Προς το περιεχόμενο

Τα παιχνιδάδικα σταμάτησαν τις αντικαταβολές;


UncleKim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, dpolal είπε

 

Μάλλον κάποιος πρέπει να σας μιλήσει για το GDPR.

Εγώ δεν μίλησα για κοινή βάση, ελέω GDPR.

Αλλά σαν κατάστημα/εταιρεία μπορείς να έχεις ένα (οφείλεις βασικά) "τεφτέρι" και να μην ξαναστείλεις σε τέτοιον πελάτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Από όσα χρόνια θυμάμαι να κάνω παραγγελίες, το 50% αυτών δεν εκτελούνται γιατί με παίρνει την άλλη μέρα το κατάστημα και μου λέει ότι κάποια από τα προϊόντα δεν υπάρχουν διαθέσιμα και θα κάνουν κάτι παγετώνες να ξαναέρθουν.

Οπότε η φάση εδώ και πολύ καιρό είναι μόνο αντικαταβολή!

Θα ήμουν μαζοχιστής να κάνω το αντίθετο και να κυνηγάω τα καταστήματα με τους μήνες να μου επιστρέψουν τα λεφτά μου. Αρκετός εκνευρισμός υπάρχει ήδη που δεν μπορώ να πάρω αυτά που παρήγγειλα και αναγκάζομαι να τα ψάχνω από την αρχή αλλού.

Ειδικά τώρα με τον φόρτο των μεταφορικών δεν υπάρχει περίπτωση να προπληρώσω, για να ανησυχώ για εβδομάδες. Άμα το δέμα είτε από μαλακία του καταστήματος είτε των κούριερ κάνει κάτι αιώνες να έρθει έχω την επιλογή να μην το παραλάβω. Αυτό είναι βέβαια κάτι που δεν έχω κάνει στο παρελθόν σε περιπτώσεις που μου έκαναν μεγάλη καθυστέρηση ή με ανάγκασαν να πάω από το κατάστημα, αλλά είναι ένα μαξιλαράκι ασφαλείας.

Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλοί παπάρες που παραγγέλνουν με αντικαταβολή δύο δέματα και όποιο έρθει πρώτο,  αλλά άλλο τόσο γνωρίζω από χέρι ότι μια πολύ μεγάλη μερίδα καταστημάτων λέει ψέματα στις διαθεσιμότητες ή "ξεχνάει" να το στείλει μέχρι να τους πάρεις 10 τηλέφωνα

  • Like 18
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα με αντικαταβολή ψωνίζω εάν μου δίνεται η δυνατότητα.

Ώστε όταν μου λέει η κούριερ ότι δεν σε βρήκαμε ή όταν μου αφήνουν χαρτάκια και μου λένε να πάω εγώ να παραλάβω, εγώ μπορώ με άνεση και τους λέω όχι.

  • Like 5
  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια τι σκατε;

Τα μαγαζιά  που δεν δέχονται αντικαταβολή προφανώς έχουν λάβει υπόψιν τους οτι χάνουν παραγγελίες, αλλά τα πιστολιάσματα θα ήταν πολλά οποτε έριξαν άκυρο στις αντικαταβολές.

Τώρα εάν ένα κατάστημα δεν έχει τον τρόπο πληρωμής που θέλω πάω σε άλλο δεν θα κάτσω να κλαίω

Το κατάστημα ορίζει τους τρόπους πληρωμής και εμέις εάν θέλουμε τους αποδεχόμαστε.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω φάει πολλές ήττες προσωπικά από πράγματα που προπληρωσα και εν τέλει μετά από 2-3 μέρες χτυπάει τηλέφωνο ότι δεν υπάρχει τελικά στις αποθήκες τους και να πάρω κάτι άλλο. Εννοείται ζητάω επιστροφή χρημάτων τα οποία αααν είμαι τυχερός θα τα δω μετά από 14 μέρες..

