Προς το περιεχόμενο

Τα παιχνιδάδικα σταμάτησαν τις αντικαταβολές;


UncleKim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι έγινε ρε παιδιά?

Πέρα από το γεγονός οτι ανοιγοκλείνουν τα e-shops τους για παραγγελίες, πλέον δεν δέχονται και αντικαταβολές;

Δεν μιλάω φυσικά για όλα, αλλά για 2-3 μεγάλα παιχνιδάδικα.

Δλδ, προπληρώνεις, και όποτε παραλάβεις από ότι φαίνεται

Ακόμα περιμένω να με καλέσουν σε ερώτηση μου γιατί δεν δέχονται την αντικαταβολή πλέον

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 99
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Κάποια στιγμή θα καταργηθούν παντελώς να έχετε κατά νου (όπως στις περισσότερες πολιτισμένες χώρες του πλανήτη). Γιατί? Γιατί ο κόσμος είναι γελοίος. Παραγγέλνει και δεν παραλαμβάνει ποτέ. Και όλ

Από όσα χρόνια θυμάμαι να κάνω παραγγελίες, το 50% αυτών δεν εκτελούνται γιατί με παίρνει την άλλη μέρα το κατάστημα και μου λέει ότι κάποια από τα προϊόντα δεν υπάρχουν διαθέσιμα και θα κάνουν κάτι π

Αν τύχει και έρθεις σε επαφή με ικανό δείγμα random ανθρώπων, έλα να συζητήσουμε για την ποσόστωση των normal ανθρώπων με κριτική σκέψη και αντίληψη, γύρω μας  

Δημοσιευμένες Εικόνες

Θα σου δώσω μια πιθανή απάντηση,που ίσως και να μην ισχύει για τα καταστήματα που ενδιαφέρεσαι, αλλά για κάποια ξέρω ότι ισχύει,οπότε σαν ενδεχόμενο είναι υπαρκτό.

Οι αντικαταβολές συνήθως γίνονται μέσω courier,και οι courier ως γνωστόν έχουν πήξει άσχημα. Κάποια καταστήματα λοιπόν έχουν βρει εναλλακτικούς τρόπους αποστολής (πχ ταξί,μικρότερες εταιρείες courier κα) που ενδεχομένως δεν δέχονται να παραδώσουν με αντικαταβολή,αλλά από την άλλη υπόσχονται πολύ πιο γρήγορους χρόνους παράδοσης των παραγγελιών. 

Η προσωπική μου πείρα πάντως σε αυτό το lockdown λέει πως σχεδόν όποια παραγγελία έχω προπληρώσει την παρέλαβα τόσο γρήγορα που εντυπωσιάστηκα. Αντίθετα έκανα δύο παραγγελίες με αντικαταβολή. Στην μια η acs μου είπε έλα να παραλάβεις (δεν έκατσα να περιμένω με 40 άτομα ουρά) και η δεύτερη είναι στα γραφεία του τόπου αποστολής εδώ και κάμποσες μέρες,ούτε στο κεντρικό hub δεν έχει πάει ακόμα

 

  • Like 8
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ δε παραγγέλνω με αντικαταβολή. Πάντα με κάρτα ή paypal. Συνήθως αν βιάζομαι για κάτι παίρνω τηλέφωνο να ρωτήσω διαθεσιμότητα γιατί έχει τύχει άλλα να γράφει το site και άλλο να ισχύει. Δεν αγοράζω όμως και απ' όποιο κατάστημα βρω.

Επίσης καλό είναι να μη σκεφτόμαστε μόνο την πάρτη μας. Δε θέλει και πολύ μυαλό να καταλάβουμε ότι πολλοί παραγγέλνουν με αντικαταβολή και δε παραλαμβάνουν. Είτε επειδή το μετάνιωσαν είτε επειδή το βρήκαν φθηνότερα.

Εδώ δεν ήταν παλαιότερα που είχε γράψει κάποιος πως παρήγγειλε από 2 καταστήματα συγχρόνως και οποίο έρθει πρώτο...; Κι επίσης ένας με eshop είχε ανοίξει θέμα σχετικά με μη παραλαβές.

Κι εγώ αν είχα κατάστημα δε θα χαιρόμουν με την αντικαταβολή.

Οπότε φίλε μου τι απάντηση περιμένεις; Επέλεξε ένα άλλο κατάστημα να κάνεις τη δουλειά σου.

Οι εξυπνάδες αργά η γρήγορα πληρώνονται

 

  • Like 11
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, Bitbit είπε

Επίσης καλό είναι να μη σκεφτόμαστε μόνο την πάρτη μας. Δε θέλει και πολύ μυαλό να καταλάβουμε ότι πολλοί παραγγέλνουν με αντικαταβολή και δε παραλαμβάνουν. Είτε επειδή το μετάνιωσαν είτε επειδή το βρήκαν φθηνότερα.

