Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Amazon.de - Ποιά είναι η ACRPI;;


Imola

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 16/11/2021 στις 12:13 ΠΜ, vitapeis είπε

[...] στο site της amazon.de και βλέπω αυτό το μήνυμα:

Unfortunately, a problem occurred during shipping and we had to cancel your delivery. The package is being returned, and we will issue a refund within 5 - 7 business days after the return is processed. We’re very sorry for the inconvenience.

[...]

 

Στις 16/11/2021 στις 11:36 ΠΜ, Myrddin είπε

Το ίδιο συνέβη σήμερα και σε εμένα (παραγγελία 10 Νοεμβρίου) με ACRPI και αντίστοιχο tracking... Πιθανώς υπήρξε κάποιο ατύχημα κατά την μεταφορά...

 

Σας έχουν επιστραφεί τα χρήματα από τις συγκεκριμένες παραγγελίες; Κι εμένα μου έβγαλε το ίδιο μήνυμα (επίσης παραγγελία 10 Νοεμβρίου) και αν πατήσω see all updates λέει οτι 12 Νοεμβρίου επέστρεψε στην Amazon, αλλά refund παρόλα αυτά δεν έχει γίνει. Μου ήρθε ένα μέιλ καμιά βδομάδα μετά (στις 19/11 από ότι βλέπω) ότι 

"We're encountering a delay in shipping your order. We apologise for the inconvenience.

Since your package is delayed, we're refunding the shipping charges for your entire order."

και όντως μου γύρισαν τα μεταφορικά... Τελικά δεν έχω ιδέα τι έγινε, όντως το γύρισαν πίσω και ακόμα να βάλουν πίσω τα λεφτά, ή απλά αργεί αλλά θα έρθει; Γιατί έτσι δεν ξέρω κι αν πρέπει να τα ξαναπαραγγείλω τα βιβλία (από αλλού αυτή τη φορά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 150
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

48 λεπτά πριν, Cappuccino είπε

 

 

Σας έχουν επιστραφεί τα χρήματα από τις συγκεκριμένες παραγγελίες; Κι εμένα μου έβγαλε το ίδιο μήνυμα (επίσης παραγγελία 10 Νοεμβρίου) και αν πατήσω see all updates λέει οτι 12 Νοεμβρίου επέστρεψε στην Amazon, αλλά refund παρόλα αυτά δεν έχει γίνει. Μου ήρθε ένα μέιλ καμιά βδομάδα μετά (στις 19/11 από ότι βλέπω) ότι 

"We're encountering a delay in shipping your order. We apologise for the inconvenience.

Since your package is delayed, we're refunding the shipping charges for your entire order."

και όντως μου γύρισαν τα μεταφορικά... Τελικά δεν έχω ιδέα τι έγινε, όντως το γύρισαν πίσω και ακόμα να βάλουν πίσω τα λεφτά, ή απλά αργεί αλλά θα έρθει; Γιατί έτσι δεν ξέρω κι αν πρέπει να τα ξαναπαραγγείλω τα βιβλία (από αλλού αυτή τη φορά).

Κανονικά, έγινε επιστροφή όλου του ποσού. Επιπλέον έκανα εκ νέου παραγγελία του ίδιου αντικειμένου η οποία διεκπεραιώθηκε, αυτή τη φορά ταχύτατα, από UPS (Αmazon UK).  

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μου επιστράφηκαν κανονικά, πρώτα τα μεταφορικά και μετά από λίγες μέρες όλο το ποσό, αφού προηγουμένως ειδοποιήθηκα σχετικά μέσω email.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστειλα χτες στο chat και μίλησα με εκπρόσωπο που είπε θα μου κάνουν το refund, αν δεν το έκανα δηλαδή δεν ξέρω αν και πότε θα το βάζανε μπροστά μόνοι τους...

Ένας λόγος που μου άρεσε το Amazon ήταν ότι για (σχετικά) μεγάλες παραγγελίες τα έφερναν με UPS που ήταν και ταχύτατοι και πολύ εξυπηρετικοί, μια παράδοση όλα μαζί. Τώρα τον τελευταίο χρόνο σπάνε τις παραγγελίες σε πολλά κομμάτια που έρχονται με ΕΛΤΑ κλπ. άρα πρέπει να πηγαίνω στο ταχυδρομείο να παραλαμβάνω, αργούν σίγουρα περισσότερο, τώρα βγαίνουν και undeliverable... Τέλος πάντων. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελία 6 προιόντων όλα Fullfilled By Amazon (Amazon.de) έσπασαν σε 2 πακέτα των 3. Το ενα ήρθε Σάββατο με Ups και Γενική ταχυδρομική (Πάτρα)  3 μέρες νωρίτερα, και το δεύτερο είναι PW...GR με ACRPI που μάλλον θα φτάσει ακριβώς στην εκτιμώμενη ημέρα. (Δεν δουλευει προφανως το tracking σε καμια πλατφόρμα ακόμη). Τελευταίο check point ηταν στη Ρώμη. 