Οπότε πλέον και από εμένα είναι μόνο αντικαταβολή. Σε άπειρες παραγγελίες που έχω κάνει μόνο μια φορά δεν παρέλαβα όταν άμεσα διαθέσιμο προϊόν μου ήρθε μετά από 21 μέρες και όχι δεν ήταν εποχές κοβιντ..

Τουλάχιστον αν ζητάς προπληρωμη σαν κατάστημα να πιστωνεις απευθείας το ποσό σε ενδεχόμενη ακύρωση από δικιά σου υπαιτιότητα ή μη ενημερωμένη διαθεσιμότητα στο σάιτ σου..

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προφανώς τα καταστήματα έχουν φάει άκυρα και για μειώσουν τον όγκο δεμάτων, βγάζουν εκτός την αντικαταβολή. το 5% είναι σίγουρο πως θα σου γυρίσει πίσω για διάφορους λόγους έτσι και αλλιώς. όμως φανταστείτε το 5% στις 10,000 παραγγελίες τι σημαίνει σε μεταφορικό κόστος και τι σημαίνει σε στοκ που βρίσκεται στον δρόμο και σε χρόνο επεξεργασίας παραγγελίας καθώς θα μπορεί να ετοιμαστεί μία παραγγελία που όντως κάποιος την θέλει. τα μεγάλα καταστήματα φτάνουν σε ένα σημείο να ''επιλέγουν'' τους πελάτες τους. όταν μεγάλα παιχνιδάδικα κλείνουν τα eshop τους, σημαίνει πως απλά δεν αντέχουν να παίρνουν άλλες παραγγελίες. βγάζοντας εκτός τις αντικαταβολές, μειώνουν τους όγκους και είναι πιο σίγουροι πως ο άλλος θα παραγγείλει κάτι γιατί το θέλει.

τα leroy δέχονται μόνο πληρωμή με κάρτα. ούτε καν paypal. με αυτόν τον τρόπο ''δένουν'' τον πελάτη και βασικά είναι εάν θέλεις μπορείς να παραγγείλεις και ύστερα όποτε έρθει. 

πληροφοριακά έχω παραγγείλει κάτι από jysk εδώ και 20 ημέρες, Ikea εδώ και 10 ημέρες και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. βέβαια ενημερώνουν για τους σχετικούς χρόνους αποστολής (που τους έχουν ξεπεράσει...). όταν τέτοια καταστήματα κάνουν τόσο χρόνο για την επεξεργασία και την αποστολή της παραγγελίας, ο κόσμος θα στραφεί στα μικρότερα καταστήματα αναγκαστικά. 

στο προηγούμενο lockdown ΟΛΕΣ οι κούριερ παρέδιδαν λαμπάδες μία εβδομάδα μετά την ανάσταση. και αυτό οφειλόταν και στην αδυναμία διαχείρισης των παραγγελιών από τα ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά και στην αδυναμία παράδοσης των δεμάτων από τις μεταφορικές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πλέον με αυτά που συμβαίνουν και οι εταιρείες μεταφορών αφήνουν χαρτάκι ότι δεν σε βρήκαν και δεν χτυπάνε, θα παραγγέλνω με αντικαταβολή, εξαίρεση μόνο για τίποτα συσκευές μεγάλες και αλυσίδες που έχουν δικό τους δίκτυο μεταφοράς. Ως υπερευπαθης ομάδα δεν πρόκειται να βγαίνω και να στήνομαι σε ουρές να κουβαλάω μέχρι το σπίτι, από την άλλη δεν μιλάμε για πράγματα που είναι εύκολο να τα αφήσεις και να πεις άσε να τελειώσει η καραντίνα και θα τα πάρω μετά. 

