Προς το περιεχόμενο

Ανησυχίες


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tsofras είπε

Αν εξαιρέσουμε την ομορφιά του και κανά brembo φρένο τι ιδιαίτερο έχει για να κοστίζει 40.000€ ?

Έχουμε χάσει την μπάλα, κάποτε πληρώναμε τον κινητήρα και μετά τα υπόλοιπα.

Τώρα πληρώνουμε τα υπόλοιπα για 3 κυλίνδρους κινητήρες 1000-1200 κυβικά 

Ειλικρινά ρωτάω για να δω τι μου διαφεύγει, από όσο θυμάμαι η τιμή ενός αυτοκινήτου ήταν όλο το πακέτο

Δεν μπορώ να βλέπω αμάξια 1.2 κυβικά με 130 άλογα να κοστίζουν πλέον 35.000+  και ξαφνικά να θεωρούμε premium την Alfa και την Peugeot

Απλά η γνώμη μου 

"Τώρα πληρώνουμε τα υπόλοιπα" οτι κανει η peugeot και οτι εκανε τοσα χρονια το βαγκ και ας μην μας αρεσει να το παραδεχτουμε...την ειδε premium μονο στην τιμη.

"τι ιδιαίτερο έχει για να κοστίζει 40.000" σαν αυτοκινητο αρκετα ανωτερο απο άλλα στην κατηγορια του που ειναι 2-3 χιλιαρικα φτηνοτερα ή και ακριβοτερα. Απο κοντα οι λεπτομερειες βαριεμαι να εξηγω εδω :) Μην ξεχνας οτι οταν βγηκε η ιουλια ΟΛΟΙ  λεγανε τα ιδια ( μην πω και χειροτερα). Αποδειχτηκε τελικα οτι τα αξιζε και με το παραπανω. H Alfa ηταν παντα premium ( εστω στο απο κατω σκαλοπατι σε σχεση με την bmw Και την merc παρεα με την lancia -  δεν ξερω αν μπηκες ποτε σου σε thema του 80-90 να τραβας μαλακια-) η Peugeot δεν ηταν ΠΟΤΕ και την ειδε μονο με τις τιμες τα τελευταια χρονια. Ο ομιλος ο ιδιος πλεον ΔΕΝ εχει την Peugeot στο ιδιο group με την αλφα( mainstream η peugeot , premium plan για την alfa). Επισης premium ΔΕΝ ειναι το Lane assist  ούτε μονο τα άλογα να με συγχωρεις.

 

Εδω ρε πηγαν να μου πουλησουν εισαγωγης clio ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ 17000 με 6000 χλμ ( ας υποθεσουμε οτι ειναι πραγματικα) με ΤΑΣΙΑ. ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ! και η πλακα ηταν οτι διπλα διπλα ειχα το δικο μου. γυρναω κοιταω το κλιο....κοιταω μετα την δικια μου ( που δεν ειπα ποτε οτι ειναι το αμαγαλμα της αυτοκινησης) και..το χαος...σε ολα.....μουρθε να του πω..αντε απο δω ρε γαλλογυφτουλα που μου την ειδες και πριμιουμ.

 

Τουλαχιστον οφειλεις να παραδεχτεις οτι οταν περνεις φεραρι περνεις..φεραρι... οταν περνεις πορσε μακαν περνεις...σκοντα σουπερμπ... ( οπως κατεστρεψε το vag αυτες τις φιρμες ετσι κατεστρεψε και η φιατ τοτε την αλφα, δεν ηταν τρελοι οι φεραριστι που μειναν ανεξαρτητοι....)

 

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Η alfa πάντα premium είναι... 

Εδώ πληρώνεις το golf για premium... 

Μην πω για seat @tsofras😁😄.... 😇

Αυτά από εμένα..!!!!!!!!!! 

Το γολφ ηταν αξιοπρεπες και σε εκδοσεις gti ισως ανωτερο απο την qv ( ιουλιεττα), ενω το πολο δεν εφτασε ΠΟΤΕ την μιτο ( ουτε καν στις φτωχοτερες τους εκδοσεις) ασχετα με τις πωλησεις.. ΑΠο την αλλη το formentor ( που εχει γινει ο κακος χαμος λες και εχει καμια σχεση με την παραδοσιακη cupra ) ειναι κατωτερο σαν αυτοκινητο απο την τοναλε και θα το δειτε στην πορεια ( ειπαμε τσοφρας απο κοντα ).

