Προς το περιεχόμενο

Τροχαίο με SUV που είχε κοτσαδόρο


ATmega

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προφανώς καταλογίζεται συνυπευθυνότητα για τον κάτοχο του κοτσαδόρου που δεν τον αφαίρεσε ή τον είχε σταθερό, αλλά για να βγει η συνυπευθυνότητα πρέπει να πάει δικαστικά. Εκεί ο δικαστής συνεκτιμώντας τα πραγματικά περιστατικά βγάζει το ποσοστό συνυπευθυνότητας που δεν είναι ίδιο ούτε από υπόθεση σε υπόθεση ούτε από δικαστή σε δικαστή. Ετσι αν εδώ βγάζει 40% συνυπευθυνότητα στον ιδιοκτήτη του κοτσαδόρου σημαίνει ότι αν αυτός δεν είχε καθόλου ζημία, συμμετέχει κατά 40% δηλ. 800 ευρώ στα 2.000 της ζημιάς αυτού που επέπεσε πάνω του.

Επίσης μπορεί να του βγάλει εξτρά συνυπευθυνότητα για πολύ απότομο ανεξήγητο φρενάρισμα λόγω υπερβολικής ταχύτητας κλπ. Όλα αυτά κατά περίπτωση και σύμφωνα με τα αποδεικτικά στοιχεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, ATmega είπε

Χθες ένας φίλος μου έπεσε σε ένα αυτοκίνητο από πίσω με πολύ λίγα χιλιόμετρα (30-40). Το αυτοκίνητο στο οποίο έπεσε είχε φρενάρει πολύ απότομα και δεν πρόλαβε να αντιδράσει. Από τη στιγμή που έπεσε σε ένα αυτοκίνητο από πίσω σίγουρα φταίει. Η ζημία που έπαθε είναι πολύ μεγάλη για τα λίγα χλμ που πήγαινε (μέχρι και το παρμπρίζ ράγισε). Μιλάμε για καινούριο αμάξι που μόλις έκλεισε ένα χρόνο και ζημία πρέπει να είναι πάνω από 2.000€. Ο λόγος που έγινε τόσο μεγάλη ζημία είναι ο κοτσαδορος με μπίλια που είχε ο μπροστινός. Ήρθαν οι ασφαλιστικές, τροχαία και κατέγραψαν το συμβάν. Σήμερα η ασφαλιστική του φίλου μου του απάντησε ότι η ασφαλιστική του μπροστινού δεν θα καλύψει έστω σε κάποιο ποσοστό τη ζημία. Γιατί αν δεν υπήρχε ο κοτσαδορος, ο οποίος είναι παράνομος όταν δεν πραγματοποιείται η έλξη, η ζημία θα ήταν μικρές φθορές στον προφυλακτήρα και τώρα είναι 10 φορές πάνω. Ο μπροστινός δεν έπαθε ούτε μια γρατζουνιά. Έχω διαβάσει πολλές περιπτώσεις στο ίντερνετ που δικαιωθήκαν όταν είχαν πέσει σε αμάξι με κοτσαδορο. Έχει κάποιος μια προσωπική εμπειρία πάνω σε αυτό?

Aπο χαρτι ηταν το αυτοκινητο του φιλου σου για να σπασει το παρμπριζ; Μηπως πηγαινε με 50+ 

Αποστασεις δεν κρατουσε;

Και aν το μπροστα ηταν ενα δικυκλο που ειδε μια γατα, παιδι, μπαλα και αναγκαστηκε να φρεναρει για να αποτρεψει το κακο; θα τον εστελνε ο φιλος σου στον αλλο κοσμο; 

Μηπως δεν μας τα λες καλα κυριε arduino?

Επεξ/σία από Loinen
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, b-boy_steve είπε

Λογικα εσυ τους εχεις παρει σβαρνα ολους για να το λες αυτο... Αν ειναι δυνατον...

Απο την αλλη... Οταν καποιος πεφτει πισω σε καποιον γιατι μιλαει στο τηλεφωνο, κοιταζει την φυση η απλα δεν ξερει πως να παταει φρενο καλο θα ηταν να του παιρνουν το διπλωμα για μια πενταετια τουλαχιστον μπας και βαλει μυαλο... Δεν μπορει να παιρνει σβαρνα οτι υπαρχει μπροστα του (μηχανες, παιδια, καροτσακια, αυτοκινητα με κοτσαδορο η χωρις) και να ζηταει και τα ρεστα!!!

Το πιστεύεις δεν το πιστεύεις στα 25 χρόνια που οδηγάω έχω τρακάρει μια φορά με υπαιτιότητα δική μου εν κινήσει και αυτή ήμουν με μηχανάκι 50αράκι, ένας ταξιτζής κόλλησε τα φρένα για να πάρει κούρσα. Στο παρκάρισμα έχω φάει την αριστερή πίσω μεριά ενός ΙΧ και ήρθε ασφαλιστική και ακόμη μια πήρα καθρέφτη σε παρκαρισμένο και άφησα χαρτάκι και το τακτοποιήσαμε με την ασφαλιστική. Έχω γλυτώσει στο παρατσάκ να χτυπήσω τον μπροστά άλλες πέντε-δέκα φορές λόγω απότομου φρεναρίσματος, ολισθηρότητας οδοστρώματος ή και αφηρημάδας. Φυσικά δεν είμαι όλη την ημέρα στου δρόμους, αν ήμουν λογικά θα είχα περισσότερα ατυχήματα.

Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες ξέρεις που επηρεάζουν εκτός από την απροσεξία, αφηρημάδα βλακεία του καθενός να μιλάει στο κινητό. Ναι οι αποστάσεις πρέπει να τηρούνται αλλά καλός η κακός αυτό δεν συμβαίνει πάντα, εκτός και αν εσύ οδηγάς μόνο στην Εθνική-Αττική-Εγνατία Οδό και πάντα υπό τέλειες συνθήκες.

Εδώ όμως μιλάμε για έναν κοτσαδόρο ο οποίος προεξέχει του οχήματος, μπαίνει χωρίς λόγο και επίτηδες για να προστατευτεί το όχημα και μόνο για αυτό, μπορεί να προξενέσει μεγάλη ζημιά σε οδηγό μηχανής, οπότε και θα επιμείνω στην άποψη μου.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνουμε λοιπον ολοι εδω μεσα οτι βαση νομου  η προεξοχή του  κοτσαδορου  απο το οχημα οταν δεν υπαρχει ρυμουλκούμενο ειναι παρανομη ,όπως και οτι αν δεν υπηρχε ο κοτσαδορος οι ζημιες του πισω οχήματος θα ηταν κατα πολυ μικρότερες.Κανενας επίσης δεν εχει αντιρρηση  οτι για το ατυχημα ευθύνεται καθαρα και μονο το πισω οχημα και ο οδηγος του.Ακομα μπορει πολυ ευκολα να αποδειξει κάποιος τις επιπρόσθετες ζημιες απο τη υπαρξη του κοτσαδορου μίας και η ζημια που κανει ειναι μοναδικη και προφανέστατη. Αυτα για να μην κανουμε την κουβεντα σαλατα...............

Απο κει και περα  επειδη παντα το  ελληνικο κράτος ασχολείστε μια ζωη με τις λεπτομερειες  χωρίς να ρυθμιζει πρωτα τα ουσιώδη  δυστυχώς η μονη λυση ειναι δικηγορος και δικαστικα.

Πάντως σίγουρα η υπόθεση στέκεται σε ενα αστικο δικαστηριο απλα το θεμα ειναι αν το κέρδος θα υπερβει τον χαμενο χρονο και τα εξοδα και εξαρτάτε  καθαρα απο το ύψος της ζημιας .

 

 

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

AΝΕΒασε φωτό και μετά ζήτα γνώμη...οι περιπτώσεις διαφορετικες..έχει έγκριση ο κοτσαδορος?καλύπτει πινακίδα?προεξέχει από προφυλακτήρα?είχε μπίλια? Το τι απάντησε η ασφαλιστική του ελάχιστη αξια έχει...κ συ κάνε αρνητική ότι έκανε όπισθεν τοτε..το τι θα κάνει η δικιά σ νομική προστασία είναι το θεμα..φωτό πήρες?την έγκριση κοτσαδορου θα την δεις στην φωτό?

Τι αμάξι έχει που δεν λειτούργησε το αυτόματο φρενάρισμα?αυτό δεν τον νοιάζει?μήπως πρέπει να διεκδικήσει κ από κει χρήματα τουλ.τα έξτρα π έδωσε και απαξιωση τιμής αυτοκ?τα 2κ ζημιά π λες κάνουν μόνο τα φανάρια αν είναι ξένον/halogen

https://www.ahellas.gr/νομοθεσία-κοτσαδόρων-i-19.html?  Κάποιος πιο πίσω ανέβασε λινκ για κοτσαδορο αλλά τα χαρτια εννοούσαν αλλο πραγμα(δηλ για εγκεκριμένους/νομιμους...πουθενα δεν λέει με μπίλια να προεξέχει).Εννοείτε απαγορεύονται τα bull bar εφόσον δεν είναι εργοστασιακός εξοπλισμος (99% δεν είναι σε κανένα)

_______

Κάποιος πιο πάνω είπε ο πίσω πληρώνει πάντα...για πείτε τι γίνετε όταν σταματημένοι βάλει όπισθεν με αλαρμ γ να παρκάρει χωρίς να δει πισω? 

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/1/2021 στις 11:10 ΠΜ, squib είπε

Oι χαζομάρα πρέπει να πληρώνεται, μερικές φορές πιο ακριβά. 

Η πονηραδα θα πρέπει να την πληρώνει πιο ακριβά από την χαζομάρα όμως. Το ένα γίνεται επίτηδες ενώ το άλλο από λάθος 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kage είπε

Κάποιος πιο πάνω είπε ο πίσω πληρώνει πάντα...για πείτε τι γίνετε όταν σταματημένοι βάλει όπισθεν με αλαρμ γ να παρκάρει χωρίς να δει πισω? 

Μόνο με μάρτυρα μπορείς να αποδείξεις όπισθεν και αν.