Η αντικαταβολή δεν έχει σχέση με αυτό που λες. Σε online αγορες μπορείς να επιστρέψεις αυτό που αγόρασες και να παρεις τα λεφτα σου πίσω, no matter what.
Εγώ επιλέγω πλέον μόνο paypal για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Οσα μαγαζιά δεν έχουν, απλά τα προσπερνάω. Το paypal είναι το πιο αξιόλογο σήμα αξιοπιστίας που μπορεί να έχει ένα online κατάστημα. Ούτε κριτικές, ούτε σο σήμα της greca ούτε τπτ. 
Την αντικαταβολή την προτιμούσα και εγώ , πριν τον covid, αλλα τώρα πλέον δεν θέλω να ανταλλάξω λεφτά.

  • Like 4
  • Confused 1
  • Sad 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, UncleKim είπε

Τι έγινε ρε παιδιά?

Πέρα από το γεγονός οτι ανοιγοκλείνουν τα e-shops τους για παραγγελίες, πλέον δεν δέχονται και αντικαταβολές;

Δεν μιλάω φυσικά για όλα, αλλά για 2-3 μεγάλα παιχνιδάδικα.

Δλδ, προπληρώνεις, και όποτε παραλάβεις από ότι φαίνεται

Ακόμα περιμένω να με καλέσουν σε ερώτηση μου γιατί δεν δέχονται την αντικαταβολή πλέον

Κάποια στιγμή θα καταργηθούν παντελώς να έχετε κατά νου (όπως στις περισσότερες πολιτισμένες χώρες του πλανήτη).

Γιατί? Γιατί ο κόσμος είναι γελοίος. Παραγγέλνει και δεν παραλαμβάνει ποτέ. Και όλα αυτά σε μεγάλο βαθμό. Δεν ξέρω αν είναι αποκλειστικό προνόμιο των κατοίκων της χώρας η ηλιθιότητα, αλλά θεωρώ πως αυτή η κουτοπονηριά μας κατατάσσει στις πρώτες θέσεις του πλανήτη σε σύγκριση με τα πολιτισμένα κράτη.

Όπως με τις παραγγελίες από κίνα ebay/amazon/alie που πολλοί παραλάμβαναν αλλά έλεγαν ότι δεν παρέλαβαν για να έχουν και το προϊόν και τα χρήματα να τους επιστραφούν και έχουμε φτάσει στο σημείο πολλοί να μην στέλνουν στην Ελλάδα γιατί είμαστε στην κορυφή της αναξιοπιστίας. 

Είναι σαν τις ηλίθιες απόψεις/συνομωσίες που εκφράζει ο καθένας, χωρίς να έχει καμία επίπτωση πάνω του η κάθε μ@λακί@ που λέει, γιατί απλά μπορεί. 

*και ναι πολλές φορές καθυστερούν οι παραγγελίες και βρίσκουν αλλού το ίδιο προϊόν. Δεν είναι δικαιολογία αυτή όμως. 

** μάλλον είμαστε πιο κοντά στις 3ες χώρες, παρά στις δυτικές χώρες. Και το θέμα είναι ότι πιστεύουμε το αντίθετο ...

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 24
  • Thanks 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Γιατί? Γιατί ο κόσμος είναι γελοίος. Παραγγέλνει και δεν παραλαμβάνει ποτέ. Και όλα αυτά σε μεγάλο βαθμό.

+1 για έμφαση.

Ισχύει για για τις αντικαταβολές ιδιωτών, είχα φτάσει σε ένα σημείο 2 στα 3 δέματα να μου έρχονται πίσω. Πλέον μόνο κατάθεση και όποιος γουστάρει.

  • Like 7
  • Thanks 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, sphinxgr είπε

*και ναι πολλές φορές καθυστερούν οι παραγγελίες και βρίσκουν αλλού το ίδιο προϊόν. Δεν είναι δικαιολογία αυτή όμως. 

Προφανώς και είναι δικαιολογία!!!
Αν εγώ βρω κάτι πχ στο shop.gr άμεσα διαθέσιμο, το οποίο ξέρω ότι σε 2 μέρες θα είναι στην πόρτα μου και η μεταφορική το έχει 2 βδομάδες στο hub της (true story αυτο), ENNOEITAI θα το πάρω από το e-shop και μετα ο μαγαζάτορας (ο οποίος έχει επιλέξει την μεταφορικη) , να παει να ζητήσει τα ρέστα. Δεν μπορεις να κατηγορείς τους πελάτες για την αδυναμια των συνεργατων. (Προφανώς δεν μιλάω για 1-2 μέρες αλλα το να κάνει 2 βδομαδες δέματακι να φτάσει απο Συνταγμα στα Πατησια, όσο να ναι χτυπάει άσχημα).

