Προς το περιεχόμενο

Τα παιχνιδάδικα σταμάτησαν τις αντικαταβολές;


UncleKim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Δεν πραγματοποιείς την αγορά και λήγει εκεί το θέμα μέχρι να τελειώσουμε με την καραντίνα, δεν υπάρχει άλλη λύση. 

Πολυ σωστα.

Ας οψεται που "επρεπε" να ψωνισω κατι λογω εορτων κ το ειχε μονο εκει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

51 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Δεν πραγματοποιείς την αγορά και λήγει εκεί το θέμα μέχρι να τελειώσουμε με την καραντίνα, δεν υπάρχει άλλη λύση. 

Το θεμα ειναι να κανεις την αγορα, οχι να την αποφυγεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, dazed είπε

Το θεμα ειναι να κανεις την αγορα, οχι να την αποφυγεις. 

Τότε παίζεις με τους όρους και την κατάσταση που επικρατεί από καταστήματα και εταιρείες courier. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Βασίλης_29 said:

μέχρι να τελειώσουμε με την καραντίνα

Ναι γιατι προ καραντινας ολα δουλευαν ρολοι.Τα λεγαμε και στο αλλο νημα

 

7 hours ago, randomcat said:

Πάντα με αντικαταβολή ψωνίζω εάν μου δίνεται η δυνατότητα.

Ώστε όταν μου λέει η κούριερ ότι δεν σε βρήκαμε ή όταν μου αφήνουν χαρτάκια και μου λένε να πάω εγώ να παραλάβω, εγώ μπορώ με άνεση και τους λέω όχι.

Αυτη η νοοτροπια ειναι ακριβως ο λογος που κοβουν τις αντικαταβολες και πολυ καλα κανουν

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

Ναι γιατι προ καραντινας ολα δουλευαν ρολοι.Τα λεγαμε και στο αλλο νημα

 

Αυτη η νοοτροπια ειναι ακριβως ο λογος που κοβουν τις αντικαταβολες και πολυ καλα κανουν

Τουλάχιστον δεν σου έλεγαν περνα από την μεταφορική να το πάρεις έρχονταν άλλη ημέρα. Τώρα είναι ακόμα χειρότερα. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχως δεν ειναι μονο οι "εξυπνακηδες" που παραγγελνουν απο 2 καταστηματα " και οποιο φτασει πρωτο".
Ειναι και αλλοι που ειναι ανευθυνοι και δε σκεφτονται πως λειτουργει ο κοσμος γυρω τους,παραγγελνουν και το μετανιωνουν,ή παραγγελνουν και μετα βλεπουν κατι αλλο που τους αρεσει πιο πολυ και παραλαμβανουν αυτο,και αλλα πολλα.Θυμαμαι στη Γενικη ειχαμε συγκεκριμενους παραληπτες,οι οποιοι το ειχαν συστημα να παραγγελνουν και να μην παραλαμβανουν. Θυμαμαι συγκεκριμενα μια πιτσιρικα,που ειχε δικο της ραφι γεματο δεματα που δεν παραλαμβανε.

Απο ενα σημειο και μετα δεν ασχολιομασταν ιδιαιτερα με τα δεματα αυτων,στελναμε ενα sms,γιατι συνηθως δεν απαντουσαν στο τηλ,και βλεπαμε αν εμφανιζοταν.

Κατα κυριο λογο παντως,χωρις να θελω να θιξω,αυτο το βιολι το καναν οι γυναικες σε τεραστιο ποσοστο.

Αλλοι μου ζητουσαν να κρατησω το δεμα 2 βδομαδες για  να πληρωθουν,αλλοι οτι δηθεν "ειχε ακυρωθει η παραγγελια" 
λες και το eshop δε θα τσεκαριζε πριν στειλει,αλλοι στις σημειωσεις εγραφαν "να σταλει στις ταδε του μηνα" ,για να μη χασουν την προσφοραρα αλλα να εχουν και 15 μερες μπροστα τους να μαζεψουν τα λεφτα, και αλλα πολλα.

