Προς το περιεχόμενο

Ενοχλήσεις από εισπρακτική.


varg88

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας.

Θα ήθελα την άποψή σας. Έχω το 3play από Nova από το 2013. Είχα πάντοτε πάγια πληρωμή μέσω της πιστωτικής μου. Το 2014 έκανα μια κίνηση να πάω στον ΟΤΕ αλλά η Nova μου έκανε μια καλύτερη προσφορά και παρέμεινα. Όλους αυτούς τους μήνες, όλα τα χρόνια ο λογαριασμός μου ήταν μηδενικός. 

Τον Ιούνιο που μας πέρασε αποφάσισα να πάω και το ρεύμα μου στη Nova energy και επειδή ο λογαριασμός της ΔΕΗ ήταν στο όνομα της μητέρας μου, μου είπαν να αλλάξω και το τηλ στο όνομά της για καλύτερη προσφορά. Έτσι και έκανα. ΑΦΟΥ μεταφέρθηκε το νούμερο του τηλεφώνου στο όνομά της μητέρας μου, μετά από έναν μήνα δέχθηκα τηλ από την εταιρία ΚΥΚΛΟΣ για ανεξόφλητο υπόλοιπο. Μετά από λίγο ψάξιμο στο τοπικό κατάστημα NOVA με ενημέρωσαν πως έχω ανεξόφλητο υπόλοιπο από το 2014, κάτι για το οποίο 6+ ολόκληρα χρόνια δεν με είχαν ενημερώσει ποτέ, όπως επίσης δεν φαινόταν τίποτα απολύτως στους λογαριασμούς μου (οι οποίοι ΟΛΟΙ πληρωνόντουσαν εμπρόθεσμα μέσω πάγιας εντολής!).

Επειδή αρνούμαι να αναγνωρίσω το ποσό αυτό, δεν ξέρω και ακριβώς πόσο είναι... περίπου στα 100€ απ`ότι θυμάμαι μου είπαν και ισχυρίζονται πως είναι από κάποια τηλεφωνήματα που έγιναν προς εξωτερικό. Φυσικά και θυμάμαι εκείνον τον λογιαριασμό με τα τηλέφωνα του εξωτερικού γιατί τον είχα εξοφλήσει στο 100% με επιπλέον ποσό από το συνηθισμένο του παγίου! Και ο επόμενος, όπως και ο κάθε λογαριασμός μετά από εκείνον ήταν χωρίς "προηγούμενα υπόλοιπα κτλ".

Δεν είναι τόσο το ποσό που με ενοχλεί όσο η κακή τακτική τους... Τους ζήτησα να ειδοποιήσουν την εισπρακτική για να σταματήσει να με καλεί, αλλά δεν το κάνουν.

- Εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου;

- Υπάρχει κάτι που μπορούμε σαν καταναλωτές να κάνουμε απέναντι στις εισπρακτικές πέρα από το να τους το κλείνουμε κατάμουτρα;

- Δυστυχώς έχω άλλον έναν χρόνο στη nova... φοβάμαι πως θα τους φάω στη μάπα και μετά θα αλλάξω εταιρία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Στη θέση σου θα ζητούσα οπωσδήποτε αντίγραφο του ανεξόφλητου λογαριασμού και μετά θα τους έτρεχα δικαστικώς αν ήμουν 100% σίγουρος οτι το ποσό είναι ήδη εξοφλημένο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, greekfragma είπε

Μια διευκρίνηση όταν λες ο λογαριασμός σου μηδενικός....εννοείς χωρίς χρωστούμενα;

όχι απλά χωρίς χρωστούμενα. Κάθε μήνα ήταν μόνο το ποσό του λογαριασμού που έτρεξε... με μηδενικό υπόλοιπο από τον εκάστοτε λογαριασμό του προηγούμενου μήνα.

2 ώρες πριν, tarantules είπε

Στη θέση σου θα ζητούσα οπωσδήποτε αντίγραφο του ανεξόφλητου λογαριασμού και μετά θα τους έτρεχα δικαστικώς αν ήμουν 100% σίγουρος οτι το ποσό είναι ήδη εξοφλημένο.

Μα και να μου δώσουν ένα τέτοιο έντυπο.. πως μπορώ εγώ να αποδείξω πως δεν γράφουν ότι θέλουν εκεί μέσα... ή να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας; Πλέον μου έχουν απενεργοποιήσει το account από το οποίο είχα τη διαχείριση του λογαριασμού μου στο οποίο φαινόταν ξεκάθαρα η εικόνα του μηδενικού μου υπολοίπου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, varg88 είπε

Μα και να μου δώσουν ένα τέτοιο έντυπο.. πως μπορώ εγώ να αποδείξω πως δεν γράφουν ότι θέλουν εκεί μέσα... ή να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας; Πλέον μου έχουν απενεργοποιήσει το account από το οποίο είχα τη διαχείριση του λογαριασμού μου στο οποίο φαινόταν ξεκάθαρα η εικόνα του μηδενικού μου υπολοίπου;

Πως τους πλήρωνες κατά τη διάρκεια της σύμβασης; Με τραπεζικές καταθέσεις ή πήγαινες σε υποκατάστημα και πλήρωνες με μετρητά; Εαν πλήρωνες με τραπεζικές καταθέσεις , πολύ απλά πας στην τράπεζά σου και ζητάς αναλυτική κατάσταση τραπεζικών συναλλαγων για όλο το διάστημα που τους έκανες τις πληρωμές και τις αντιπαραβάλεις με αυτές που θα γράφουν αυτοί στο έντυπό τους.