Να πω πρόσφατα τι έγινε με παραγγελία μου από γνωστή αλυσίδα. Έλεγξα πρώτα τα 7 πράγματα που ήθελα να πάρω και την διαθεσιμότητα, παραγγέλνω και πληρώνω με καρτα, μετά από 1 εβδομάδα ενώ δεν είχα ενημερωθεί με το tracking number της παραγγελίας στέλνω ένα email να με ενημερώσουν τι γίνεται, την επόμενη έρχεται email από μια κυρία που μου έλεγε ότι ένα από τα πράγματα δεν είναι διαθέσιμο και αν θέλω είτε να ακυρώσω την παραγγελία είτε να μου στείλουν μόνο τα διαθέσιμα και να μου επιστρέψουν τα χρήματα, τους απαντάω ότι βρήκα ένα παραπλήσιο προϊόν με αυτό που δεν ήταν διαθέσιμο και μάλιστα ήταν στην ίδια τιμή οπότε να βάλουν αυτό, μου απαντάνε ότι το άλλο πράγμα είναι διαθέσιμο αλλά επειδή δεν υπάρχει δυνατότητα τροποποίησης υπάρχουσας παραγγελίας από το σύστημα τους έχω μόνο αυτές τις 2 επιλογές που μου ανέφεραν........ 

Τους λέω τότε καλά ακύρωστε την παραγγελία και τα παραγγέλνω από την αρχη με ότι είναι διαθέσιμο. Απάντηση δεν έλαβα, κάποια εξέλιξη δεν υπήρχε για ημέρες, οπότε άρχισα τα τηλέφωνα όπου το σήκωσε μια κυρία και την ρωτάω αν έχει αποσταλεί αίτημα ακύρωσης, μου λέει δεν έχει αποστείλει τίποτα οπότε ενημερωσε εναν συναδελφο να προωθήσει την ακύρωση της παραγγελίας μου, περνάνε πάλι λίγες ημέρες σιγή ιχθύος, παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι ούτε ακυρώθηκε η παραγγελία ούτε έχει προωθηθεί αίτημα ακύρωσης, μου λένε καλέστε το πρωί στο τάδε τμήμα e-commerce να το αναφέρετε. Παίρνω τηλέφωνο στο εν λόγω τμήμα και μου λένε ότι αν θέλω να ακυρωθεί η παραγγελία πρέπει να στείλω γραπτό αίτημα στο τάδε email με τα στοιχεία μου ώστε να γίνει ακύρωση (και καλά γιατί δεν μου το λέγατε ρε π. τόσες μέρες;). Τέλος πάντων μετά από λίγο στέλνω το email και μου απαντάνε άμεσα ότι η ακύρωση της παραγγελίας μου έχει ολοκληρωθεί και θα μου επιστραφούν τα χρήματα. 

Περνάνε οι μέρες, λέω κάτσε να τους στείλω ένα email να μου πούνε περίπου πόσο διαρκεί να μου επιστραφούν τα χρήματα. 

Μετα απο λίγο λαμβάνω email ότι η παραγγελία έχει αποσταλλει και το tracking number είναι το ταδε, το βλέπω και λέω δεν γίνονται αυτά τα πράγματα θα τρελαθούμε τελείως εδώ πέρα, βάζω το tracking και εμφανιζόταν ότι η παραγγελία έχει ήδη σταλεί καθ οδόν οπότε δεν μπήκα στον κόπο να τους πω τίποτα και ανεμενα ποτέ θα έρθει για να δω τι θα έχει μέσα....... 

Για καλή μου τύχη υπήρχαν όλα και μου έστειλαν το αντικείμενο που τους είχα υποδείξει και ήταν διαθέσιμο, προφανώς βαριόταν να απαντήσει η υπάλληλος έγκαιρα στο τι θα πράξουν και τι έκαναν για να είμαι ενημερωμένος..... 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο λόγος που άνοιξα το θέμα, είναι οτι μιλάμε για το μεγαλύτερο "αμιγώς" παιχνιδάδικο της χώρας, την εποχή που σημειώνει τον μεγαλύτερο του τζίρο, στην εποχή του Covid και σου λέει στα μούτρα τα παρακάτω :

Πλήρωσε με μπροστά, και με το χάλι των courier θα δούμε αν θα παραλάβεις και θα έχεις τα δώρα των Χριστουγέννων on-time, ασχέτως αν παραγγέλνεις 20 plus ημέρες πριν. Να σε δέσω να μην μπορείς να τα πάρεις από αλλού δλδ. 