 

 

 

  • Like 5
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Kostasspil είπε

Ναι γιατι προ καραντινας ολα δουλευαν ρολοι.Τα λεγαμε και στο αλλο νημα

 

Αυτη η νοοτροπια ειναι ακριβως ο λογος που κοβουν τις αντικαταβολες και πολυ καλα κανουν

Οκ φίλε μου τότε ας παραγγέλνεις κάτι προπληρωμένα το κούριερ να έρχεται να χτυπάει 2 μιλισεκοντς να αφήνει χαρτάκι να τρέχει πιο γρήγορα από τον μπιμπ μπιμπ και να τρέχεις μετά εσύ στο υποκατάστημα για παραλαβή. Ας κάνουν εκείνοι σωστά την δουλειά τους, να την κάνουμε και εμείς.

Δυστυχώς στον κατεργαράκο Ελληνάρα μόνο με αντίστοιχες κατεργαριές μπορείς να απαντήσεις, και αυτό με την αντικαταβολή είναι η μόνη.

Και τις αντικαταβολές δεν πρόκειται να τις κόψουν γιατί ακόμη πάρα πολλοί Έλληνες παραγγέλνουν με αυτόν τον τρόπο. Μιλάμε για 2020 με covid, κανείς δεν θέλει να χάσει ούτε μισό πελάτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Έχω φάει πολλές ήττες προσωπικά από πράγματα που προπληρωσα και εν τέλει μετά από 2-3 μέρες χτυπάει τηλέφωνο ότι δεν υπάρχει τελικά στις αποθήκες τους και να πάρω κάτι άλλο. Εννοείται ζητάω επιστροφή χρημάτων τα οποία αααν είμαι τυχερός θα τα δω μετά από 14 μέρες..

Οπότε πλέον και από εμένα είναι μόνο αντικαταβολή. Σε άπειρες παραγγελίες που έχω κάνει μόνο μια φορά δεν παρέλαβα όταν άμεσα διαθέσιμο προϊόν μου ήρθε μετά από 21 μέρες και όχι δεν ήταν εποχές κοβιντ..

Τουλάχιστον αν ζητάς προπληρωμη σαν κατάστημα να πιστωνεις απευθείας το ποσό σε ενδεχόμενη ακύρωση από δικιά σου υπαιτιότητα ή μη ενημερωμένη διαθεσιμότητα στο σάιτ σου..

Με ένα τηλεφώνημα, ως προς την διαθεσιμότητα του προϊόντος, δεν θα γινοταν αυτό που λες. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ειναι επαγγελματιες και να κανουν αμεση ενημερωση διαθεσιμοτητας. εχω βαρεθει καθεναν που το παιζει εντρεπρενερ, να λεει μετα ενα καρο δικαιολογιες. και απο προσωπικη εμπειρια, οσο και απο φιλους. δεν ειναι εξαιρεση ο αντιεπαγγελματισμος στην Ελλαδα, αλλα ο κανονας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Με ένα τηλεφώνημα, ως προς την διαθεσιμότητα του προϊόντος, δεν θα γινοταν αυτό που λες. 

Όντως τωρα? Για κάθε τι που παραγγέλνω θα παίρνω τηλέφωνα? Γιατί να μην μείνω ήσυχος ότι λειτουργεί σωστά το σάιτ τους δηλαδή. Ε τότε ας κλείσουν το ονλαιν εμποριο να πηγαίνουμε απευθείας στα μαγαζιά να κινηθούν και οι τοπικές οικονομίες.

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Everest είπε

να ειναι επαγγελματιες και να κανουν αμεση ενημερωση διαθεσιμοτητας. εχω βαρεθει καθεναν που το παιζει εντρεπρενερ, να λεει μετα ενα καρο δικαιολογιες. και απο προσωπικη εμπειρια, οσο και απο φιλους. δεν ειναι εξαιρεση ο αντιεπαγγελματισμος στην Ελλαδα, αλλα ο κανονας.

