Προς το περιεχόμενο

Smart για βασικο αμαξι


Doped

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Από όσα ποσταρες μάλλον ένα φοκους θα προτιμούσα. ΧΩΡΙΣ αέριο όμως...

εγω δεν θελω ομως κατι τετοιο.

Αρα μαλλον θα μαζεψω κιαλλα χρηματα.

Θελω πιο χαμηλο (το fiesta μου κανει λιγο βαρκουλα).

 

Οποις εχει το FR, πως ειναι σαν αμαξι; Γιατι εχω δει αρκετα τεοια αλλα δεν εχω οδηγησει ποτε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

TT, το αμαξι ειναι τανκ καμια σχεση με τον κουβα το σμαρτ

Τα 1800 δεν ειναι θεμα, μικρες διαφορες εχουν σε τελη και ασφαλειες. Σε καταναλωση επισης (εκτος και αν πηζεις κινηση 1-2α)

Το MR2 επισης τιμια επιλογη αλλα τελειως διαφορετικη νοοτροπια, μιλαμε για κεντρομηχανο. Δεν ειναι "σπινιαρικο" οπως ειπες αν σπινιαρει θα κανεις σβουρες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Doped είπε

εγω δεν θελω ομως κατι τετοιο.

Αρα μαλλον θα μαζεψω κιαλλα χρηματα.

Θελω πιο χαμηλο (το fiesta μου κανει λιγο βαρκουλα).

 

Οποις εχει το FR, πως ειναι σαν αμαξι; Γιατι εχω δει αρκετα τεοια αλλα δεν εχω οδηγησει ποτε.

Τούμπανο είναι το έχει ο κολλητός μου με REVO στα 200 άλογα εδώ και 16-17 χρόνια νομίζω με πάνω απο 400.000χλμ ακόμη πάει και δεν έχει βγάλει τίποτα. Σκοτώνει το αμάξι , ο κινητήρας αυτός είναι τούμπανο !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τούμπανο είναι το έχει ο κολλητός μου με REVO στα 200 άλογα εδώ και 16-17 χρόνια νομίζω με πάνω απο 400.000χλμ ακόμη πάει και δεν έχει βγάλει τίποτα. Σκοτώνει το αμάξι , ο κινητήρας αυτός είναι τούμπανο !

Μοντελο;

Κινητηρας;

Χρονολογιας;

 

28 λεπτά πριν, imr είπε

Το MR2 επισης τιμια επιλογη αλλα τελειως διαφορετικη νοοτροπια, μιλαμε για κεντρομηχανο. Δεν ειναι "σπινιαρικο" οπως ειπες αν σπινιαρει θα κανεις σβουρες

Παραξηγηση: Οταν λεω να σπινιαρει εννοω να μπορει να παρει τα ποδια του.

Θελω να ειναι σταθερο στις στροφες (οχι σαν το 106) και να μπορει να κραταει καλα (σαν το Mini)

28 λεπτά πριν, tsofras είπε

Επειδη το εχω το εχω οδηγησει: το εχεις οδηγησει εσυ;

Ηταν οτι πιο bland εχω οδηγησει ποτε μου.

Το OPC Corsa που ειχα δει καποια στιγμη πιο πολυ με ειχε εξιταρει.

28 λεπτά πριν, tsofras είπε

Οπως ειπα, OPC καλουλι ηταν αλλα δεν τρελαθηκα. Τελεια καθισματα, τελειο εσωτερικο γενικα για τα γουστα μου (θελω οσα λιγοτερα ηλεκτρονικα γινεται και μπλιμπλικια).

28 λεπτά πριν, tsofras είπε

Λογω του 106 ηθελα να το δω αλλα δεν εχω προλαβει να το οδηγησω: γνωμες απο καποιον που το εχει?

 

Αυτο για τα μπλιμπλικια ενα καλο παραδειγμα:

208 GT που βγηκε περυσι: δεν ειχε τιποτα μεσα! ηταν τελειο για εμενα! Αν ειχε και κανενα κινητηρα με 200 αλογα θα ηταν ονειρο.