Εγω εχω να πω οτι οι περισσοτεροι που με κοροιδευανε οταν πηρα την ιουλιεττα αυτη τη στιγμη με παρακαλανε να τους την πουλησω η να τους εχω στα υποψην ΑΝ ποτε την πουλησω ( που δεν..προτιμω να την αφησω σε ενα γκαραζ μεχρι να πεθανω). Πραγματα που λεγανε η ακουγανε και οι κλασσικοι μυθοι που ακουμε τοσα χρονια ιταλικων εχουν αρχισει και καταρρεουν στο μυαλο τους ( και να φανταστεις οτι εχω απλα ενα ντιζελακι)

 

Επισης το οτι η τοναλε σου εγγυατε παραδοση σε 3 μαξ μηνες αυτην την συγκεκριμενη περιοδο οταν 9/10 κατασκευαστες περιμενεις...και περιμενεις...την κανει πριμιουμ αντιμετωπιση απο μονο του.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

"Τώρα πληρώνουμε τα υπόλοιπα" οτι κανει η peugeot και οτι εκανε τοσα χρονια το βαγκ και ας μην μας αρεσει να το παραδεχτουμε...την ειδε premium μονο στην τιμη.

"τι ιδιαίτερο έχει για να κοστίζει 40.000" σαν αυτοκινητο αρκετα ανωτερο απο άλλα στην κατηγορια του που ειναι 2-3 χιλιαρικα φτηνοτερα ή και ακριβοτερα. Απο κοντα οι λεπτομερειες βαριεμαι να εξηγω εδω :) Μην ξεχνας οτι οταν βγηκε η ιουλια ΟΛΟΙ  λεγανε τα ιδια ( μην πω και χειροτερα). Αποδειχτηκε τελικα οτι τα αξιζε και με το παραπανω. H Alfa ηταν παντα premium ( εστω στο απο κατω σκαλοπατι σε σχεση με την bmw Και την merc παρεα με την lancia -  δεν ξερω αν μπηκες ποτε σου σε thema του 80-90 να τραβας μαλακια-) η Peugeot δεν ηταν ΠΟΤΕ και την ειδε μονο με τις τιμες τα τελευταια χρονια. Ο ομιλος ο ιδιος πλεον ΔΕΝ εχει την Peugeot στο ιδιο group με την αλφα( mainstream η peugeot , premium plan για την alfa). Επισης premium ΔΕΝ ειναι το Lane assist  ούτε μονο τα άλογα να με συγχωρεις.

 

Σε συγχωρώ :D

Την Guilia θα την πλήρωνα 40 πάντως

Πάμε τώρα στα του test drive

Το λοιπόν

Το αμάξι είναι ένα φουσκωμένο Leon και ας λένε κάποιοι reviewers ότι δεν έχει καμία σχέση.

Είναι σε κάποια σημεία ποιοτικότερο μέσα όπως στις επενδύσεις στις πόρτες και στο ταμπλό και στα καθίσματα αλλά δεν είδα καμία άλλη διαφορά. Το πήρα παρατημένο απο τον ήλιο και έτριζε στην αρχή μέχρι να πιάσει θερμοκρασία ακριβώς στα ίδια σημεία που τρίζει και το δικό μου.

Ανάρτηση : Λίγο πιο άνετο απο το δικό μου , αν αλλάξω ελαστικά που έχω σκληρά παίζει να το φέρω σχεδόν στο ίδιο σημείο

Φρένα : Εδώ μπορώ να πώ ότι είδαι αισθητή διαφορά. Έχει καλύτερα φρένα απο το δικό μου , αφού όταν ξαναμπήκα να φύγω κατάλαβα αμέσως την διαφορά με το που τα πάτησα

Θέση οδήγησης : Ψηλότερη απο του Leon. Ναι τελικά δεν είμαι για SUV , μπορεί να έχω θέμα στη μέση αλλά δεν με βολεύει αυτή η θέση που έχουν τα SUV. Αν δεν είχα μπάκετ μάλλον θα είχα την ιδανική θέση για τα γούστα μου και το πρόβλημα που έχω.

