Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Amazon.de - Ποιά είναι η ACRPI;;


Imola

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Πελάτης από το 05-06 με καμία 15 - 20 παραγγελίες το μήνα, ζήτημα τόσα χρόνια να πήρα refund 2 φορές σε προϊόντα που όντως δεν ήρθαν

Εφόσον τα προϊόντα σου έρχονται γιατί δεν τα πληρώνεις? Γιατί από τα λεγόμενα σου μόλις σου ανοίξει αίτημα για refund περνεις τα λεφτά σου και μετ; το παραλαμβάνει και προϊόντα

Το θεωρείς σωστό? Μαγκιά?

Aν δεν ερθουνε στην ημερομηνια που λει και ερθουνε μετα απο 10 μερες , το θεορω σωστο βαση του policy τους.

Το αν εμφανιστουν τα προοιντα ξαφνικα δεν φταιω εγω, και ποσο μαλον οταν δεν βρισκοντε καν στο τρακιν.

Η δινει σωστη ημερομινια με αποκληση 2-3 μερες και τρακιν που να δουλευι η απλα δεν κανεισ δουλεια δεν αφηνεισ τον πελατη ετσι.

Anyway  

Επεξ/σία από alexgyork
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 150
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
2 ώρες πριν, alexgyork είπε

Aν δεν ερθουνε στην ημερομηνια που λει και ερθουνε μετα απο 10 μερες , το θεορω σωστο βαση του policy τους.

Το αν εμφανιστουν τα προοιντα ξαφνικα δεν φταιω εγω, και ποσο μαλον οταν δεν βρισκοντε καν στο τρακιν.

Η δινει σωστη ημερομινια με αποκληση 2-3 μερες και τρακιν που να δουλευι η απλα δεν κανεισ δουλεια δεν αφηνεισ τον πελατη ετσι.

Anyway  

Εφόσον δεν παρέλαβες και έχεις πάρει τα λεφτά σου επιστρέφεις το προϊόν ή τους πληρώνεις

Δεν έχει καμία πολιτική ότι αν δεν έρθουν ακριβώς στην ημερομηνία που λέμε κρατάτε και προϊόν που θα έρθει αργότερα και σας επιστρέφουμε τα λεφτά σας, και επειδή είστε καλός πελάτης θα στείλουμε μετά και μια 2 μετρη ξανθιά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λέμε για το αν πρεπει να κρατάμε τα πράγματα ενώ μας έχουν κανει refund, αλλά οταν μπαίνεις Πέμπτη 21/7 να δεις και σου λέει στο amazon οτι έχεις 10 λεπτά να βάλεις την παραγγελία για να προλάβεις να την παραλάβεις την Τρίτη 26/7 , την κάνεις την παραγγελία λόγω αυτού και τελικά έχει φτάσει η άλλη Πέμπτη και αμφιβάλω αν παραλάβω αύριο ενώ μεθαύριο φεύγω εκτός Αθηνών, είναι λογικο; Ας έγραφε όπως τώρα ότι μπορεί να φτάσει 27 Ιουλίου με 2 Αυγούστου και δεν θα το αγόραζα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, Bax είπε

Λέμε για το αν πρεπει να κρατάμε τα πράγματα ενώ μας έχουν κανει refund, αλλά οταν μπαίνεις Πέμπτη 21/7 να δεις και σου λέει στο amazon οτι έχεις 10 λεπτά να βάλεις την παραγγελία για να προλάβεις να την παραλάβεις την Τρίτη 26/7 , την κάνεις την παραγγελία λόγω αυτού και τελικά έχει φτάσει η άλλη Πέμπτη και αμφιβάλω αν παραλάβω αύριο ενώ μεθαύριο φεύγω εκτός Αθηνών, είναι λογικο; Ας έγραφε όπως τώρα ότι μπορεί να φτάσει 27 Ιουλίου με 2 Αυγούστου και δεν θα το αγόραζα. 

Με τέτοιες συμπεριφορές γιατι ξέρω και άλλους που τους φαίνεται λογικό αυτό που λες, δεν βλέπω ν; το είναι μακριά η ώρα που θα φάμε κάνα άκυρο και από amazon όπως έκαναν αρκετοί Κινέζοι

Δεν παρέλαβες στην ώρα σου και πήρες refund? Αφήνεις το πακέτο να γυρίσει πίσω η παραλαμβάνεις και ενημερώνεις για να το πληρώσεις

Δεν είναι σαν της πιτσαρίες της Αμερικής το αμαζον που έχουν πολιτικές αν δεν παραλάβεις σε 45 λεπτά είναι δωρεάν η πίτσα σου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

IMG_20220729_002338.jpg.58f9411910e3082bd982a7133ed5092f.jpgΟύτε παρέλαβα κάτι ούτε έχω ζητήσει refund. Εξηγώ όμως ότι δεν είναι όλα καλά κι ωραία από το amazon όταν σου λέει συγκεκριμένη ημέρα παράδοσης, είναι Ευρώπη και δεν τηρείται. Μετα σου δίνει και δεύτερη ημερομηνία που επίσης μπορεί να μην τηρηθει. Μέχρι και το aliexpress έχει εύρος ημερομηνιών ανάλογα τον τρόπο αποστολής.   Επίσης όταν σου γράφει η ίδια η amazon οτι μπορείς να ζητήσεις refund αν περάσει και η δεύτερη ημερομηνία που η ίδια σου δηλώσει και δεν έρθει το δέμα, τι είναι αυτό; Δεν είναι πολιτική του Amazon; Η ίδια δεν το αναφέρει; Δεν το ζήτησε κάνεις. Μόνοι τους το προτείνουν. 