 

Επεξ/σία από jodact
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Physics_Rulez είπε

Ωχ... μόλις πληροφορήθηκα ότι είναι ΕΛΤΑ. Αντίο δέμα.

Τη στρουμφίσαμε.

Εγω ότι παρήγγειλα έως τώρα ήρθε στην ώρα του ή και νωρίτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν εμένα από ΑΜΑΖΟΝ το νορμάλ ήταν να μου παραδωθουν αύριο Παρασκευή. Είμαι από Νίκαια. Δύο δέματα και τα δύο πήγαν στην ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ και όχι στα κανονικά ΕΛΤΑ. Και τα δύο σήμερα Πέμπτη έφτασαν ήδη στο κατάστημα Νίκαιας αλλά το ένα είναι προς παράδοση. Το περιμένω σε 1 ώρα. Πάω στο κατάστημα ωστόσο και τους ζητάω το άλλο και δεν το βρίσκουν. Είναι λέει μάλλον λάθος του συστήματος και δεν είναι στο κατάστημα. Θα στείλουν mail στα κεντρικά και περιμένω αύριο....φοβάμαι μην το έχασαν τα ζώα...πάντως αν μου παραδώσουν σήμερα το ένα και αύριο το άλλο θα είναι on-time με την ΑΜΑΖΟΝ...επίσης το tracking φαίνεται και στο site των κανονικών ΕΛΤΑ και στο site των ΕΛΤΑ κούριερ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Update. Λοιπόν πρωί πρωί με κάλεσαν από Elta Courier το δέμα βρέθηκε και ήταν στο κατάστημα και το παρέλαβα. Άρα για να συνοψίσουμε. Παραγγελία Δευτέρα 6/12 δύο προϊόντα από ΑΜΑΖΟΝ Γερμανίας για Αθήνα Νίκαια. Με απλό delivery (το φθηνό) μου έβγαλε ότι θα τα παραλάβω μέχρι την Παρασκευή 10/12. Παίρνω 2 διαφορετικά tracking numbers τύπου PW................GR (δείτε συνημμένη εικόνα καθώς έσπασαν τις παραγγελίας από δύο σε μια - μια. Τριτη 7/12 ξεκινούν τα προϊόντα και μου δείχνει ως κούριερ την HRVATSKA_POST (Κροατία). Τετάρτη 8/12 μου δείχνει ότι είναι Ιταλία και αλλάζει μεταφορική (ACRPI). Εκεί ψαχτηκα και από εδώ βρήκα ότι είναι ΕΛΤΑ. Πέμπτη 9/12 βλέπω ότι έχουν φτάσει Ελλάδα και μπαίνω στο tracking του απλού ταχυδρομείου ΕΛΤΑ (όχι στην ΕΛΤΑ κούριερ). Εκεί παρατηρώ ότι το τελικό στάδιο ενημέρωσης ήταν ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΠΡ. ΤΑΧ/ΡΩΝ ΝΙΚΑΙΑΣ (δείτε επισυναπτόμενη εικόνα). Παίρνω τηλέφωνο τα απλά ΕΛΤΑ Νίκαιας να δω τι γίνεται και μου λένε ότι επειδή λέει "ταχυμεταφορών" σημαίνει ότι έχει πάει στην ΕΛΤΑ ΚΟΎΡΙΕΡ όχι στα απλά ΕΛΤΑ. Πράγματι μπαίνω στο site της ΕΛΤΑ κούριερ και βλέπω κανονικά πληροφορίες για τα 2 προϊόντα. Το ένα είχε βγει προς παράδοση το άλλο έλεγε ότι είναι στο πρακτορείο. Πάω λοιπόν από το πρακτορείο μου λένε ότι το ένα θα μου το φέρει μεσημέρι ο κούριερ αλλά το άλλο παρόλο που το σύστημα λέει ότι είναι στο πρακτορείο δεν το έβρισκαν πουθενά. Ο λόγος ήταν ότι το πρωί που πήγε μαζική αποστολή στο πρακτορείο ήταν και το προϊόν που δεν είχε φτάσει και έτσι βγήκε λάθος στο σύστημα ότι είναι εκεί. Τους λέω παιδιά το χάσατε? Όχι μου λένε αύριο θα έρθει. Γυρίζω σπίτι και πράγματι το μεσημέρι ο κούριερ μου έφερε το ένα προϊόν. Σήμερα Παρασκευή 10/12 με κάλεσαν 8μιση το πρωί ότι ήρθε και το άλλο. Με ρώτησαν να μου το φέρουν ή θα πάω. Και πήγα και το παρέλαβα. Άρα από ΑΜΑΖΟΝ παρέλαβα το ένα προϊόν 1 ημέρα πριν την τελική προθεσμία και το άλλο προϊόν ακριβώς την μέρα της προθεσμίας. Και αν δεν γινόταν το συστημικό λάθος από τα ΕΛΤΑ κούριερ θα είχα παραλάβει και τα δύο προϊόντα 1 ημέρα πριν την προβλεπόμενη. Οπότε όλα καλά. Να τονίσω ότι από την ΑΜΑΖΟΝ που ανησύχησα με το ένα προϊόν με ενημέρωσαν ότι αν δεν το παραλάβω μέχρι τις 13/12 Δευτέρα να μιλήσουμε για να μου κάνουν refund. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε όλα καλά...