Toyota Yaris GR: στο κανονικο που εχω μπει ειμαι πολυ υπερ ΑΛΛΑ δεν μπροω να καταλαβω γιατι οτιδηποτε και να επιανα ηταν σαν να ηθελε να σπασει!!!

Επεξ/σία από Doped
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Doped είπε

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34948683-audi-tt

τετοιου τυπου θα ηθελα. hardtop

Βρισκεις κ κοντά στο budget σου..

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/32085529-audi-tt

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Βρισκεις κ κοντά στο budget σου..

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/32085529-audi-tt

 

195.000 χλμ ... δεν ειναι αρκετα?

Ρωταω. Γιατι μεγαλωσα με την λογικη οτι μετα τα 100Κ το αμαξι θελει αρκετη δουλεια.

(εχω ακουσει και κατι ακραια οτι μετα τα 40Κ το αμαξι ειναι για πεταμα αλλα απο ατομα που δεν τα παιρνω και πολυ στα σοβαρα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά είναι λίγο ειρωνικό να ξεκινάμε από smart και να τα συγκρίνουμε μαζί με TT, MX5, κλπ.. Άλλες κατηγορίες-άλλες ανάγκες-άλλα έξοδα...

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mechpanos είπε

Καλά είναι λίγο ειρωνικό να ξεκινάμε από smart και να τα συγκρίνουμε μαζί με TT, MX5, κλπ.. Άλλες κατηγορίες-άλλες ανάγκες-άλλα έξοδα...

 

ναι πολυ σωστα.

Αλλα απ οσο καταλαβαινω και στο roadster θα βρω καπελα;

Βεβαια το πιο κακο που ειχα ακουσει για το roadster ειναι οτι δεν εχει panels αν τρακαρω κλπ. Γιατι απο ανταλλακτικα μηχανικα ξερω οτι υπαρχουν. Εχει το ιδιο μοτερ με τα υπολοιπα 700ρια.

Αλλαζει αυτο? Μπορω να του βαλω το πιο καινουργιο μοτερ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Doped είπε

195.000 χλμ ... δεν ειναι αρκετα?

Ρωταω. Γιατι μεγαλωσα με την λογικη οτι μετα τα 100Κ το αμαξι θελει αρκετη δουλεια.

(εχω ακουσει και κατι ακραια οτι μετα τα 40Κ το αμαξι ειναι για πεταμα αλλα απο ατομα που δεν τα παιρνω και πολυ στα σοβαρα)

Τα θεματάκια του θα τα έχει, ΣΙΓΟΥΡΑ...Εκτός αν ο κάτοχος ήταν τόσο ψείρας και νοικοκύρης, που το έχει προσέξει και το έχει συντηρήσει ΑΨΟΓΑ.
(με πρόγραμμα πάντως στον κινητήρα και τόσα χιλιόμετρα...δεν το βλέπω)

1 λεπτό πριν, Doped είπε

ναι πολυ σωστα.

Αλλα απ οσο καταλαβαινω και στο roadster θα βρω καπελα;

Βεβαια το πιο κακο που ειχα ακουσει για το roadster ειναι οτι δεν εχει panels αν τρακαρω κλπ. Γιατι απο ανταλλακτικα μηχανικα ξερω οτι υπαρχουν. Εχει το ιδιο μοτερ με τα υπολοιπα 700ρια.

Αλλαζει αυτο? Μπορω να του βαλω το πιο καινουργιο μοτερ?