Εχεις απόλυτο δίκιο και γιαυτόν το λόγο παίρνω πρώτα ένα τηλέφωνο. 

3 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Όντως τωρα? Για κάθε τι που παραγγέλνω θα παίρνω τηλέφωνα? Γιατί να μην μείνω ήσυχος ότι λειτουργεί σωστά το σάιτ τους δηλαδή. Ε τότε ας κλείσουν το ονλαιν εμποριο να πηγαίνουμε απευθείας στα μαγαζιά να κινηθούν και οι τοπικές οικονομίες.

Επειδή την έχω πατήσει αρκετές φορές, όπως και εσύ, προτιμώ πλέον να παίρνω ένα τηλέφωνο, ειδικά άμα είναι site άγνωστο σε μένα. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πέφτει ΠΟΛΥ άκυρο λόγω καθυστερήσεων, κάτι που είναι λογικό να τα ζορίζει τα μαγαζιά. Πολλά λειτουργούν και με B2B, φορτώνονται πράγματα δηλαδή, πληρώνουν μεταφορικά απο την τσέπη τους, και δεν παραλαμβανουν τελικά οι πελάτες. 

Τα προβλήματα των μεταφορικών εταιρίων τα φορτώνονται τα μαγαζιά, λογικό ειναι να αντιδρούν.

Γενικά όσοι δεν έχετε ανάγκη κάτι, ή δεν θέλετε να περιμένετε, κάντε υπομονή καμια 20αρια μέρες να ανοίξουν τα μαγαζιά. Μη χαλάτε ούτε τα νεύρα σας, ούτε την ηρεμία σας, τα πράγματα ειναι ζόρικα αυτη την περίοδο.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοι εχετε valid points, και εν μερει συμφωνω οτι κ ο πελατης δεν εχει παντα δικιο.

Αλλα υπαρχουν και περιπτωσεις οπως κανει για παραδειγμα ενα eshop , που σου λεει same day delivery ( υπο προυποθεσεις φυσικα) , + 10-12 ευρω.

Αυτο θεωρω επιχειριματικοτητα και εξυπναδα. Λυνεις το προβλημα, βγαζεις κερδος, εξυπηρετεις πελατες.

Οσο για τα τηλεφωνα που λετε να παιρνουμε πριν κτλ, ξεχνατε οτι τα περισσοτερα τηλεφωνικα κεντρα των εταιρειων εχουν πεσει, sites υπολειτουργουν και η επικοινωνια ειναι ακατορθωτη ωστε να νιωσεις μια X ασφαλεια και ενα presales και aftersales επιπεδου.

Επισης, μπορουν να βρουν κ πολλες εναλλακτικες, αλλα ολα κοστιζουν ειτε σε χρονο ειτε σε χρημα, και δεν επενδυουν τιποτα απο τα δυο.

Εδω μιλαμε για γιορτες, και προιοντα που απευθυνονται σε παιδια, και ουτε καν κανουν συσκευασια δωρου λογω φορτου.

Για αυτο το νουμερο ενα στο retail θα ειναι το logistics ενθεν και ενθεν. Προιοντα εχουν και πουλανε πολλοι. Η διανομη τους ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Liapisftw είπε

Όντως τωρα? Για κάθε τι που παραγγέλνω θα παίρνω τηλέφωνα? Γιατί να μην μείνω ήσυχος ότι λειτουργεί σωστά το σάιτ τους δηλαδή. Ε τότε ας κλείσουν το ονλαιν εμποριο να πηγαίνουμε απευθείας στα μαγαζιά να κινηθούν και οι τοπικές οικονομίες.

Το πρόβλημα με την έλλειψη ενημέρωσης είναι γενικό. Και ναι πλέον πριν από κάθε παραγγελία αποστολή email η τηλεφωνική επικοινωνία για να δουν τι είναι διαθέσιμο. Οι ιστοσελίδες δεν ενημερώνονται όσο και να χτυπιομαστε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...