Επεξ/σία από Bax
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης να προσθέσω ότι ένα τίμιο που θα μπορούσαν να κάνουν ειναι refund μόνο τα μεταφορικά. Στο amazon.com το αναφέρουν πως αν έχει timer που σου λέει παρήγγειλε έως ....  για να προλάβεις να παραλάβεις μέχρι τις χχ του μήνα και καθυστερήσουν, σου επιστρέφουν το shipping. Στο amazon.de δεν το βρίσκω αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Inuyasha είπε

Εφόσον δεν παρέλαβες και έχεις πάρει τα λεφτά σου επιστρέφεις το προϊόν ή τους πληρώνεις

Δεν έχει καμία πολιτική ότι αν δεν έρθουν ακριβώς στην ημερομηνία που λέμε κρατάτε και προϊόν που θα έρθει αργότερα και σας επιστρέφουμε τα λεφτά σας, και επειδή είστε καλός πελάτης θα στείλουμε μετά και μια 2 μετρη ξανθιά

Δουλευω με το αμαζον απο το 2003 και εχω bussines account ξερω τι γίνετε,  εχω φαει πολες φορεσ πακέτο με δεματα που αργησαν κ 15 μερες, κ αλεσ φορες που χάθηκαν, οπως και να  εχει .

Και το θεμα με τισ ημερομηνιες εινε πολη σοβαρο γιατι δεν γινετε να περιμενεισ να παραλαβεις εστω κ με αποκληση 3 ημερών αντε 4 κ να σου ερχετε μετα απο 10 μερες εχτρα. Refund και παραγγελία απο αλλου.

Τωρα εμενα δεν με νοιαζει οταν αργουνε τα δεματα δεν τα παραλαμβανω καν γιατι εχο παραγγειλει απο αλλου. Δεν καθομαι να πεζω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλως...σας βρηκα. :(


Delivery By ACRPI
Tracking ID: PW...(αριθμοί)....GR

Που μπορω να κανω tracking αυτο το tracking number; Οπου και αν εχω δοκιμασει, parcelmonitor, 17track, trackitonline, elta, κλπ, πουθενα κανεις δεν το αναγνωριζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, mindreader είπε

Καλως...σας βρηκα. :(


Delivery By ACRPI
Tracking ID: PW...(αριθμοί)....GR

Που μπορω να κανω tracking αυτο το tracking number; Οπου και αν εχω δοκιμασει, parcelmonitor, 17track, trackitonline, elta, κλπ, πουθενα κανεις δεν το αναγνωριζει.

Όταν δεις απο το amazon ότι έφτασε Ελλάδα, θα ενεργοποιηθεί αυτό το tracking το οποίο είναι ELTA Courier.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλώς σας βρήκα και εγώ. Παραγγελία απο amazon.de στις 13/7, από 19/7 μου λέει

"Sorry we missed you. We’re taking your parcel to a nearby Amazon Locker, so you can still get it. We’ll send you an email and update Your Orders when it’s available for collection. If it’s not collected, we’ll try delivering it to your address again."

Στις 9/8 άλλαξε σε :

"Parcel held by carrier as the delivery address is incorrect or incomplete. Please contact the carrier to update your address information.

Athens"
 
Μου λένε να επικοινωνήσω με ACPRI, και με βγάζει εδώ να πάρω τηλέφωνο.
Πιο εύκολο να ζητήσω refund...
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά. Θα ήθελα τα βοήθεια σας. Πριν λίγε μέρες αγόρασα κάποια βιβλία από το amazon.de και ένα από αυτά χωριστικέ από την παραγγελία για άγνωστο λόγο. Το βιβλίο αυτό για κάποιον λόγο πήγε στο Αγγλία και μετα Γερμάνια όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία. Ξέρετε γιατί και αν θα πληρώσω τελωνείο; 

Screenshot_1.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, sleep_walker είπε

Καλησπέρα παιδιά. Θα ήθελα τα βοήθεια σας. Πριν λίγε μέρες αγόρασα κάποια βιβλία από το amazon.de και ένα από αυτά χωριστικέ από την παραγγελία για άγνωστο λόγο. Το βιβλίο αυτό για κάποιον λόγο πήγε στο Αγγλία και μετα Γερμάνια όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία. Ξέρετε γιατί και αν θα πληρώσω τελωνείο; 