Εαν πλήρωνες σε υποκατάστημά τους με μετρητά και δεν έχεις κρατήσει τις αποδείξεις , λογικά θα μπορείς να ζητήσεις να σου δώσουν σε αντίγραφο όλες τις πληρωμές που τους έκανες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάγια εντολή είχα στο 90% των πληρωμών μου όλα αυτά τα χρόνια... και για το υπόλοιπο 10% πάλι ηλεκτρονικά έκανα τις πληρωμές.

Εφόσον όμως δεν έχω πρόσβαση στο MyAccount μου (γιατί μετά τη μεταφορά στο όνομα της μητέρας μου έπρεπε να γίνει νέο MyAccount) πως μπορώ να διασταυρώσω το όποιο χαρτί μου παρουσιάσουν αυτοί; Σίγουρα για να μου ζητάνε λεφτά κάτι θα βγάλουν. Εγώ έχω μόνο από το 2017 και μετά όλους τους λογαριασμούς που είναι μηδενικοί. Από το `17 και πριν ο λογαριασμός ερχόταν στο σπίτι με φάκελο.. και δεν τους έχω, αν και δεν νομίζω πως έχει καμία σημασία. Πως γίνεται να προκύπτει ένα χρέος τον Αύγουστο του 2020 το οποίο έχει σημείο αναφοράς τον Ιανουάριο του 2014, αλλά αυτό να μην υπάρχει στους λογαριασμούς μου όλα αυτά τα ενδιάμεσα χρόνια..;

Ελπίζω να μην κουράζω.. λέγοντας τα ίδια και τα ίδια. Απλά το να ξυπνάς με τα τηλέφωνα των εισπρακτικών είναι πολύ άσχημο... ειδικά όταν τόσο καιρό ξέρεις πως είσαι καθαρός.

Μόλις έκανα αίτηση στον συνήγορο του πολίτη και περιμένω να δω τι αποτελέσματα θα έχω.

Πάντως σε σχέση με τις εισπρακτικές... νιώθω πως είμαστε τελείως ανυπεράσπιστοι. Για το μόνο που αναρωτιέμαι είναι αν όντως το συμβόλαιό μου το 2013 προέβλεπε το δικαίωμα της Nova να δώσει τα στοιχεία μου στην συγκεκριμένη εταιρία για να με ζαλίζει όποια ώρα της ημέρας τους έρθει!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η πλάκα είναι πως σε παλιότερη κουβέντα μου με τη Nova,
μέσες άκρες τους μιλούσα για περιπτώσεις σαν τη δική σου
και εκείνοι μου έλεγαν για άλλη εταιρεία που τα κάνει αυτά

το θέμα είναι ότι και από την τράπεζα να ζητήσεις βεβαίωση ή αντίγραφο κινήσεων από το αρχείο
η τράπεζα θα ζητήσει ένα υπολογίσιμο ποσό
οπότε προς το παρόν, πας με το συνήγορο του καταναλωτή και βλέπεις στη συνέχεια...

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, KoreanW είπε

η πλάκα είναι πως σε παλιότερη κουβέντα μου με τη Nova,
μέσες άκρες τους μιλούσα για περιπτώσεις σαν τη δική σου
και εκείνοι μου έλεγαν για άλλη εταιρεία που τα κάνει αυτά

το θέμα είναι ότι και από την τράπεζα να ζητήσεις βεβαίωση ή αντίγραφο κινήσεων από το αρχείο
η τράπεζα θα ζητήσει ένα υπολογίσιμο ποσό
οπότε προς το παρόν, πας με το συνήγορο του καταναλωτή και βλέπεις στη συνέχεια...

Καλά.... εφόσον έχεις να κάνεις με έναν τηλεφωνητή ο οποίος έχει απλά μια οθόνη μπροστά του και έχει εκπαιδευτεί να πιστεύει αυτήν και όχι τον καταναλωτή (και φυσικά όχι άδικα...)... όλες οι εταιρίας είναι ίδιες κατά τη γνώμη μου. Έχουμε να κάνουμε με τα πληροφοριακά τους συστήματα. Όχι με ανθρώπους/εταιρίες.