Screenshot_20211210_114148_com.android.chrome_edit_58382006308798.jpg

Επεξ/σία από magkaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Εμένα ήρθε την ημέρα που έλεγε Ελλάδα (Πέμπτη), βγήκε και καλά προς παράδοση αλλά στο τηλ. μου είπαν ξέχασε το, από Δευτέρα και βλέπουμε. Τελικά πήγα και το πήρα μόνος μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά. 

Έχω 2 προϊόντα από amazon de με απλή αποστολή. 

Στο αμαζον λέει για παραλαβή αύριο.

Έχει κολλήσει από χθες τα ξημερώματα εδω...

Τι γίνεται? 

SmartSelect_20211222-093520_Samsung Internet.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγορά από amazon.de, ήρθε μέσω ΕΛΤΑ (δεν είμαι σίγουρος αν ήταν ΕΛΤΑ ή Courier). Fulfilled by Amazon, delivery method ACRPI, έφυγε στις 18/12, ήρθε για παράδοση στις 22/12 αλλά παρέλαβα στις 23/12 επειδή ο ταχυδρόμος είχε πολύ δουλειά με πληρωμές και συντάξεις. Εκτιμώμενη ημ παράδοσης από το amazon ήταν αρχικά στις 28/12

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περιμένω και εγώ δέμα από Amazon.de με ημερομηνία αποστολής 8/12 μέσω ACRPI και αρχική ημερομηνία παράδοσης 23/12. 


Η τελευταία καταχώρηση στο tracking του Amazon ήταν 13/12 "Package departed an Amazon facility"

Από τις 20 του μήνα ξεκίνησα να ελέγχω την αναζήτηση αποστολής τόσο σε απλό ΕΛΤΑ όσο και σε ΕΛΤΑ Courier, αλλά ακόμα δεν έχει μπει σε κανένα σύστημα τους.


Φυσικά η χθεσινή ημερομηνία παράδοσης έχει πάει περίπατο και το μήνυμα από το Amazon είναι ότι αν δεν παραλάβω μέχρι τις 30/12 μπορώ να ξεκινήσω τη διαδικασία για refund.
 

Το κακό της όλης υπόθεσης είναι ότι η τιμή του ηχοσυστήματος που περιμένω έχει ανεβεί 180€ από την ημέρα που το παράγγειλα. Έχει κάποιος αντίστοιχη εμπειρία που να υπάρχει τόσο μεγάλη καθυστέρηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

ΝΑΙ Είναι τα ΕΛΤΑ courier και να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι γιατί η Amazon επέλεξε τα κρατικά ΕΛΤΑ βοηθώντας να τα ξελασπώσουν οικονομικά  και να γίνουν ανταγωνιστικά.

Απο Ιταλία φορτώθηκε την Παρασκευή και σήμερα Δευτέρα με το tracking  βρήκα οτι στις 9:30 έχει φτάσει εδώ στα  ΕΛΤΑ, οπότε πορτα-πορτα θα έρθει σίγουρα μέχρι  αύριο. 

Προ μηνός έστειλα Αγγλία δέμα 1 κιλό και έφτασε εκεί σε 5 ημέρες!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...