έρθει email επιβεβαίωσης; Ευχαριστώ

Εγώ είχα κάνει πριν 1 βδομάδα (χωρίς να ξέρω για το 6ευρω) και δε μου έχουν στείλει ακόμα email επιβεβαίωσης, οπότε θα πω ότι είτε αργούν είτε δε στέλνουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Sorry αλλά δουλειά μου δεν είναι ούτε να τρέχω τα ΕΛΤΑ ούτε να περιμένω ένα μήνα σχεδόν να έρθει από την Κόρινθο στη Αττική.

Και επειδή δεν έχω σκοπό να πετάξω 60 euro στα σκουπίδια θα κάνω ένα ωραίο dispute στο paypal γιατί είναι ο μόνος σίγουρα που θα ενδιαφερθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ για dispute στο PayPal θα παω, καθώς την ευθύνη επιλογής courier την εχει ο πωλητής, εκείνος επιλεγει την εταιρεία  μεταφορών κ όχι εγώ και είναι συνυπευθυνος για την υπηρεσία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ με τη σειρά μου ζήτησα επιστροφή χρημάτων από την εταιρία. Αν δε γίνει θα προχωρήσω σε dispute.

Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουμε ούτε ένα ευρώ πίσω από τα ΕΛΤΑ. Η εταιρία όμως που έχει σύμβαση μαζί τους φυσικα και μπορεί να διεκδικήσει αποζημίωση.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα παραμενει ο αλεσμενος καφες μου απο 30/11 σε «φορτωση σε μεταφορικό μέσο» (παραγγελία 24/11, αποστολή 25/11), δυστυχως δεν υπαρχει περιπτωση να δεχθω να παραλαβω οταν και άμα έρθει. 
Ευτυχώς λόγω των ημερων BF  ειχα βαλει αντικαταβολή

Απογοητευτική η κατασταση στα «μεγαλα» ελληνικά courier.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/12/2020 στις 1:17 ΠΜ, Jeronymo είπε

Και εγώ με τη σειρά μου ζήτησα επιστροφή χρημάτων από την εταιρία. Αν δε γίνει θα προχωρήσω σε dispute.

Δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουμε ούτε ένα ευρώ πίσω από τα ΕΛΤΑ. Η εταιρία όμως που έχει σύμβαση μαζί τους φυσικα και μπορεί να διεκδικήσει αποζημίωση.

 

 

 

Και εγώ προς αυτό το σενάριο κλείνω, θα πάρω τηλ αύριο το πρωί να ζητήσω είτε αποστολή νέου δέματος με άλλη μεταφορική είτε επιστροφή χρημάτων, αλλιώς paypal dispute.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...