Ορατότητα : Πολύ μάτσο ρε παιδί μου , βλέπεις ένα τεράστιο καπό μπροστά σου χωρίς λόγο και αιτία. Σου προκαλεί μία ανασφάλεια για πιο στενούς δρόμους. Δεν μου άρεσε μπορώ να πω , προτιμώ το Leon

Κιβώτιο : Και εδώ πάμε στο ζουμί της υπόθεσης. Με ξέρετε δεν λέω βλακείες τόσο καιρό για το πως νιώθω. Δεν ξέρω αν φταίει ότι ειμαι 1.5 χρόνο με χειροκίνητο , αλλά μάλλον απομυθοποίησα όλο αυτό με το DSG . Αν ήμουν σε κίνηση σίγουρα θα ήταν το ιδανικό , αλλά σε διαδρομή που έκανα (την κάνω σχεδόν καθημερινά) παρατήρησα τα εξής :

1) Ξεκινάει τελικά απότομα ακόμη και στο D

2) Στο S κάνει κομπιάσματα που δεν μου άρεσαν καθόλου

3) Καταλαβαίνεις το lag στο kick down, δεν ξέρω αν το έχω ξεχάσει σε σχέση με αυτό που είχα ή αν είναι πιο αισθητό στα τελευταία μοντέλα

4) Όταν πάρκαρα 2 φορές με έπιασα να σκέφτομαι να βάλω νεκρά , να βάλω όπισθεν , να βάλω νεκρά , να πατήσω το P και να βάλω χειρόφρενο. Έχω μάθει να παρκάρω στο δευτερόλεπτο με το χειροκίνητο χωρίς όλη αυτή την διαδικασία :D

5) Το έχουν αναφέρει και άλλοι , τελικά με το χειροκίνητο αισθάνεσαι μία σύνδεση με το αμάξι. Αν εξαιρέσεις την κίνηση  μπορώ να πώ ότι μου έλειψε κιόλας ή οι μικρο διορθώσεις που είναι ευκολότερες με τον συμπλέκτη .

Εν κατακλείδι

Είναι απίστευτο το αμάξι , δεν είναι για εμένα , δεν είμαι για τεράστια - ψηλά SUV και μετά το σημερινό δεν ξέρω αν τελικά είμαι και για αυτόματο :D

Όχι πως δεν θα ήθελα αυτόματο , όταν λέω ότι δεν είμαι εννοώ μάλλον δεν αξίζει να δώσω 10.000ε για να κερδίσω τελικά την άνεση στη κίνηση που την πετυχαίνω 4 φορές τον μήνα

Τελικά το έχω συνηθίσει το αμάξι μου και ειλικρινά δεν έχω καμία διάθεση να το αλλάξω , αν καθόταν το ίδιο ακριβώς σε αυτόματο με 2000ε διαφορά τότε οκ

Αυτά απο εμένα

4 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Το γολφ ηταν αξιοπρεπες και σε εκδοσεις gti ισως ανωτερο απο την qv ( ιουλιεττα). ΑΠο την αλλη το formentor ( που εχει γινει ο κακος χαμος λες και εχει καμια σχεση με την παραδοσιακη cupra ) ειναι κατωτερο σαν αυτοκινητο απο την τοναλε και θα το δειτε στην πορεια ( ειπαμε τσοφρας απο κοντα ).

Εγω εχω να πω οτι οι περισσοτεροι που με κοροιδευανε οταν πηρα την ιουλιεττα αυτη τη στιγμη με παρακαλανε να τους την πουλησω η να τους εχω στα υποψην ΑΝ ποτε την πουλησω ( που δεν..προτιμω να την αφησω σε ενα γκαραζ μεχρι να πεθανω). Πραγματα που λεγανε η ακουγανε και οι κλασσικοι μυθοι που ακουμε τοσα χρονια ιταλικων εχουν αρχισει και καταρρεουν στο μυαλο τους ( και να φανταστεις οτι εχω απλα ενα ντιζελακι)

 

Επισης το οτι η τοναλε σου εγγυατε παραδοση σε 3 μαξ μηνες αυτην την συγκεκριμενη περιοδο οταν 9/10 κατασκευαστες περιμενεις...και περιμενεις...την κανει πριμιουμ αντιμετωπιση απο μονο του.

Με πρόλαβες ενώ έγραφα

Την tonale δεν την έχω δεί , αλλά το Formentor σίγουρα δεν ειναι premium

Βάζουν μία επένδυση στην πόρτα και ξαφνικά έγινε premium , δεν πάει έτσι

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σε συγχωρώ :D

Την Guilia θα την πλήρωνα 40 πάντως

Πάμε τώρα στα του test drive

Το λοιπόν

Το αμάξι είναι ένα φουσκωμένο Leon και ας λένε κάποιοι reviewers ότι δεν έχει καμία σχέση.

Είναι σε κάποια σημεία ποιοτικότερο μέσα όπως στις επενδύσεις στις πόρτες και στο ταμπλό και στα καθίσματα αλλά δεν είδα καμία άλλη διαφορά. Το πήρα παρατημένο απο τον ήλιο και έτριζε στην αρχή μέχρι να πιάσει θερμοκρασία ακριβώς στα ίδια σημεία που τρίζει και το δικό μου.

