Προς το περιεχόμενο

[Εξελιξη παραγγελιων] Παραλαβες παραγγελιων μεσω ΕΛΤΑ


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν και δεν αφορα τα απλα ελτα αλλα τα ελτα κουριερ, η πονηραδα του στην επαρχια εχει παει σε επομενο επιπεδο.

Σε πακετο απο amazon, το βαζουν 2 φορες σε θυριδα στην ιδια μερα για να φανει προς την amazon  οτι εχουν γινει 2 προσπαθειες παραδοσης.

Τι στην ευχη θα κανατε με δαυτους; Καταγγελια σε ΕΕΤΤ; Πρωτα παραπονα στα κεντρικα τους;

image.png.78b3b14a68e1003bab60bf6058932f4f.png

ενω το αμαζον δειχνει οτι και καλα δεν με βρηκαν

 

image.png.e7fc02203843ce1f755836cec8231387.png

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, CptBill είπε

η πονηραδα του στην επαρχια εχει παει σε επομενο επιπεδο.

Σε πακετο απο amazon, το βαζουν 2 φορες σε θυριδα στην ιδια μερα για να φανει προς την amazon  οτι εχουν γινει 2 προσπαθειες παραδοσης.

Kαι στην Αθήνα το κάνουν αυτό. Θυρίδα εννοεί ότι τα έχουν στο κατάστημα και μπορείς να πας να τα πάρεις ο ίδιος. Μένουν εκεί 15 μέρες. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα

Περιμενα ενα πακετο απο uk συστημένο και διαπίστωσα ότι πλέον το γύρισαν πίσω. Χωρίς να με ειδοποιήσουν. Τι μπορεί να φταιει ? Από ότι μου ειπαν απο το μαγαζί είχαν συμπληρώσει ενα import form .....Να σημειωθεί ότι είναι η 2η φορά που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο.... Το κόστος της ολης παραγγελιας ήταν γύρω στα 100 ευρω

https://prnt.sc/H_zjUSleT8Dh

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/3/2022 στις 11:15 ΠΜ, CptBill είπε

αν και δεν αφορα τα απλα ελτα αλλα τα ελτα κουριερ, η πονηραδα του στην επαρχια εχει παει σε επομενο επιπεδο.

Σε πακετο απο amazon, το βαζουν 2 φορες σε θυριδα στην ιδια μερα για να φανει προς την amazon  οτι εχουν γινει 2 προσπαθειες παραδοσης.

Τι στην ευχη θα κανατε με δαυτους; Καταγγελια σε ΕΕΤΤ; Πρωτα παραπονα στα κεντρικα τους;

image.png.78b3b14a68e1003bab60bf6058932f4f.png

ενω το αμαζον δειχνει οτι και καλα δεν με βρηκαν

 

image.png.e7fc02203843ce1f755836cec8231387.png

 

Στις 16/3/2022 στις 11:19 ΠΜ, Nabuko είπε

Kαι στην Αθήνα το κάνουν αυτό. Θυρίδα εννοεί ότι τα έχουν στο κατάστημα και μπορείς να πας να τα πάρεις ο ίδιος. Μένουν εκεί 15 μέρες. 

 Κανεις μεγάλο λαθος! Όταν ένα δεμα ξεκινάει από τον διανομεα πρεπει να φαίνεται "προς παραδοση" και ΑΝ ΛΕΙΠΕΙ ο παραληπτης να παρει  status ΑΠΩΝ και ΜΕΤΑ πχ εισαγωγή στη θυρίδα. 

Φυσικά είναι ένα τέχνασμα να παραμυθιασουν το amazon και φυσικά θέλει καταγγελία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Εγώ? 🤔

😆 ναι!

Εσυ προφανως αναφέρεσαι στο  περι θυρίδας γενικά αλλά στο παραδειγμα είναι σαφώς π***στια των ΕΛΤΑ για παρακαμψη του Αμαζον. 

Με τον τρόπο αυτόν μάλιστα ο χρήστης δεν μπορεί να απαιτήσει αποζημίωση καθυστέρησης πχ αν προβλεπει τέτοια η αποστολή του γιατί φαίνεται ως υπαιτιότητα του χρήστη όχι του Αμαζον. 

