Προς το περιεχόμενο

πεταει την 5η ταχυτητα σε toyota corolla ετους 1991


johnmegarythmos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, lary7 είπε

Αυτό έλεγα και εγώ στον θείο μου, αλλά όταν έχεις ενα αμάξι που για 31 χρόνια δεν σε έχει αφήσει ποτέ πλην μπαταρίας, και οι βλάβες του κόστισαν στα 31 χρόνια όσο εμένα στο Golf στα 5 τότε η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του.

Αρκεί να μην του τύχει ποτέ του σοβαρό τρακάρισμα γιατί τότε θα καταλάβει  τι σημαίνει παθητική ασφάλεια σε αυτοκίνητο 30 ετών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, prometheas είπε

Αρκεί να μην του τύχει ποτέ του σοβαρό τρακάρισμα γιατί τότε θα καταλάβει  τι σημαίνει παθητική ασφάλεια σε αυτοκίνητο 30 ετών...

13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κάπου εκεί σταμάτησα να διαβάζω.

Παιδιά ο καθένας βάζει τα δικά του στάνταρ και ξέρει ο ίδιος τι χρήση κάνει. Με την δική σας λογική κακός οδηγάω μηχανάκι εδώ και 21 χρόνια, θα πρέπει να το πουλήσω μαζί με το σπίτι και να κυκλοφορώ με Χ7 μέσα στην πόλη.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά είναι και οι ανάγκες του καθενός. Εμένα ο πατέρας μου , παρόλο που έχει την οικονομική δυνατότητα να το αλλάξει, κυκλοφορεί με ένα σταρλετ του 1983 το οποίο το είχε αγοράσει καινούριο και το κρατάει καλοσυντηρημενο μέχρι σήμερα. 

Όταν του έπιασα κουβέντα να αγοράσει κάτι άλλο, μου είπε πώς για 1 χιλιόμετρο μέχρι το καφενείο ή το σούπερ μάρκετ δεν αξίζει, άσε που δεν του έχει ζητήσει ποτέ τίποτα.

Επαρχία χωρίς κίνηση και μποτιλιάρισμα η αλήθεια είναι ότι δεν καταπονούνται και πολύ τα οχήματα. Στην Αθήνα για να μετακινηθεις 1 χιλιόμετρο μπορεί να σου φάει αρκετή ώρα με σταμάτα/ξεκίνα ενώ σε επαρχία μερικά λεπτά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα που υπάρχουν νέοι άνθρωποι με μυαλά πιο σκουριασμενα και απο τους παππούδες μας.

30 χρονων αυτοκίνητα νεκροφόρες με λαστιχάκια στα σασμαν, που πατάς το φρενο και φρεναρει μονο ο ενας τροχος να συνεχίζουν κυκλοφορούν στους δρόμους απο ανεύθυνους.

Και μην μου πείτε για κτεο😂

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτάζεις για μεταχειρισμένο σασμάν σε ανακύκλωση ή σε μάντρα με μεταχειρισμένα . Μαζί αλλάζεις λάδια κιβωτίου και σέτ συμπλέκτη .

Και μόλις έχεις τη δυνατότητα , κάνεις αλλαγή καθώς συμφωνώ με τους προηγούμενους περί ασφάλειας σε περίπτωση ατυχήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Κοιτάζεις για μεταχειρισμένο σασμάν σε ανακύκλωση ή σε μάντρα με μεταχειρισμένα . Μαζί αλλάζεις λάδια κιβωτίου και σέτ συμπλέκτη .

Και μόλις έχεις τη δυνατότητα , κάνεις αλλαγή καθώς συμφωνώ με τους προηγούμενους περί ασφάλειας σε περίπτωση ατυχήματος.

Το οποίο θα θελει λαστιχακι στην τριτη😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Το οποίο θα θελει λαστιχακι στην τριτη😂

Όλα είναι θέμα κόστους . Εαν μπορεί φτιάχνει αυτό που έχει που είναι και το καλύτερο .

Εάν δέν έχει άλλα προβλήματα και έχει σκοπό να κρατήσει λίγο καιρό , ίσως αξίζει να ασχοληθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

Κρίμα που υπάρχουν νέοι άνθρωποι με μυαλά πιο σκουριασμενα και απο τους παππούδες μας.

30 χρονων αυτοκίνητα νεκροφόρες με λαστιχάκια στα σασμαν, που πατάς το φρενο και φρεναρει μονο ο ενας τροχος να συνεχίζουν κυκλοφορούν στους δρόμους απο ανεύθυνους.

Και μην μου πείτε για κτεο😂

Όσο κρίμα είναι που υπάρχουν νέοι άνθρωποι άεργοι εισοδηματίες που ρητορεύουν όλη μέρα στο insomnia.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν είναι μονο οι βλάβες.Είναι και η ασφάλεια,ενεργητική και παθητική.