Ανάρτηση : Λίγο πιο άνετο απο το δικό μου , αν αλλάξω ελαστικά που έχω σκληρά παίζει να το φέρω σχεδόν στο ίδιο σημείο

Φρένα : Εδώ μπορώ να πώ ότι είδαι αισθητή διαφορά. Έχει καλύτερα φρένα απο το δικό μου , αφού όταν ξαναμπήκα να φύγω κατάλαβα αμέσως την διαφορά με το που τα πάτησα

Θέση οδήγησης : Ψηλότερη απο του Leon. Ναι τελικά δεν είμαι για SUV , μπορεί να έχω θέμα στη μέση αλλά δεν με βολεύει αυτή η θέση που έχουν τα SUV. Αν δεν είχα μπάκετ μάλλον θα είχα την ιδανική θέση για τα γούστα μου και το πρόβλημα που έχω.

Ορατότητα : Πολύ μάτσο ρε παιδί μου , βλέπεις ένα τεράστιο καπό μπροστά σου χωρίς λόγο και αιτία. Σου προκαλεί μία ανασφάλεια για πιο στενούς δρόμους. Δεν μου άρεσε μπορώ να πω , προτιμώ το Leon

Κιβώτιο : Και εδώ πάμε στο ζουμί της υπόθεσης. Με ξέρετε δεν λέω βλακείες τόσο καιρό για το πως νιώθω. Δεν ξέρω αν φταίει ότι ειμαι 1.5 χρόνο με χειροκίνητο , αλλά μάλλον απομυθοποίησα όλο αυτό με το DSG . Αν ήμουν σε κίνηση σίγουρα θα ήταν το ιδανικό , αλλά σε διαδρομή που έκανα (την κάνω σχεδόν καθημερινά) παρατήρησα τα εξής :

1) Ξεκινάει τελικά απότομα ακόμη και στο D

2) Στο S κάνει κομπιάσματα που δεν μου άρεσαν καθόλου

3) Καταλαβαίνεις το lag στο kick down, δεν ξέρω αν το έχω ξεχάσει σε σχέση με αυτό που είχα ή αν είναι πιο αισθητό στα τελευταία μοντέλα

4) Όταν πάρκαρα 2 φορές με έπιασα να σκέφτομαι να βάλω νεκρά , να βάλω όπισθεν , να βάλω νεκρά , να πατήσω το P και να βάλω χειρόφρενο. Έχω μάθει να παρκάρω στο δευτερόλεπτο με το χειροκίνητο χωρίς όλη αυτή την διαδικασία :D

5) Το έχουν αναφέρει και άλλοι , τελικά με το χειροκίνητο αισθάνεσαι μία σύνδεση με το αμάξι. Αν εξαιρέσεις την κίνηση  μπορώ να πώ ότι μου έλειψε κιόλας ή οι μικρο διορθώσεις που είναι ευκολότερες με τον συμπλέκτη .

Εν κατακλείδι

Είναι απίστευτο το αμάξι , δεν είναι για εμένα , δεν είμαι για τεράστια - ψηλά SUV και μετά το σημερινό δεν ξέρω αν τελικά είμαι και για αυτόματο :D

Όχι πως δεν θα ήθελα αυτόματο , όταν λέω ότι δεν είμαι εννοώ μάλλον δεν αξίζει να δώσω 10.000ε για να κερδίσω τελικά την άνεση στη κίνηση που την πετυχαίνω 4 φορές τον μήνα

Τελικά το έχω συνηθίσει το αμάξι μου και ειλικρινά δεν έχω καμία διάθεση να το αλλάξω , αν καθόταν το ίδιο ακριβώς σε αυτόματο με 2000ε διαφορά τότε οκ

Αυτά απο εμένα

Επισης αν θυμαστε στην συναντηση σας ειχα πει για τα πλαστικα της GLC...70000 αμαξι... επιτελους μου εστειλε το βιντεο ο φιλος detailer απο σαλονικα. Θα σας το δειξω στην επομενη. ..ουτε τα ιταλικα δεν κανουν ετσι!

8 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σε συγχωρώ :D

Την Guilia θα την πλήρωνα 40 πάντως

Πάμε τώρα στα του test drive

Το λοιπόν

Το αμάξι είναι ένα φουσκωμένο Leon και ας λένε κάποιοι reviewers ότι δεν έχει καμία σχέση.