Δεν ξέρω...προσωπικά πάντως, δεν θα έπαιρνα smart για 1ο/μοναδικό αμάξι, με τίποτα, εκτός αν οι ανάγκες μετακίνησής μου ήταν συνειδητοποιημένα μόνο μέχρι την δουλειά, το s/m και κάποια κοντινή βόλτα, με χαμηλές ταχύτητες... Μετά δε το ατύχημα της Πολάτου, και πάλι θα το σκεφτόμουν!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, mechpanos είπε

Τα θεματάκια του θα τα έχει, ΣΙΓΟΥΡΑ...Εκτός αν ο κάτοχος ήταν τόσο ψείρας και νοικοκύρης, που το έχει προσέξει και το έχει συντηρήσει ΑΨΟΓΑ.
(με πρόγραμμα πάντως στον κινητήρα και τόσα χιλιόμετρα...δεν το βλέπω)

Μαζι σου.

Ειχα βρει ενα τελειο ΤΕΛΕΙΟ που ηταν hardtop + cabrio coupe και το μονο που ηθελε ηταν ενα βαψιμο.

Το οδηγησα και ηταν ερωτας. Πραγματικα αν δεν μου ειχε τυχει κατι επειγον θα ημουν κατοχος τωρα.

 

Μου αρεσει γιατι φαινεται διαφορετικο αρχικα και εχει νευρο (μικρο μοτερ, πολλα νευρα).

Μου ειπανε οτι μπαινει και το προγραμμα BRABUS και ειπα ΟΠΑ ΘΕΛΩ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρωτο μου ποστ στο club 😁

Το smart νομιζω οτι δεν θα σου κανει για τη χρηση που το θελεις.

Αναφερθηκε το tt που οντως ειναι σκυλια κινητηρες.......δεν αναφερθηκε ομως το τι καινε στην καθημερινοτητα.

Ο πρωτος 20vt κινητηρας θυμαμαι οταν τον τεσταραν για πρωτη φορα επαθαν πλακα.......αλλα επαθαν πλακα και απο την καταναλωση η οποια λιγο πολυ ξεπερνουσε για πλακα τα 15 λιτρα οταν ειχες βαρυ ποδι.

Θελεις κατι σπιρτζοζικο το καταλαβαινω,αναφερθηκε το 207 και ζητησες γνωμη απο καποιον που το εχει.

Εχουν περασει τρια 207 απο εμενα απο το 2007.

Ενα 1.4 75hp και δυο rc.

Το πρωτο το ξεχνας ειναι ψοφιμι.

Yπαρχει και ο 1600 ατμοσφαιρικος ο οποιος εχει υψηλη καταναλωση.

Οι κινητηρες που σε ενδιαφερουν ειναι οι 1.6 thp στο gt/rallye 150 στο rc 175

To 207 οταν (ημουν τοτε στο ψαξιμο) και εκανα test drive ολους τους ανταγωνιστες της εποχης για να αποφασισω.

Τοτε τουλαχιστον σε σχεση με clio 2.0 - corsa opc - citroen c4 vts μου φανηκε mercedes ποιοτικα.

Πατημα φοβερο,πολυ καλη ποιοτητα υλικων,φρενα αριστα,κινητηρας ηλεκτρικος πραγματικα με ροπη απο τις 1200 και τραβηγμα μεχρι τις 5500 σαν ατμοσφαιρικο.Γενικοτερα θα σου δωσει την αισθηση οτι οδηγεις μεγαλυτερης κατηγοριας αμαξι.

Καταναλωση καμια σχεση με τους ανταγωνιστες του μπορεις με τον thp να κινεισαι ανετα και να καις 7 λιτρα μεσα στην πολη,στο ταξιδι μπορεις να βλεπεις και 6 εαν κινεισαι ταξιδακι.

Το rc απο εξοπλισμο ειναι full extra για την εποχη του (δεν ειχε σχεδον τιποτα να προσθεσεις οταν το πηρα) το rallye ποιο στεγνο το gt πιο πλουσιο το οποιο μπορεις να το βρεις και 5πορτο.

Service σε λογικα πλαισια απο κοστος.

Ενα μειον εχει για μενα οτι εχει 5 σχεσεις.

Μπορεις να βρεις με 6αρι τα τελευταια μοντελα gt/rallye αλλα θεωρω οτι πας ψηλα στα χρηματα.

Μεχρι που φτανεις απο θεμα οικονομικο;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...