ενεργητικη και παθητικη τι εννοεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, johnmegarythmos είπε

ενεργητικη και παθητικη τι εννοεις;

Αν και απορώ που δεν ξερεις τι είναι https://www.autoagora.gr/news/data/cool-news/Energhtikh-Pathhtikh-asfaleia-Poy-diaferoyn_211754.asp

https://carhellas.blogspot.com/2014/01/blog-post_28.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Κρίμα που υπάρχουν νέοι άνθρωποι με μυαλά πιο σκουριασμενα και απο τους παππούδες μας.

30 χρονων αυτοκίνητα νεκροφόρες με λαστιχάκια στα σασμαν, που πατάς το φρενο και φρεναρει μονο ο ενας τροχος να συνεχίζουν κυκλοφορούν στους δρόμους απο ανεύθυνους.

Και μην μου πείτε για κτεο😂

εγω εχω ενα φιατ uno 45 του 1989 που κυκλοφορω το πρωτο μου αμαξι και με αυτο ειμαι ακομα εχει βγαλει αρκετο. ασχολιαστο το κτεο , πριν ενα μηνα με εκοψαν , λογω καυσαεριων, λογω πισω φρενων και πισω λαστιχων . Και βρηκα τον Τζανη στην Παιανια που καθαριζει καρμπιρατερ και 60 ευρω το μαλι για καθαρισμα ποτε δεν το εχω καθαρισει , και 2 μεταχειρισμενα λαστιχα πισω 30 ευρω και ελενχο φρενων και εξαερωση και αλλαγη πισω φρενα ταμπουρα και φρενουι πως λεγονται 100 ευρω το μαλλι, περυσι ειχα αλλαξει μπροστα φρενα και δισκους , συνολο 190 ευρω , και εχτες το ξανα περασα κτεο με επανελενχο και περασε κανονικα . Αλλα φρικαρα με ενα golf 4 με εναν πακιστανο που το ειχε και ειχε βαλει τον αριθμο κυκλοφοριας και το ειχε βαλει δεξια με 2 βιδες τα ξεκολλησαν και τα εβαλαν σωστα , και ο ανθρωπος ειχε ερθει για καρτα καυσαεριων και τελικα μετα το πολυ γκαζι για να δει τα καυσαερια βαζει μπροστα και σκαει το ψυγειο!! εβγαζε καπνους μπροστα και ετρεχαν νερα απο πισω, και το εσπρωξαν για να βγει απο το διαδρομο , το αμαξι περασε κανονικα τα καυσαερια. Οποτε σιγουρα θα πρεπει να κοιταμε την μηχανη μας πριν ξεκινησουμε ή ανα τακτα χρονια διαστηματα σωστο ελενχο , διοτι πολυς κοσμος δεν εχει χρηματα για συντηρησει το αμαξι του αλλα ενα οπτικο ελενχο να κανεις ξερεις που βρισκεσαι. Οποτε οπως βλεπεται δεν φταιει το καθε αμαξι νεο αμαξι και αχρηστο και παλιο αμαξι και καλυτερο , απλα ετυχε, αν και εχω ακουσει για φιατ τα χειροτερα αλλα τα νεα συνχρονα φιατ παντα και tipo αλλα και multijet μηχανη ειναι αξιοπιστα και δεν βγαζουνε τιποτα αλλα και παλι σχετικο ειναι δεν ξερεις τι παρνεις οταν παιρνεις ενα μεταχειρισμενο αμαξι. Αφου γενικα ο κοσμος δεν μπορει να αγορασει καινουργιο αμαξι οποτε δεν ξερει τι παιρνει στο μεταχειρισμενο και αμα του τα πει ο προηγουμενως ιδιοκτητης ολα /. 

12 ώρες πριν, kage είπε

Κούβα θα γίνουμε...

Παρολ αυτά δείξε μας φωτό από την πατέντα με το λαστιχακι..

Υπάρχει ακόμη η lrp super βενζίνη? Είναι σε κλειστό γκαράζ?