Είναι σε κάποια σημεία ποιοτικότερο μέσα όπως στις επενδύσεις στις πόρτες και στο ταμπλό και στα καθίσματα αλλά δεν είδα καμία άλλη διαφορά. Το πήρα παρατημένο απο τον ήλιο και έτριζε στην αρχή μέχρι να πιάσει θερμοκρασία ακριβώς στα ίδια σημεία που τρίζει και το δικό μου.

Ανάρτηση : Λίγο πιο άνετο απο το δικό μου , αν αλλάξω ελαστικά που έχω σκληρά παίζει να το φέρω σχεδόν στο ίδιο σημείο

Φρένα : Εδώ μπορώ να πώ ότι είδαι αισθητή διαφορά. Έχει καλύτερα φρένα απο το δικό μου , αφού όταν ξαναμπήκα να φύγω κατάλαβα αμέσως την διαφορά με το που τα πάτησα

Θέση οδήγησης : Ψηλότερη απο του Leon. Ναι τελικά δεν είμαι για SUV , μπορεί να έχω θέμα στη μέση αλλά δεν με βολεύει αυτή η θέση που έχουν τα SUV. Αν δεν είχα μπάκετ μάλλον θα είχα την ιδανική θέση για τα γούστα μου και το πρόβλημα που έχω.

Ορατότητα : Πολύ μάτσο ρε παιδί μου , βλέπεις ένα τεράστιο καπό μπροστά σου χωρίς λόγο και αιτία. Σου προκαλεί μία ανασφάλεια για πιο στενούς δρόμους. Δεν μου άρεσε μπορώ να πω , προτιμώ το Leon

Κιβώτιο : Και εδώ πάμε στο ζουμί της υπόθεσης. Με ξέρετε δεν λέω βλακείες τόσο καιρό για το πως νιώθω. Δεν ξέρω αν φταίει ότι ειμαι 1.5 χρόνο με χειροκίνητο , αλλά μάλλον απομυθοποίησα όλο αυτό με το DSG . Αν ήμουν σε κίνηση σίγουρα θα ήταν το ιδανικό , αλλά σε διαδρομή που έκανα (την κάνω σχεδόν καθημερινά) παρατήρησα τα εξής :

1) Ξεκινάει τελικά απότομα ακόμη και στο D

2) Στο S κάνει κομπιάσματα που δεν μου άρεσαν καθόλου

3) Καταλαβαίνεις το lag στο kick down, δεν ξέρω αν το έχω ξεχάσει σε σχέση με αυτό που είχα ή αν είναι πιο αισθητό στα τελευταία μοντέλα

4) Όταν πάρκαρα 2 φορές με έπιασα να σκέφτομαι να βάλω νεκρά , να βάλω όπισθεν , να βάλω νεκρά , να πατήσω το P και να βάλω χειρόφρενο. Έχω μάθει να παρκάρω στο δευτερόλεπτο με το χειροκίνητο χωρίς όλη αυτή την διαδικασία :D

5) Το έχουν αναφέρει και άλλοι , τελικά με το χειροκίνητο αισθάνεσαι μία σύνδεση με το αμάξι. Αν εξαιρέσεις την κίνηση  μπορώ να πώ ότι μου έλειψε κιόλας ή οι μικρο διορθώσεις που είναι ευκολότερες με τον συμπλέκτη .

Εν κατακλείδι

Είναι απίστευτο το αμάξι , δεν είναι για εμένα , δεν είμαι για τεράστια - ψηλά SUV και μετά το σημερινό δεν ξέρω αν τελικά είμαι και για αυτόματο :D

Όχι πως δεν θα ήθελα αυτόματο , όταν λέω ότι δεν είμαι εννοώ μάλλον δεν αξίζει να δώσω 10.000ε για να κερδίσω τελικά την άνεση στη κίνηση που την πετυχαίνω 4 φορές τον μήνα

Τελικά το έχω συνηθίσει το αμάξι μου και ειλικρινά δεν έχω καμία διάθεση να το αλλάξω , αν καθόταν το ίδιο ακριβώς σε αυτόματο με 2000ε διαφορά τότε οκ

Αυτά απο εμένα

Με πρόλαβες ενώ έγραφα

Την tonale δεν την έχω δεί , αλλά το Formentor σίγουρα δεν ειναι premium

Βάζουν μία επένδυση στην πόρτα και ξαφνικά έγινε premium , δεν πάει έτσι

premium ειναι το συνολο. ουτε ενα μπλιμπλικι στους καθρεπτες, ουτε ενα κομματι δερμα στις πορτες..το συνολο.  απο το αμαξι μεχρι την αντιμετωπιση που θα εχεις απο τον κατασκευαστη και την αντιπροσωπεια.

