Προς το περιεχόμενο

Skroutz Plus


WebDevGr
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Witcher1st,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 minutes ago, Kag1ante said:

Θα πρεπει στα φιλτρα (ειτε της αναζητησης ειτε του εκαστοτε προιοντος) να υπαρχει επιλογη "Αγορα μεσω Σκρουτζ", την ξετικαρεις και εισαι οκ. Εγω κανονικα τα βλεπω

Αποεπιλεγμενο είναι.

Το επέλεξα και ξανά αποεπελεξα και έχεις δίκιο.

 

Το θέμα τώρα είναι ότι θα πρέπει να το κάνω για κάθε αντικείμενο που θέλω κάθε φορά 😵

Έσβησα cookies κτλ αλλά δεν έγινε κάτι.

Μου το κάνει ακόμα κι όταν είμαι logged out

Επεξ/σία από nemesi54
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έχει χρησιμοποιήσει κανείς το boxnow?

Έκανα αγορά, δεν ήταν μέσω καλαθιού αλλά από το κατάστημα, απ' το κατάστημα πήρα μειλ το Σάββατο με το voucher του boxnow το οποίο το βάζω στην αναζήτηση αλλά μου βγάζει μήνυμα ότι ο σέρβερ δεν μπορεί να επεξεργαστεί το αίτημα μου.

Είναι φυσιολογική αυτή η καθυστέρηση; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα. Εκανα πριν την πρωτη μου αγορα μεσω σκρουτζ (ευχαριστω το φορουμ για την ενημερωση του "δωρεαν" skroutz plus). 

Παω να πληρωσω με καρτα μου βγαζει αποτυχια πληρωμης (επικοινωνιας με την τραπεζα ή κατι τετοιο). Προσπαθω δευτερη φορα ξανα βαζω τα στοιχεια της καρτας και ολοκληρωνεται η συναλλαγη. 

Μπαινω στο ebanking (eurobank) βλεπω εχω χρεωθει 2 φορες το ποσο της αγορας μου και συναλλαγη εχει γινει μονο μια...

Εχει τυχει σε κανεναν κατι παρομοιο? Αν ναι πως το αντιμετωπισε?

Εκανα καποιες προσπαθειες με το chat του σκρουτζ δεν ξερω αν θα εχουν αποτελεσμα. Στην εφαρμογη δεν μπορω να κλικαρω καν την επιλογη "λαθος χρεωση" στις "πληρωμες"....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχεις ΧΡΕΩΘΕΙ 2 φορές, ή έχει γίνει ΔΕΣΜΕΥΣΗ του ποσού 2 φορές;
Αν ισχύει το 2ο περίμενε να δεις πότε θα γίνει η χρέωση. ΛΟΓΙΚΑ θα γίνει μια χρέωση και αποδέσμευση του ποσού.
Αν ισχύει το 1ο επικοινώνησε με την τράπεζα αφού πρώτα στείλεις κάποιο mail στο σκρουτζ ή στο chat.
Όπως και να 'χει η αγορά με κάρτα είναι (σχετικά) ασφαλής για τέτοιες περιπτώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Conan2046 είπε

Έχει χρησιμοποιήσει κανείς το boxnow?

Έκανα αγορά, δεν ήταν μέσω καλαθιού αλλά από το κατάστημα, απ' το κατάστημα πήρα μειλ το Σάββατο με το voucher του boxnow το οποίο το βάζω στην αναζήτηση αλλά μου βγάζει μήνυμα ότι ο σέρβερ δεν μπορεί να επεξεργαστεί το αίτημα μου.

Είναι φυσιολογική αυτή η καθυστέρηση; 

Μια χαρα. Μη σε προβληματίζει.  Αν και μάλλον θα σου ηρθε ήδη το μήνυμα της παραλαβής.  Το boxnow είναι αστέρι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, satsok2 είπε

Μια χαρα. Μη σε προβληματίζει.  Αν και μάλλον θα σου ηρθε ήδη το μήνυμα της παραλαβής.  Το boxnow είναι αστέρι!

Ναι, μου ήρθε μήνυμα το απόγευμα της δευτέρας ότι έχει ξεκινήσει ή κάτι τέτοιο. Μου έβγαλε σύνδεσμο να πληρώσω. Ευκολία είναι και μόνο που πληρώνεις αφού έχει σταλεί και δεν σε δεσμεύει και το ωράριο των Κούριερ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 23/06/2023 at 22:10, nemesi54 said:

Αποεπιλεγμενο είναι.

Το επέλεξα και ξανά αποεπελεξα και έχεις δίκιο.

 

Το θέμα τώρα είναι ότι θα πρέπει να το κάνω για κάθε αντικείμενο που θέλω κάθε φορά 😵

Έσβησα cookies κτλ αλλά δεν έγινε κάτι.

Μου το κάνει ακόμα κι όταν είμαι logged out

Λογικά σου το κάνει το ublock ή κάποιο άλλο ad blocker.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, -netman- είπε

έχεις ΧΡΕΩΘΕΙ 2 φορές, ή έχει γίνει ΔΕΣΜΕΥΣΗ του ποσού 2 φορές;
Αν ισχύει το 2ο περίμενε να δεις πότε θα γίνει η χρέωση. ΛΟΓΙΚΑ θα γίνει μια χρέωση και αποδέσμευση του ποσού.
Αν ισχύει το 1ο επικοινώνησε με την τράπεζα αφού πρώτα στείλεις κάποιο mail στο σκρουτζ ή στο chat.
Όπως και να 'χει η αγορά με κάρτα είναι (σχετικά) ασφαλής για τέτοιες περιπτώσεις.