Ουσιαστικά είναι σαν να λέει "μεγάλε εγώ σου ειπα σε 7 μέρες θα το έχεις απο εμενα την Αμαζοναρα εσυ έλειπες(γιατί αυτόν το μυνημα παιρνει απο τα ΕΛΤΑ) εσυ φταις! "

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, selinakatos είπε

😆 ναι!

Εσυ προφανως αναφέρεσαι στο  περι θυρίδας γενικά αλλά στο παραδειγμα είναι σαφώς π***στια των ΕΛΤΑ για παρακαμψη του Αμαζον. 

Άρα δεν κάνω κανένα λάθος. Εγώ ανέφερα τι γίνεται. Όχι τι θα έπρεπε να γίνεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, selinakatos είπε

 

 Κανεις μεγάλο λαθος! Όταν ένα δεμα ξεκινάει από τον διανομεα πρεπει να φαίνεται "προς παραδοση" και ΑΝ ΛΕΙΠΕΙ ο παραληπτης να παρει  status ΑΠΩΝ και ΜΕΤΑ πχ εισαγωγή στη θυρίδα. 

Φυσικά είναι ένα τέχνασμα να παραμυθιασουν το amazon και φυσικά θέλει καταγγελία. 

Εάν θέλετε να συντονιστούμε κάπως για κάποια μορφή καταγγελίας προς ΕΛΤΑ κούριερ και άμα κάνουν τους Κινέζους ζ έπειτα ΕΕΤΤ και amazon, let me know.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσοι περιμένετε παραγγελίες μέσω ελτα να οπλιστείτε με αρκετή υπομονή ....
Το site τους είναι κάτω

Επεξ/σία από smpt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, smpt είπε

Όσοι περιμένετε παραγγελίες μέσω ελτα να οπλιστείτε με αρκετή υπομονή ....
Το site τους είναι κάτω

συμβαίνει συχνά τελευταία, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την σελίδα των ΕΛΤΑ courier

Επεξ/σία από radiotv
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - Τρίτη 22 Μαρτίου 2022

Στο πλαίσιο της συνεχούς και υπεύθυνης ενημέρωσης του κοινού και των πελατών τους, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ενημερώνουν ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες Πληροφορικής, σε
σύμπραξη με τους ειδικούς στο ΙΤ Security συνεργάτες, εργάζονται σε 24ωρη βάση για την πλήρη αποκατάσταση των πληροφοριακών συστημάτων και την επαναφορά της ασφαλούς λειτουργίας του δικτύου.

Προσδιορίστηκε ότι η στοχευμένη κυβερνοεπίθεση που είχε στόχο την κρυπτογράφηση των κρίσιμων συστημάτων για την επιχειρησιακή λειτουργία των ΕΛΤΑ, ξεκίνησε από κακόβουλο λογισμικό μηδενικού χρόνου, το οποίο εγκαταστάθηκε σε σταθμό εργασίας και με την τεχνική https reverse shell συνδέθηκε σε υπολογιστικό σύστημα το οποίο ελεγχόταν από ομάδα κυβερνοεγκληματιών.

Για την επίλυση του τεχνικά δύσκολου αυτού έργου εξετάζονται ένα προς ένα περισσότερα από 2500 τερματικά συστήματα για λόγους  ΙΤ ασφαλείας,  ενώ ταυτόχρονα εγκαθίστανται και προγράμματα agents. Στόχος η άμεση επαναλειτουργία του εμπορικού πληροφοριακού συστήματος, η ασφάλεια όλων των δεδομένων και η ταχύτερη εξομάλυνση στην λειτουργία των καταστημάτων.

Επισημαίνεται ότι σήμερα, Τρίτη 22 Μαρτίου, η διανομή αλληλογραφίας και δεμάτων θα γίνει κανονικά, αλλά στα καταστήματα δεν θα εξυπηρετούνται οι εισπράξεις λογαριασμών, η αποστολή αλληλογραφίας και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Όλες αυτές οι λειτουργίες, όμως, πλην των χρηματοοικονομικών θα εξυπηρετούνται κανονικά από την ΕΛΤΑ Courier, καθώς το συγκεκριμένο συμβάν δε σχετίζεται με την λειτουργία της.