2 λεπτά πριν, MajinBu είπε

Έχουν περάσει 5 χρόνια, φίλε. Ακόμη κι αν όντως είχες χρέος από το 2013 έχει πλέον παραγραφεί. 

 

Πόσο σίγουρος είσαι γι`αυτό που λες; Μπορείς να μου δείξεις μήπως κάποιο επίσημο έγγραφο για να το επικαλεστώ όταν με ξαναπάρει η "κυκλος";

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, MajinBu said:

Έχουν περάσει 5 χρόνια, φίλε. Ακόμη κι αν όντως είχες χρέος από το 2013 έχει πλέον παραγραφεί.

20 χρόνια είναι στην προκειμένη περίπτωση η παραγραφή και όχι 5.

Επεξ/σία από l337
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, varg88 said:

Καλά.... εφόσον έχεις να κάνεις με έναν τηλεφωνητή ο οποίος έχει απλά μια οθόνη μπροστά του και έχει εκπαιδευτεί να πιστεύει αυτήν και όχι τον καταναλωτή (και φυσικά όχι άδικα...)... όλες οι εταιρίας είναι ίδιες κατά τη γνώμη μου. Έχουμε να κάνουμε με τα πληροφοριακά τους συστήματα. Όχι με ανθρώπους/εταιρίες.

να με συγχωρείς αλλά τον τηλεφωνητή ως άνθρωπο δεν τον υποχρεώνει κανείς να μου ονοματίζει υποτιθέμενα συγκεκριμένο ανταγωνιστή που εκείνος και καλά τα κάνει αυτά (και εννοείται όχι η εταιρεία για την οποία δουλεύει)

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, KoreanW είπε

να με συγχωρείς αλλά τον τηλεφωνητή ως άνθρωπο δεν τον υποχρεώνει κανείς να μου ονοματίζει υποτιθέμενα συγκεκριμένο ανταγωνιστή που εκείνος και καλά τα κάνει αυτά (και εννοείται όχι η εταιρεία για την οποία δουλεύει)

έχεις δίκιο σε αυτό. Μάλλον ο συγκεκριμένος τηλεφωνητής ήταν από τα άτομα που "ταυτίζονται" με τη δουλειά τους και έδειξε υπερβάλλον ζήλο πλάθοντας σενάρια "αγαθής εταιρίας"... Τέσπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις μήπως στην κατοχή σου κάποιο ή κάποιους μεταγενέστερους λογαριασμούς από αυτούς που λες οτι δεν αναφέρουν τίποτα για προηγούμενο υπόλοιπο; Γιατί εαν έχεις , πιστεύω μπορείς να βρεις ένα σοβαρό νομικό πάτημα για να τους επιρρίψεις ευθύνες για παραπλάνηση.Πιστεύω εαν μιλήσεις με συνήγορο του πολίτη θα βρεις άκρη πολύ εύκολα.

Όσον αφορά τις ενοχλήσεις στο τηλέφωνο , θα μπορούσες να πάρεις καμιά συσκευή τύπου bloker id και να σου μπλοκάρει τα τηλέφωνα που δεν θες να σε ενοχλούν.Αυτό αν είναι για το σταθερό.Στο κινητό είναι ακόμα πιο εύκολα τα πράγματα αν πχ έχεις android μπες στο play store και διάλεξε μια από τις άπειρες εφαρμογές που έχει διαθέσιμες για αυτή τη δουλειά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tarantules είπε

Έχεις μήπως στην κατοχή σου κάποιο ή κάποιους μεταγενέστερους λογαριασμούς από αυτούς που λες οτι δεν αναφέρουν τίποτα για προηγούμενο υπόλοιπο; Γιατί εαν έχεις , πιστεύω μπορείς να βρεις ένα σοβαρό νομικό πάτημα για να τους επιρρίψεις ευθύνες για παραπλάνηση.Πιστεύω εαν μιλήσεις με συνήγορο του πολίτη θα βρεις άκρη πολύ εύκολα.

Όσον αφορά τις ενοχλήσεις στο τηλέφωνο , θα μπορούσες να πάρεις καμιά συσκευή τύπου bloker id και να σου μπλοκάρει τα τηλέφωνα που δεν θες να σε ενοχλούν.Αυτό αν είναι για το σταθερό.Στο κινητό είναι ακόμα πιο εύκολα τα πράγματα αν πχ έχεις android μπες στο play store και διάλεξε μια από τις άπειρες εφαρμογές που έχει διαθέσιμες για αυτή τη δουλειά.

Ναι... έχω ίσως και όλους τους λογαριασμούς από το 2017 και μετά. Έχω επισυνάψει στην αίτησή μου 2 από αυτούς. Έναν του 2017 και έναν τον τελευταίο που φαίνεται πως πλήρωσα καποια χρήματα επιπλέον για την εξόφληση και τη μεταφορά του αριθμού μου. Θεωρώ κι εγώ πως είναι σοβαρό πάτημα αυτό...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...