Τι να τα κανω τα ταμπλο με "οψη" ξυλου σε merc μοντελα οταν ειναι πλαστικο. Το πληρωνεις για ξυλο ομως.

11 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σε συγχωρώ :D

Την Guilia θα την πλήρωνα 40 πάντως

Πάμε τώρα στα του test drive

Το λοιπόν

Το αμάξι είναι ένα φουσκωμένο Leon και ας λένε κάποιοι reviewers ότι δεν έχει καμία σχέση.

Είναι σε κάποια σημεία ποιοτικότερο μέσα όπως στις επενδύσεις στις πόρτες και στο ταμπλό και στα καθίσματα αλλά δεν είδα καμία άλλη διαφορά. Το πήρα παρατημένο απο τον ήλιο και έτριζε στην αρχή μέχρι να πιάσει θερμοκρασία ακριβώς στα ίδια σημεία που τρίζει και το δικό μου.

Ανάρτηση : Λίγο πιο άνετο απο το δικό μου , αν αλλάξω ελαστικά που έχω σκληρά παίζει να το φέρω σχεδόν στο ίδιο σημείο

Φρένα : Εδώ μπορώ να πώ ότι είδαι αισθητή διαφορά. Έχει καλύτερα φρένα απο το δικό μου , αφού όταν ξαναμπήκα να φύγω κατάλαβα αμέσως την διαφορά με το που τα πάτησα

Θέση οδήγησης : Ψηλότερη απο του Leon. Ναι τελικά δεν είμαι για SUV , μπορεί να έχω θέμα στη μέση αλλά δεν με βολεύει αυτή η θέση που έχουν τα SUV. Αν δεν είχα μπάκετ μάλλον θα είχα την ιδανική θέση για τα γούστα μου και το πρόβλημα που έχω.

Ορατότητα : Πολύ μάτσο ρε παιδί μου , βλέπεις ένα τεράστιο καπό μπροστά σου χωρίς λόγο και αιτία. Σου προκαλεί μία ανασφάλεια για πιο στενούς δρόμους. Δεν μου άρεσε μπορώ να πω , προτιμώ το Leon

Κιβώτιο : Και εδώ πάμε στο ζουμί της υπόθεσης. Με ξέρετε δεν λέω βλακείες τόσο καιρό για το πως νιώθω. Δεν ξέρω αν φταίει ότι ειμαι 1.5 χρόνο με χειροκίνητο , αλλά μάλλον απομυθοποίησα όλο αυτό με το DSG . Αν ήμουν σε κίνηση σίγουρα θα ήταν το ιδανικό , αλλά σε διαδρομή που έκανα (την κάνω σχεδόν καθημερινά) παρατήρησα τα εξής :

1) Ξεκινάει τελικά απότομα ακόμη και στο D

2) Στο S κάνει κομπιάσματα που δεν μου άρεσαν καθόλου

3) Καταλαβαίνεις το lag στο kick down, δεν ξέρω αν το έχω ξεχάσει σε σχέση με αυτό που είχα ή αν είναι πιο αισθητό στα τελευταία μοντέλα

4) Όταν πάρκαρα 2 φορές με έπιασα να σκέφτομαι να βάλω νεκρά , να βάλω όπισθεν , να βάλω νεκρά , να πατήσω το P και να βάλω χειρόφρενο. Έχω μάθει να παρκάρω στο δευτερόλεπτο με το χειροκίνητο χωρίς όλη αυτή την διαδικασία :D

5) Το έχουν αναφέρει και άλλοι , τελικά με το χειροκίνητο αισθάνεσαι μία σύνδεση με το αμάξι. Αν εξαιρέσεις την κίνηση  μπορώ να πώ ότι μου έλειψε κιόλας ή οι μικρο διορθώσεις που είναι ευκολότερες με τον συμπλέκτη .

Εν κατακλείδι

Είναι απίστευτο το αμάξι , δεν είναι για εμένα , δεν είμαι για τεράστια - ψηλά SUV και μετά το σημερινό δεν ξέρω αν τελικά είμαι και για αυτόματο :D

Όχι πως δεν θα ήθελα αυτόματο , όταν λέω ότι δεν είμαι εννοώ μάλλον δεν αξίζει να δώσω 10.000ε για να κερδίσω τελικά την άνεση στη κίνηση που την πετυχαίνω 4 φορές τον μήνα

Τελικά το έχω συνηθίσει το αμάξι μου και ειλικρινά δεν έχω καμία διάθεση να το αλλάξω , αν καθόταν το ίδιο ακριβώς σε αυτόματο με 2000ε διαφορά τότε οκ

Αυτά απο εμένα

Με πρόλαβες ενώ έγραφα

Την tonale δεν την έχω δεί , αλλά το Formentor σίγουρα δεν ειναι premium

Βάζουν μία επένδυση στην πόρτα και ξαφνικά έγινε premium , δεν πάει έτσι

Κρατα το leon και σταματα να χανεις τον υπνο σου. δεν αξιζει. μια χαρα αυτοκινητο ειναι.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

 

Κρατα το leon και σταματα να χανεις τον υπνο σου. δεν αξιζει. μια χαρα αυτοκινητο ειναι.