Ήμασταν τυχεροί που αυτοκαταστραφηκαν όλα τα σαξοραλα κ puntogt (σύντομα κ τα σταρλετ):p  

images?q=tbn:ANd9GcSAyjW3dofvWD9HZk6ofwX 

Υπάρχει στο car.gr αγγελία ίδια χρονιά με έναν τύπο π ζητάει 5κ κ ταυτόχρονα αναφέρει "όλα γνησια" 🚀🔥

χρησιμοποιει το λαστιχο <χταποδι >> και την δενει την πεμπτη https://www.skroutz.gr/s/24152173/Auto-Gs-Χταπόδι-Μονό-8mmx100cm-17384.html 

οταν την βαζει για την μην την πεταει αλλα οταν ζοριζεται το αμαξι ή ανεβαινει ανηφορα την πεταει και πρεπει να αλλαξεις σε 4η. Γενικα ολα μας ταξιδια με αυτο αμαξι τα κανουμε και με το λαστιχο χταποδι τοσα χρονια και δεν εχουμε κανενα θεμα αλλα εμενα δεν με βολευει το λαστιχο και μου φαινεται δυσκολο να κρατας το τιμονι και να μην κοιτας μπροστα για να δεσεις το λεβιε με το λαστιχο για μην την πεταξει την 5η. Το αμαξι ειναι εμφανισιακα καινουργιο και του γκαραζ! ολο στο γκαραζ το εχει  δεν καθεται εξω οταν δεν το χρησιμοποιει και για αυτο εχει αντεξει τοσα χρονια . 

8 ώρες πριν, lary7 είπε

Λογικά αν το προσέχει το αμάξι θα ζήσει αρκετά χρόνια ακόμα, η συγκεκριμένη γενιά είναι από τα πιο αξιόπιστα Toyota που υπάρχουν. Το σασμάν επισκεύασέ το μόνο αν εμπιστεύεσαι αυτόν που θα το κάνει και θα σου δώσει εγγύηση, γιατί απο το άνοιξε κλείσε μπορεί να μην βάλει σωστά κατι άλλο και μετά να βγάλει άλλα θέματα. Λογικά θα βρεις εύκολα ένα μεταχειρισμένο να βάλεις επάνω αφού του αλλάξεις βαλβολίνες, ίσως είναι η καλύτερη επιλογή. Επείδή είχει ο θείος μου της ίδιας γενιάς που αν δεν τράκαρε θα δούλευε ακόμα, όπου βρείς φθηνά μεταχειρισμένα ανταλλακτικά πάρτα για απόθεμα, εκεί πονάνε αυτά δεν βρίσκεις κάποια κομμάτια.

το πιστευω οτι θα ειναι ακριβο το μεταχειρισμενο κιβωτιο και αμα βρεις!! εννοειτα βαλβολινες καινουργιες . Αλλα για να μην το αλλαζει ο πατερας μου τοσο καιρο μαλλον δε εμπιστευεται κανεναν. 

11 λεπτά πριν, johnmegarythmos είπε

 

 

 

10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

σασμαν μεταχειρισμένο .

 

11 ώρες πριν, bill999r είπε

Η επισκευή χειροκίνητου σασμάν πάει γύρω στα 300 ευρώ κ γίνεται σχεδόν ανακατασκευή του σασμάν.

 

 

το μεταχειρισμενο σασμαν ποσο μπορει να φτασει; . πανω απο 300 ευρω; . 

Επεξ/σία από johnmegarythmos
  • Confused 3
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, johnmegarythmos είπε

 

χρησιμοποιει το λαστιχο <χταποδι >> και την δενει την πεμπτη https://www.skroutz.gr/s/24152173/Auto-Gs-Χταπόδι-Μονό-8mmx100cm-17384.html 

οταν την βαζει για την μην την πεταει αλλα οταν ζοριζεται το αμαξι ή ανεβαινει ανηφορα την πεταει και πρεπει να αλλαξεις σε 4η. Γενικα ολα μας ταξιδια με αυτο αμαξι τα κανουμε και με το λαστιχο χταποδι τοσα χρονια και δεν εχουμε κανενα θεμα αλλα εμενα δεν με βολευει το λαστιχο και μου φαινεται δυσκολο να κρατας το τιμονι και να μην κοιτας μπροστα για να δεσεις το λεβιε με το λαστιχο για μην την πεταξει την 5η. Το αμαξι ειναι εμφανισιακα καινουργιο και του γκαραζ! ολο στο γκαραζ το εχει  δεν καθεται εξω οταν δεν το χρησιμοποιει και για αυτο εχει αντεξει τοσα χρονια . 

το πιστευω οτι θα ειναι ακριβο το μεταχειρισμενο κιβωτιο και αμα βρεις!! εννοειτα βαλβολινες καινουργιες . Αλλα για να μην το αλλαζει ο πατερας μου τοσο καιρο μαλλον δε εμπιστευεται κανεναν. 

Toυλάχιστον γυαλίζει το χρωμα!!!!!!!!!!!!1

Αν δεν μας δουλευεις τότε είστε επικίνδυνοι ,απορώ πως δεν το καταλαβαίνετε!! 

Δεν κοιτάει τον δρόμο για να δενει με το χταπόδι τον λεβιέ!!!Τι άλλο θα ακούσουμε!!!!!!!!!!!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...