  • Like 4
  • Confused 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Κάποια στιγμή θα καταργηθούν παντελώς να έχετε κατά νου.

Γιατί? Γιατί ο κόσμος είναι γελοίος. Παραγγέλνει και δεν παραλαμβάνει ποτέ. Και όλα αυτά σε μεγάλο βαθμό.

Είναι σαν τις ηλίθιες απόψεις/συνομωσίες που εκφράζει ο καθένας, χωρίς να έχει καμία επίπτωση πάνω του η κάθε μ@λακί@ που λέει, γιατί απλά μπορεί. 

*και ναι πολλές φορές καθυστερούν οι παραγγελίες και βρίσκουν αλλού το ίδιο προϊόν. Δεν είναι δικαιολογία αυτή όμως. 

Εν μέρει μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά το ρίσκο τους είναι ελεγχόμενο, μιας και υπάρχουν κόστη αποστολής, και ξεχωριστά αντικαταβολής, οπότε?

Ειδικά σε μεγάλα μαγαζιά, αυτοί που δεν παραλαμβάνουν με αντικαταβολή παίζει να είναι ένα 5% και αν?

Απλά τώρα, με τις καθυστερήσεις κτλ, είναι παντελώς χαζομάρα και deal breaking να λες στον άλλον, δώσε μου τα χρήματα σου upfront, και όοοοοοποτε παραλάβεις. Αν υπήρχε ας πούμε μια διαφοροποίηση στην παράδοση, θα το καταλάβαινα. Αλλά το να μην έχουν καθόλου αντικαταβολή ενώ μέχρι πρότινος είχαν, και ειδικά τέτοια περίοδο, ειναι σαν να μυρίζει "κανόνι"

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, UncleKim είπε

Εν μέρει μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά το ρίσκο τους είναι ελεγχόμενο, μιας και υπάρχουν κόστη αποστολής, και ξεχωριστά αντικαταβολής, οπότε?

Ειδικά σε μεγάλα μαγαζιά, αυτοί που δεν παραλαμβάνουν με αντικαταβολή παίζει να είναι ένα 5% και αν?

Απλά τώρα, με τις καθυστερήσεις κτλ, είναι παντελώς χαζομάρα και deal breaking να λες στον άλλον, δώσε μου τα χρήματα σου upfront, και όοοοοοποτε παραλάβεις. Αν υπήρχε ας πούμε μια διαφοροποίηση στην παράδοση, θα το καταλάβαινα. Αλλά το να μην έχουν καθόλου αντικαταβολή ενώ μέχρι πρότινος είχαν, και ειδικά τέτοια περίοδο, ειναι σαν να μυρίζει "κανόνι"

Το ρίσκο τους δεν είναι ελεγχόμενο. Γιατί? Γιατί ξεκινάμε απο το αρκετά απλό. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΣΑΜΠΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Πάντα κάποιος πληρώνει το "δωρεάν"

  • Είναι σημαντικά μεγαλύτερο ποσοστό του 5%
  • Την αποτυχημένη παραλάβη την χρεώνεται η εταίρια (μεταφορικά και διαχειριστικά έξοδα). Όμως επειδή δεν υπάρχει τσάμπα, τελικά ποιος τη χρεώνεται? Μάντεψε! Ο πελάτης που είναι τυπικός. 
12 λεπτά πριν, filip123go είπε

Προφανώς και είναι δικαιολογία!!!
Αν εγώ βρω κάτι πχ στο shop.gr άμεσα διαθέσιμο, το οποίο ξέρω ότι σε 2 μέρες θα είναι στην πόρτα μου και η μεταφορική το έχει 2 βδομάδες στο hub της (true story αυτο), ENNOEITAI θα το πάρω από το e-shop και μετα ο μαγαζάτορας (ο οποίος έχει επιλέξει την μεταφορικη) , να παει να ζητήσει τα ρέστα. Δεν μπορεις να κατηγορείς τους πελάτες για την αδυναμια των συνεργατων. (Προφανώς δεν μιλάω για 1-2 μέρες αλλα το να κάνει 2 βδομαδες δέματακι να φτάσει απο Συνταγμα στα Πατησια, όσο να ναι χτυπάει άσχημα).

Αν οι πελάτες το έκαναν μόνο αυτή την περίοδο, θα έδινα δίκιο στην υπόθεση σου. Πάντα το έκαναν. Τώρα το έχουν ξεφτιλίσει απλά.

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 6
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Αν οι πελάτες το έκαναν μόνο αυτή την περίοδο, θα έδινα δίκιο στην υπόθεση σου. Πάντα το έκαναν. Τώρα το έχουν ξεφτιλίσει απλά.

