Προς το περιεχόμενο

Smart για βασικο αμαξι


Doped

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι ναι ναι πολλοι λενε οτι ειναι κουβας με ροδες.

Η τσεπη μου τωρα δεν σηκωνει κατι αλλο ομως και κοιταω για smart.

Το roadster μου καλαρεσε.

Εχετε να πειτε γνωμες?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 71
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Είναι αντιφατικό να λες οτι η τσέπη σου,δεν είναι για πολλά και από την άλλη να λες ότι πας για smart roadster.  Αν δεν είσαι για πολλά πολλά και θες αυτοκίνητο και όχι playmobil,κοίτα για κόρσα,

Καλά είναι λίγο ειρωνικό να ξεκινάμε από smart και να τα συγκρίνουμε μαζί με TT, MX5, κλπ.. Άλλες κατηγορίες-άλλες ανάγκες-άλλα έξοδα...  

Εφόσον θέλεις Αμαξι κ για ταξίδια κατά τη γνώμη μου καλό θα ήταν να ξεχάσεις το σμαρτ. Ο κινητήρας του θα ζορίζεται αρκετά με αποτέλεσμα να σου καίει και αρκετά στα ταξίδια. Επίσης το hardtop δεν είνα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Είναι αντιφατικό να λες οτι η τσέπη σου,δεν είναι για πολλά και από την άλλη να λες ότι πας για smart roadster. 

Αν δεν είσαι για πολλά πολλά και θες αυτοκίνητο και όχι playmobil,κοίτα για κόρσα,φιέστα,μίκρα,πούντο,ισως και το άτος.

  • Like 4
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, giorgos04 είπε

Είναι αντιφατικό να λες οτι η τσέπη σου,δεν είναι για πολλά και από την άλλη να λες ότι πας για smart roadster. 

Αν δεν είσαι για πολλά πολλά και θες αυτοκίνητο και όχι playmobil,κοίτα για κόρσα,φιέστα,μίκρα,πούντο,ισως και το άτος.

Εχω fiesta 1.0 και δεν το αντεχω αλλο.

Θελω να το δωσω και με αυτα τα λεφτα να παρω κατι πιο μικρο αλλα πιο σπινιαρικο.

Μιλαμε αυτο το πραγμα που θελω να παω με 120 και μπορω να πιω εναν καφε μεχρι να δω την βελονα να περναει τα 110 ειναι απιστευτα σπαστικο.

Επισης λογω κυβισμου, περιμενα τα εξοδα του να ειναι πιο χαμηλα.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα smart για βασικό Αμαξι για 3.5 χρόνια (και μάλιστα Cabrio). Υπάρχουν πολλες προϋποθέσεις για να «σου κάνει».....

παρκιν έχεις;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, paylidis είπε

Είχα smart για βασικό Αμαξι για 3.5 χρόνια (και μάλιστα Cabrio). Υπάρχουν πολλες προϋποθέσεις για να «σου κάνει».....

παρκιν έχεις;

yes I do

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Budget? Απαιτήσεις;

δεν είναι φθηνο χόμπι τα smart παντως...

(ειλικρινά όμως σκεφτομαι να αγοράσω ξανά ένα smart cabrio για να το έχω για 3ο για θάλασσες κλπ)

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
30 λεπτά πριν, Doped είπε

Εχω fiesta 1.0 και δεν το αντεχω αλλο.

Θελω να το δωσω και με αυτα τα λεφτα να παρω κατι πιο μικρο αλλα πιο σπινιαρικο.

Μιλαμε αυτο το πραγμα που θελω να παω με 120 και μπορω να πιω εναν καφε μεχρι να δω την βελονα να περναει τα 110 ειναι απιστευτα σπαστικο.

Επισης λογω κυβισμου, περιμενα τα εξοδα του να ειναι πιο χαμηλα.