Screenshot_1.png

δεν πήγε Αγγλία, από κει έφυγε και τώρα είναι Βέλγιο .....κανονικά έχει τελωνείο.....όταν παραγγέλνεις λέει από κάτω και από που θα φύγει όποτε μπορούσες να μην το παραγγείλεις.....μπορεί όμως να περάσει και έτσι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, kostasbm είπε

δεν πήγε Αγγλία, από κει έφυγε και τώρα είναι Βέλγιο .....κανονικά έχει τελωνείο.....όταν παραγγέλνεις λέει από κάτω και από που θα φύγει όποτε μπορούσες να μην το παραγγείλεις.....μπορεί όμως να περάσει και έτσι 

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση. Όταν το παρήγγειλα έλεγε Dispatched from and sold by Amazon και όταν το έβαλα στο καλάθι έλεγε Sold by: Amazon EU S.a.r.L. οπού εκεί με λίγο googling κατάλαβα ότι αυτή η αποθήκη είναι εντός Ευρώπης για αυτό και έκανα και την παραγγελία. 

Screenshot_2.png

Screenshot_3.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, sleep_walker είπε

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση. Όταν το παρήγγειλα έλεγε Dispatched from and sold by Amazon και όταν το έβαλα στο καλάθι έλεγε Sold by: Amazon EU S.a.r.L. οπού εκεί με λίγο googling κατάλαβα ότι αυτή η αποθήκη είναι εντός Ευρώπης για αυτό και έκανα και την παραγγελία. 

Screenshot_2.png

Screenshot_3.png

εντος Ευρωπης ειναι και η Αγγλια αλλα οχι στην ΕΕ τωρα πια

αν σε ειδοποιησουν για τελωνειακα εξοδα και ποσα αν δεις οτι δε σε συμφερει δεν το παραλαμβανεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/8/2022 στις 8:55 ΠΜ, hurin είπε

Καλώς σας βρήκα και εγώ. Παραγγελία απο amazon.de στις 13/7, από 19/7 μου λέει

"Sorry we missed you. We’re taking your parcel to a nearby Amazon Locker, so you can still get it. We’ll send you an email and update Your Orders when it’s available for collection. If it’s not collected, we’ll try delivering it to your address again."

Στις 9/8 άλλαξε σε :

"Parcel held by carrier as the delivery address is incorrect or incomplete. Please contact the carrier to update your address information.

Athens"
 
Μου λένε να επικοινωνήσω με ACPRI, και με βγάζει εδώ να πάρω τηλέφωνο.
Πιο εύκολο να ζητήσω refund...

να πω και γω για το καινούργιο κόλπο των ΕΛΤΑ κούριερ με το Amazon.de (δεν το έχω ξαναδεί με αυτούς)

το δέμα έχει φτάσει από 20-8 (Σάββατο ΟΚ)

και από 22 (Δευτέρα) έως 24 σήμερα Τετάρτη ,το τράκινγκ δείχνει ότι είναι στο κατάστημα με "δυνατότητα παραλαβής"

με μεταφορικά πληρωμένα

πήγα στη σελίδα του Amazon και το τράκινγκ της Amazon, λέει ότι έχουν γίνει 2 απόπειρες παράδοσης, φυσικά δεν έχει περάσει κανείς, κανένα σημείωμα και καμία τηλ. ειδοποίηση

πήρα τηλ. στο 2310 588037 (αυτό το νούμερο δίνουν για επικοινωνία στη σελίδα της Amazon), μου βγήκε μια κυρία την πρώτη φορά (χτες 23) και μου είπε να μου κλείσει ραντεβού για την παράδοση 10-2 (δεν πέρασε κανείς)

σήμερα κάλεσα ξανά στο 2310 588037 και βγήκε πάλι μια κυρία (μπορεί να ήταν και η ίδια), στην αρχή μου λέει να καλέσω στο 2106073139 γιατί αυτό το νούμερο είναι για πληροφορίες για τα δέματα από Αμαζον (και καλά), μετά μου λέει να κοιτάξω λίγο και μου δίνετε το τράκινγκ, την ρώτησα αν όντως ως εταιρεία κάνουν παραδόσεις πλέον και με διαβεβαίωσε πως ναι βεβαίως

στο 2106073139  φυσικά δεν το σήκωσε κανένας

 

στο κατάστημα κούριερ των ΕΛΤΑ που βρίσκεται το δέμα επίσης δεν το σηκώνει κανένας, σύμφωνα με μαρτυρίες από το google maps, τα λαμπάκια στα τηλέφωνα αναβοσβήνουν συνέχεια αλλά ο ήχος είναι στο mute, καλό ε

απλά με τις μλκίες τους έχω έρθει πάρα πολύ πίσω με μεγάλο χάσιμο χρόνου

η Αμαζον στέλνει, τα ΕΛΤΑ κούριερ δεν παραδίδουν

 

 

 

6669.jpg

6667.jpg

6668.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...