Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, gorge18 είπε

Βρεγμενη σανιδα που θελετε μερικοι. 10 σελιδες πριν μονο καταρες που δε ριχαντε στο σκρουτζ οτι δεν αξιζει κλπ κλπ. Τωρα τρεξατε. 
Μου θύμισε ενα meme 
Προεπισκόπηση εικόνας

Όταν λες ότι κάτι "δεν αξίζει" παίρνεις υπ' όψιν συνδυαστικά 2 πράγματα:

1) Τι μας παρέχει το προϊόν ή η υπηρεσία

2) Το χρηματικό αντίτιμο που ζητείται για την παροχή του (1)

 

Όταν λοιπόν τουλάχιστον ένα από τα δύο παραπάνω αλλάζει, εννοείται πως πρέπει να επαναξιολογήσεις "αν αξίζει". Αλλιώς, θα αγοράζαμε ακόμα πράγματα που "δεν άξιζαν", και δε θα αγοράζαμε πράγματα που "άξιζαν".

Στο περισσότερες των περιπτώσεων που "δεν άξιζαν", δεν έχουμε ένα κακό προϊόν / μια κακή υπηρεσία, αλλά ένα προϊόν / μια υπηρεσία σε κακή τιμή.

Επεξ/σία από l3ft3r1s
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να πώ οτι εμένα επειδη ημουν συνδρομητής , την μέρα που επαιξε η προσφορά με 0.01 , μου εδωσε δωρο 20 ευρώ κουπονι αλλα για αγορα πανω απο 80ευρώ . Βεβαια δεν με αφησε να το κοψω τιμολόγιο αλλα δεν πειράζει.

 

Ερώτηση την μεταφορική την πληρώνει το κατάστημα ή το σκρουτζ? τωρα τελευταια αντι για ACS τα στελνουν τα περισσότερα με Easy mail .  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν την πήρα είδηση την προσφορά και λήγει η συνδρομή μου σύντομα! Έτσι κι αλλιώς μάλλον θα ανανεώσω, γιατί οι αγορές από τα φυσικά καταστήματα δεν συμφέρουν καθόλου, αλλά σε κάποια πράγματα πρέπει να βελτιωθούν και να μην κοροϊδεύουν τον κόσμο.Είναι σημαντικό να ξέρεις πότε θα παραλάβεις.

Τα 17 ευρώ δεν είναι πολλά για έναν ολόκληρο χρόνο. Αλλά το έχει ξεφτιλίσει με την δήθεν express παράδοση που ποτέ δεν είναι express. 3 στις 3 που την έχω χρησιμοποιήσει και ποτέ δεν παραδόθηκε την ημέρα που έπρεπε. Τι θα πει λόγω φόρτου εργασίας; Για να χρειάζομαι express παράδοση σημαίνει ότι έχω παραγγείλει κάτι που επείγει και μπορεί να το έχω πληρώσει και πιο ακριβά μόνο και μόνο γιατί είχε express παράδοση. Και επιλέγω πάντα κατάστημα εντός Αττικής κοντά στην περιοχή μου. Δυστυχώς και με τις άλλες courier δεν βγάζεις άκρη, πάλι είναι hit or miss.

Από την άλλη σε 3 περιπτώσεις που χρειάστηκα είτε αλλαγή ή refund γιατί ήταν ελλατωματικό το προϊόν, έγινε απροβλημάτιστα και το refund άμεσα οπότε σε καλύπτει κάπως με αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνεχίζουμε. Στο τριμηνο αυτά. Με έχει καταβολεψει είμαι και επαρχία σε δυσπροσιτη περιοχή που σημαίνει το λιγότερο 4 5 ευρώ μεταφορικά. Και με τα coins μια χαρά απευθείας εξαργύρωση πριν λίγες μέρες σε αγορά 35 ευρώ. 

Screenshot_2023-06-16-15-25-21-917_com.niobiumlabs.android.apps.skroutz.jpg

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε εξαντλήσει όσο δεν πάει το θέμα της ακύρωσης της συνδρομής, αλλά δεν ξέρω με τι τρόπο κάνετε τις παραγγελίες σας.  Πραγματικά, δεν έχει παρατηρήσει κανείς ότι άλλαξαν τα φίλτρα επιλογής κατηγορίας προϊόντος όταν επιλέξεις να αγοράσεις επιπλέον προϊόντα από το ίδιο κατάστημα και θέλεις να κάνεις την αναζήτησή σου;  Πραγματικά δηλαδή, εσάς σας άρεσε αυτή η πρόσφατη αλλαγή εδώ και 1 εβδομάδα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, CakeNet said:

Έχουμε εξαντλήσει όσο δεν πάει το θέμα της ακύρωσης της συνδρομής, αλλά δεν ξέρω με τι τρόπο κάνετε τις παραγγελίες σας.  Πραγματικά, δεν έχει παρατηρήσει κανείς ότι άλλαξαν τα φίλτρα επιλογής κατηγορίας προϊόντος όταν επιλέξεις να αγοράσεις επιπλέον προϊόντα από το ίδιο κατάστημα και θέλεις να κάνεις την αναζήτησή σου;  Πραγματικά δηλαδή, εσάς σας άρεσε αυτή η πρόσφατη αλλαγή εδώ και 1 εβδομάδα;

Προσωπικά από την στιγμή που υπάρχει το πεδίο της αναζήτησης, που φέρνει αποτελέσματα κι από τα προϊόντα κι από τις κατηγορίες του καταστήματος, ελάχιστη σημασία έχει το πώς θα εμφανιστούν οι κατηγορίες αριστερά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, CakeNet είπε

Έχουμε εξαντλήσει όσο δεν πάει το θέμα της ακύρωσης της συνδρομής, αλλά δεν ξέρω με τι τρόπο κάνετε τις παραγγελίες σας.  Πραγματικά, δεν έχει παρατηρήσει κανείς ότι άλλαξαν τα φίλτρα επιλογής κατηγορίας προϊόντος όταν επιλέξεις να αγοράσεις επιπλέον προϊόντα από το ίδιο κατάστημα και θέλεις να κάνεις την αναζήτησή σου;  Πραγματικά δηλαδή, εσάς σας άρεσε αυτή η πρόσφατη αλλαγή εδώ και 1 εβδομάδα;

τραγικοι αντι να εχουν μια λιστα να σου εμφανιζει οσα εχεις στα αγαπημενα σου και τα πουλαει αυτο το καταστημα, δεν εχει τπτ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/6/2023 στις 12:11 ΠΜ, WebDevGr είπε

Προσωπικά από την στιγμή που υπάρχει το πεδίο της αναζήτησης, που φέρνει αποτελέσματα κι από τα προϊόντα κι από τις κατηγορίες του καταστήματος, ελάχιστη σημασία έχει το πώς θα εμφανιστούν οι κατηγορίες αριστερά. 

Όταν μπαίνεις να αγοράσεις συγκεκριμένα πράγματα. Όταν όμως θέλεις να συμπληρώσεις παραγγελία και θέλεις να δεις τι άλλο ενδιαφέρον έχει το κατάστημα, γιατί να μην μπορείς να αφιερώσεις 5 λεπτάκια να ρίξεις μια γρήγορη ματιά και να αποφύγεις αύριο-μεθαύριο νέα παραγγελία που πρέπει να συμπληρώσεις το ελάχιστο ποσό παραγγελίας; Κι όταν λέω να συμπληρώσεις παραγγελία παραπάνω, αναφέρω είτε την περίπτωση του να συμπληρώσεις το ελάχιστο ποσό, είτε ακόμη κι αν το έχεις συμπληρώσει αλλά θέλεις να δεις τι άλλο ενδιαφέρον υπάρχει.

Όπως και να έχει, δεν καταλαβαίνω γιατί να χαλάσεις κάτι που είναι αρκετά λειτουργικό και να το κάνεις μη λειτουργικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, mandos said:

Το χρώμα είναι +7ε μεταφορικά

Ε τι να κάνουμε. Το μαύρο είναι πιο... βαρύ.

 

Πέρα από την πλάκα το ένα είναι διαθεσιμο στο κατάστημα ενώ το άλλο ή θα το παραγγειλουν ή θα γίνει μεταφορά από logistics αποθήκη και μετακυλούν το κόστος σε εσένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Ωχ τι εξυπνάδα είναι αυτή; Σε ποιο προϊόν; 

https://www.skroutz.gr/s/23051875/Bayside-Megara-Ανεμιστήρας-Οροφής-122cm-με-Φως-και-Τηλεχειριστήριο-Λευκός.html

Σε αυτό εδώ. Το κατάστημα με τη χαμηλότερη τιμή (δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω το όνομα) δεν μπορεί να εκδώσει τιμολόγιο, το οποίο είναι τουλάχιστον περίεργο. Στα +5 ευρώ αλλάζει σε άλλο κατάστημα, και όλα κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, mandos said:

https://www.skroutz.gr/s/23051875/Bayside-Megara-Ανεμιστήρας-Οροφής-122cm-με-Φως-και-Τηλεχειριστήριο-Λευκός.html

Σε αυτό εδώ. Το κατάστημα με τη χαμηλότερη τιμή (δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω το όνομα) δεν μπορεί να εκδώσει τιμολόγιο, το οποίο είναι τουλάχιστον περίεργο. Στα +5 ευρώ αλλάζει σε άλλο κατάστημα, και όλα κανονικά.

οπότε μιλάμε για διαφορετικό κατάστημα,  λογικό  είναι επιλογή του αν θα κόβει τιμολόγια ή όχι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...