Κανένας νορμαλ άνθρωπος δεν θα επέστρεφε παραγγελία που έχει κάνει, αν έκανε 2-3 μέρες να φτάσει. Και είναι πραγματικά κρίμα γιατί τα περισσότερα μαγαζάκια σκίζονται να σου στείλουν την παραγγελία same day, άσχετα με το πωε έχεις πληρώσει και στις μεταφορικές πετάνε αετό. Και δεν μιάλω για αυτή την περίοδο. Αυτό γινόταν πάντα. Ειδικα σε 1 μεταφορκη , δεν θυμαμαι ποτέ να μου έχει έρθει δεμα στο σπίτι.Ολο δεν με βρίσκουν και όλο πήγαινα εγώ απο τις αποθήκες τους.

  • Like 2
  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, filip123go είπε

Κανένας νορμαλ άνθρωπος δεν θα επέστρεφε παραγγελία που έχει κάνει, αν έκανε 2-3 μέρες να φτάσει. Και είναι πραγματικά κρίμα γιατί τα περισσότερα μαγαζάκια σκίζονται να σου στείλουν την παραγγελία same day, άσχετα με το πωε έχεις πληρώσει και στις μεταφορικές πετάνε αετό. Και δεν μιάλω για αυτή την περίοδο. Αυτό γινόταν πάντα. Ειδικα σε 1 μεταφορκη , δεν θυμαμαι ποτέ να μου έχει έρθει δεμα στο σπίτι.Ολο δεν με βρίσκουν και όλο πήγαινα εγώ απο τις αποθήκες τους.

Αν τύχει και έρθεις σε επαφή με ικανό δείγμα random ανθρώπων, έλα να συζητήσουμε για την ποσόστωση των normal ανθρώπων με κριτική σκέψη και αντίληψη, γύρω μας ;) 

  • Like 15
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μερικά καταστήματα δεν καταλαβαίνουν, είναι οτι εκείνα πρωτίστως θέλουν να "πουλήσουν" και εγώ δευτερευόντως θέλω να "αγοράσω". Δεν ισχύει το αντίθετο.

Όσο πιο δύσκολο μου το κάνεις, τόσο θα σε αποφεύγω. 

Το πρόβλημα είναι η παραλαβή, άρα και η συνεργασία με τις courrier. Δεν πρόκειται να αρνηθώ παραλαβή γιατί ήρθε στην ώρα της, εκτός αν μιλάμε γενικά για πιστιόλιασμα. Τότε το κατάστημα οφείλει να έχει αρχείο με τέτοιους πελάτες και αν μην πουλάει σε αυτούς πέραν της μεθόδου της προπληρωμής.

 

  • Like 2
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, sphinxgr είπε

Αν τύχει και έρθεις σε επαφή με ικανό δείγμα random ανθρώπων, έλα να συζητήσουμε για την ποσόστωση των normal ανθρώπων με κριτική σκέψη και αντίληψη, γύρω μας ;) 

Δούλευα 3 χρόνια σε customer service λαπτοπ σε μεγάλο κατάστημα (από τα μεγαλύτερα της Ελλάδας), οπότε έχω έρθει σε επαφή με ικανό δείγμα ανθρώπων. Ημουν όσο πιο ευγενικός μπορούσα και τους έλεγα ΠΑΝΤΑ την αλήθεια (οδηγία από τον τότε manager μου) και οι περισσότεροι έδειχναν κατανόηση. Περίεργοι πάντα θα υπάρχουν. 

 

6 λεπτά πριν, UncleKim είπε

Τότε το κατάστημα οφείλει να έχει αρχείο με τέτοιους πελάτες και αν μην πουλάει σε αυτούς πέραν της μεθόδου της προπληρωμής.

Αυτό είναι μια πάρα πολύ καλή ιδέα! Και μάλιστα θα μπορούσε να υπάρχει και κοινή βάση. Όχι ξεχωριστά για κάθε κατάστημα. 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
45 λεπτά πριν, UncleKim είπε

 Τότε το κατάστημα οφείλει να έχει αρχείο με τέτοιους πελάτες και αν μην πουλάει σε αυτούς πέραν της μεθόδου της προπληρωμής.

 

 

37 λεπτά πριν, filip123go είπε

Αυτό είναι μια πάρα πολύ καλή ιδέα! Και μάλιστα θα μπορούσε να υπάρχει και κοινή βάση. Όχι ξεχωριστά για κάθε κατάστημα. 

Μάλλον κάποιος πρέπει να σας μιλήσει για το GDPR.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, dpolal είπε

 

Μάλλον κάποιος πρέπει να σας μιλήσει για το GDPR.

Το γνωρίζουμε πολύ καλά το GDPR. Tο οτι κολλάει νομικα το θέμα, δεν αναιρει το γεγονός ότι είναι καλή ιδέα. 

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.