Τώρα, αν με πάρουν στις 15 και μου πουν "Ααα ξέρετε το τάδε δεν το έχουμε τελικά" . Εγώ τι πρέπει να κάνω?

Πρώτα είναι λογικό, το μαγαζί και οι συνεργάτες του (courier) να αποδείξουν την φερέγγυοτητα τους σαν πωλητές και διεκπαιρεωτές, και μετά να αποδείξω εγώ το ίδιο σαν πελάτης. Δεν γίνεται το αντίθετο.

Και επιμένω, ποιος ο πρακτικός λόγος που έκοψαν την αντικαταβολή? Προσπαθούν εν μέσω εορτών να αποτρέψουν τα πιστολιάσματα από τα διαφόρων ειδών ζώα που κυκλοφορούν? Και με τους υπόλοιπους τι γίνεται? Θα μπορούσαν να ζητούν προκαταβολή κάποιου ποσού, ή θα μπορούσαν να σου λένε μόνο pick-up από την courier, ή.....κάτι ξέρω γω.

Τελικά την παραγγελία την έκανα και την προπλήρωσα αναγκαστικά για διαφόρους λόγους, από το νέο affiliate eshop που πρόσφατα άνοιξαν.

Από λάθος έκανα δύο παραγγελίες, σε διάστημα 2 λεπτών, και τους κάλεσα  ώστε να την κάνουμε μία και να έρθει μαζί, και φυσικά η απάντηση τους ήταν οτι δεν γίνεται κάτι τέτοιο.

Επειδή τα ψώνια πρέπει να είναι χαρά, και ειδικά τέτοιες εποχές (έστω και τα διαδυκτιακά) και το άγχος πρέπει να το έχει μόνο ο έμπορος, εγώ πλέον δεν θα τους προτιμώ (ξέρω στα @@ τους) . Αν είναι να ασπρίσουν τα λιγοστά μαλλιά μου για ένα παιχνίδι ώστε να μπει κάτω από το δέντρο, φέξε μου και γλυστρισα...

 

Επεξ/σία από UncleKim
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να δώσω και 'γώ μια επιπλέον πιθανή εξήγηση.....οι μεταφορικές προτιμούν να μην έχουν μετρητά στο χρηματοκιβώτιο τους και πιέζουν και αυτές με το τροπο τους ώστε να μην στέλνονται αντικαταβολή παραγγελίες....γιατί δε πληρώνουν όλοι με καρτες

επειδή είχα πελάτες την acs geniki kai speedex επρεπε καθε βραδυ να μαζευουν τα χρηματα κατα τις 21.00 και να τα πηγαινουν για καταθεση στο ΑΤΜ ,πραγμα   επικινδυνο νυχτιατικα.....οποτε δεν με εντυπωσιαζει το γεγονος....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια η διαφορα με αντικαταβολη και ποια η διαφορα με καρτα;

Αντικαταβολη ερχεται και δεν παραλαμβανεις. Καρτα ερχεται, παραλαμβανεις και κανεις επιστροφη στα καπακια (εντος 15 ημερων ΟΛΑ τα καταστηματα ειναι υποχρεωμενα να επιστρεψουν τα χρηματα στους πελατες).

Δεν βλεπω καμια διαφορα με λιγα λογια.

  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Ποια η διαφορα με αντικαταβολη και ποια η διαφορα με καρτα;

Αντικαταβολη ερχεται και δεν παραλαμβανεις. Καρτα ερχεται, παραλαμβανεις και κανεις επιστροφη στα καπακια (εντος 15 ημερων ΟΛΑ τα καταστηματα ειναι υποχρεωμενα να επιστρεψουν τα χρηματα στους πελατες).

Δεν βλεπω καμια διαφορα με λιγα λογια.

Όχι τα χρήματα των μεταφορικών όμως..και το επιστρέφεις με δικά σου έξοδα..

Άρα υπάρχει τεράστια διαφορά σχετικά με τα πιστολιασματα..