Τα ΕΛΤΑ ζητούν εκ νέου την κατανόηση του κοινού και των πελατών τους για την όποια
ταλαιπωρία υφίστανται από την στοχευμένη κακόβουλη επίθεση κοινών κακοποιών του
κυβερνοχώρου και θα ενημερώνουν υπεύθυνα για την εξέλιξη της αποκατάστασης του
προβλήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/3/2022 στις 7:25 ΠΜ, skar1983 είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - Τρίτη 22 Μαρτίου 2022

Στο πλαίσιο της συνεχούς και υπεύθυνης ενημέρωσης του κοινού και των πελατών τους, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ενημερώνουν ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες Πληροφορικής, σε
σύμπραξη με τους ειδικούς στο ΙΤ Security συνεργάτες, εργάζονται σε 24ωρη βάση για την πλήρη αποκατάσταση των πληροφοριακών συστημάτων και την επαναφορά της ασφαλούς λειτουργίας του δικτύου.

Προσδιορίστηκε ότι η στοχευμένη κυβερνοεπίθεση που είχε στόχο την κρυπτογράφηση των κρίσιμων συστημάτων για την επιχειρησιακή λειτουργία των ΕΛΤΑ, ξεκίνησε από κακόβουλο λογισμικό μηδενικού χρόνου, το οποίο εγκαταστάθηκε σε σταθμό εργασίας και με την τεχνική https reverse shell συνδέθηκε σε υπολογιστικό σύστημα το οποίο ελεγχόταν από ομάδα κυβερνοεγκληματιών.

Για την επίλυση του τεχνικά δύσκολου αυτού έργου εξετάζονται ένα προς ένα περισσότερα από 2500 τερματικά συστήματα για λόγους  ΙΤ ασφαλείας,  ενώ ταυτόχρονα εγκαθίστανται και προγράμματα agents. Στόχος η άμεση επαναλειτουργία του εμπορικού πληροφοριακού συστήματος, η ασφάλεια όλων των δεδομένων και η ταχύτερη εξομάλυνση στην λειτουργία των καταστημάτων.

Επισημαίνεται ότι σήμερα, Τρίτη 22 Μαρτίου, η διανομή αλληλογραφίας και δεμάτων θα γίνει κανονικά, αλλά στα καταστήματα δεν θα εξυπηρετούνται οι εισπράξεις λογαριασμών, η αποστολή αλληλογραφίας και οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Όλες αυτές οι λειτουργίες, όμως, πλην των χρηματοοικονομικών θα εξυπηρετούνται κανονικά από την ΕΛΤΑ Courier, καθώς το συγκεκριμένο συμβάν δε σχετίζεται με την λειτουργία της.

Τα ΕΛΤΑ ζητούν εκ νέου την κατανόηση του κοινού και των πελατών τους για την όποια
ταλαιπωρία υφίστανται από την στοχευμένη κακόβουλη επίθεση κοινών κακοποιών του
κυβερνοχώρου και θα ενημερώνουν υπεύθυνα για την εξέλιξη της αποκατάστασης του
προβλήματος.

Μία εβδομαδα μετά, τα συστήματα ειναι ακομα εκτός λειτουργίας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Giannis20vt είπε

Μία εβδομαδα μετά, τα συστήματα ειναι ακομα εκτός λειτουργίας...

ναι δυστυχως αντε να δουμε ποτε θα διορθωθει....

restore back up pls....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SaFiS είπε

Βιάζομαι?? Παραγγελία 20/02 από Ali...

image.png.a66b06434c570d20719a659f330e95a9.png

Κανονικά, δεδομένου ότι δεν είναι και κάποια γιορταστική περίοδος όπου παραγγέλνουν πολλοί, θα έπρεπε να έχει αρχίσει να κινείται. Συνήθως, κάνα δεκαήμερο θέλει να αρχίσει να κουνιέται, απ' όταν σταλεί από Ουγγαρία. Ωστόσο, επειδή τα ΕΛΤΑ έχουν πρόβλημα εδώ και μια βδομάδα και δεν ενημερώνεται η κατάσταση των δεμάτων, μπορεί και να 'χει κουνηθεί το δέμα σου και απλά να μην έχει καταχωρηθεί η κίνηση στο σύστημα. Στη θέση σου θα περίμενα άλλη μια βδομάδα, και μετά θα το 'ψαχνα παραπάνω αν ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...