 

Θα το έχεις και για ταξίδια ή μόνο μέσα στη πόλη ? budget ? Να βρούμε μικρό σπιρτόζικο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, tsofras είπε

Θα το έχεις και για ταξίδια ή μόνο μέσα στη πόλη ? budget ? Να βρούμε μικρό σπιρτόζικο

Προτιμώ να μπορώ να πάω και ένα ταξίδι αν χρειαστεί καλοκαίρι πχ. 
 

Πιο παλιά είχα το 106 rallye και την έβγαζα μια χαρά σε ταξίδια (χωρίς μετατροπές κλπ)
 

smart roadster coupe ήθελα με hardtop. 
Budget να πω από 3Κ έως 5Κ. Ένα καλό που είχα δει είχε φύγει στα 4.8
 

Το smart με καλύπτει από θέμα κυβισμού και μεγέθους. 
 

το άλλο που είχα στο μάτι ήταν το mx5 αλλά το βλέπεις σε κάθε γωνία της πόλης πλέον (καλό φαντάζομαι για ανταλλακτικά αυτό) όπως και το Ζ3 αλλά το M43 που είναι 1.8 και θα με σκοτώσει σε σέρβις και γενική συντήρηση. 
 

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Budget? Απαιτήσεις;

δεν είναι φθηνο χόμπι τα smart παντως...

(ειλικρινά όμως σκεφτομαι να αγοράσω ξανά ένα smart cabrio για να το έχω για 3ο για θάλασσες κλπ)

ειχα mini. Ούτε εκείνο ήταν φθηνό αλλά τουλάχιστον όπως είπα και σε άλλο θέμα εδώ μέσα: με έκανε να χαμογελώ όταν το οδηγούσα κάθε φορά. Ιδίως βραδιά που ήμουν μόνος μου ήταν τρομερά διασκεδαστικό. 
 

σκληρό λεβιέ, αμάξι που πατάει στο δρόμο, καλή επιτάχυνση, μέτρια τελική. Για τα γούστα μου πάντα. 
 

Το μόνο που έρχεται κοντά είναι το 208 GT που δοκίμασα (αλλά καμία σχέση το κράτημα του) και το VW Scirocco (που και πάλι €€€ σαν το N18 cooper) 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον θέλεις Αμαξι κ για ταξίδια κατά τη γνώμη μου καλό θα ήταν να ξεχάσεις το σμαρτ. Ο κινητήρας του θα ζορίζεται αρκετά με αποτέλεσμα να σου καίει και αρκετά στα ταξίδια. Επίσης το hardtop δεν είναι εργοστασιακο από οσο θυμαμαι όποτε κάποια στιγμή μπορεί να καταλήξεις με νερά στη καμπίνα (ή εάν πάρεις cabrio να χρειαστεί επισκευή η κουκούλα). 
 

καλυτερα ας πούμε ας ξαναεπαιρνες ένα μίνι... ή όντως παρε ένα mx5...

Δε τη θεωρω ιδιαίτερα λογική αγορά αυτή που πας να κανείς, κ στο λέω καθως την είχα κάνει και εγώ προ δεκαπενταετίας...

ωραιο το σμαρτ αλλά εάν θες να βγεις από την πόλη πάνω από 1 φορά το χρόνο για πάνω από 200 χλμ είναι ξεκαθαρα ΟΧΙ

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν θελεις απαραιτητα καμπριο δες ενα ibiza fr, to 20vt.

Δεν χρειαζεσαι κατι αλλο, κανεις τα παντα, και εχεις πολυ γκαζι. Σπινιαρικο οπως ειπες. Ειναι μεσα στο budget σου (αν βρεις και κανα cupra σε normal τιμη δεν το συζηταμε)

 

Αν θελεις καμπριο μονη επιλογη το mx5

 

Στις 5κ ισως βρισκεις και TT αλλα επειδη θα ειναι οριακα στο budget καλο ειναι να εχεις μια καβατζα για μαζεματα (σε οποιο αμαξι και να παρεις αν εχεις ταβανι 5κ ψαξε μεχρι 4 για να εχεις ενα χιλιαρικο για μια στραβη)

Επεξ/σία από imr
  • Like 2
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Επίσης το hardtop δεν είναι εργοστασιακο από οσο θυμαμαι όποτε κάποια στιγμή μπορεί να καταλήξεις με νερά στη καμπίνα (ή εάν πάρεις cabrio να χρειαστεί επισκευή η κουκούλα). 