Επεξ/σία από panoskir
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για οποιονδήποτε λόγο και αν το έκαναν ... δικαίωμα τους. Αλλά κάτι μου λέει ότι φταίνε τα κούριερ και αυτό για πρακτικούς λόγους.

ελευθερη αγορά που ανοίγει παράθυρο στον ανταγωνισμό.

γιατι δεν βρίσκετε αλλά μαγαζιά να ψωνίσετε;  Από τη μια λέτε ότι το μαγαζί σας χρειάζεται και όχι το αντίστροφο, όμως πάλι από εκεί ψωνίζετε.

κατι δεν δένει στο παράπονο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, sphinxgr είπε

Το ρίσκο τους δεν είναι ελεγχόμενο. Γιατί? Γιατί ξεκινάμε απο το αρκετά απλό. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΣΑΜΠΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Πάντα κάποιος πληρώνει το "δωρεάν"

  • Είναι σημαντικά μεγαλύτερο ποσοστό του 5%
  • Την αποτυχημένη παραλάβη την χρεώνεται η εταίρια (μεταφορικά και διαχειριστικά έξοδα). Όμως επειδή δεν υπάρχει τσάμπα, τελικά ποιος τη χρεώνεται? Μάντεψε! Ο πελάτης που είναι τυπικός. 

Αν οι πελάτες το έκαναν μόνο αυτή την περίοδο, θα έδινα δίκιο στην υπόθεση σου. Πάντα το έκαναν. Τώρα το έχουν ξεφτιλίσει απλά.

Ειλικρινά καταλαβαίνω γιατί τα λες όλα αυτά, και θεωρητικά το δίκιο είναι με εσένα. Όμως πρακτικά γίνεται το εξής, τουλάχιστον αυτό βλέπω εγώ έχοντας ζήσει την μισή μου ζωή στο εξωτερικό και την μισή εδώ:

Ο βασιλιάς στην κουτοπονηριά είναι ο Έλληνας μικρομεσαίος επιχειρηματίας. Ως εκ τούτου θα ψάχνει πάντα τρόπους να σου βγάζει το χρήμα και το λάδι, και εσένα ως πελάτη αλλά και τον υφιστάμενο ως προϊστάμενος. Αυτό που γίνεται εντός Ελλάδας τον τελευταίο 20ετή καιρό είναι το εξής: Οι μεταφορικές εταιρείες είναι εντελώς μπουρδέλα και συνήθως είναι αυτοδιαχειριζόμενα παρακλάδια μεγάλων εταιρειών (βλ. πριν για τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες). Όταν πχ. χρεώνουν 3€ για παράδοση (κόστος γελοιωδώς μικρό), θα κάνουν το λιγότερο δυνατό για να σου παραδώσουν αυτό που θες. Συνεπώς, κωλοεταιρείες τύπου acs/γενική έχουν κάνει πάγια τακτική να πηγαίνουν στις πόρτες ΧΩΡΙΣ ΔΕΜΑ με έτοιμα τα χαρτάκια, ούτε κουδούνια να χτυπάνε ούτε τπτ. και να σου λένε έλα πάρτο από το hub.

Αν εσύ το έχεις πληρώσει ήδη, έχεις σκάψει έναν λάκκο για εσένα γιατί έχεις μπει μέσα και πετάνε το μπαλάκι σε εσένα να πάρεις το αντικείμενο ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕΣ και ΠΛΗΡΩΣΕΣ να σου έρθει στην πόρτα. Ε, θα πεις δεν γαμιέται, ας πάω να το πάρω και στο μέλλον δεν θα τους ξαναπροτιμήσω. Νίκη πρός αυτούς.
Αν εσύ ΔΕΝ έχεις πληρώσει ήδη, οι άλλοι μη φέρνοντάς το στην πόρτα σου αναλαμβάνουν όλο το ρίσκο να μην εισπράξουν κέρδος και να χρεωθούν μόνοι τους την επιστροφή του δέματος. Επομένως άτυπα τους επιβάλλεις την υποχρέωση να στο φέρουν στην πόρτα σου για να τους πληρώσεις. Συνεπώς η αντικαταβολή είναι η μόνη επιλογή που σου εξασφαλίζει ότι θα βγεις τουλάχιστον μη-χαμένος από την όλη υπόθεση: είτε θα στο φέρουν, το πληρώνεις και όλα κομπλέ είτε δεν στο φέρνουν, και τους λές βάλτε το στον κώλο σας. Επομένως, αυτά τα 3€ έξτρα είναι μια ασφάλιση ότι θα στο φέρουν.