Καλά δεν χάνω τον ύπνο μου πλέον, απλά καταλαβαίνω ότι το τέλειο σαν σύνολο δεν θα το βρω ποτέ ( βάζω και το οικονομικό στο τέλειο)

Είμαι και άνθρωπος της συνήθειας δεν έχω διάθεση για αλλαγές, θα κοιτάξω εν καιρό να φτιάξω κανα 2 θεματακια και το επόμενο ας είναι ηλεκτρικό.

Είχα και στο μυαλό μου με όλη την κατάσταση κατά πόσο είναι φρόνιμο α πάω να πετάξω αλλά 10.000€ στο αμάξι

Αν κάτσει Leon FR Plus αυτόματο έχει καλώς δεν κοιτάω τίποτα άλλο πλέον ( και αυτό για 2-3 χιλιάρικα διαφορά)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Η alfa πάντα premium είναι... 

Εδώ πληρώνεις το golf για premium... 

Μην πω για seat @tsofras😁😄.... 😇

Αυτά από εμένα..!!!!!!!!!! 

H Alfa ήταν premium κάποτε και με τρομερά μοτερ μετά  με σασια και μοτερ Fiat μόνο στη τιμή premium και στα ανταλλακτικά.Τώρα ποια ALFA? με μοτέρ φιατ , peugeot  και δεν ξέρω τι άλλο.Μόνο στο design παραμένει Alfa για μένα.

Όσο για το άλλο που λεει φίλος  για 3 μήνες παράδοση, λογικό το βλέπω αν δεν πουλάς να έχεις και να δώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, tsofras είπε

Καλά δεν χάνω τον ύπνο μου πλέον, απλά καταλαβαίνω ότι το τέλειο σαν σύνολο δεν θα το βρω ποτέ ( βάζω και το οικονομικό στο τέλειο)

Είμαι και άνθρωπος της συνήθειας δεν έχω διάθεση για αλλαγές, θα κοιτάξω εν καιρό να φτιάξω κανα 2 θεματακια και το επόμενο ας είναι ηλεκτρικό.

Είχα και στο μυαλό μου με όλη την κατάσταση κατά πόσο είναι φρόνιμο α πάω να πετάξω αλλά 10.000€ στο αμάξι

Αν κάτσει Leon FR Plus αυτόματο έχει καλώς δεν κοιτάω τίποτα άλλο πλέον ( και αυτό για 2-3 χιλιάρικα διαφορά)

Δεν ενα σετακι ζαντολαστιχα 17ρια (16ρια ακομα καλυτερα) για αρχη, λογικα θα δεις τρομερη βελτιωση στην ανεση του αυτοκινητου, (μη δωσεις ομως τα δικα σου)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, tasoskont είπε

H Alfa ήταν premium κάποτε και με τρομερά μοτερ μετά  με σασια και μοτερ Fiat μόνο στη τιμή premium και στα ανταλλακτικά.Τώρα ποια ALFA? με μοτέρ φιατ , peugeot  και δεν ξέρω τι άλλο.Μόνο στο design παραμένει Alfa για μένα.

Όσο για το άλλο που λεει φίλος  για 3 μήνες παράδοση, λογικό το βλέπω αν δεν πουλάς να έχεις και να δώσεις.

Για ποια σασια μιλας? Της 159 που η ακαμψια της ξεπετνουσε τους παντες και τα παντα? Της ιουλιεττας που φτιαχτηκε για αυτην εξαρχης και μετα κουμπωσε στο μπραβο και το 500x? Η τοναλε φοραει εξελιξη των firefly και η τοπ με τους 250+ ιππους θαχει δικο της μοτερ που δεν θα φορεθει πουθενα αλλου σε κανενα αμαξι του ομιλου. Τις λες ανθρωπε μου? Επειδη δεν πουλαει εχει να δωσει?σοβαρα? Μονο την αλφα εχει η στελαντις? Για πες μας λοιπον τι το κακο ειχαν οι multijet που ειναι κλασεις ανωτεροι των tdi,dci,hdi? Για βγαλε το φιλτρο λαδιου απο μια Clk ....τυνησια,ινδονησια, θα λεει η κατι τετοιο οπως και των αλφα.  Αν σου χαριζανε ιουλια,στελβιο, τοναλε μην την επαιρνες :) δηλαδη μια εταιρεια πρεπει να χρεοκωπησει για σου αποδειξει οτι ειναι πιστη στις παραδοσεις της επειδη ετσι νομιζεις εσυ.