Αλλιώς ο καθένας που πέφτει πίσω απο άλλο θα ισχυρίζεται οτι ο άλλος έκανε όπισθεν, άκρη δεν θα βγαίνει και θα βγαίνει συνυπευθυνότητα.

Καλό είναι να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας και να αφήσουμε στην άκρη τη λογική «φταίει πάντα ο άλλος» που στη συγκεκριμένη περίπτωση βγάζει κερδισμένες μόνο τις ασφαλιστικές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/1/2021 στις 1:36 ΠΜ, panick είπε

Επίσης, ο κοτσαδόρος πρέπει να δηλωθεί και στην ασφάλεια του αυτοκινήτου, πληρώνει δε και 10% επασφάλιστρο.

Σωστά, έτσι είναι. Αυτό είχα κάνει και εγώ στο παλιό μου αυτοκίνητο. Έναντι αστικής ευθύνης.

4 ώρες πριν, kage είπε

Κάποιος πιο πάνω είπε ο πίσω πληρώνει πάντα...για πείτε τι γίνετε όταν σταματημένοι βάλει όπισθεν με αλαρμ γ να παρκάρει χωρίς να δει πισω? 

Το μπρος και πίσω, καθορίζεται με βάση τη φορά κίνησης αγαπητέ μου φίλε. Αφού κάνει όπισθεν, αυτομάτως μετατρέπεται σε "πίσω" ο μπρος και ο πίσω σε "εμπρός".

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, kage είπε

https://www.ahellas.gr/νομοθεσία-κοτσαδόρων-i-19.html?  Κάποιος πιο πίσω ανέβασε λινκ για κοτσαδορο αλλά τα χαρτια εννοούσαν αλλο πραγμα(δηλ για εγκεκριμένους/νομιμους...πουθενα δεν λέει με μπίλια να προεξέχει).Εννοείτε απαγορεύονται τα bull bar εφόσον δεν είναι εργοστασιακός εξοπλισμος (99% δεν είναι σε κανένα)

Όσον αφορα συγκεκριμένα τον κοτσαδόρο, βάσει του άρθρου 82&4 του Κ.Ο.Κ,.απαγορεύεται να προεξέχει ο κοτσαδόρος του αμαξώματος , το οποίο  προβλέπει προστίμο 33 ευρώ και 5 βαθμους P/S και σε νέo οδηγό, 8 βαθμούς P/S.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η βλακεια ξεκιναει οτι νεο αμαξι χωρις μικτη ασφαλεια ειναι εγκλημα. Ολα τα αλλα για τις μπιλιες του μπροστινου....δεν σχολιαζω. 

Κοντευει 7 χρονων το αμαξι μου και κανω μονο μικτη. Δινω 450 ευρω το χρονο για 15.000 ευρω κεφαλαιο και ειμαι ηρεμος

 

Επεξ/σία από SeriesX
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Ολα τα αλλα για τις μπιλιες του μπροστινου....δεν σχολιαζω. 

Ουτε και εγω σχολιάζω το αστοχο σχολιο σου εκτός αν αποφασίσεις να σχολιάσεις.....

1 ώρα πριν, SPYRER_007 είπε

Όσον αφορα συγκεκριμένα τον κοτσαδόρο, βάσει του άρθρου 82&4 του Κ.Ο.Κ,.απαγορεύεται να προεξέχει ο κοτσαδόρος του αμαξώματος , το οποίο  προβλέπει προστίμο 33 ευρώ και 5 βαθμους P/S και σε νέo οδηγό, 8 βαθμούς P/S.

 

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκάθαρα ο φίλος σου πρέπει να το κυνηγήσει δικαστικά αν η ζημιά είναι 3Κ++. Ο φίλος σου φταίει αλλά δεν έπαθε ζημιά ο μπροστινός άρα δεν οφείλει αποζημίωση, αντίθετα ό ίδιος έπαθε μεγάλη ζημιά λόγω κοτσαδόρου οπότε θα πρέπει να τον σκίσει και να διεκδικήσει ότι παραπάνω μπορεί. ΤΟ τί θα γίνει θα το κρίνει το δικαστήριο. Ενα καλό δικηγόρο χρειάζεται και έναν πραγματογνώμονα, λογικά θα έχουν γίνει και παρόμοιες υποθέσεις οπότε το να βρεί δεδικασμένο θα του δείξει προς τα που πάει το πράγμα.

Αν και η Ελλάδα είναι μπανανία, σιγά σιγά το σύστημα έρχεται στα επίπεδα του πρώτου κόσμου, που σημαίνει πως το αμάξι που οδηγάς έχει πάρει έγκριση τύπου και οφείλει να κυκλοφορεί όπως γράφει η έγκριση, ούτε κοτσαδορους, ούτε φώτα πατέντες, ούτε +150 άλογα. Σε ένα σοβαρό τροχαίο με νεκρούς όλα αυτά θα τα εξέταζε το δικαστήριο, τώρα εδώ μπορεί ο δικαστής να ξύνεται οπότε θα πει φταις που δεν φρέναρες και τέλος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...