Τώρα, αυτή η εταιρεία που λέει ο op εγώ πιστεύω ότι λόγω της στενότητας από άποψη ρευστού στην αγορά είναι ένας τρόπος βραχυπρόθεσμου άτοκου δανεισμού (δώσε μου τα λεφτά τώρα, και θα στα στείλω τα παιχνίδια κάποτε) ώστε από την μια να υπάρχει κέρδος και από την άλλη ο πελάτης να μην νομίζει ότι εξαπατάται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, UncleKim είπε

Ο λόγος που άνοιξα το θέμα, είναι οτι μιλάμε για το μεγαλύτερο "αμιγώς" παιχνιδάδικο της χώρας, την εποχή που σημειώνει τον μεγαλύτερο του τζίρο, στην εποχή του Covid και σου λέει στα μούτρα τα παρακάτω :

Πλήρωσε με μπροστά, και με το χάλι των courier θα δούμε αν θα παραλάβεις και θα έχεις τα δώρα των Χριστουγέννων on-time, ασχέτως αν παραγγέλνεις 20 plus ημέρες πριν. Να σε δέσω να μην μπορείς να τα πάρεις από αλλού δλδ. 

Τώρα, αν με πάρουν στις 15 και μου πουν "Ααα ξέρετε το τάδε δεν το έχουμε τελικά" . Εγώ τι πρέπει να κάνω?

Πρώτα είναι λογικό, το μαγαζί και οι συνεργάτες του (courier) να αποδείξουν την φερέγγυοτητα τους σαν πωλητές και διεκπαιρεωτές, και μετά να αποδείξω εγώ το ίδιο σαν πελάτης. Δεν γίνεται το αντίθετο.

Και επιμένω, ποιος ο πρακτικός λόγος που έκοψαν την αντικαταβολή? Προσπαθούν εν μέσω εορτών να αποτρέψουν τα πιστολιάσματα από τα διαφόρων ειδών ζώα που κυκλοφορούν? Και με τους υπόλοιπους τι γίνεται? Θα μπορούσαν να ζητούν προκαταβολή κάποιου ποσού, ή θα μπορούσαν να σου λένε μόνο pick-up από την courier, ή.....κάτι ξέρω γω.

Τελικά την παραγγελία την έκανα και την προπλήρωσα αναγκαστικά για διαφόρους λόγους, από το νέο affiliate eshop που πρόσφατα άνοιξαν.

Από λάθος έκανα δύο παραγγελίες, σε διάστημα 2 λεπτών, και τους κάλεσα  ώστε να την κάνουμε μία και να έρθει μαζί, και φυσικά η απάντηση τους ήταν οτι δεν γίνεται κάτι τέτοιο.

Επειδή τα ψώνια πρέπει να είναι χαρά, και ειδικά τέτοιες εποχές (έστω και τα διαδυκτιακά) και το άγχος πρέπει να το έχει μόνο ο έμπορος, εγώ πλέον δεν θα τους προτιμώ (ξέρω στα @@ τους) . Αν είναι να ασπρίσουν τα λιγοστά μαλλιά μου για ένα παιχνίδι ώστε να μπει κάτω από το δέντρο, φέξε μου και γλυστρισα...

 

Δεν πραγματοποιείς την αγορά και λήγει εκεί το θέμα μέχρι να τελειώσουμε με την καραντίνα, δεν υπάρχει άλλη λύση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...