Αρχικα εγινε δεσμευση και μετα εγινε χρεωση κανονικα. Μιλησα με την τραπεζα το μονο που μπορει να γινει ειναι να κανω αιτηση για αμφισβητηση συναλλαγης το οποιο ενδεχεται να καθυστερησει καπου ενα μηνα. Απ το σκρουτζ δεν εχω παρει καποια απαντηση ακομα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 minutes ago, mironas said:

Αρχικα εγινε δεσμευση και μετα εγινε χρεωση κανονικα. Μιλησα με την τραπεζα το μονο που μπορει να γινει ειναι να κανω αιτηση για αμφισβητηση συναλλαγης το οποιο ενδεχεται να καθυστερησει καπου ενα μηνα. Απ το σκρουτζ δεν εχω παρει καποια απαντηση ακομα. 

Η αποδεσμευση γινεται αυτοματα (συνηθως 10 μερες), δεν χρειαζεται να κανεις τιποτε εσυ.
Τωρα αν θελεις να ασχοληθεις για να μαθεις πως δουλευουν αυτα, οκ, αλλα δεν ειναι απαραιτητο να χασεις χρονο.
Εκτος αν ειναι μεγαλο ποσο και σε εμποδιζει η χρονικη δεσμευση, οποτε ζητας πιο γρηγορα αποδεσμευση.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, mironas said:

Αρχικα εγινε δεσμευση και μετα εγινε χρεωση κανονικα.

Αυτό για τη δεύτερη συναλλαγή. Το θέμα είναι για την πρώτη. Γύρισε και αυτή σε χρέωση? Δηλαδή τώρα έχεις 2 χρεώσεις, ή 1 δέσμευση και 1 χρέωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, djuan1988 said:

Λογικά σου το κάνει το ublock ή κάποιο άλλο ad blocker.

Όχι, έτρεξα τον Firefox σε troubleshoot mode με απενεργοποιημένα τα πάντα..

Μου το κάνει και σε κινητό με Chrome..

ΔΕΝ μου το κάνει στην εφαρμογή Android...

Συνοψίζω, το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο σε browser Windows/Android είτε είμαι logged in είτε είμαι logged out.

 

😵😵

 

Επεξ/σία από nemesi54
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, nemesi54 είπε

Όχι, έτρεξα τον Firefox σε troubleshoot mode με απενεργοποιημένα τα πάντα..

Μου το κάνει και σε κινητό με Chrome..

ΔΕΝ μου το κάνει στην εφαρμογή Android...

Συνοψίζω, το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο σε browser Windows/Android είτε είμαι logged in είτε είμαι logged out.

 

😵😵

 

Το έχω και γω. Απλά ειναι χάλια η σελίδα. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, l3ft3r1s είπε

Αυτό για τη δεύτερη συναλλαγή. Το θέμα είναι για την πρώτη. Γύρισε και αυτή σε χρέωση? Δηλαδή τώρα έχεις 2 χρεώσεις, ή 1 δέσμευση και 1 χρέωση?

2 χρεωσεις ναι, οι 2 δεσμευσεις μετατραπηκαν σε 2 χρεωσεις μετα απο καποιες ωρες.

4 ώρες πριν, nek4d είπε

Η αποδεσμευση γινεται αυτοματα (συνηθως 10 μερες), δεν χρειαζεται να κανεις τιποτε εσυ.
Τωρα αν θελεις να ασχοληθεις για να μαθεις πως δουλευουν αυτα, οκ, αλλα δεν ειναι απαραιτητο να χασεις χρονο.
Εκτος αν ειναι μεγαλο ποσο και σε εμποδιζει η χρονικη δεσμευση, οποτε ζητας πιο γρηγορα αποδεσμευση.
 

Πηρα μια απαντηση απο το σκρουτζ και μου ειπαν πως χρεωθηκε και η μη ολοκληρωμενη συναλλαγη λογο καποιου προβληματος που υπηρξε με την επικοινωνια με την τραπεζα εκεινη τη στιγμη. Μου ειπαν πως εχουυν αποδευσμευτει τα χρηματα και εχουν επιστραφει στο λογαριασμο μου (δεν εχει γινει αυτο ακομα). Η τραπεζα με ειχε ενημερωσει πως και οι 2 συναλλαγες ολοκληρωθηκαν κανονικα.  

Θα περιμενω λιγες μερες και αν δεν επιστραφουν τα χρηματα θα ξανα χασω χρονο επικοινωνοντας με τραπεζα και σκρουτζ.

Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα 

Πηρα ενα email απο skroutz οτι εχω ενα κουπονι 5 ευρω που μου εστειλαν με προηγουμενο email και ληγει σε δυο μερες 

Μαλλον εσβησα το παλιο email ή δεν ηρθε ποτε 

Μπορω να βρω καπως αυτο το κουπονι ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...