Ολα μπαζουνε νερα. Οποιον εχω ρωτησει και οσα forum εχω δει ΟΛΟΙ εχουν θεμα με τα νερα απο καποιο σημειο και μετα.

 

47 λεπτά πριν, imr είπε

Στις 5κ ισως βρισκεις και TT

Ανεβαινουμε στον κυβισμο. Οπως και με το Z3, Z4, Cooper S, S2000 κλπ

1 ώρα πριν, paylidis είπε

καλυτερα ας πούμε ας ξαναεπαιρνες ένα μίνι...

Ιδανικα ναι. Αλλα οπως ειπα, budget. Δεν μπορω να κρατησω πλεον ενα cooper ποσο μαλλον με τον Ν18 που στα ματια μου δεν υπαρχει πριν απο αυτο Mini που να μπορει να δουλευει σωστα χωρις να εισαι καθε 6μηνο στο συνεργειο (ειχα και one για ενα διαστημα που ηθελα να το πεταξω απο γκρεμο)

 

1 ώρα πριν, paylidis είπε

όντως παρε ένα mx5...

Το βλεπεις παντου! Αυτο με ενοχλει λιγακι. Και οτι με το hardtop φαινεται καπως περιεργο. Σαν να μην το ειχαν σκεφτει οταν το εφτιαχναν.

 

Αλλο που ειχα δει ηταν το MR2 λογω του κινητηρα και οτι λενε οτι ειναι budget Elise (απο τα αμαξια ονειρα για εμενα).

Γιατι απο look δεν μου λεει πολλα.

 

Αλλο ωραιο αμαξι στα 1.6 ειναι το 1 series coupe που για καποιο @#%%#! λογω στην Ελλαδα εχει ακομα 11Κ.

Μοιαζει με E92 που τις εκαναν διαιτα, την βαρεσανε και λιγο και βγηκε αυτο.

bedec5d48edb4a9abe32e900d7403e0e.jpg.86d213e11a2dd83a82993b641c8a851b.jpg

47 λεπτά πριν, imr είπε

Αν δεν θελεις απαραιτητα καμπριο δες ενα ibiza fr, to 20vt.

Δεν με ενδιαφερει καθολου το cabrio. Μην σου πω με τρομαζει κιολας αρκετα γιατι μπορει να παθει κατι η κουκουλα, τι θα παθει το αμαξι και εγω αν γυρισει αναποδα κλπ.

1 ώρα πριν, paylidis είπε

ωραιο το σμαρτ αλλά εάν θες να βγεις από την πόλη πάνω από 1 φορά το χρόνο για πάνω από 200 χλμ είναι ξεκαθαρα ΟΧΙ

Τωρα οπως ειμαστε θα εκανε μια αποσταση 30χλμ την μερα οποτε μια χαρα θα βολευε. Απο εκτος πολης αντε να το πηγαινα μεχρι την Ραφηνα καμια βολτα. Το πιο μεγαλο ταξιδι που θα εκανα θα ηταν μετα σε κανενα νησι (σιγα λοιπον την αποσταση απο το σπιτι-λιμανι και μετα γυρω γυρω το νησι) και αντε σε κανενα χωριο (που εκει ναι μιλαμε για 250χλμ)

Επεξ/σία από Doped
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To TT που ειπωθηκε δεν ειναι κακη λύση (1.8Τ 20VT)... Πολυ ενδιαφερουσα μάλιστα...