ΕΛπιζω μονο σαν τρομερα μοτερ μην εννοεις τους twin spark που δεν καταφεραν ΠΟΤΕ να δωσουν αυτο που ειχαν υποσχεθει 

 

επισης σε χαλαγανε τα διπλα βεμπερ ας πουμε που φορουσαν τα μιραφιορι :)

Επεξ/σία από NTC Labs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, seloner είπε

Εχει κανεις γνωμη για το dct της hyundai  ; Σκεφτομαι i20 nline αυτόματα που βγαίνει και με paddles

Μέγα χρέπι. Το πνίγει το αμάξι. Κάκιστες αλλαγές, στα kick down παιρνεις κι εναν υπνάκο μεχρι να καταλάβει τι πρεπει να κανει. Καμια φορα σου κραταει τη 2α στο θεο, χωρις να οδηγας σπορ, - και καλα να σε κρατησει στα ψηλα για να χεις ροπη-

Αν δεν εχεις οδηγησει DSG, δεν θα πεις οτι ειναι τοσο κακο.

Προσωπικά, με τα 1000 θα προτιμούσα το "αναξιόπιστο" DSG(που δεν πιστευω οτι πλεον ειναι, αλλα εστω οτι ειναι), σε σχέση με το αξιοπιστο DCT.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, imr είπε

Δεν ενα σετακι ζαντολαστιχα 17ρια (16ρια ακομα καλυτερα) για αρχη, λογικα θα δεις τρομερη βελτιωση στην ανεση του αυτοκινητου, (μη δωσεις ομως τα δικα σου)

Φοβάμαι με τις 17αρες μήπως "χαθεί" το αμάξι ως FR , θα βάλω όμως μαλακά ελαστικά διαβάζω και απέξω ότι δεν έχει καμία σχέση 

 

6 λεπτά πριν, ideal09 είπε

Μέγα χρέπι. Το πνίγει το αμάξι. Κάκιστες αλλαγές, στα kick down παιρνεις κι εναν υπνάκο μεχρι να καταλάβει τι πρεπει να κανει. Καμια φορα σου κραταει τη 2α στο θεο, χωρις να οδηγας σπορ, - και καλα να σε κρατησει στα ψηλα για να χεις ροπη-

Αν δεν εχεις οδηγησει DSG, δεν θα πεις οτι ειναι τοσο κακο.

Προσωπικά, με τα 1000 θα προτιμούσα το "αναξιόπιστο" DSG(που δεν πιστευω οτι πλεον ειναι, αλλα εστω οτι ειναι), σε σχέση με το αξιοπιστο DCT.

 

Ναι και εγώ διαβάζω αρνητικά σχόλια για το dct της Hyundai 

1 ώρα πριν, @pnea1973 είπε

Η alfa πάντα premium είναι... 

Εδώ πληρώνεις το golf για premium... 

Μην πω για seat @tsofras😁😄.... 😇

Αυτά από εμένα..!!!!!!!!!! 

Δεν δήλωσε ποτέ premium η Seat , ούτε στις τιμές 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Γι' αυτό και ο λόγος δημιουργίας του Cupra brand? Στα χνάρια των Lexus και DS?

Μα δεν είναι της Seat, ξεχωριστή μάρκα είναι . Μην κοιτάς που εδώ είναι ίδιος ο αντιπρόσωπος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, imr είπε

Δεν ενα σετακι ζαντολαστιχα 17ρια (16ρια ακομα καλυτερα) για αρχη, λογικα θα δεις τρομερη βελτιωση στην ανεση του αυτοκινητου, (μη δωσεις ομως τα δικα σου)

Ε μα του είπα κ εγώ να έρθει να κάνουμε τράμπα (εγώ θέλω να μεγαλώσω) κ δε πείθεται 😂😂😂 έχω κ μαλακό λαστιχο! 😜

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχετο...αλλο ενα δειγμα οτι παμε για εκλογες :)

 

https://www.sport24.gr/auto24/autokinito/daktylios-allazoyn-ta-oria-co2-gia-ta-aytokinita-poy-mpainoyn-eleythera-sto-kentro-tis-athinas.9678608.html

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...