Τωρα για άσσο στο budget σου μονο καποιο απο τα πρώτα Ε87 (04-05-06 αντε βαρια 07), το κουπε δε παιζει να πεσει τοσο κάτω ουτε σε 5 χρονια για τον απλουστατο λογο οτι δεν ήρθαν πολλα και όσα ηρθαν ήταν πανακριβα και αναρπαστα ταυτόχρονα...

Δεν ειμαι παντως πολυ θετικος στο σμαρτ για αυτο που το θες... Εαν δεν υπηρχε περιπτωση να βγεις εκτός πολης το συζηταγαμε! Α επισης εχουν ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ασφαλειες κλοπης, ενα 1800 θα σου βγει φθηνότερα σκεψου...

  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Δεν ειμαι παντως πολυ θετικος στο σμαρτ για αυτο που το θες... Εαν δεν υπηρχε περιπτωση να βγεις εκτός πολης το συζηταγαμε! Α επισης εχουν ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ασφαλειες κλοπης, ενα 1800 θα σου βγει φθηνότερα σκεψου...

ναι εδω σε φιλη το ειχανε σηκωσει ολο το αμαξι με γερανο και το κλεψανε.

ελεγα μηπως βρω κατι με 1.6 ξανα (Cooper S, 106 Rallye) αλλα με χαρακτηριστικα cooper.

Το Roadster Coupe οταν το οδηγησα ηταν ΤΕ ΛΕΙ Ο σαν εμπειρια και αυτο που ηθελα.

Απλα κατι ετυχε και δεν το πηρα.

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

To TT που ειπωθηκε δεν ειναι κακη λύση (1.8Τ 20VT)

service, κυβισμος κλπ ειναι που με χαλανε.

Αν τα ειχα θα επαιρνα Porsche 964 να μην το σκεφτω ποτε ξανα το θεμα αμαξι. Αλλα και αυτα λογω οτι ειναι "κλασικα" πανε στον θεο.

Το Mini 1000 το ειδα επισης καποια στιγμη σαν budget build car αλλα τωρα ζητανε 3Κ για το σασι μονο!?!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, Doped είπε

service, κυβισμος κλπ ειναι που με χαλανε.

 

Ο κυβισμός δε θα έπρεπε να σε χαλαει ιδιαιτερα, 300€ τέλη θα έχει, όταν ενα 1600 εχει 280...

Τα σερβις επισης δε καταλαβαινω γιατι να σε πονανε, ρίξε μια ματια στις τιμές των aftermarket ανταλλακτικών...

ΟΚ οι βλαβες (αν κ ο 20VT αν δε τον μαρκαλεψεις δεν εχει θεμα) θα πονεσουν αλλα ομοιως θα πονεσουν κ στο σμαρτ, που γενικα πονανε λόγω μικρου κυβισμου+τουρμπo+μετρια κατασκευη+καταπονηση απο χρηστες που δε το κατεχουν το αντικειμενο turbo...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ο κυβισμός δε θα έπρεπε να σε χαλαει ιδιαιτερα, 300€ τέλη θα έχει, όταν ενα 1600 εχει 280...

Τα σερβις επισης δε καταλαβαινω γιατι να σε πονανε, ρίξε μια ματια στις τιμές των aftermarket ανταλλακτικών...

ΟΚ οι βλαβες (αν κ ο 20VT αν δε τον μαρκαλεψεις δεν εχει θεμα) θα πονεσουν αλλα ομοιως θα πονεσουν κ στο σμαρτ, που γενικα πονανε λόγω μικρου κυβισμου+τουρμπo+μετρια κατασκευη+καταπονηση απο χρηστες που δε το κατεχουν το αντικειμενο turbo...

https://www.car.gr/classifieds/cars/?condition=used&doors=2-3&engine_power-from=>100&engine_size-to=<1800&fuel_type=1&gearbox_type=manual&gearbox_type=semiauto&mileage-from=>3000&offer_type=sale&onlyprice=1&pg=1&price-from=>1000&price-to=<5000&price=>50&registration-from=>2010&significant_damage=f&sort=red&st=private

 

Ετσι μια δειγματικη μου αναζητηση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.